کپ‌کام (Capcom) سومین تریلر رسمی و تصاویر جدیدی از بازی اکشن نقش‌آفرینی Monster Hunter Wilds را منتشر کرد.

این تریلر جنگل قرمز و یک هیولای عنکبوت مانند معروف به لالا بارینا (Lala Barina) را به نمایش گذاشت که در این جنگل سرسبز در حال گشت زنی است. سازندگان همچنین اولین نگاه  گسترده به به هیولای اصلی منطقه ارائه کردند و جزئیات جدید و هیجان‌انگیزی از گیم‌پلی را از جمله نحوه‌ی درگیری رودررو با دشمنان بزرگ‌، شکار گروهی حتی به صورت تک‌نفره و لذت بردن از آزادی بی‌سابقه در دنیای سرزمین‌های ممنوعه به نمایش گذاشتند.

جنگل قرمز برخلاف نامش یک محیط سرسبز با درختان سر به فلک کشیده است که با آب‌هایی که به رنگ زرشکی هستند، تضاد رنگی جالبی دارد. مانند سایر اکوسیستم‌های Monster Hunter Wilds، جنگل اسکارلت محیطی پویا است که دوره‌های فراوانی را پشت سر می‌گذارد که منظره و حیات وحش ساکن در آن را تغییر می‌دهد. یکی از موجوداتی که جنگل قرمز را خانه‌ی خود می‌نامد، لالا بارینا است. لالا بارینا که بخشی از دسته هیولا‌های Temnoceran است که به ندرت در این مجموعه دیده می‌شود، دارای اندام‌های تیز است و می‌تواند قفسه‌ی سینه خود را به شکلی عظیم باز کند که به همان اندازه که زیباست، خطرناک نیز است.

مانستر هانتر وایلدز
هر منطقه در Monster Hunter Wilds توسط یک هیولای اصلی اداره می‌شود. در پایین جنگل قرمز و در دشت‌های بادگیر که قبلا فاش شده بود، هیولایی به نام ری داو (Rey Dau) سلطنت می‌کند. همچنین Flying Wyvern که در ابتدا در مراسم بازی‌های تابستانی معرفی شد، در تریلر جدید با شکوه کامل خود رونمایی شد. شکارچی اوج دشت‌های بادگیر با شرایط سخت ساندتاید‌ها سازگار است و می‌تواند ضربات الکتریکی مخربی را ایجاد کند که حتی برای باتجربه‌ترین شکارچیان نیز تهدید محسوب می‌شود. در این میان علاوه بر متحدان جدید، شکارچیان همچنین می‌توانند به روش‌های جدیدی با دشمنان درگیر شوند. به عنوان مثال با Power Clash، مسدود کردن حملات خاص می‌تواند شکارچیان را درگیر مبارزه فیزیکی کند و حملات Offset حملاتی هستند که یک ضربه‌ی به موقع می‌تواند روند حمله‌ی یک هیولا را قطع کند.

از طرفی آخرین تریلر بازی همچنین کونافا را معرفی می‌کند؛ یک روستا که شکارچیان در دشت‌های بادگیر از آن بازدید خواهند کرد. این روستا که یکی از جوامع متعدد در سرزمین‌های ممنوعه است، برای نسل‌ها در اینجا وجود داشته است و فرهنگ منحصر به فرد خود را دارد. کونافا برای تولید پنیر دام پرورش می‌دهد و همچنین خانه سیکرتس است، یعنی شکارچیان کوهستانی که همراهانی ضروری در هنگام کاوش در حیات وحش هستند.

گفتنی است که هنگامی که از کمپ اصلی دور می‌شوید، شکارچیان می‌توانند با در نظر گرفتن تعدادی هدف، اکتشافاتی را آغاز کنند. ماموریت‌ها می‌توانند با هدف قرار دادن یک هیولا در منطقه آغاز شوند. بازیکنان همچنین می‌توانند برای شکار بعدی خود بدون بازگشت به پایگاه با استفاده از وسایل پخت و پز خود به استراحت در کمپ بپردازند. این پایگاه‌های عملیاتی مکان‌های مناسبی برای مدیریت آیتم‌ها و تجهیزات هستندو می‌توانند به عنوان مقاصد سفر سریع استفاده شوند.

بازی Monster Hunter Wilds قرار است در سال ۲۰۲۵ برای پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی منتشر شود. می‌توانید در ادامه تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

صفحه‌ی اصلی بازی دیجی‌کالا مگ | اخبار بازی، تریلرهای بازی، گیم‌پلی، بررسی بازی، راهنمای خرید کنسول بازی

source

توسط chehrenet.ir