خدمات سئو سایت
چگونه از بازاریابی مجدد در فیس بوک استفاده می کنید؟ اگر تا به حال نسبت به بازده بازگشت سرمایه در تبلیغات FB ناامید شده اید، ممکن است وقت آن رسیده باشد که به آنها فرصت دیگری بدهید. رایان استوارت در جمعه تخته سفید میزبان مهمانان، روند خود را برای استفاده از بازاریابی مجدد و ایجاد محتوای هدفمند برای به دست آوردن تبدیل بیشتر از هزینه تبلیغات فیس بوک خود شرح می دهد.

روی تصویر تخته سفید بالا کلیک کنید تا یک نسخه با وضوح بالا در یک تب جدید باز شود!

رونویسی ویدیو سلام، طرفداران Moz. اسم من رایان استوارت است. من صاحب آژانس مشاوره دیجیتال WEBRIS هستم و خوشحالم که نسخه این هفته وایت برد جمعه را انجام می دهم.

اکنون، به‌عنوان یک مشاور بازاریابی، همیشه از صحبت کردن با بازاریابان و صاحبان مشاغل لذت می‌برم، و یکی از اولین سؤالاتی که از آنها می‌پرسم این است که در فیس‌بوک چه می‌کنند، زیرا کاملاً معتقدم راهی بهتر برای خرج کردن وجود ندارد. پول شما در حال حاضر آنلاین نه بار از ده، چیزی که به من می گویند این است. “هی، ببین رایان، ما مقداری پول خرج کردیم، چند طرفدار پیدا کردیم، چند بازدید ویدیو داشتیم، کلیک های زیادی داشتیم، اما در نهایت این بازگشت سرمایه کاملاً وجود نداشت، بنابراین متوقف شدیم.” بنابراین من امروز می خواهم چارچوبی را به شما نشان دهم که به شما کمک می کند بازده سرمایه گذاری بیشتری از هزینه تبلیغات فیس بوک خود دریافت کنید.

اشتباهات کلیدی رایج در مورد تبلیغات فیس بوک

قبل از اینکه وارد این چارچوب شویم، چند نکته کلیدی وجود دارد که می‌خواهم بلافاصله آنها را بررسی کنم که ممکن است به شما کمک کند. اینها اشتباهات کلیدی هستند که می بینم مردم همیشه مرتکب می شوند.

* استفاده نادرست از فناوری فیس بوک. این بدان معناست که پیکسل را نصب نکرده باشید، از تبدیل‌های سفارشی استفاده نکنید، از راه‌حل‌های مدیریت برچسب برای کمک به شما استفاده نکنید، و واقعاً مخاطبان سفارشی را به درستی درک نکنید و از آنها استفاده نکنید، زیرا اینها در نهایت چیزی هستند که بازاریابی مجدد را ایجاد می‌کنند و واقعاً باعث ایجاد این کار می‌شوند. همه چیز قیف واقعاً از بین می رود. ما باید مخاطبان سفارشی را به درستی درک کنیم و از آنها استفاده کنیم، و من در اینجا در مورد آن صحبت خواهم کرد.

* ما بین شش تا نه نقطه تماس برند نیاز داریم. چیز دیگر، و من به نوعی آن را ذهنیت سئو می‌نامم، ما فکر می‌کنیم که فقط به این دلیل که کسی به دنبال کفش قرمز است یا به دنبال کفش قرمز است، به این معنی است که می‌خواهد آن را بخرد. اینطور نیست. به خصوص در فیس بوک، ذهنیت کاملا متفاوتی در فیس بوک وجود دارد و ما باید آن را درک کنیم. مطالعات زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد قبل از اینکه کسی یک مشتری یا پیشرو در فروش باشد، به بین شش تا نه نقطه تماس با برند نیاز داریم و…

* ما باید آن ارزش، آن رابطه را ایجاد کنیم و واقعاً آن قصد خرید را ایجاد کنیم. ما این کار را از طریق محتوا انجام می دهیم، که در اینجا نیز به طور عمیق در مورد آن صحبت خواهم کرد.

