مایکروسافت از نسخه جدید و بهبود یافته دستیار هوش مصنوعی خود، کوپایلت، رونمایی کرد که با ویژگی‌های انقلابی خود، تعامل شما را با دنیای دیجیتال به کلی تغییر می‌دهد. این نسخه با ارائه قابلیت‌های منحصر به فرد بینایی و صوتی، گامی بلند در مسیر تبدیل شدن به یک دستیار شخصی سازی شده و همه‌کاره برداشته است.

مهمترین تغییر در این نسخه، قابلیت تعامل صوتی طبیعی با کوپایلت است. کاربران حالا می‌توانند با صدای خود با کوپایلت صحبت کنند، از آن سؤال بپرسند و حرف آن را قطع کنند. برای شخصی‌سازی بیشتر تجربه، مایکروسافت چهار صدا مختلف برای کوپایلت ارائه کرده است تا کاربران بتوانند صدای مورد علاقه خود را انتخاب کنند.

کوپایلت

یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد در این به‌روزرسانی، قابلیت “بینایی” است که به کوپایلت اجازه می‌دهد آنچه را که روی صفحه نمایش شما است ببیند. کاربران می‌توانند از کوپایلت درباره تصاویر، متون یا هر نوع محتوای دیگری که روی صفحه نمایش مشاهده می‌کنند سؤال بپرسند. این قابلیت می‌تواند در هنگام خرید آنلاین به کمک شما بیاید و اطلاعات مفیدی درباره یک محصول خاص ارائه دهد.

مایکروسافت تاکید کرده است که این قابلیت کاملاً اختیاری است و کوپایلت هیچ گونه اطلاعاتی را از محتوای صفحات وب ذخیره نمی‌کند و از این داده‌ها برای آموزش مدل هوش مصنوعی خود استفاده نمی‌کند. به دلیل نگرانی‌های امنیتی، این قابلیت در ابتدا تنها در تعداد محدودی از وبسایت‌ها در دسترس خواهد بود.

کوپایلت حالا می‌تواند به عنوان یک خبرخوان شخصی عمل کند و خلاصه‌ای از اخبار روز و وضعیت هوا را به صورت صوتی برای شما ارائه دهد. این قابلیت با نام “Copilot Daily” شناخته می‌شود و محتوای آن از وبسایت‌هایی که به کوپایلت اجازه استفاده از محتوای خود را داده‌اند جمع‌آوری می‌شود.

کوپایلت

علاوه بر این، مایکروسافت قابلیت جدیدی به نام “Think Deeper” را به کوپایلت اضافه کرده است که به آن اجازه می‌دهد تا با صرف زمان بیشتر، به پرسش‌های پیچیده‌تر پاسخ دهد. این قابلیت برای هنگامی که می‌خواهید دو موضوع را با هم مقایسه کنید بسیار مفید است.

این به‌روزرسانی همچنین شامل بازطراحی کامل رابط کاربری کوپایلت در پلتفرم‌های مختلف از جمله موبایل، وب و اپ ویندوز می‌شود.

در حال حاضر، قابلیت تعامل صوتی تنها به زبان انگلیسی و در مناطق محدودی از جمله استرالیا، کانادا، نیوزیلند، بریتانیا و ایالات متحده در دسترس است. قابلیت Copilot Daily نیز در ابتدا مختص ایالات متحده و بریتانیا خواهد بود. قابلیت بینایی هم به صورت تدریجی و ابتدا برای تعداد محدودی از کاربران در ایالات متحده منتشر خواهد شد.

۳۵,۵۰۰,۰۰۰

تومان

۲۶,۰۰۰,۰۰۰

تومان

منبع: The Verge

source

توسط chehrenet.ir