شرکت سونی اینتراکتیو اینترتینمنت (Sony Interactive Entertainment) به تازگی در کنار انتشار تریلری از تاریخ انتشار بازی اسپایدرمن ۲ برای رایانه‌های شخصی رونمایی کرده است.

استودیوی اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) حماسه ابرقهرمانی جهان باز خود را در سال ۲۰۲۳ با اسپایدرمن ۲ ادامه داد و موفقیت زیادی کسب کرد. در این بازی پیتر پارکر و مایلز مورالز به عنوان شخصیت‌های قابل بازی حضور داشتند و هر کدام حجم قابل توجهی از گیم‌پلی را در اختیار بازیکنان قرار دارند و همه‌ی این‌ها در یک داستان تاریک‌تر که در آن شاهد معرفی شخصیت‌های شرور کلاسیکی مانند ونوم و کریون شکارچی بودیم، ارائه شد. اسپایدرمن ۲ در زمان عرضه با تحسین گسترده منتقدان و موفقیت تجاری روبرو شد و بسیاری آن را به دلیل بهبودهای زیادی که نسبت به نسخه‌های قبلی پیدا کرده بود، تحسین کردند.

مانند بسیاری از آثار اخیر پلی‌استیشن، دو نسخه‌ی اول این مجموعه با همکاری استودیوی Nixxes Software که پورت‌های مشابهی از بازی‌ها مانند گوست آو سوشیما و بازسازی هورایزن زیرو داون را توسعه داده، به رایانه شخصی راه یافتند. حال با اینکه بسیاری از طرفداران تصور می‌کردند که اسپایدرمن ۲ به این زودی‌ها به رایانه‌های شخصی نمی‌آید، اخیرا مشخص شده که این اثر قرار است در کمتر از چند ماه دیگر به این پلتفرم راه یابد.

نسخه‌ی کامپیوتر اسپایدرمن 2

بازی در قالب دو نسخه ارائه خواهد شد. نسخه‌ی استاندارد طبق انتظار شامل بازی و تمام محتویایی است که تاکنون برای آن منتشر شده است. این محتویات به نوبه‌ی خود شامل ۱۴ لباس جدید، حالت نیو گیم پلاس، قابلیت تنظیم زمان روز، ویژگی‌های جدید حالت عکاسی و غیره می‌شود. از طرفی نسخه‌ی دیجیتال دلوکس بازی در کنار موارد نسخه‌ی استاندارد، از ۵ لباس جدید برای پیتر و ۵ لباس جدید برای مایلز، دسترسی زودهنگام به لباس Arachknight برای پیتر و Shadow-Spider برای مایلز، دسترسی زودهنگام به گجت Web Grabber، ویژگی‌های اضافی برای حالت عکاسی و ۵ عدد امتیاز مهارت بهره می‌برد.

گفتنی است که پیش‌خرید نسخه‌ی استاندارد نیز مزایایی نظیر دسترسی زودهنگام به لباس Arachknight برای پیتر و Shadow-Spider برای مایلز، دسترسی زودهنگام به گجت Web Grabber و سه امتیاز مهارت را برای علاقه‌مندان فراهم می‌کند. در نهایت فعلا مشخص نیست که این نسخه از چه فناوری‌هایی روی کامپیوتر پشتیبانی خواهد کرد اما انتظار می‌شود که شاهد پشتیبانی از وضوح بالا، ری تریسینگ، فناوری‌هایی نظیر DLSS، پشتیبانی از مانیتورهای واید و غیره باشیم.

بازی اسپایدرمن ۲ در ۳۰ ژانویه‌ی ۲۰۲۵ (۱۱ بهمن ۱۴۰۳) روی رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. می‌توانید در ادامه تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

صفحه‌ی اصلی بازی دیجی‌کالا مگ | اخبار بازی، تریلرهای بازی، گیم‌پلی، بررسی بازی، راهنمای خرید کنسول بازی

source

توسط chehrenet.ir