* عدم اعتماد به فیس بوک. باز هم، ذهنیت سئو که ما دائماً علیه گوگل کار می کنیم، فیسبوک کاملاً برعکس است. آنها کار شگفت انگیزی را در بهینه سازی پلتفرم خود انجام داده اند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به آن بگویید می‌خواهید چه کاری انجام دهد و بیرون می‌رود و مخاطبان مناسب را پیدا می‌کند. فقط به این روند ایمان داشته باشید. مطمئن باشید که فیس بوک این کار را برای شما انجام خواهد داد، و سپس می توانید روی آنچه واقعاً مهم است تمرکز کنید. چارچوب قیف بازاریابی فیس بوک این چارچوبی است که من در اینجا ترسیم کرده ام. شبیه قیف بازاریابی سنتی شماست. این آگاهی، علاقه، توجه و خرید شماست. اما آنچه در آن است به این فرآیند و تبلیغات فیسبوک به طور خاص اختصاص دارد.

اکنون می خواهم شروع کنم نه در اوج. من می‌خواهم شما را از طریق کل موضوع بررسی کنم، اما از اینجا با علاقه شروع می‌کنم، زیرا بیشتر مردم از اینجا شروع می‌کنند. آنها یک صفحه فرود می سازند، یک صفحه فشرده که می گوید: “هی، کتاب الکترونیکی رایگان ما را انتخاب کن” و تازه شروع به تبلیغ آن می کنند. آنها آن را به طرفداران فشار می دهند. آنها آن را به سمت مخاطبانی که فکر می کنند به آن علاقه مند هستند، سوق می دهند. مگر اینکه شما یک برند بزرگ باشید که تمام این نکات و آگاهی‌ها را رعایت کرده باشد، بسیار سخت است زیرا مردم نمی‌دانند شما کی هستید و فقط به این دلیل که شما اطلاعات خود را به شما می‌دهند شروع به خرید نمی‌کنند. یک صفحه فرود زیبا قرار دهید

1. محتوای خود را بسازید – هر شکلی که برای شما بهترین کار را دارد. این چیزی است که من در اینجا دارم. بنابراین شما می توانید انواع مختلفی از محتوا را دارم که می توانید از آنها استفاده کنید – فیلم ها، پست های وبلاگ، وبینارها، کتاب های الکترونیکی. هر چه هست، واقعاً مهم نیست.

چیزی بسازید که با آن راحت باشید. اما آنچه باید روی آن تمرکز کنید در واقع دو چیز است.

* مطمئن شوید که در وب‌سایت شما قرار دارد، زیرا در این صورت می‌توانیم افراد را مجدداً هدف‌گیری کنیم و آنها را از آن قیف خارج کنیم.

* ایجاد و ایجاد ارزش برای افرادی که هدف آنهاست. بنابراین باز هم، اگر شما Moz هستید و دسته ای از محصولات مختلف را می فروشید – راه حل های محلی خود را دارید، تحقیقات کلمات کلیدی خود را دارید، راه حل های لینک سازی دارید – ما نمی خواهیم فقط یک مورد ایجاد کنیم. قطعه ای از محتوا ما می‌خواهیم محتوای خاصی ایجاد کنیم که برای آن دسته از مخاطبان جذاب و مرتبط با محصول باشد، و این مهم است زیرا به ما امکان می‌دهد این را گسترش دهیم و مقیاس‌بندی کنیم.
2. از افرادی که از قبل آگاه هستند، بینش جمع آوری کنید تا به مخاطبان مشابه خود اطلاع دهید.

حالا وقتی آن محتوا را ساختید، کاری که من دوست دارم شروع به انجام آن کنم، تبلیغ آن به چیزی است که من آن را مخاطب گرم می نامم. اینها افرادی هستند که از قبل آگاه هستند. اینها طرفداران فیس بوک شما، لیست هدف گذاری مجدد وب سایت شما، لیست مشتریان شما، همه این افراد هستند. شما با تبلیغ محتوا برای آنها شروع می کنید، و شروع به تجزیه و تحلیل داده ها می کنید و می بینید که چه چیزی بهترین عملکرد را دارد.

بخش‌هایی از مخاطبان را که بیشترین تعامل را ایجاد می‌کنند، بی‌درنگ بیشترین خرید را انجام می‌دهند، درک کنید، زیرا کاری که ما می‌توانیم انجام دهیم این است که بر اساس آن‌ها مخاطبانی شبیه به هم ایجاد کنیم و می‌توانیم آن را به مخاطبان سرد معرفی کنیم. باز هم، اینجا واقعاً جایی است که می توانید مقیاس را شروع کنید، زیرا این کار شما را تا این حد دور می برد. تا زمانی که یک برند بزرگ نباشید، شما را خیلی دور نخواهد برد. این واقعاً بیشتر برای تجزیه و تحلیل داده ها و وارد کردن افراد اولیه به قیف است.

