حسابداری فروشگاهی بعنوان یکی از مهم ترین و پرکاربردترین انواع شاخه های حسابداری شناخته شده است که هر فروشگاه و کسب و کاری برای مدیریت اصولی فروشگاه خود و رسیدن به سود بالا به آن نیاز دارد. از آنجایی که این نوع حسابداری از اهمیت بسیاری برخوردار است، در این مقاله از وب سایت آموزشی آریا تهران قصد داریم به طور کامل و جامع به آموزش حسابداری فروشگاهی و اهمیت آن بپردازیم.

حسابداری فروشگاهی چیست
حسابداری فروشگاهی چیست

حسابداری فروشگاهی چیست

در پاسخ به سوال حسابداری فروشگاهی چیست می توان گفت که، حسابداری فروشگاهی یکی از شاخه های مهم و پرکاربرد حسابداری محسوب می شود که به تجزیه و تحلیل امور مالی و مدیریتی فروشگاه و کسب و کارهای خرده فروشی می پردازد.

پیشنهاد ویژه: اگر به دنبال بهترین و کاربردی ترین دوره آموزش حسابداری از صفر تا صد، زیر نظر اساتید متخصص و مجرب حوزه حسابداری و همراه با دریافت مدرک فنی حرفه ای معتبر هستید، پیشنهاد می کنیم از آموزش حسابداری آریا تهران دیدن کنید.

این نوع حسابداری به منظور ردیابی درآمدها و هزینه های مربوط به فروشگاه ها، مدیریت موجودی، پیگیری فروش، محاسبه سود و زیان، تعیین قیمت‌ ها، برنامه‌ ریزی مالی، ارزیابی عملکرد و اطلاعات مالی دقیق و قابل اعتماد مورد استفاده قرار می گیرد. حسابداری فروشگاهی به کسب‌ و کارها کمک می‌ کند تا بتوانند عملکرد مالی خود را بهبود دهند و تصمیمات مدیریتی خود را با توجه به داده‌ های مالی دقیق‌ تری بگیرند.

همانطور که می دانید تمامی کسب و کارها با هدف رسیدن به سود بالا تاسیس شده اند و هیچ یک از کسب و کارها بدون داشتن یک سیستم حسابداری قوی موفق به دستیابی به سود بالا نخواهد شد. بدون شک هر مجموعه ای بدون در نظر گرفتن اوضاع مالی و بدون برنامه ریزی مالی با شکست روبرو خواهند شد. از این رو تمامی فروشگاه ها برای پیشرفت مجموعه خود و همچنین جلوگیری از مشکلات مالی می بایست با سیستم حسابداری فروشگاهی دستگاه آشنا شده و نسبت به طراحی و مدیریت آن برنامه ریزی دقیقی داشته باشند.

پیشنهاد ویژه: یکی از وظایف مهم حسابداران، مربوط به تحریر دفاتر قانونی با دقت کامل و بدون هیچ گونه خطا و اشتباهی می باشد. اگر می خواهید بدانید تحریر دفاتر قانونی چیست و چگونه انجام می شود، حتما مقاله تحریر دفاتر قانونی چیست را مطالعه کنید.

پیشنهاد ویژه: شما عزیزان با شرکت در دوره کاربردی ویژه بازار کار آموزش تحریر دفاتر قانونی آریا تهران نیز می توانید صفر تا صد حسابداری تحریر دفاتر قانونی را بیاموزید.

هدف از حسابداری فروشگاهی چیست

همانطور که در مطلب قبل اشاره شد، یکی از مهم ترین اهداف راه اندازی سیستم حسابداری فروشگاهی، کسب اطلاعات و آگاهی دقیق از وضعیت مالی و ارائه گزارش های مالی از سیستم حسابداری می باشد.

یکی دیگر از مهم ترین اهداف حسابداری فروشگاهی نسبت به سایر شاخه های حسابداری، بررسی موجودی کالاهاست. به طور مثال اگر یک فروشگاه از تاریخ ورود اجناس فاسد شدنی، تاریخ انقضای این اجناس و موجودی کالاها بی اطلاع باشد، بدون شک با مشکلات بسیاری مواجه خواهد شد. یکی از مهم ترین مزیت سیستم حسابداری فروشگاهی آلارم‌ های تاریخ انقضا و رسیدن به حداقل یا اتمام موجودی کالاها جهت سفارش و خرید مجدد است.

