همانطور که می دانید شرکت خدمات حسابداری و مالی یکی از نهادهای تخصصی است که به ارائه خدمات مالی و حسابداری به انواع کسب و کارها، شرکت ها و موسسات می پردازد. شرکت حسابداری حسابرسی و خدمات مالی آریا تهران، به عنوان بهترین و معتبرترین شرکت حسابداری در ایران، ارائه دهنده انواع خدمات شغل حسابداری، حسابرسی، مالیاتی، مشاوره مالی و اظهارنامه عملکردهای مالیاتی، با بیش از چندین سال سابقه درخشان می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع خدمات حسابداری در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

خدمات حسابداری چیست
خدمات حسابداری چیست

خدمات حسابداری چیست

همانطور که می دانید شغل حسابداری متشکل از طیف گسترده از خدمات می باشد که در مدیریت امور مالی شرکت ها و موسسات مختلف کاربرد دارد. در حقیقت امور مالی شرکت ها شامل خدمات تخصصی حسابداری بوده و با هم رابطه مستقیمی دارند.

پیشنهاد ویژه: اگر به دنبال بهترین و کاربردی ترین دوره آموزش حسابداری از صفر تا صد، زیر نظر اساتید متخصص و مجرب حوزه حسابداری و همراه با دریافت مدرک فنی حرفه ای معتبر هستید، پیشنهاد می کنیم از آموزش حسابداری آریا تهران دیدن کنید.

بسیاری از شرکت ها برای انجام امور حسابدرای خود به استخدام کمک حسابدار یا استخدام نیروهای حسابدار می پردازند و برخی دیگر اداره امور مالی و حسابداری خود را به دست متخصصان این حوزه از خدمات حسابداری پاره وقت یا تمام وقت می سپارند.

به طور کلی در پاسخ به سوال فعالیت خدمات حسابداری چیست، می توان گفت که رشته فنی حرفه ای خدمات حسابداری به مجموعه ای از فعالیت‌ ها و وظایف مالی گفته می شود که به سازمان ها و مدیران شرکت ها کمک می کند تا بتوانند امور مالی و حسابداری خود را به طور دقیق تری مدیریت کنند.

خدمات حسابداری شرکتها شامل ثبت های حسابداری مانند ثبت سند حسابداری و نگهداری سوابق مالی، تهیه صورت‌ های مالی، تنظیم گزارش‌ های مالیاتی، مشاوره در زمینه برنامه‌ ریزی مالی، بودجه‌ بندی، حسابرسی داخلی و خارجی، مدیریت حقوق و دستمزد، تحلیل هزینه‌ ها و درآمدها، و ارائه راهکارهای بهینه‌ سازی مالی و… می باشد که به منظور افزایش شفافیت مالی، کاهش ریسک‌ های اقتصادی و کمک به تصمیم گیری‌ های استراتژیک در سازمان‌ ها انجام می پذیرد.

پیشنهاد ویژه: اگر می خواهید بدانید ثبت حسابداری خرید و فروش کالا چیست و چگونه انجام می پذیرد، حتما مقاله ثبت حسابداری خرید و فروش کالا را مطالعه نمایید. همچنین جهت مشاهده آموزش ثبت های حسابداری، پیشنهاد می کنیم بر روی لینک دانلود رایگان ثبت های حسابداری کلیک کنید.

انواع خدمات حسابداری
انواع خدمات حسابداری

انواع خدمات حسابداری

انواع خدمات حسابداری مالیاتی معمولا از دو دیدگاه قابل بررسی هستند که شامل انواع خدمات مالی شرکت های حسابداری از بعد موضوع و انوع شکل ارائه این خدمات توسط شرکت های حسابداری می باشند. در ادامه به طور مفصل تر درباره هر یک از این خدمات صحبت خواهیم کرد.

پیشنهاد ویژه: جهت آشنایی با انواع حسابداری خدماتی، بر روی لینک کلیک کنید. همچنین با کلیک بر روی  حسابداری بازرگانی، می توانید درباره این شاخه از حسابداری اطلاعات کاملی کسب کنید.

خدمات مشاوره حسابداری

خدمات مشاوره حسابداری یکی از انواع خدمات حسابداری و حسابرسی می باشد که معمولا توسط کسب و کارهایی مورد استفاده قرار می گیرد که دارای یک تیم حسابداری یا یک حسابدار می باشند و برای مدیریت بهتر امور مالی و حسابداری نیاز به مشاوره یا نظارت از سوی شرکت های حسابداری دارند.

