استودیوی TipsWorks به تازگی ویدیوی جدیدی از بازی Ballad of Antara منتشر کرده که کاوش، مبارزه و دیگر جنبه‌های این اثر را برجسته می‌کند.

داستان این بازی در یک سرزمین دور اتفاق می‌افتد که در آن یک غبار خاکستری عجیب و غریب باعث ویرانی شده است. بازیکن، نقش شخصیت‌هایی به نام فرستادگان (Emissaries) را برعهده می‌گیرند و تریلر جدید بازی نیز برخی از آن‌ها را برجسته می‌کند. با توجه به آنچه که از تریلر قابل درک درک است، ظاهرا مبارزات شبیه Wo Long: Fallen Dynasty با جاخالی دادن‌ها و نوار پوسچر است.

با این حال، به نظر می‌رسد که مانند گنشین ایمپکت یا Wuthering Waves، می‌توانید در طول نبردها بین شخصیت‌ها جابجا شوید. قسمت پایانی تریلر همچنین شخصیت‌هایی مانند یک شخصیت تانک سپردار را به نمایش می‌گذارد که در داستان نیز نقش‌هایی را ایفا می‌کنند. از طرفی ظاهرا طیف وسیعی از باس‌ها نیز در بازی و به خصوص دنیای پارا وجود دارد.

 Ballad of Antara

در مورد دنیای پارا بهتر است بدانید که در نسخه‌ی معمولی جهان باز، مردم عادی ساکن هستند و در نسخه‌ی دیگری از آن، مشاهدات و برخورد‌های عجیبی در انتظار بازیکنان است که سازندگان آن را پارا می‌نامند. در این میان در حالی که این بازی اثری تک نفره است، به صورت چندنفره و با پشتیبانی از سه نفر نیز قابل تجربه است.

این بازی به مدت چهار سال در دست ساخت بوده و سازندگان قرار است که پس از عرضه، مناطق جدید و بسته‌های الحاقی داستانی را به آن اضافه کنند. همچنین از آنجایی که با موتور بازی‌سازی آنریل انجین ۵ ساخته شده است، جلوه‌های بصری زیبایی دارد و این در حالی است که قرار است روی موبایل نیز عرضه شود. در نهایت با نگاهی به تریلر، می‌توان گفت که سیستم مبارزات آن نیز امیدوارکننده به نظر می‌رسد.

بازی Ballad of Antara سال آینده به عنوان اثری رایگان روی پلی‌استیشن ۵، رایانه‌های شخصی، اندروید و iOS منتشر خواهد شد. می‌توانید در ادامه تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

صفحه‌ی اصلی بازی دیجی‌کالا مگ | اخبار بازی، تریلرهای بازی، گیم‌پلی، بررسی بازی، راهنمای خرید کنسول بازی

source

توسط chehrenet.ir