پیشنهاد ویژه: اگر می خواهید به عنوان یک خزانه دار مشغول به کار شوید و درآمد کسب کنید، پیشنهاد می کنیم ابتدا دوره آموزش صفر تا صد آموزش حسابداری خزانه شرکت کنید

به طور خلاصه حسابداری فروشگاهی از اهمیت بسزایی برای مدیریت و کنترل وضعیت مالی، سود و زیان، موجودی کالا، حقوق پرسنل و امور مالیاتی فروشگاه ها برخوردار است. در این نوع حسابداری استفاده از نرم افزارهای خاص و دستگاه های بارکدخوان، باعث افزایش سرعت، دقت و بهره وری در انجام عملیات حسابداری خواهد شد.

پیشنهاد ویژه: اگر می خواهید بدانید حسابداری وجوه نقد چیست و چه اهدافی را دنبال می کند، مطالعه مقاله حسابداری وجوه نقد را به شما پیشنهاد می کنیم.

آموزش حسابداری فروشگاهی
آموزش حسابداری فروشگاهی

آموزش حسابداری فروشگاهی

قبل از پرداختن به آموزش حسابداری فروشگاهی بهتر است یادآور شویم که افرادی که از نرم افزارهای حسابداری فروشگاهی استفاده می کنند، شامل دو دسته از افراد با سمت‌ های مختلف از جمله حسابدارها و مدیران یا صاحبان فروشگاه می‌ باشند.

پیشنهاد ویژه: اگر به دنبال یادگیری صفر تا صد نرم افزار پرکاربرد سپیدار به طور تخصصی و حرفه ای هستید، پیشنهاد می کنیم در کلاس نرم افزار سپیدار شرکت کنید. همچنین جهت یادگیری کامل و جامع نرم افزار هلو، پیشنهاد می کنیم از دوره آموزش نرم افزار هلو آریا تهران دیدن کنید.

اکثر فروشگاه‌ های متوسط و بزرگ از یک یا چند حسابدار تمام وقت یا نیمه وقت به منظور پردازش و بررسی امور حسابداری خود استفاده می‌ کنند. نرم‌ افزارهای حسابداری فروشگاهی به گونه ای طراحی شده اند که حسابدار فروشگاه بتواند کلیه امور حسابداری و مالی فروشگاه خود را در آن ثبت کرده و گزارش‌ های مالی مختلفی را دریافت کند.

همانطور که می دانید کسب و کارهای متوسط و بزرگ امور مالی مختلفی دارند هستند که انجام آن ها بدون استفاده از نرم افزارهای حسابداری، بسیار سخت و وقت گیر خواهد بود. امروزه با توسعه تکنولوژی انواع نرم افزارهای حسابداری با قابلیت های مختلفی ارائه می شود.

به همین خاطر آموزش حسابداری فروشگاهی برای هر یک از این نرم افزارهای حسابداری متفاوت خواهد بود. به این نکته توجه داشته باشید که نرم افزارهای حسابداری فروشگاهی با توجه به اندازه فروشگاه و کسب و کار انتخاب می شود.

پیشنهاد ویژه: جهت مشاهده آموزش ثبت های حسابداری، پیشنهاد می کنیم بر روی لینک دانلود رایگان ثبت های حسابداری کلیک کنید.

نحوه حسابداری فروشگاهی
نحوه حسابداری فروشگاهی

نحوه حسابداری فروشگاهی

حسابداری فروشگاهی چگونه است؟ همانطور که می دانید نحوه حسابداری فروشگاهی از دیرباز به صورت دستی و دفتری انجام می شود. هنوز هم در برخی از مغازه ها شاهد این امر هستیم که از حساب دفتری برای حسابداری فروشگاه خود استفاده می کنند. در این نوع حسابداری تمامی حساب ها از حنله خرید و فروش، قیمت خرید، قیمت فروشف محاسبه سود و… در یک دفتر ثبت شده و سپس به صورت هفتگی یا ماهانه بواسطه مغازه دار یا صاحب فروشگاه بررسی می شود.

پیشنهاد ویژه: همانطور که می دانید اکسل یکی از پرکاربردترین انواع نرم افزارهای حسابداری است که هر حسابداری باید نحوه کار با آن را به طور کامل یاد بگیرد. جهت یادگیری نحوه حسابداری در اکسل به طور تخصصی، پیشنهاد می کنیم از کلاس های آموزش حسابداری در اکسل آریا تهران استفاده کنید.

