بازی آنتیل داون (Until Dawn) یکی از عناوین محبوب سبک داستانی بود که در سال ۲۰۱۵ برای کنسول‌های سونی معرفی شد. این بازی توانست موفقیت خیلی خوبی در سبک خود کسب بکند و توجه افراد طرفدار سبک داستانی را به خود جلب بکند. حتی آنتیل داون کاندید چندین جایزه مختلف هم شد که باعث شد محبوبیت زیادی میان منتقدان هم پیدا بکند.

حال پس از گذشت چندین سال از عرضه این بازی، شرکت سازنده تصمیم گرفته تا آنتیل داون را برای کامپیوتر هم عرضه بکند. این بازی به صورت متمرکز حالت داستانی داشته و گیم‌پلی خاصی دارد. به این شکل که گیم‌پلی بازی به طور کامل به شکل تصمیم گیری بوده و شما با حرکات زیادی روبرو نیستید. با این حال تصمیمات شما به شدت در روند بازی مؤثر بوده و می‌تواند در دنیای آنتیل داون تغییر ایجاد بکند.

روند داستانی بازی نیز اصلاً خطی نیست. تمامی تصمیمات شما روی داستان بازی و شخصیت‌ها اثر گذاشته و باعث می‌شود که شما برای شخصیتی که دوست دارید ارزش بیشتری قائل باشید. همینطور اینکه تصمیمات شما غیر قابل بازگشت است. در نتیجه اگر یک کاری را انجام دادید، بدانید که باید منتظر عواقب آن باشید. پس باید هوشمندانه عمل بکنید.

روند کلی بازی آنتیل داون بسیار ساده اما جذاب است. از طرفی این بازی چندان طولانی نیست ولی با توجه به اینکه تصمیمات شما در روند بازی مؤثر است، قابلیت تجربه دوباره زیادی دارد. به همین دلیل پس خرید این بازی شما قطعاً چندین بار دیگر هم آن را تجربه خواهید کرد به دلیل اینکه مشتاق خواهید بود تا پیامدهای دیگر این بازی را ببینید.

حال قبل از اینکه به روند بازی بپردازید و ببینید به چه شکل است، باید آن را روی کامپیوتر خود اجرا کنید. برای این کار شما یک راهنمای سیستم مناسب می‌خواهید که شرکت سازنده زودتر از عرضه بازی آن را منتشر کرده است. در ادامه نیز یک سری نکات وجود دارد که خواهیم گفت.

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی آنتیل داون روی کامپیوتر

کمترین سیستم مورد نیاز برای تجربه این بازی

در این حالت شما بازی را در رزولوشن ۷۲۰p با نرخ فریم ۳۰ تجربه خواهید کرد. در نتیجه از لحاظ کیفیت تجربه چندان بالایی نخواهید داشت ولی نکته اینجاست که بازی روان روی سیستم شما اجرا خواهد شد. این تنظیمات بیشتر برای سیستم‌های قدیمی یا ضعیف طراحی شده تا افراد مختلف بتوانند این بازی را تجربه کنند.

  • پردازنده اصلی: Intel Core i7 4790K یا AMD Ryzen 5 1500X یا پردازنده مشابه از شرکتی دیگر
  • پردازنده گرافیکی:  Nvidia GeForce GTX 1660 یا AMD Radeon RX 470
  • مقدار رم مورد نیاز: ۸ گیگابایت
  • حافظه مورد نیاز: ۷۰ گیگابایت روی حافظه جامد (SSD)

سیستم پیشنهادی برای تجربه بازی آنتیل داون

این سیستم به شما تجربه رزولوشن ۱۰۸۰p با نرخ فریم ۶۰ را ارائه خواهد داد. نکته اینجاست که این یک تجربه بسیار مناسب برای این بازی است و شما بهتر است یک سیستم مشابه به آن یا نزدیک به آن داشته باشید تا تجربه لذت بخشی از بازی آنتیل داون داشته باشید.

