فرش به عنوان یکی از کالاهای اصیل ایرانی شناخته می‌شود که استفاده از آن در کشورمان، قدمت طولانی دارد. فرش‌ها انواع مختلفی داشته و انتخاب مناسب‌ترین آنها می‌تواند زیبایی دکوراسیون منزل شما را چندین برابر کرده و جلوه لوکس و فاخری به فضا می‌بخشد. یکی از سوالاتی که اغلب مردم در هنگام خرید فرش از خود می‌پرسند این است که برای محیط‌های پر رفت و آمد چه فرشی مناسب است؟

رنگ‌های تیره همواره بهترین انتخاب برای محیط‌های پر رفت‌‌ و آمد هستند. اگر شما نیز به دنبال بهترین رنگ فرش برای محیط‌های پر رفت‌ و آمد هستید، با ما همراه باشید تا شما را با بهترین فرش طوسی جدید و مزیت‌های آن بر دکوراسیون منزل آشنا کنیم.

فرش طوسی جدید

بهترین رنگ فرش برای محیط‌های پررفت و آمد

ابعاد اتاق و میزان تردد و رفت و آمد، دو فاکتور مهم و اساسی در انتخاب فرش هستند. بدون شک فرش‌های روشن گزینه مناسبی برای فضاهای پر رفت و آمد نیستند؛ چرا که این فرش‌ها خیلی زود کثیف شده و لکه می‌گیرند. بهتر است برای مکان‌های عمومی، پذیرایی و آشپزخانه از فرش‌هایی با رنگ تیره استفاده کنید.

همچنین افرادی که بچه کوچک دارند، می‌توانند با انتخاب فرش تیره از شست و شوی مداوم و لکه‌گیری فرش‌ها، خود را معاف کنند. فرش رنگ طوسی فیلی بهترین رنگ فرش برای چنین مکان‌هایی است. این رنگ فرش در طیف رنگ‌های خنثی قرار داشته و به راحتی می‌توانید آن را با رنگ‌ها، سبک‌ها و سایر المان‌های موجود در محیط ست کنید. فرش طوسی مناسب با دکوراسیون‌های مدرن و کلاسیک بوده و به دلیل سازگاری بالا با رنگ‌های مختلف، جزو پر فروش‌ترین‌ها در بازار فرش شناخته می‌شود و این رنگ جواب این سوال پرتکرار هست که چه رنگ فرشی از مد نمیفته

مزیت انتخاب فرش‌های طوسی رنگ

فرش‌های طوسی جدید در دو سبک کلاسیک و مدرن و با طرح‌های متنوع در بازار موجود هستند. مزایای زیاد فرش‌ طوسی سبب استفاده گسترده و فروش بالای این کالا شده است. از جمله این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱ـ استفاده از فرش طوسی رنگ مناسب برای محیط‌های پر رفت‌ و آمدی بوده که وسایل و سایر المان‌هایی موجود در آن رنگی گرم و پر انرژی دارند. یکی از دغدغه‌های همه افراد در هنگام خرید فرش، هماهنگی رنگ فرش با سایر وسایل موجود در خانه است که با انتخاب فرش طوسی دیگر این دغدغه را نخواهید داشت.

۲ـ فرش طوسی رنگ می‌تواند به دکوراسیون منازل شما روحی تازه بخشیده و با حفظ تعادل رنگ در دکوراسیون، آن را از حالت یکنواختی خارج کند.

۳ـ فرش‌ طوسی جدید در تناژهای مختلفی از جمله فیلی، دودی، متالیک، دلفینی و نقره‌ای وجود دارد. از این بین فرش‌های تیره‌تر برای محیط های پرتردد خواهان و خریداران بیشتری دارند؛ چرا که دیرتر کثیف می‌شوند.

۴ـ البته فرش‌های طوسی با تناژ روشن‌تر نیز بسیار زیبا بوده و فضای شما را بزرگ‌تر و روشن‌تر نشان می‌دهند.

۵ـ با انتخاب فرش طوسی دیگر نگران تعویض وسایل خود نباشید؛ چرا که به راحتی می‌توانید وسایل جدید از جمله پرده و مبلمان را با فرش طوسی رنگ ست کنید.

فرش نقره ای جدید

تاثیر فرش طوسی بر زیبایی دکوراسیون

استفاده از فرش طوسی می‌تواند تاثیر زیادی بر زیبایی و جلوه بصری دکوراسیون داخلی داشته باشد. طوسی رنگی آرام‌بخش بوده و کاربرد آن در محیط‌های پر رفت‌ و آمد و سایر مکان‌ها، حس خوبی به افراد منتقل می‌کند.