مغازه دار برای بررسی سود و زیان حاصل از فعالیت، می بایست دفتر را بررسی کند و از این طریق می تواند جهت خرید محصولات تازه اقدام نماید.

امروزه با توجه به ایجاد فروشگاه های زنجیره ای بزرگ در مناطق مختلف، فروشگاه‌ ها حالت تخصصی پیدا کرده‌ اند و نسبت به گذشته پیچیده تر شده اند. به همین دلیل حساب های دفتری دیگر جوابگوی فروشگاه‌ های بزرگ امروزی نیستند.

امروزه صاحبان کسب و کار، برای یادداشت تمامی محاسبات کاری خود، از انواع مختلف نرم افزار حسابداری نسخه فروشگاهی (نرم حسابداری فروشگاهی) استفاده می کنند. در فروشگاه های امروزی، تنها صاحب مغازه به حساب‌ ها دسترسی ندارد، بلکه معمولا افرادی نیز به عنوان فروشنده استخدام می‌ شوند که بخشی از امور محاسبات و یادداشت‌ ها را نیز بر عهده دارند. نرم افزار این امکان را برای شما فراهم می کند تا فروشنده بتواند به سیستم دسترسی داشته باشد و تمامی حساب ها را در یک سیستم واحد ثبت و محاسبه کند.

پیشنهاد ویژه: اگر می خواهید به منبع کامل و جامعی از مطالب حسابداری دسترسی داشته باشید، حتما بهترین مقالات حسابداری رایگان آریا تهران را بررسی کنید. ما به عنوان بهترین شرکت خدمات حسابداری و حسابرسی در تهران با ارائه انواع آموزش های متنوع و کاربردی حسابداری در کنار شما عزیزان هستیم.

کدینگ حسابداری فروشگاهی

به طور کلی کدینگ حسابداری به نوعی دسته بندی حساب ها گفته می شود که به شکل درختی انجام می شود. کدینگ درواقع به معنی شماره‌ گذاری است و زمانی که در کنار حسابداری قرار می‌ گیرد به معنای این است که در این عملیات حساب‌ ها در حسابداری کدگذاری می‌ شوند تا امکان گزارش‌ گیری آن‌ ها را تسهیل کند.

اما کدینگ حسابداری فروشگاهی نوعی کدینگ است که معمولا برای کسب‌ و کارهای بزرگ با تعداد مشتریان بالا کاربرد دارد. به طور مثال یک کسب‌ و کار کوچک که مشتریان کمی دارد، نیازی به کدینگ حسابداری ندارد اما کسب‌ و کارهای بزرگی که به طور دائم در حال سوددهی هستند، به کدینگ حسابداری فروشگاهی نیاز خواهند داشت تا بتوانند مسیر کسب‌ و کار خود را هدایت کنند. با استفاده از این روش می توان آماری دقیق از وضعیت و همه اطلاعات لازم فروشگاه در اختیار داشت.

پیشنهاد ویژه: جهت آشنایی با کدینگ حسابداری خرید و فروش و همچنین مشاهده آموزش حسابداری خرید و فروش کالا، به صفحه مربوطه مراجعه نمایید.

نرم افزار حسابداری فروشگاهی
نرم افزار حسابداری فروشگاهی

نرم افزار حسابداری فروشگاهی

در مطالب قبل به این امر اشاره کردیم که امروزه برای انجام سریع تر و دقیق تر امور مربوط به حسابداری فروشگاهی، از انواع نرم افزار حسابداری فروشگاهی استفاده می شود. درواقع کار بدون این نرم افزاها که یکی از مهم ترین تجهیزات حسابداری فروشگاهی می باشد، برای حسابداران بسیار مشکل خواهد شد.

معمولا نرم افزارهای حسابداری فروشگاهی تحت وب یا نرم افزار حسابداری ابری، بعنوان بهترین نرم افزار حسابداری فروشگاهی به شمار می روند؛ چرا که می‌ توانند اطلاعات کالاها را در حافظه ابری ذخیره کنند و در صورت از بین رفتن هارد فیزیکی، اطلاعات را بازگردانند.

نرم افزار حسابداری فروشگاهی تحت وب می بایست برای انبار نیز برنامه ‏‌ریزی شده باشند تا اطلاعات موجودی کالاها و انبارگردانی به بهترین صورت انجام شوند. جهت آشنایی با انواع نرم افزار حسابداری تحت وب می توانید بر روی لینک کلیک بفرمایید.