در این نوع خدمات، موسسه خدمات حسابداری و حسابرسی با نظارت یا ارائه مشاوره مالی، به بهبود فرآیند و انجام امور مالی کسب و کارها کمک می کند. لازم به ذکر است که این نوع خدمات می تواند به صورت موردی باشد یا اینکه شرکت مورد نظر درخواست مشاوره در همه زمینه های حسابداری را داشته باشد.

پیشنهاد ویژه: یکی از وظایف مهم حسابداران، مربوط به تحریر دفاتر قانونی با دقت کامل و بدون هیچ گونه خطا و اشتباهی می باشد. اگر می خواهید بدانید تحریر دفاتر قانونی چیست و چگونه انجام می شود، حتما مقاله تحریر دفاتر قانونی چیست را مطالعه کنید.

پیشنهاد ویژه: شما عزیزان با شرکت در دوره کاربردی ویژه بازار کار آموزش تحریر دفاتر قانونی آریا تهران نیز می توانید صفر تا صد حسابداری تحریر دفاتر قانونی را بیاموزید.

به طور کلی خدمات مشاوره حسابداری عملی دارای کاربرد بسیاری می باشد و می تواند از انتخاب نرم افزار حسابداری تا پیچیده ترین مسائل مالیاتی را شامل شود. در ادامه به برخی از خدمات مشاوره حسابداری اشاره کرده ایم:

  • مشاوره در زمینه امور مالیاتی
  • مشاوره در زمینه تنظیم قراردادها
  • مشاوره در زمینه مصاحبه و استخدام نیروی حسابدار
  • مشاوره در زمینه بررسی سیستم ها و فرآیند های مالی
  • مشاوره در زمینه تجزیه و تحلیل صورت های مالی از جمله صورت سود و زیان، ترازنامه حسابداری و…
  • مشاوره در زمینه قانون استفاده از خدمات تخصصی و حرفه ای حسابداری
  • مشاوره در زمینه کارشناسی حرفه ای حسابداری خدمات و تولیدات صنعتی

پیشنهاد ویژه: اگر می خواهید بدانید حسابداری وجوه نقد چیست و شامل چه خدماتی می شود، مطالعه مقاله حسابداری وجوه نقد را به شما پیشنهاد می کنیم.

خدمات پشتیبانی و فنی حسابداری

از دیگر انواع خدمات امور حسابداری و حسابرسی، می توان به خدمات پشتیبانی، عملیاتی و فنی اشاره کرد. این نوع خدمات معمولا راه اندازی سیستم های مالی در شرکت ها و اتوماتیک سازی امور حسابداری در واحدهای اقتصادی را در بر می گیرد.

خدمات پشتیبانی و فنی حسابداری جزو خدمات فنی حسابداری به شمار می رود و معمولا با پشتیبانی همراه هستند. جزئیات مربوط به نیازهای حسابداری هر مجموعه نیز به عوامل متعددی بستگی دارد که شرکت ارائه دهنده خدمات آن ها را مورد بررسی قرار می دهد. نکته قابل توجه این است که معمولا ارائه دهندگان نرم افزارهای حسابداری را می توان از شرکت های ارائه دهنده این خدمات در نظر گرفت.

پیشنهاد ویژه: اگر به دنبال یادگیری جامع و صفر تا صد حسابداری فروش هستید، پیشنهاد می کنیم دوره آموزش حسابداری فروش را در بهترین آموزشگاه حسابداری ایران، زیر نطر اساتید متخصص این حوزه آموزش بگذرانید.

از جمله خدمات فنی حسابداری که توسط دفتر خدمات مالی و حسابداری ارائه می شود عبارتند از:

  • راه اندازی سیستم های مرتبط با امور مالی و حسابداری از جمله سیستم های حضور و غیاب
  • طراحی و تدوین سیستم های حسابداری و سیستم های انبارداری پیشرفته
  • راه اندازی نرم افزار حسابداری و ارائه خدمات پشتیبانی مورد نیاز آن ها (متناسب با کسب و کار)

خدمات اجرایی در زمینه حسابداری

در خدمات اجرایی همانطور که از اسمش پیداست، تمامی امور مربوط به اجرایی یک مجموعه یا شرکت در زمینه حسابداری، به موسسه خدمات مالی و حسابداری دیگر سپرده می شود. البته ممکن است که برخی از امور اجرایی برون سپاری شده و بخش دیگری از آن بواسطه تیم حسابداری خود کسب و کار نیز انجام پذیرد.