تلفیق فرش طوسی با رنگ‌های تازه و پر نشاط مانند لاجوردی و سبز و همچنین رنگ‌هایی مانند سفید و خاکستری نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. می‌توانید فرش طوسی را با رنگ‌های مکمل استفاده کنید. کاربرد این فرش با وسایل قرمز ظاهر بی‌نظیری به فضای شما می‌بخشد.

قیمت فرش طوسی جدید

فاکتورهای زیادی بر قیمت فرش طوسی جدید موثر است که آشنایی با آنها در خریدی بهتر و کاربردی‌تر کمک می‌کند. از فاکتورهای موثر بر قیمت فرش طوسی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

طرح فرش

طرح فرش از جمله مواردیست که قیمت فرش را تعیین می‌کند. هر چه میزان دقت و ظرافت به کار رفته در طرح فرش بیشتر باشد، قیمت فرش نیز افزایش خواهد یافت.

ابعاد فرش

فرش‌های طوسی رنگ در ابعاد مختلفی از جمله ۲، ۳، ۴، ۶، ۹، ۱۲ و حتی فرش ۲۴متری تولید می‌شوند. ابعاد فرش تاثیر مستقیمی در قیمت فرش دارد.

تناژ رنگ فرش طوسی

فرش طوسی در تناژ رنگ‌های مختلفی از جمله فرش سیلور، فیلی، دلفینی، طلایی، صورتی و … ساخته می‌شود که هر کدام در تغییر قیمت آن موثر هستند.

تراکم و شانه فرش

گره‌های عرضی (شانه) و گره‌های طولی (تراکم) تعیین کننده قیمت فرش هستند. هر چه تراکم و شانه فرش بیشتر باشد برای ساخت آن از الیاف بیشتری استفاده شده و فرش ریز نقش‌تر می‌شود که نتیجه آن افزایش قیمت فرش است. متداول‌ترین فرش‌های طوسی ۷۰۰،۱۰۰۰،۱۲۰۰ و ۱۵۰۰ و رایج‌ترین تراکم‌ها ۲۵۵۰، ۳۰۰۰ و ۳۶۰۰ است.

جنس و کیفیت الیاف استفاده شده در فرش، برند تولید کننده، میزان عرضه و تقاضا و مراکز عرضه کننده از دیگر موارد تاثیر گذار در قیمت فرش طوسی جدید هستند.

فرش طوسی روشن در دکوراسیون منزل

خرید فرش طوسی از کارخانه فرش کاشان

فرش کاشان یکی از بهترین، باکیفیت‌ترین و پرفروش‌ترین فرش‌ها در بازار است. کارخانه فرش کاشان فرش طوسی جدید را با استفاده از بهترین الیاف در شانه و تراکم‌های متنوع تولید و عرضه می‌کند. کمپانی فرش کاشان این افتخار را دارد که با تولید محصولات باکیفیت همراه با ضمانت‌‌نامه معتبر و کتبی به مشتریان خود در سراسر نقاط کشور خدمت کند.

تمامی محصولات این کارخانه همراه با مشخصات و قیمت در وب‌سایت bfarsh.com موجود است. همچنین برای دیدن سایر فرش‌های طوسی رنگ کارخانه فرش کاشان می توانید به پیج اینستاگرام فرش کاشان مراجعه فرمایید.

جمع‌بندی

امروزه اغلب افراد از فرش‌های رنگ تیره برای مکان‌های پر رفت‌ و آمد و شلوغ استفاده می‌کنند. از بهترین و محبوب‌ترین فرش‌های تیره می‌توان به فرش طوسی اشاره کرد.

امروزه تناژهای متنوعی از فرش جدید طوسی در بازار موجود است که می‌توانید با توجه به ابعاد اتاق و میزان رفت و آمد بهترین فرش را انتخاب کنید. قیمت فرش طوسی با توجه به کیفیت الیاف به کار رفته، میزان تراکم و شانه، ابعاد فرش، طرح و تناژ رنگی و مجموعه عرضه کننده تعیین می‌شود. برای خرید فرش طوسی در برترین کیفیت به صورت تضمینی کارخانه فرش کاشان بهترین انتخاب است.

source

توسط chehrenet.ir