علاوه بر این، قسمت صندوق نرم افزار حسابداری فروشگاه می بایست از قابلیت اعمال تخفیف و انواع فروش برخوردار باشد تا بتواند عملیات حسابداری از همان نقطه و توسط صندوق آغاز شود. امروزه انواع مختلفی از نرم افزارهای حسابداری فروشگاهی وجود دارند که هر یک دارای مزایای مختلفی می باشند. از جمله مزایای کلی نرم افزارهای حسابداری فروشگاهی عبارتند از:

  • ثبت تمام اطلاعات مشتریان به همراه حساب آن‌ ها
  • قابلیت ارائه فاکتورهای چاپی برای مشتریان و ذخیره آن‌ ها در سیستم
  • قابلیت صدور پیش‌ فاکتور برای مشتریان
  • قابلیت ثبت چک‌ ها و یادآوری زمان پاس کردن یا پاس شدن آن‌ ها
  • قابلیت کنترل موجودی‌ های انبار
  • قابلیت ارتباط با دستگاه‌ های بارکدخوان
  • فروش محاسبه پرداختی حقوق کارکنان
  • قابلیت ارائه گزارشات روزانه، ماهانه و سالانه

جهت خرید نرم افزار حسابداری و صندوق فروشگاهی، می بایست تمامی قابلیت های نرم افزار را مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید بهترین نرم افزار را انتخاب کنید. یکی دیگر از عوامل مهمی که برای خرید نرم افزار حسابداری فروشگاهی (حسابداری فروشگاهی خرید) باید در نظر داشته باشید، پشتیبانی آن است. این امر به حل مشکلات احتمالی کمک خواهد کرد.

توجه داشته باشید که برخی از نرم افزارهای حسابداری فروشگاهی ارزان قیمت، قابلیت های محدودی را به شما ارائه می دهند به همین خاطر در حین خرید اگر به دنبال نرم افزاری هستید که بتواند قابلیت های گسترده ای را در اختیار شما قرار دهد، می بایست به دنبال خرید نرم افزارهای پرامکانات باشید که هزینه آن ها ممکن است کمی متفاوت باشد.

حسابداری فروشگاهی تحت اکسل
حسابداری فروشگاهی تحت اکسل

حسابداری فروشگاهی تحت اکسل

اکسل یکی از پرکاربردترین انواع نرم افزارهای گروه آفیس است که برای طبقه‌ بندی داده‌ ها مورد استفاده قرار می گیرد. نرم افزار حسابداری فروشگاهی تحت اکسل (حسابداری فروشگاهی اکسل) به دلیل کاربری ساده و انجام اموری از جمله امکان فرمول نویسی، ادغام جداول و دیگر امور ریاضی و… به یکی از محبوب ترین انواع نرم افزارهای حسابداری تبدیل شده است.

نرم افزار اکسل می تواند به عنوان یک نرم افزار حسابداری فروشگاهی رایگان ویندوز در نظر گرفته شود و در برخی مواقع با وجود نرم افزارهای حرفه ای نیز، باز هم نیاز به اکسل در امور حسابداری حس می شود. از این رو اکسل می تواند در موارد ساده به عنوان یک نرم افزار حسابداری فروشگاهی ساده رایگان در نظر گرفته شود و در موارد حسابداری پیشرفته فروشگاهی، به عنوان یک مکمل جهت انجام امور حسابداری اصلی باشد.

حسابداری فروشگاهی با اکسل در موارد زیر کاربرد دارد:

  • ذخیره و طبقه‌ بندی نام مشتریان و اطلاعات تماس آن‌ ها
  • تهیه و تنظیم کاربرگ‌ های حسابرسی و مالیاتی
  • ایجاد گزارشات مالی
  • کارمندان تنظیم ترازنامه و صورت‌ های سود و زیان شرکت
  • نظارت بر موجودی کالاهای انبار
  • دسته‌ بندی اطلاعات حقوق و دستمزد

اطلاعات حسابداری شما می توانند به طور کاملا مرتب در شیت های اکسل طبقه بندی شوند. این اطلاعات قابلیت تبدیل به پی اف را دارند و در صفحات وب می توانند جایگذاری شوند. علاوه بر این شما می توانید کاربرگ های اکسل را چاپ کرده و به طور دقیق تر مورد بررسی قرار دهید.

جهت دانلود فایل اکسل حسابداری فروشگاهی رایگان (دانلود حسابداری فروشگاهی رایگان) می توانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.