  • پردازنده اصلی: Intel Core i5 8600 یا AMD Ryzen 7 2700X
  • پردازنده گرافیکی: Nvidia GeForce RTX 2060 یا AMD Radeon RX 6600XT
  • مقدار رم مورد نیاز: ۱۶ گیگابایت
  • مقدار حافظه مورد نیاز: ۷۰ گیگابایت روی حافظه جامد
سیستم مورد نیاز بازی Until Dawn

بازی آنتیل داون یک بازی ترسناک و تصمیم گیری است که تجربه بسیار خاصی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

سیستم مورد نیاز برای علاقه‌مندان

سیستم مورد نیاز برای علاقه مندان در اصل مشخصاتی را ارائه می‌دهد که بازی در سطح بالا اجرا شده ولی در بالاترین حد ممکن نیست. در اصل شما برای تجربه بازی در این حالت یک سیستم قدرتمند دارید که شاید بهترین حالت ممکن نباشد اما از پس اجرای این بازی به راحتی بر می‌اید. این سیستم بازی را در رزولوشن ۱۴۴۰p با نرخ فریم ۶۰ یا رزولوشن ۴K با نرخ فریم ۳۰ ارائه می‌دهد.

  • پردازنده اصلی: Intel Core i5 8600 یا AMD Ryzen 7 2700X
  • پردازنده گرافیکی:  Nvidia GeForce RTX 3080 یا AMD Radeon RX 6800XT
  • مقدار رم مورد نیاز: ۱۶ گیگابایت رم
  • مقدار حافظه مورد نیاز: ۷۰ گیگابایت از نوع NVMe

سیستم مورد نیاز برای تجربه بازی در بالاترین حد ممکن

در این حالت شما بازی را در بهترین حالت ممکن تجربه خواهید کرد. قطعاً برای این کار شما نیاز به یک سیستم بسیار قوی خواهید داشت ولی از طرفی بهترین تجربه ممکن را از بازی آنتیل داون دریافت خواهید کرد. این بازی قطعاً یک عنوان سبک از لحاظ گرافیکی نیست و اینکه سیستم شما بتواند آن را در رزولوشن ۴K با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند، نشان‌دهنده قدرت بسیار زیاد آن است.

  • پردازنده اصلی: Intel Core i7 11700K یا AMD Ryzen 7 5800X3D
  • پردازنده گرافیکی: Nvidia GeForce RTX 3080 Ti یا AMD Radeon RX 6900XT
  • مقدار رم مورد نیاز: ۱۶ گیگابایت
  • مقدار حافظه مورد نیاز: ۷۰ گیگابایت از نوع NVMe

در زمینه نکات باید گفت که بازی آنتیل داون یک بازی بسیار زیبا ولی سنگین از لحاظ گرافیکی است. در نتیجه قطعاً به دستگاه شما فشار وارد خواهد کرد. نکته اینجاست که شما اصلاً با یک گیم‌پلی سریع روبرو نیستید. در نتیجه نیازی به نرخ فریم خیلی بالا ندارید و با توجه به دنیای زیبایی که این بازی دارد، بهتر است بیشتر به جلوه‌های بصری توجه کنید.

در بخش تنظیمات شما باید تمرکز خود را روی زیبایی بازی بگذارید. به این شکل که بازی آنتیل داون با نرخ فریم ۳۰ هم بسیار خوب و روان است و اگر مشکلی با آن ندارید بهتر است نرخ فریم را روی آن تنظیم کرده و ظاهر بازی را بهتر بکنید. همینطور اینکه به یاد داشته باشید که تصمیمات شما در آنتیل داون مؤثر است. در نتیجه از لحاظ بصری بازی را به شکلی تنظیم کنید که هیچ نکته‌ای را از دست ندهید.

صفحه‌ی اصلی بازی دیجی‌کالا مگ | اخبار بازی، تریلرهای بازی، گیم‌پلی، بررسی بازی، راهنمای خرید کنسول بازی

source

توسط chehrenet.ir