اینجا، مخاطبان سرد، جایی است که شما واقعاً شروع به کسب درآمد می کنید. بنابراین باز هم، تماشاگران شبیه چیز فوق العاده ای هستند. شما باید به فیس بوک اعتماد کنید که کاری که به آن می گویید انجام دهد، بیرون می رود و افراد مناسب را پیدا می کند. اما کارهای دیگری نیز وجود دارد که می توانید انجام دهید. باز هم، از آنجایی که ما یک صفحه فرود نمی گیریم، در واقع می توانیم بیرون برویم و به نوعی ارتباط برقرار کنیم تا چشم های بیشتری در صفحه داشته باشیم. می توانیم به گروه های فیس بوک برویم. ما می توانیم به سایر صفحات فیس بوک برویم. می‌توانیم بگوییم، “هی، من این راهنمای واقعا عالی را دارم، “19 کاری که باید برای ایجاد لینک برای سئوی محلی انجام داد.” می توانیم مبادلاتی را شروع کنیم. تنها کاری که ما باید انجام دهیم این است که شروع کنیم مردم را به اینجا بکشانیم، مردم را به این محتوا برسانیم، زیرا وقتی آنها در این محتوا هستند، در قیف ما هستند. بنابراین اجازه دهید من به شما نشان دهم که چگونه این کار می کند، و اینجاست که تبلیغات فیس بوک واقعا شروع به کار می کند و هدف گذاری مجدد واقعاً شروع به کار می کند.

3. بازاریابی مجدد با یک پیشنهاد اولیه برای انتقال مخاطبان خود از آگاه به علاقه مند.

کاری که می‌خواهیم انجام دهیم این است که می‌خواهیم پارامترهایی را تنظیم کنیم که به فیس‌بوک می‌گویند: “هی، هر زمان که کسی به این پست وبلاگ رفته است اما به صفحه فرود ما نرفته است، این تبلیغ را به آنها نشان دهید.” من دوست دارم در این مورد از ویدیو استفاده کنم، زیرا ویدیو یک راه عالی برای ایجاد نام تجاری، هک کردن آن نقاط تماس، نشان دادن چهره خود و شروع به شناختن است. بنابراین من دوست دارم از ویدیویی استفاده کنم که می گوید: “هی، از اینکه پست های وبلاگ ما، وبینار ما را بررسی کردی متشکرم. ما واقعاً از آن قدردانی می کنیم. اما برخی چیزها را کنار گذاشتیم، و آن چیزها در این صفحه گنجانده شده است.” به این ترتیب می توانید شروع به معرفی پیشنهاد خود کنید و افراد را به صفحه فرود، صفحه فشرده یا صفحه محصول خود هدایت کنید.

4. از یک تبلیغ بازاریابی مجدد دیگر استفاده کنید تا آنها را از مرحله علاقه‌مندی به مرحله بررسی منتقل کنید.

ما در آنجا تمام نشده‌ایم، زیرا کارهای دیگری وجود دارد که می‌توانیم در فیس‌بوک انجام دهیم تا واقعاً شروع به ساختن این چیز کنیم و تبدیل‌های بیشتری را افزایش دهیم.
هنگامی که افراد را به صفحه فرود می‌بریم، قرار نیست همه تبدیل شوند. بنابراین کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که می‌توانیم یک آگهی بازاریابی مجدد راه‌اندازی کنیم که می‌گوید: «هی فیس‌بوک، هر زمان که کسی به صفحه فرود ما رفته است اما به صفحه بعدی، که صفحه آزمایشی ما است، صفحه تشکر ما، نرفته است. هر چه که باشد، ما می خواهیم این تبلیغ را اجرا کنیم.” باز هم، من دوست دارم دوباره از ویدیو استفاده کنم، و می‌توانیم بگوییم، “هی، از اینکه صفحه فرود ما را بررسی کردید متشکرم، اما شرکت نکردید. آیا می‌دانستید که ما یک دوره آزمایشی رایگان داریم؟ آیا می‌دانستید که ما پیشنهاد می‌کنیم. آیا می دانستید که ما یک کتاب الکترونیکی رایگان داریم؟