حسابداری فروشگاهی اندروید

حسابداری فروشگاهی اندروید (حسابداری فروشگاهی موبایل) نیز نوعی دیگر از حسابداری در سطح کوچک است که می تواند بر روی گوشی همراه انجام شود. نرم افزارهای اندرویدی مختلفی ارائه شده است که نسخه IOS آن ها نیز برای گوشی های آیفون بوجود آمده است.

این نرم افزارها برای انجام حساب و کتاب های شخصی کسب و کار مورد استفاده قرار می گیرد اما برای کسب و کارهای بزرگ توصیه نمی شود. این نوع نرم افزار معمولا برای اهداف کوچک کاربرد دارد که به شرح زیر می باشد:

  • ارسال فاکتور به مشتریان، خرده فروشان، عمده‌ فروشان و…
  • قبول و تایید پرداختی‌ های انجام شده
  • پیگیری‌ پرداختی‌ ها و دریافتی‌ ها
  • برنامه‌ ریزی برای بودجه بندی امور
  • زمان‌ بندی فعالیت‌ ها
  • انتقال بانکی سریع

در ادامه این مطلب به معرفی انواع نرم افزارهای حسابداری فروشگاهی رایگان و غیر رایگان پرداخته ایم.

نرم افزار حسابداری فروشگاهی اندروید رایگان

بهترین نرم افزار حسابداری فروشگاهی اندروید رایگان چیست؟ انتخاب بهترین برنامه حسابداری فروشگاهی اندروید می تواند با توجه به نیازها و اهداف شما متفاوت باشد.

پیشنهاد ویژه: جهت آشنایی با لیست کامل و جامعی از نرم افزار حسابداری رایگان، بر روی لینک کلیک کنید.

معمولا انواع نرم افزار حسابداری فروشگاهی برای اندروید که به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد، دارای امکانات محدودتری است و شما برای استفاده از امکانات بیشتر باید نسخه های پولی را خریداری کنید. در ادامه به معرفی برخی از انواع نرم افزار حسابداری فروشگاهی اندروید رایگان پرداخته شده است.

  • نرم‌ افزار فروشگاهی باران
  • نرم‌ افزار فروشگاهی محک
  • نرم افزار حسابداری آنیل سافت
  • نرم‌ افزار فروشگاهی معین
  • نرم‌ افزار فروشگاهی پارمیس
  • نرم‌ افزار فروشگاهی کسبه
  • نرم افزار فروشگاهی چرتکه
  • نرم‌ افزار فروشگاهی ماتیکان
  • نرم‌ افزار فروشگاهی مهراد

برای دانلود نرم افزار حسابداری فروشگاهی رایگان برای اندروید یا دانلود نرم افزار حسابداری فروشگاهی کرک شده، می توانید به سایت های معتبر مراجعه کرده و برای دانلود برنامه حسابداری فروشگاهی اندروید اقدام نمایید.

لازم به ذکر است که اگر به دنبال دانلود برنامه حسابداری فروشگاهی ایفون (حسابداری فروشگاهی برنامه) هستید، می توانید از نرم افزارهایی که ذکر شده استفاده کنید. این نرم افزارها در نسخه های اندروید، ویندوز و آیفون در دسترس هستند. شما می بایست نسخه نرم افزار حسابداری فروشگاهی برای ایفون را دانلود کنید.

نرم افزار حسابداری فروشگاهی رایگان

بهترین نرم افزار حسابداری فروشگاهی رایگان چیست؟ انواع مختلفی از برنامه حسابداری فروشگاهی رایگان وجود دارد که شما می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای از امکانات و قابلیت های آن ها استفاده کنید.

نرم‌ افزار فروشگاهی باران، نرم‌ افزار فروشگاهی محک، نرم افزار حسابداری آنیل سافت، نرم‌ افزار فروشگاهی معین، نرم‌ افزار فروشگاهی پارمیس، نرم‌ افزار فروشگاهی کسبه و نرم افزار فروشگاهی چرتکه از جمله نرم افزارهایی هستند که دارای نسخه رایگان می باشند اما برای استفاده از امکانات حرفه ای تر می بایست از آن ها را خریداری کنید.

نرم افزار حسابداری فروشگاهی محک

نرم افزار حسابداری فروشگاهی محک یکی از کامل ترین انواع نرم افزارهای حسابداری فروشگاهی است که می تواند پاسخگوی تمام نیازهای مدیریت و حسابداری فروشگاه شما باشد. شما با استفاده از این نرم افزار دیگر نیاز به هیچ نرم افزار دیگری جهت مدیریت امور حسابداری خود نخواهید داشت.

