شرکت SNK به عنوان سازنده‌ی بازی مبارزه‌ای دوبعدی Fatal Fury: City of the Wolves اعلام کرده است که دو شخصیت قابل بازی از دنیای سری استریت فایتر (Street Fighter) به نام‌های کن مسترز (Ken Masters) و چون لی (Chun Li) به این اثر اضافه خواهند شد.

این بازی در سال ۲۰۲۲ در جریان مسابقات بازی‌های مبارزه‌ای EVO معرفی شد و قرار بود پس از انتشار آخرین نسخه‌ی این مجموعه در سال ۱۹۹۹، به نوعی احیاکننده‌ی این سری باشد. اولین نگاه به گیم‌پلی بازی در ژوئن اتفاق افتاد و از آن زمان، SNK به معرفی شخصیت‌های مختلف برای آن پرداخته است. حال در تریلر جدیدی از این بازی تصاویر با جزئیاتی از کن و چون لی وجود دارد که نسخه‌های به‌روزشده‌ی ظاهر کلاسیک خود را از بازی‌های اولیه‌ی استریت فایتر دارند. در واقع کن در لباس قرمز و بدون آستین خود و چون لی با کاستوم آبی خود همراه است.

این عکس‌ها در کنار تصاویری از شخصیت‌های کلاسیک فتال فیوری یعنی ‌تری بوگارد (Terry Bogard) و مای شورانوی (Mai Shuranui) قرار گرفته‌اند که ظاهرا در این نسخه مطابق انتظار بازخواهند گشت. با معرفی این دو شخصیت از استریت فایتر، تعداد شخصیت‌های بازی در حال حاضر ۱۶ است. اگرچه هنوز زمان زیادی برای معرفی شخصیت‌های بیشتری تا انتشار این اثر در‌ آوریل وجود دارد. یاسویوکی اودا (Yasuyuki Oda)، تهیه‌کننده‌ی بازی، در یک بیانیه‌ی مطبوعاتی گفته است:

برای دهه‌ها، SNK احترام عمیقی برای کپ‌کام قائل بوده و کمی رقابت دوستانه نیز وجود داشته است. این یک افتخار است که جهان‌های فتال فیوری و استریت فایتر را یک بار دیگر در کنار هم قرار دهیم. این همکاری بازتابی از آن احترام است و ما امیدواریم که بازیکنان در هیجان ما سهیم باشند.

فتال فیوری

گفتنی است که علی‌رغم رقابت SNK و کپ‌کام در طول دهه‌ی ۱۹۹۰ برای تسلط در حوزه‌ی بازی‌های مبارزه‌ای، محبوب‌ترین آثار مبارزه‌ای این دو شرکت چندین کراس‌اوور داشته‌اند. ‌امسال‌ تری و مای از فتال فیوری در بازی استریت فایتر ۶ به عنوان بخشی از بتل پس سال دوم بازی ظاهر شدند و در حالی که این اثر همچنین شخصیت‌های قابل بازی دیگری را معرفی کرد که ربطی به داستان اصلی این مجموعه نداشتند، این کراس‌اوور اولین باری بود که این بازی از شخصیت‌های دیگری از بازی‌های مبارزه‌ای دیگر استفاده کرده بود. استقبال مثبت از این حرکت باعث شد تا شوهی ماتسوموتو (Shuhei Matsumoto)، تهیه‌کننده‌ی استریت فایتر ۶، بگوید‌ که امیدوار است در آینده شاهد اضافه شدن شخصیت‌های کراس‌اوور بیشتری باشد.

در نهایت انتظار می‌رود که بازی Fatal Fury: City of the Wolves در‌ ۲۴ آوریل ۲۰۲۵ (۴ اردیبهشت ۱۴۰۴) برای پلی‌استیشن ۴ و ۵، ایکس‌باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی منتشر شود. کن در تابستان ۲۰۲۵ و چون لی در زمستان ۲۰۲۵ برای بازی در دسترس قرار می‌گیرند. البته در پاییز ۲۰۲۵ و اوایل ۲۰۲۶ نیز شخصیت‌های دیگرای به بازی اضافه خواهند شد. می‌توانید در ادامه تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

صفحه‌ی اصلی بازی دیجی‌کالا مگ | اخبار بازی، تریلرهای بازی، گیم‌پلی، بررسی بازی، راهنمای خرید کنسول بازی

source

توسط chehrenet.ir