شرکت کوئی تکمو (Koei Tecmo) اعلام کرده که بازی Dynasty Warriors: Origins در تاریخ ۱۷ ژانویه ۲۰۲۵ (۲۸ دی ۱۴۰۳) برای پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری ایکس و اس و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

این اثر که توسط استودیوی اومگا فورس (Omega Force) ساخته شده است، یک پروتاگونیست بی‌نام را به گیم‌پلی ۱ در مقابل ۱۰۰۰ این سری معرفی می‌کند و نوید ارائه‌ی شدیدترین مبارزات در تاریخ این مجموعه را می‌دهد. همانطور که در ویدیوی جدید و هیجان‌انگیز بازی مشاهده می‌شود، داستان این اثر در طلوع یک دوره‌ی تحولات عظیم در سه پادشاهی آغاز می‌شود و پروتاگونیست بازی که یک رزمی‌کار دوره‌گرد است، مبتلا به فراموشی شده و خود را در میان یک درگیری بزرگ می‌بیند.

در اینجا، قهرمان بازی در داستانی دراماتیک در چین باستان شرکت می‌کند، جایی که او نقشی فعال در رویدادهای اصلی کرده و در عین حال به بازیکنان تجربه‌ای عالی در این سرزمین جنگ‌زده را می‌دهد. در طول سفر، بازیکنان به‌ عنوان پروتاگونیست انتخاب‌های مختلفی را انجام می‌دهند، اما او نیز یک راز را به همراه دارد که بر سه پادشاهی تاثیر می‌گذارد و این به نشان‌ دادن یک زمان پرتلاطم در تاریخ به روش‌های جدید و هیجان‌انگیزی کمک می‌کند.

گیم‌پلی Dynasty Warriors Origins

در طول نبرد‌های خود، پروتاگونیست بی‌نام بازی گاهی اوقات به صورت تک‌نفره وارد نبرد می‌شود، در حالی که در زمان‌های دیگر، به افسران و سربازان متحدش می‌پیوندد تا به سمت نیرو‌های بزرگ دشمنان یورش ببرند. بازیکنان می‌توانند به قدرت همراهی افسران Musou تکیه کنند، فرمان‌هایی را به واحد‌هایی از سربازان بدهند، و استراتژی‌های مختلفی را برای پیروزی در میدان نبردی مرگبار در پیش بگیرند.

همچنین در بازی افسران مشهور و قدرتمند تاریخی زیادی مانند لو بو (Lu Bu) نیز وجود خواهند داشت که منتظر آزمایش مهارت‌های این رزمی‌کار جوان هستند. مبارزه با این افسران که قدرتی تقریبا مافوق بشری دارند، منجر به نبردهایی می‌شود که هم به شدت اکشن محور و هم چالش‌برانگیز است و در عین حال بازیکنان را در هر رویارویی مجذوب خود نگه می‌دارد. در پایان افسر همراهی که پروتاگونیست داستان را همراهی می‌کند، می‌تواند در صورت رعایت شرایط خاصی در طول نبرد به طور موقت قابل بازی باشد که این منجر به یک تجربه‌ی هیجان‌انگیز از نابودی دشمنان در مقیاسی کاملا متفاوت می‌شود! در زیر تریلر جدید بازی آمده است.

صفحه‌ی اصلی بازی دیجی‌کالا مگ | اخبار بازی، تریلرهای بازی، گیم‌پلی، بررسی بازی، راهنمای خرید کنسول بازی

source

توسط chehrenet.ir