شرکت Devolver Digital اعلام کرده که بازی اکشن ماجراجویی و پلتفرمر The Plucky Squire برای پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری ایکس و اس، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی در تاریخ ۱۷ سپتامبر (۲۷ شهریور) عرضه خواهد شد. این بازی همچنین در روز اول به عنوان بخشی از پلی‌استیشن پلاس برای مشترکین اکسترا و پریمیموم در دسترس خواهد بود.

این بازی که توسط استودیوی All Possible Futures با الهام از سری افسانه زلدا ساخته شده، دارای نوعی از گیم‌پلی است که بین بخش‌های دو‌بعدی و سه‌بعدی جابجا می‌شود. در آن، بازیکنان کنترل شخصیتی به نام Jot را در دست می‌گیرند که می‌تواند دنیای کتاب داستانی دوبعدی و همچنین دنیای سه‌بعدی واقعی بیرون از کتاب را کشف کند. ترکیب منحصربه‌فرد کاوش‌های دوبعدی و سه‌بعدی Plucky Squire از زمان رونمایی اولیه بازی، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است و انتظارهای نسبتا بالایی از آن وجود دارد.

تصویری از بازی The Plucky Squire

در داستان این اثر، هامگرامپ (Humgrump) شرور متوجه می‌شود که به عنوان شخصیت منفی داستان قرار است از نیروهای خیر شکست بخورد. او به همین دلیل قهرمان داستان را از کتاب بیرون انداخته و سعی می‌کند که داستان را برای همیشه تغییر دهد. حال Jot باید با چالش هایی روبرو شود تا دوستانش را از نیروهای تاریک هامگرامپ نجات دهد و پایان خوش کتاب را بازگرداند.

با نگاهی به اطلاعات منتشر شده تاکنون و تریلرهای بازی، The Plucky Squire یک بازی بسیار رنگارنک و جذاب به سبک آثار نینتندو به نظر می‌رسد که بازیکنان را وادار می‌کند نه تنها به یک دنیای بازی، بلکه به دو دنیای بازی فکر کنند و ظاهرا دنیای دو‌بعدی بازی چالش‌های بیشتری نسبتا به بخش سه‌بعدی دارد. همچنین به نظر می‌رسد که بازی برای خلاقیت به عنوان موضوع اصلی خود ارزش قائل است و هر قطعه و پازل آن بر این واقعیت تأکید دارد. در پایان می‌توان گفت که این بازی پتانسیل بسیار خوبی برای تبدیل شدن به یک پلتفرمر بسیار به یاد ماندنی دارد.

منبع: Gematsu

صفحه‌ی اصلی بازی دیجی‌کالا مگ | اخبار بازی، تریلرهای بازی، گیم‌پلی، بررسی بازی، راهنمای خرید کنسول بازی

source

توسط chehrenet.ir