نرم افزار حسابداری فروشگاهی هلو

برنامه حسابداری فروشگاهی هلو APEX که به‌ طور اختصاصی برای فروشگاه‌ ها طراحی شده است، به معرفی کالا و انبار و صدور انواع فاکتورها می پردازد و امکان کاربری تحت شبکه، انجام سریع و بی‌ نقص حجم عظیم عملیات حسابداری در فروشگاه را برای شما فراهم می کند.

اگر نحوه استفاده از نرم افزار حسابداری فروشگاهی هلو اندروید، آیفون یا تحت وب را بلد نیستید، در کلاس های اموزش حسابداری هلو فروشگاهی آریا تهران، می توانید صفر تا صد کار با نرم افزار حسابداری نسخه فروشگاهی ساده نشر هلو را یاد بگیرید.

نرم افزار حسابداری فروشگاهی بایوتک

نرم افزار حسابداری فروشگاهی بایوتک، یک نرم افزار کاربردی برای گسترش فروشگاه های کوچک، با محیطی بسیار ساده است و برای فروشگاه های کوچکی که حسابدار ندارند، می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. این نوع حسابداری نرم افزار فروشگاهی با بهره گیری از تکنولوژی های به روز در زمینه تولید نرم افزارهای حسابداری تهیه شده است و در تلاش است تا به یک نرم افزار کاربردی و محبوب برای شما عزیزان تبدیل شود.

نرم افزار حسابداری فروشگاهی پارمیس

نرم افزار حسابداری فروشگاهی پارمیس، یک نرم افزار عالی برای کسب و‌کارهای کوچک و متوسط است که دارای نسخه‌ های فروشگاهی، بازرگانی و تولیدی می‌ باشد. این نوع نرم افزار حسابداری صندوق فروشگاهی دارای بخش های مختلفی مانند حسابداری، خرید و فروش، انبار، دریافت و پرداخت، بانک و چک، تولید و… است.

این نرم افزار که توسط شرکت حسابداری فروشگاهی پارمیس طراحی شده است، دارای کاربری ساده ای است و شما با استفاده از آن می توانید تمامی امور مالی کسب و کار خود را بدون نیاز به هیچ گونه دانش تخصصی حسابداری مدیریت کنید. جهت دانلود نرم افزار حسابداری فروشگاهی پارمیس، می توانید به سایت مربوطه مراجعه نمایید.

نرم افزار حسابداری فروشگاهی پارسیان

نرم افزار حسابداری فروشگاهی پارسیان یک نرم افزار عالی برای مدیریت رستوران، فست فود، کترینگ، بیرون بر و کافی شاپ است که با داشتن کاربری ساده و راحت این امکان را به افراد می دهد تا بتوانند در هر محدوده دانشی از آن استفاده کنند.

این نرم افزار حسابداری و انبارداری فروشگاهی دارای قابلیت هایی از جمله مدیریت سالن، مدیریت پیک ها، مدیریت انبار و موجودی کالا، مدیریت تولید، سفارش گیری گارسون توسط دستگاه اندروید، سیستم منو آنلاین (سفارش گیری اینترنتی) و… می باشد که باعث شده این نرم افزار به یکی از پرکاربردترین و بهترین حسابداری فروشگاهی تبدیل شود.

نرم افزار حسابداری فروشگاهی چرتکه

نرم افزار حسابداری فروشگاهی چرتکه یکی دیگر از نرم افزارهای کاربری با رابط کاربری ساده است که با تمرکز بر ساده سازی فرآیندهای پیچیده حسابداری و استفاده از تکنیک‌ های استاندارد و به روز UI/UX توسعه داده شده است. شما با یک بار خرید این نرم افزار، می توانید به صورت نامحدود از کلیه زیرسیستم‌ ها و امکانات این نرم‌ افزار استفاده کنید.

نرم افزار حسابداری فروشگاهی دشت

نرم افزار حسابداری فروشگاهی دشت یکی از ساده ترین و کاربردی ترین انواع دستگاه حسابداری فروشگاهی است که با استفاده از آن به راحتی می توانید فاکتورهای فروش را ثبت کنید، انبار را مدیریت کنید و با ارائه گزارش‌ های کاربردی فروش را بالا ببرید.

