تیم سازنده‌ی Silent Hill ۲: Enhanced Edition، مادی که به طور گسترده به عنوان بهترین راه برای اجرای نسخه‌ی اصلی سایلنت هیل ۲ روی رایانه‌های شخصی شناخته می‌شود، اعلام کرده است که به‌روز‌رسانی نهایی این ماد را در آخر ماه جاری میلادی عرضه می‌کند.

آخرین آپدیت این ماد، در واقع به‌ عنوان بزرگ‌ترین به‌روزرسانی‌ای که تا به حال توسعه داده شده، در ۳۰ آگوست (۹ شهریور) عرضه می‌شود. در حالی که هنوز تمام جزئیات مربوط به هر تغییر و ارتقایی که با این آپدیت همراه می‌شود را نداریم، اما به نظر می‌رسد که در میان آن‌ها فیزیک آب به طور برجسته‌ای بهبود یافته است. این مورد ممکن است برای یک بازی ترس و بقا پیش پا افتاده به نظر برسد، اما فیزیک آب ویژگی بارزی یک بازی ویدیویی خوب در زمانی بود که سایلنت هیل ۲ منتشر شد.

تیم سازنده در توییتر این خبر را اعلام کرد، جایی که طرفداران از آن‌ها به‌خاطر تلاش سختی که در طول سال‌ها انجام داده‌اند تا این بازی روی کامپیوتر به خوبی اجرا شود، تشکر کردند. البته، اگر می‌خواهید بدون استفاده از ماد بازی کنید، می‌توانید یک کپی فیزیکی از بازی را برای پلی‌استیشن ۲ تهیه کنید، اما احتمالا برای دریافت آن باید بیش از ۱۰۰ دلار هزینه کنید.

ماد سایلنت هیل 2

هرچند که بازسازی سایلنت هیل ۲ از استودیوی بلوبر تیم (Bloober Team) قرار است در ۸ اکتبر (۱۷ مهر) سال جاری عرضه شود اما انتظارات زیادی از آن وجود دارد و باید دید که چگونه عمل خواهد کرد. در هر صورت نسخه‌ی اصلی به عنوان یکی از بهترین بازی‌های ترسناک تاریخ در نظر گرفته می‌شود، بنابراین بازسازی باید حداقل در همان سطح کیفیت باشد.

در نهایت اگر قصد دارید تا زمان عرضه‌ی بازسازی، سریع به نسخه‌ی اصلی در بهترین حالت خود بزنید، می‌توانید برای دریافت ماد به این نشانی مراجعه کنید. آموزش استفاده از ماد نیز در اینجا آمده است. در ادامه می‌توانید ویدیوی منتشر شده در ارتباط با بهبود فیزیک آب را مشاهده کنید.

منبع: Destructoid

صفحه‌ی اصلی بازی دیجی‌کالا مگ | اخبار بازی، تریلرهای بازی، گیم‌پلی، بررسی بازی، راهنمای خرید کنسول بازی

source

توسط chehrenet.ir