در اکثر مواقع، شرکت هایی که از خدمات اجرایی استفاده می کنند می بایست از خدمات عملیاتی و خدمات مشاوره نیز بهره مند شوند. همچنین در برخی مواقع، یک نیروی حسابدار با تجربه از مجموعه ارائه دهنده خدمات شرکت حسابداری، برای مجموعه مورد نظر فرستاده می شود تا انجام امور مربوط به حسابداری مجموعه مورد نظر به صورت کامل برون سپاری شود.

پیشنهاد ویژه: دوره آموزش حسابداری مالیاتی جهت آشنایی و تسلط شما بر مباحث و قوانین مالیاتی در آموزشگاه حسابداری آریا تهران برگزار می گردد. جهت شرکت در این دوره کاربردی ویژه بازار کار، به صفحه دوره آموزش حسابداری مالیاتی کلیک کنید.

برخی از انواع خدمات اجرایی که توسط دفتر خدمات حسابداری و حسابرسی ارائه می شوند، عبارتند از:

  • تهیه و تنظیم صورت های مالی و حسابرسی
  • انجام انواع عملیات حسابداری شرکت
  • انجام امور مربوط به حسابداری حقوق و دستمزد و ارسال لیست های بیمه و مالیات حقوق

خدمات ۳۶۰ درجه حسابداری

شرکت های حسابداری با استفاده از روش های مختلفی به مشتریان خود خدمات ارائه می دهند. برخی از شرکت ها به صورت تخصصی در یک زمینه مانند مشاوره حسابداری فعالیت می کنند و برخی دیگر از شرکت ها ترکیبی از خدمات مخلتف را به مشتریان ارائه می دهند. اکثر شرکت های حسابداری فعال نیز ارائه دهنده خدمات ۳۶۰ درجه حسابداری می باشند.

نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که در ابتدا باید نیاز سنجی درستی از خدمات مورد نیاز مجموعه خود داشته باشید تا بتوانید نسبت به آن بهترین خدمات را ارائه دهید.

پیشنهاد ویژه: اگر به دنبال یادگیری صفر تا صد نرم افزار پرکاربرد سپیدار به طور تخصصی و حرفه ای هستید، پیشنهاد می کنیم در کلاس های آموزشی آموزشگاه سپیدار تهران شرکت کنید. همچنین جهت یادگیری کامل و جامع نرم افزار هلو، پیشنهاد می کنیم از دوره آموزش نرم افزار هلو آریا تهران دیدن کنید.

انواع خدمات حسابداری از بُعد موضوع

انواع خدمات رشته حسابداری از بُعد موضوع به شرح زیر می باشد:

حدمات مالیاتی: این نوع خدمات تخصصی حسابداران به عنوان یکی از حرفه ای ترین خدمات حسابداری کاربرگ به شمار می رود که باید توسط حسابدار متخصص و با تجربه انجام شود. برخی از خدمات مالی شرکت های حسابداری در زمینه خدمات مالیاتی، عبارتند از:

  • مالیات بر درآمد پرسنل
  • تهیه و تنظیم اظهارنامه مالیاتی
  • تنظیم اظهارنامه عملکرد
  • تهیه و تنظیم گزارش های فصلی
  • تهیه و تنظیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده
  • پیگیری مسائل و مشکلات مالیاتی و تلاش برای رفع آن ها و…
  • تهیه و تنظیم دفاتر قانونی شرکت مانند دفتر روزنامه و دفتر کل و…

خدمات مالی و حسابداری: این نوع خدمات حسابداری، اگرچه پیچیدگی چندانی ندارند، اما نیاز به توجه، مراقبت و نظارت بالا و دائمی دارد. حسابداری مسئول ارائه این نوع از خدمات حسابداری می باشد، باید به اصول حسابداری تسلط کامل داشته باشد. برخی از خدمات مالی و حسابداری عبارتند از:

  • بستن حساب ها
  • نظارت بر اسناد حسابداری
  • تهیه گزارشات مالی میان دوره و سالیانه
  • نظارت و کنترل حساب ها به صورت لحظه ای
  • انجام امور حسابداری خدمات خاص، حسابداری شرکتهای بازرگانی، حسابداری شرکت های تضامنی، پیمانکاری، صنعتی و…
  • ارسال نماینده شرکت حسابداری برای انجام امور اجرایی حسابداری

پیشنهاد ویژه: اگر قصد دارید در شرکت های تولید و صنعتی فعالیت کنید، بدون شک دوره آموزش حسابداری صنعتی یکی از بهترین و کاربردی ترین دوره های آمزشی برای شما خواهد بود.

