کارگردان خلاقیت بازی Days Gone به طور علنی از نحوه‌ی نمایش شخصیت دیکن (Deacon) در بازی آسترو بات (Astro Bot) ابراز نارضایتی کرده است.

اگرچه هنگام انتشار با واکنش‌های ضد و نقیضی مواجه شد، اما بازی Days Gone جامعه‌ی طرفداران زیادی دارد. این اثر ساخته‌شده توسط Bend Studio شخصیت‌های به یاد ماندنی‌ای مانند دیکن سینت جان، سارا ویتاکر، آیرون مایک و غیره را معرفی کرد. در طول وقایع بازی، این شخصیت‌ها سعی می‌کنند در دنیایی پسا آخرالزمانی پر از زامبی‌های مختلف زنده بمانند. حال در پاسخ به یک تصویر تبلیغاتی، کارگردان خلاقیت بازی یعنی جان گاروین (John Garvin)، احساساتی منفی نسبت به استودیو و بازی تازه منتشر شده‌ی آسترو بات روانه کرده است.

جان گاروین از تصویری ایراد گرفته که دیکن را در حالی  به نمایش می‌گذارد که به درخت خرمایی در ساحل تکیه داده و در حال تماشای بازی دو توله سگ با یک توپ ساحلی است. این باعث شد که گاروین بگوید که این شخصیت به تنها تبلیغی برای بازی آسترو بات تقلیل یافته و به نوعی تحقیر شده است. البته او پاسخی از سوی توسعه‌دهنده‌ای به نام گابریل (Gabriel) دریافت کرد که از Bend Studio و تصویر گفته شده دفاع کرد. گابریل اظهار داشت که این کارگردان که به دیکن زندگی بخشیده نباید بخواهد که این شخصیت بی‌استفاده نگه داشته شود. این باعث شد گاروین در مورد حرف‌هایش درباره‌ی دیکن به عنوان یک شخصیت آسترو بات بیشتر پافشاری کند.

شخصیت Deacon

بازی آسترو بات شبیه به بازی Astro’s Playroom، نامه‌ای عاشقانه به سری بازی‌های پلی‌استیشن و تاریخچه‌ی کنسول‌های سونی است. در میان بسیاری از شخصیت‌های نمایش داده شده در این بازی می‌توان به ایلوی (Aloy)، کراش (Crash)، کریتوس (Kratos)، نیتن دریک (Nathan Drake)، رچت و کلنک (Ratchet and Clank)، ریوجی گودا (Ryuji Goda) و نک (Knack) اشاره کرد. بنابراین صحبت‌های گاروین و عصبانیت او ظاهرا به خاطر این است که نسخه‌ی دومی از Days Gone ساخته نمی‌شود.

جان گاروین قبلا گفته بود که بازیکنان در صورت تمایل به دنباله، باید بازی‌ها را با قیمتی تمام‌شده بخرند. با وجود فروش حدود ۸ میلیون نسخه، Days Gone در هنگام عرضه با استقبال متوسطی روبرو شد که باعث شد Bend Studio روی پروژه‌های دیگر کار کند. انتشار بازی با باگ‌های مختلفی نیز همراه بود که در فروش آن بی‌تاثیر نبود. در حالی که به نظر می‌رسد جان گاروین از نحوه‌ی نمایش دیکن در آسترو بات ناراضی است، برخی از بازیکنان از حضور او خوشحال‌ هستند. در نهایت با توجه به استقبال زیاد از بازی آسترو بات، ممکن است این آخرین باری نباشد که یک شخصیت از Days Gone در این مجموعه بازی نمایش داده می‌شود.

منبع: Eurogamer

صفحه‌ی اصلی بازی دیجی‌کالا مگ | اخبار بازی، تریلرهای بازی، گیم‌پلی، بررسی بازی، راهنمای خرید کنسول بازی

source

توسط chehrenet.ir