هر چیزی که پیشنهاد می‌دهید تا مردم را وادار به انتخاب کنید، آن را اجرا کنید. اتفاقی که می افتد این است که شما افراد خود را در دنباله ایمیل خود، دنباله بازاریابی سنتی خود قرار می دهید. شما آن را در کنار اجرا می کنید، اما دوباره کار ما تمام نشده است. از آنجا که ما این افراد را در فیس بوک پیدا کردیم، آنها هنوز در فیس بوک هستند. هنوز کارهای بیشتری وجود دارد که می توانیم انجام دهیم.
5. با تبلیغاتی که مزایا، توصیفات و غیره را به اشتراک می‌گذارند، اعتماد ایجاد کنید. اگر یک دوره آزمایشی رایگان، یک مشاوره رایگان، هر چه که باشد، تخفیف برای محصولاتتان دارید، می‌خواهیم در مورد آن به مردم بگوییم. . ما می‌خواهیم مطمئن شویم که آنها از آن بهره می‌برند، زیرا باز هم می‌دانید که وقتی کسی را از طریق ایمیل دریافت کردید، ممکن است نرخ باز شدن 20٪ داشته باشید، 80٪ از مردم را قطع می‌کنید. اما می‌دانیم که آنها در فیس‌بوک هستند، بنابراین کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که یک تبلیغ بازاریابی مجدد دیگر اجرا کنیم که می‌گوید: «سلام فیس‌بوک، هر زمان که شخصی به صفحه آزمایشی رایگان ما رفته است اما واقعاً خرید نکرده است، بیایید مردم را به استفاده از آن سوق دهیم. ” می توانید شروع به صحبت در مورد مزایای محصول خود کنید، شروع به نشان دادن توصیفات از مردم کنید. هر چه که بتوانید مردم را به استفاده از محصول خود سوق دهید و واقعاً به محصول خود اعتماد کنید، می خواهید از آن بهره ببرید.

6. از آگهی بازاریابی مجدد خود برای شیرین کردن ظرف و درخواست فروش سخت استفاده کنید.

در نهایت، ما هنوز تمام نشده‌ایم، زیرا هنوز تقاضای آن فروش سخت را نکرده‌ایم. اینجاست که از آگهی نهایی خود استفاده می کنیم که می گوید: “هی فیس بوک، هر زمان که شخصی از آزمایشی ما استفاده کرده است اما به صفحه نهایی پرداخت ما نرفته است، می خواهیم این تبلیغ نهایی را اجرا کنیم.” کاری که انجام دادم، دوره‌ای دارم که از آن استفاده می‌کنم و با استفاده از تبلیغات فیس‌بوک فروختم. کاری که انجام دادم، یک تبلیغ ویدیویی بسیار شخصی‌سازی کردم که می‌گفت: “هی، از اینکه محتوای من را بررسی کردی متشکرم. از حضور در وبینار من متشکرم. از شما برای بررسی آزمایشی رایگان متشکرم. ببینید، چیزی وجود دارد که شما را نگه می‌دارد. از خرید من حاضرم با شما تماس بگیرم و به هر سوالی که ممکن است داشته باشید پاسخ دهم. بدیهی است که این برای هر کسب و کاری صدق نمی کند. اما یک قطعه ارزش نهایی را پیدا کنید که می توانید به آن افراد اضافه کنید تا واقعاً آنها را به سمت خرید سوق دهید و آن فروش سخت را بخواهید.

باز هم، این یک نمای کلی سریع از این فرآیند است، اما نکته کلیدی در اینجا این است که این بخش از اینجا به صورت خودکار است. تنها چیزی که اکنون باید روی آن تمرکز کنید، ساختن محتوای بیشتر و ایجاد ترافیک بیشتر برای آن محتوا است، زیرا هنگامی که به این محتوا ترافیک وارد کردید – و راه های زیادی برای انجام این کار می دانید، حتی می توانید آن را در جستجوی ارگانیک رتبه بندی کنید و افراد را جذب کنید. قیف خود را به این ترتیب انجام دهید – تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی جذب افراد به اینجا تمرکز کنید. کل این قیف خودکار است و چیز زیبایی است. وقتی این کار را انجام می دهید، صبر می خواهد. قرار نیست از قبل به تعداد زیادی تبدیل ایمیل دریافت کنید، اما کار می کند.

من به شما می گویم، اگر فقط به این فرآیند ایمان داشته باشید و از آن به نفع خود استفاده کنید، با هر کاری که می توانید انجام دهید از بازاریابی مجدد استفاده کنید، کارساز خواهد بود.

باز هم بچه ها، نام من رایان استوارت است. امیدوارم از این ارائه لذت برده باشید. برای اطلاعات بیشتر، دوباره چیزهای زیادی در Moz وجود دارد. من مطالبی در وبلاگم دارم قدردان وقت شما هستم. مراقب باشید.

رونویسی ویدیو توسط Speechpad.com

توسط chehrenet