طبق جدیدترین گزارش‌های منتشر شده، به نظر می‌رسد که بازی Lollipop Chainsaw RePOP نه تنها برای پلتفرم‌های نسل فعلی بلکه برای پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان نیز عرضه خواهد شد. این یک خبر عالی برای دارندگان این کنسول‌ها است.

بازی Lollipop Chainsaw یک اثر هک اند اسلش بود که توسط استودیوی Grasshopper Manufacture در سال ۲۰۱۲ منتشر شد. این بازی دارای یک شحصیت به نام جولیت استارلینگ بود که از اره برقی برای نابود کردن انبوهی از زامبی‌ها استفاده می‌کرد. این بازی بیش از یک میلیون نسخه فروخت و به موفق‌ترین بازی استودیوی سازنده از لحاظ مالی تبدیل شد. در حدود دهمین سالگرد بازی در سال ۲۰۲۲، استودیوی دراگامی گیمز (Dragami Games) یک بازسازی از این اثر را معرفی کرد.

اخیرا یوشیمی یاسودا (Yoshimi Yasuda)، رئیس استودیوی دراگامی گیمز اعلام کرده که Lollipop Chainsaw RePOP برای پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان نیز منتشر خواهد شد. پیش از این، این بازسازی برای عرضه روی پلی‌استیشن ۵، نینتندو سوییچ، رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس سری ایکس/اس در ۲۵ سپتامبر (۴ مهر) سال جاری برنامه‌ریزی شده بود. البته نسخه‌های نسل هشتمی بازی در نوامبر در دسترس خواهند بود.

بازی Lollipop Chainsaw RePOP

با توجه به اینکه Lollipop Chainsaw ابتدا روی ایکس‌باکس ۳۶۰ و پلی‌استیشن ۳ منتشر شد و نسل فعلی هنوز به طور گسترده توسط همه گیمر‌ها پذیرفته نشده است، فروش بازی روی کنسول‌های نسل هشتم منطقی است. با این حال، هنوز مشخص نیست که نسخه‌ی کالکتورز بازی نیز برای این کنسول‌ها در دسترس خواهد بود یا خیر. این نسخه ۱۵۰ دلار قیمت دارد و چندین آیتم جذاب از جمله مجسمه‌ی ۱۰ اینچی جولیت استارلینگ، جاکلیدی، برچسب، آرت‌بوک و غیره را به همراه دارد.

علی‌رغم اینکه بازی این یک بازسازی کامل نیست، اما در کنار جلوه‌های بصری تغییرات دیگری نیز داشته است. این ریمستر دوربین بازی را بهبود داده و از طرفی شاهد بهبود پاسخگویی ورودی‌ها، افزایش سرعت حرکت، چندین توانایی بهبود یافته و غیره خواهیم بود. اکثر این تغییرات احتمالا بازی را کاربرپسندتر و دسترس‌پذیرتر می‌کنند. شخصیت اصلی نیز به دو زبان ژاپنی و انگلیسی صحبت خواهد کرد. البته صدای اوریجینال او نیز در بازی وجود خواهد داشت.

منبع: Gematsu

صفحه‌ی اصلی بازی دیجی‌کالا مگ | اخبار بازی، تریلرهای بازی، گیم‌پلی، بررسی بازی، راهنمای خرید کنسول بازی

source

توسط chehrenet.ir