نرم افزار حسابداری فروشگاهی معین

نرم افزار حسابداری فروشگاهی معین به عنوان یک نرم افزار قدرتمند و پرکاربرد شناخته شده است که می تواند راهکاری نوآورانه و سفارشی به شما عزیزان ارائه دهد تا بتوانید با دقت و سرعت بیشتر، کسب و کار خود را مدیریت کنید و در جهت موفقیت گام بردارید.

نرم افزار حسابداری فروشگاهی برلیان

حسابداری برلیان فروشگاهی جزو اولین برنامه حسابداری فروشگاهی و بازرگانی فارسی است که در سال ۱۳۷۲ وارد بازار شد. طراحی کاملا ساده و قابل‌ فهم برای انجام انواع پروژه حسابداری فروشگاهی یکی از مزایای این نرم افزار محسوب می شود. این نوع نرم افزار حسابداری مالی فروشگاهی از ابتدا تاکنون در حال به‌ روز رسانی بوده و توسط ویندوز ۱۱ پشتیبانی می‌ شود.

نرم افزار حسابداری فروشگاهی باران

مجموعه نرم افزاری باران به منظور حمایت ار کسب و کارهای کوچک و نوپا، نرم افزارهای مهم و پرکاربرد خود از جمله نرم افزار حسابداری فروشگاهی باران، رستوران، کافی شاپ و… به صورت رایگان در اختیار صاحبان این صنف قرار داده است تا افراد بتوانند با هزینه کمتری کسب و کار خود را مدیریت کنند و بتوانند گامی موثر به سمت آینده بردارند.

حسابداری فروشگاهی پارسه

نرم افزار حسابداری فروشگاهی پارسه، دارای قابلیت های مختلفی از جمله گزارش گیری متنوع و متعدد، امکانات کامل و پوشش تمام نیازهای حسابداری، پوشش تمام نیازهای مربوط به مباحث مالیاتی و دارایی و… می باشد و بعنوان یک نرم افزار کاربردی در دسترس قرار دارد.

نرم افزار حسابداری فروشگاهی پرنس

نرم افزار حسابداری فروشگاهی پرنس یکی از بهترین نرم افزارهای حسابداری فروشگاهی و شرکتی است که با ارائه قابلیت های متنوع در ورود و خروج کالا، اخذ گزارش های حرفه ای و همچنین کاربری ساده و راحت، به یکی از محبوب ترین انواع نرم افزار حسابداری تبدیل شده است.

نرم افزار حسابداری فروشگاهی جوان

نرم افزار حسابداری فروشگاهی جوان ویژه مشاغل، دارای امکانات خاص و منحصر به فردی می باشد که برای تمامی مراکز تجاری مختلف ایران در دسترس است. یکی از مهم ترین مزایای این نرم افزار نسبت به دیگر نرم افزارهای حسابداری، سرعت بالای آن به ویژه در نسخه های شبکه می باشد و همین امر باعث تمایز این نرم افزار از ابزارهای مشابه شده است.

نرم افزار حسابداری فروشگاهی رافع

نرم افزار حسابداری فروشگاهی رافع یکی دیگر از نرم افزارهای بسیار پرکاربرد در زمینه حسابداری است که با قابلیت های مهم خود از جمله قابل اجرا بر روی سیستم عامل‌ های Win Vista ,Win 7 ,Win 8 ,Win 8.1 ,Win Server 2003 ,2008 , Win10 زبان به‌ کار گرفته شده (inter face) در این نرم افزار، زبان برنامه نویسی ++C و… به یکی از قدرتمندترین ابزارهای برنامه‌ نویسی تبدیل شده است. بانک اطلاعاتی این سیستم، نرم افزار MS-SQL server 2008 است که برای نگهداری اطلاعات کاربرد دارد.

نرم افزار حسابداری فروشگاهی راهکار

نرم افزار حسابداری فروشگاهی راهکار برای تمامی کسب و کارهایی که به هر نوعی به فروش کالا یا خدمات می پردازند مناسب است و توصیه می شود. شما برای استفاده از این نرم افزار نیاز به هیچ دانش خاصی ندارید؛ چرا که این برنامه دارای محیطی بسیار ساده همراه با امکاناتی قدرتمند است. جهت دانلود نرم افزار حسابداری فروشگاهی رایگان راهکار، می توانید به سایت های مربوطه مراجعه نمایید.

