بازی اولین برزکر: خازان (The First Berserker: Khazan) یک بازی به سبک و سیاق انیمه‌ای است. این بازی در سبک نقش آفرینی بوده و قرار است برای کنسول‌های نسل نهمی در کنار کامپیوتر عرضه شود. شرکت سازنده این بازی Neople بوده و عرضه کننده آن نیز Nexon است که هر دو اعلام کردند بازی اولین برزرکر در اوایل سال ۲۰۲۵ میلادی یعنی زمستان امسال عرضه خواهد شد.

در کنار آن اعلام شد که قرار است شرکت سازنده یک نسخه آزمایشی محدود از این بازی عرضه بکند. این نسخه محدود برای افراد کمی عرضه شده و در آن بسیاری از مشکلات بازی اولین برزرکر برطرف خواهد شد. در کنار این معرفی ما شاهد یک تریلر جدید از این بازی بودیم که اطلاعات زیادی از گیم‌پلی بازی در اختیار طرفداران قرار می‌داد.

تریلر جدید بازی اولین برزرکر روی داستان و گیم‌پلی این بازی در زمینه مبارزات تمرکز دارد. به این شکل که این تریلر به کاربران اجازه می‌دهد تا خود را در دنیای خازان و گذشته آن غرق کرده و چندین ساعت درگیر آن بشوند. در این بازی چندین نوع دشمن مختلف در کنار تنوع زیادی از غولآخر (Boss) وجود دارد که باعث می‌شود مبارزات برای کاربران بسیار جذاب بشود.

عرضه بازی The First Berserker

بازی اولین برزرکر طراحی هنری بسیار جالبی دارد. چیزی که باعث شده این بازی طرفداران بسیاری را به سمت خودش جذب کند. شرکت سازنده نیز به بهترین نحو این بازی را طراحی کرده که حس کارتونی بودن را به کاربران القا نکند و در نتیجه شما با یک تجربه هنری بسیار خاص روبرو هستید.

نکته اینجاست که دنیای این بازی به شکل انیمه‌ای طراحی شده ولی سه بعدی است. به همین دلیل شما با یک تجربه بسیار خاص و در عین حال جذاب روبرو هستید که قرار است ساعت‌ها شما را درگیر بکند. همینطور اینکه این بازی از لحاظ گرافیکی و جزئیات هم در سطح بالایی قرار دارد و شرکت سازنده تلاش کرده تا آن را از لحاظ بصری بسیار زیبا طراحی بکند.

در بازی اولین برزرکر شما با یک دنیای جذاب و گسترده روبرو هستید. دنیایی که قرار است شما را ساعت‌ها درگیر بکند. از طرفی داستان بازی با دنیای آن همخوانی داشته که جذابیت خاصی به آن بخشیده است. در بازی اولین برزرکر شما در نقش یک قهرمان فراموش شده هستید. کسی که در تلاش است تا دوباره توانایی‌های خود را بدست آورده و به دنبال انتقام است.

در این بازی شخصیت شما به طور دائم پیشرفت می‌کند. در نتیجه شما باید تلاش کنید تا بهترین توانایی‌ها را نسبت به سبک بازی خود انتخاب کرده و بر اساس آن تصمیم بگیرید. با پیشرفت کرکتر شما دنیای بازی و مبارزات نیز دشوارتر شده و در نتیجه تجربه بازی اولین برزرکر اصلاً خطی نخواهد بود. این تنوع در گیم‌پلی را می‌توان یکی از نکات مثبت بازی اولین برزرکر دانست.

تاریخ عرضه رسمی بازی اولین برزرکر هنوز اعلام نشده ولی طبق چیزی که گفته شده این بازی در اوایل سال ۲۰۲۵ میلادی یا اواسط زمستان امسال عرضه خواهد شد. از طرفی قرار است به زودی شاهد عرضه یک نسخه بتای محدود از آن در تاریخ ۲۰ تا ۲۹ مهر (۱۱ تا ۲۰ اکتبر) باشیم.

منبع: Gematsu

صفحه‌ی اصلی بازی دیجی‌کالا مگ | اخبار بازی، تریلرهای بازی، گیم‌پلی، بررسی بازی، راهنمای خرید کنسول بازی

source

توسط chehrenet.ir