اگر شما از طرفداران بازی‌های شبیه‌ساز زندگی مثل سیمز (Sims) باشید قطعاً با بازی اینزوی (Inzoi) آشنایی دارید. این بازی رقیب مستقیم مجموعه سیمز بوده که توسط شرکت سازنده بازی پابجی (PUBG) طراحی شده است. بازی اینزوی در ابتدا تنها برای کامپیوتر در دسترس بود و حال شرکت سازنده اعلام کرده که این بازی را برای کنسول‌های بازی نسل نهمی هم عرضه خواهد کرد.

شرکت سازنده این بازی Krafton نام داشته و این شرکت توانست توجه طرفداران مجموعه سیمز را با یک دموی طراحی کرکتر جلب بکند. این دمو تنها در فروشگاه استیم وجود داشت و تا حدود ۱ هفته پیش هم در دسترس بود. در این مدت این بازی توانست توجه افراد زیادی را به خود جلب بکند و پس از آن یک سؤال برای طرفداران پیش آمد. اینکه بازی اینزوی تنها محدود به کامپیوتر بوده یا مثل مجموعه سیمز به دنیای کنسول‌ها نیز راه پیدا می‌کند.

این سوال به صورت مکرر از شرکت سازنده در دیسکورد (Discord) پرسیده شده و حال نوبت پاسخ به آن رسیده است. طبق چیزی که Krafton اعلام کرده بازی اینزوی در حال حاضر برای کامپیوتر در دسترس است و به زودی قرار است برای کنسول‌های نسل نهمی یعنی پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس سری اس و ایکس عرضه بشود.

Inzoi روی کنسول

بازی اینزوی از لحاظ طراحی کرکتر به شدت دقیق و ریز است. به همین دلیل شما با جزئیات کامل می‌توانید شخصیت‌های مختلف را در این بازی طراحی کنید.

شرکت Krafton بازی اینزوی را حدود ۱ سال پیش عرضه کرد. در آن زمان این بازی توانست سر و صدای زیادی به پا بکند و با عرضه بخش ساخت کرکتر در استیم مشخص است که روند پیشرفت این بازی خوب بوده است. با این حال هنوز تاریخ عرضه رسمی این بازی اعلام نشده و به احتمال زیاد در انتهای سال ۲۰۲۴ میلادی در دسترس قرار خواهد گرفت. نکته دیگر این است که بازی اینزوی در ابتدا تنها برای کامپیوتر عرضه خواهد شد و دیرتر برای کنسول‌های نسل نهمی در دسترس قرار می‌گیرد.

اینزوی یک شبیه‌ساز زندگی است که شما رئیس کامل یک دنیا می‌شوید. به این شکل که به طور کامل به آن دسترسی داشته و هیچ محدودیتی ندارید. شما می‌توانید زندگی تمامی افراد را کنترل کرده و در داستان‌های مختلف درگیر بشوید. نکته اینجاست که این بازی به شما اجازه می‌دهد تا به طور کامل افراد مختلف را کنترل کرده و روند زندگی آن‌ها را تعیین کنید.

پس از نسخه‌های آزمایشی مختلف و عرضه حالت دمو در استیم بسیاری از طرفداران سیمز اعلام کردند که پس از عرضه کامل بازی اینزوی به سمت آن خواهند رفت. به دلیل اینکه این بازی آزادی عمل بیشتری به کاربران داده و اجازه می‌دهد تا آن‌ها به راحتی کار‌های مختلفی انجام دهند. نکته اصلی اینجاست که این آزادی عمل زیاد باعث می‌شود تا خلاقیت کاربران نیز بیشتر شده و اعمال عجیب‌تری در دنیای این بازی انجام دهند.

یکی از نکات جالب بازی اینزوی سیستم طراحی شخصیت آن بود. این سیستم به قدری دقیق بود که بسیاری از کاربران سلبریتی‌های مختلف را در آن طراحی کرده و منتظر هستند تا بازی به صورت کامل عرضه شود تا از این شخصیت‌ها در بازی استفاده کنند. در اصل شرکت Krafton تمرکز خود را روی واقعی بودن و آزادی عمل کاربران گذاشته و به همین دلیل است که امکان دارد پس از عرضه رسمی بازی اینزوی از سیمز بهتر باشد و فروش بیشتری هم بکند.

منبع: IGN

صفحه‌ی اصلی بازی دیجی‌کالا مگ | اخبار بازی، تریلرهای بازی، گیم‌پلی، بررسی بازی، راهنمای خرید کنسول بازی

source

توسط chehrenet.ir