خدمات حسابداری اداری و کارکنان: این نوع خدمات به خدماتی گفته می شود که مربوط به امور مالی کارکنان و مسائل اداری می باشد. برخی از این خدمات عبارتند از:

  • تنظیم انواع قرارداد حسابداری و خدمات مالی و انجام امور مربوط به انتقال، جابجایی و یا پایان همکاری
  • انجام امور بیمه و ارسال لیست بیمه تامین اجتماعی
  • انجام امور پرونده های پرسنل و نگهداری از آن ها
  • انجام امور استخدام نیرو و کارگزینی

پیشنهاد ویژه: استخدام مدرس حسابداری در مجتمع فنی آریا تهران بهترین آموزشگاه حسابداری در تهران انجام می شود،  اگر به دنبال فرصت استخدام بعنوان مدرس حسابداری در بهترین آموزشگاه حسابداری هستید، صفحه استخدام مدرس حسابداری را بررسی نمایید.

خدمات حسابداری آنلاین

یکی از بزرگترین چالش های صاحبان کسب و کارها، داشتن یک سیستم حسابداری سریع، دقیق و کارآمد است تا بتوانند از برخی هزینه های اضافی جلوگیری کرده و امور حسابداری خود را به بهترین شیوه انجام دهند.

به این منظور شما می توانید از شرکت های ارائه دهنده خدمات حسابداری آنلاین یا خدمات حسابداری از راه دور استفاده کنید تا بتوانید به صورت آنلاین و بدون صرف وقت و هزینه های اضافی برای استخدام حسابدار، تمامی امور حسابداری خود را مدیریت کنید. جهت دریافت مشاوره برای خدمات حسابداری در منزل یا به صورت آنلاین، می توانید با مشاورین ما تماس بگیرید.

تعرفه خدمات حسابداری
تعرفه خدمات حسابداری

تعرفه خدمات حسابداری

تعرفه خدمات حسابداری ۱۴۰۳ با توجه به عوامل مختلف مانند نوع خدمات، روش ارائه خدمات، شرکت ارائه دهنده خدمات و… متفاوت است و بر حسب این عوامل محاسبه می شود. به طور مثال تعرفه خدمات حسابداری به صورت حضوری نسبت به خدمات غیر خضوری با هم تفاوت هایی دارند.

همچنین همانطور که در مطالب قبل خواندید، امور حسابداری به دسته های مختلفی از جمله خدمات مالی و مالیاتی، حسابداری، حسابداری حقوق و دستمزد و… تقسیم بندی می شود که هزینه هر یک با هم فرق دارند. در ادامه این مطلب به عوامل موثر در هزینه خدمات حسابداری پرداخته شده است.

یکی از عوامل موثر بر لیست قیمت خدمات مالی و حسابداری، کیفیت کار می باشد. شرکت ها و موسسات مختلفی در زمینه ارائه خدمات حسابداری در حال فعالیت می باشند. معمولا هزینه ارائه خدمات حسابداری توسط شرکت هایی که دارای سابقه درخشان چندین ساله و صاحب نام، بالاتر از شرکت های معمولی می باشد.

علاوه بر این، مدیریت سود و میزان استقلال اعضای هیات مدیره نیز از دیگر عوامل موثر بر نرخ حق الزحمه خدمات حسابداری به شمار می رود. برخی از شرکت ها اقدام به استخدام حسابدار درون مجموعه می کنند. حال به هر میزانی که حاشیه سود شرکت افزایش پیدا کند، میزان مبلغ پرداختی به حسابدار نیز افزایش خواهد یافت.

درباره میزان استقلال اعضای هیات مدیره که یکی از عوامل موثر در نرخ خدمات حسابداری و مالیاتی می باشد، باید بدانید که حقوق هیات مدیره و حقوق حسابداران رابطه معکوسی با یکدیگر دارند؛ چرا که به هر میزان استقلال اعضای هیات مدیره بیشتر باشد، در اغلب موارد، امور حسابداری خود را با دقت بالایی انجام خواهد داد و از این بابت حقوق بیشتری نیز دریافت می کنند.