نرم افزار حسابداری فروشگاهی سپیدار

نرم افزار حسابداری فروشگاهی سپیدار یکی از محبوب ترین و قدیمی ترین انواع نرم افزارها در زمینه حسابداری است که تا به امروزه با ارائه انواع قابلیت های گسترده و متنوع توانسته نظر بسیاری از حسابداران و صاحبان کسب و کار را به خود جلب کند. این نرم افزار با کاربری ساده و قابلیت های کاربردی می تواند به یک گزینه عالی برای شما در نظر گرفته شود.

در پایان باید بدانید که همانطور که در ابتدای مقاله گفته شد، انواع مختلفی از نرم افزارهای حسابداری وجود دارند که هر یک دارای مزایا و کاربردهایی می باشند. تا به اینجا با برخی از این نرم افزارها آشنا شدید. در ادامه به برخی دیگر از برنامه های حسابداری فروشگاهی اشاره شده است که هر یک دارای قابلیت های متعددی هستند و شما می توانید با خیال راحت از آن ها استفاده کنید.

  • نرم افزار حسابداری فروشگاهی شایگان سیستم
  • نرم افزار حسابداری فروشگاهی صبا
  • نرم افزار حسابداری فروشگاهی سیبا
  • نرم افزار حسابداری فروشگاهی گیلاس
  • برنامه حسابداری فروشگاهی یاس فاکتور+انبار
  • نرم افزار حسابداری فروشگاهی میزان
  • نرم افزار حسابداری میلیونر فروشگاهی

قیمت حسابداری فروشگاهی

یکی از سوالاتی که ممکن است ذهن شما را به خود درگیر کند این است که قیمت حسابداری فروشگاهی یا نرم افزار حسابداری فروشگاهی قیمت چقدر است؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که قیمت انواع نرم افزارهای مختلف حسابداری فروشگاهی با توجه به نوع و قابلیت های نرم افزار و امکاناتی که در اختیار شما قرار می دهد متفاوت است. جهت استعلام دقیق قیمت نرم افزار حسابداری فروشگاهی می توانید به سایت های معتبر مراجعه نمایید. همچنین در با مراجعه به وب سایت های مختلف می توانید درباره قیمت مانیتور حسابداری فروشگاهی، میز حسابداری فروشگاهی، کامپیوتر حسابداری فروشگاهی و… نیز اطلاعات کاملی دریافت نمایید.

جمع بندی

در این مقاله به ارائه توضیحات کامل و جامع درباره حسابداری فروشگاهی و همچنین معرفی پرکابردترین و بهترین انوع نرم افزارهای حسابداری فروشگاهی جهت انجام اموری مانند ثبت حسابداری فروشگاهی، مدیریت امور حسابداری و… پرداخته شد. امیدواریم که مطالب این مقاله برای شما عزیزان مفید بوده باشد.

سوالات متداول
تعریف حسابداری فروشگاهی چیست؟

حسابداری فروشگاهی یکی از شاخه های مهم و پرکاربرد حسابداری محسوب می شود که به تجزیه و تحلیل امور مالی و مدیریتی فروشگاه و کسب و کارهای خرده فروشی می پردازد.

بهترین نرم افزار حسابداری فروشگاهی چیست؟

نرم افزار حسابداری فروشگاهی هلو، نرم افزار حسابداری فروشگاهی سپیدار، نرم افزار حسابداری فروشگاهی فانوس، نرم افزار حسابداری فروشگاهی فرداد، نرم افزار حسابداری فروشگاهی یاس، نرم افزار حسابداری فروشگاهی کیان، نرم افزار حسابداری فروشگاهی کسبه، نرم افزار فروشگاهی حسابداری هوشیار و… از جمله بهترین نرم افزارهای حسابداری فروشگاهی به شمار می روند که هر یک دارای قابلیت ها و امکانات گسترده ای می باشند. جهت آشنایی با انواع نرم افزار های حسابداری فروشگاهی رایگان می توانید این مقاله را مطالعه کنید.

وظایف حسابداری فروشگاهی چیست؟

حسابداری فروشگاهی وظایفی از جمله ثبت و پیگیری فروش محصولات یا خدمات، مدیریت مالی و مالیاتی، نظارت بر میزان موجودی کالاها، مدیریت حساب‌ های مشتریان و تامین‌ کنندگان، انجام محاسبات درآمد و هزینه، تحلیل حاشیه سود و… را بر عهده دارد.

source

توسط chehrenet.ir