اگر به دنبال موسسه حسابرسی و خدمات حسابداری تحلیل طلب هستید، ما در ادامه بهترین شرکت خدمات حسابداری و مشاوره مالیاتی را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

شرکت خدمات حسابداری و حسابرسی در تهران

همانطور که تا به اینجا مقاله متوجه شدید، شرکت های خدمات حسابداری ارائه دهنده انواع خدمات مرتبط با حسابداری از جمله حسابداری فروش خدمات، حسابداری خدمات و آثار فرهنگی و هنری و… می باشند. جهت دریافت خدمات حسابداری و حسابرسی در تهران یا سایر خدمات حسابداری، می توانید از شرکت ها یا انواع مختلف نمایندگی خدمات حسابداری استفاده کنید.

از آنجایی که حسابداری نیاز به دقت و مهارت بالایی دارد، از این رو شما باید در انتخاب شرکت خدمات حسابداری تهران بسیار محتاط باشید چرا که کوچک ترین اشتباهی توسط گروه خدمات حسابداری در هر یک از مراحل خدمات دهی، ممکن است آسیب های جبران ناپذیری برای شما مو مجموعه شما به همراه داشته باشد.

درواقع برای انتخاب بهترین شرکت خدمات مالی حسابداری تهران و دریافت بهترین خدمات حسابداری، می بایست مجموعه را انتخاب کنید که مهارت و تخصص لازم را در زمینه ارائه خدمات حسابداری و مالیاتی داشته باشند و بتوانند به شما در مدیریت امور مالی و حسابداری به بهترین شکل ممکن کمک کنند.

شایان ذکر است که مجموعه حسابداری آریا تهران، بعنوان یکی از بهترین و معتبرترین شرکت های ارائه دهنده خدمات حسابداری و مشاوره مالی تهران می باشد که با دارا بودن تیمی ماهر و متخصص در زمینه حسابداری، به شما کمک می کنند تا بتوانید با بهبود مسائل مالی و حسابداری، شرکت و سازمان خود را در مسیر پیشرفت و توسعه حرکت دهید.

خدمات حسابداری در غرب تهران و همچنین خدمات حسابداری شرق تهران با هزینه های بسیار مقرون به صرفه به شما عزیزان ارائه می شود. جهت دریافت هر گونه خدمات حسابداری یا اطلاع از شرایط استخدام در موسسه حسابداری و خدمات مالی تهران، کافیست از طریق وب سایت اقدام کرده و یا با کارشناسان ما تماس حاصل بفرمایید و لیست خدمات حسابداری را دریافت نمایید.

خدمات حسابداری اصناف

خدمات حسابداری اصناف یا خدمات حسابداری در بازار، همواره با دو مفهوم حسابداری مالیاتی و حسابداری مدیریت در ارتباط است. این نوع خدمات معمولا شامل تشکیل به موقع پرونده مالیاتی، ثبت نام در سامانه طرح جامع مالیاتی، صدور صورت حساب های فروش منطبق بر ق.م.م، ثبت نام صحیح در سامانه مالیات بر ارزش افزوده، ارسال الکترونیکی و پرداخت به موقع مالیات بر ارزش افزوده، ارسال الکترونیکی گزارش های معاملات فصلی و… می شوند.

خدمات حسابداری انبارداری

خدمات حسابداری انبارداری به مجموعه از اقدامات گفته می شود که به محاسبه ارزش موجودی انبار می پردازد. در حقیقت هدف از ارائه حسابداری زمینه خدمات انبارداری، تعیین ارزش مادی موجودی‌ ها و کالاهای داخل انبار می باشد. لازم به ذکر است که مهم ترین عناصر حسابداری انبار شامل هزینه‌های موجودی برای خرده فروشان و هزینه‌ های موجودی تولیدکنندگان می باشد.

حسابداری خدمات پس از فروش

خدمات پس از فروش با این هدف به مشتریان ارائه می شود که افراد بتوانند بهترین استفاده را از خرید خود داشته باشند. حال شرکت خدمات حسابداری و مالیاتی پس از فروش تلاش می‌ کند که هزینه‌ های این خدمات را به شکلی منطقی در بیاورد. به این منظور برای این کار نیاز به محاسبات دقیق در اصناف گوناگون می باشد.

خوشبختانه امروزه با توسعه انواع نرم افزارهای حسابداری، امکان در نظر گرفتن جزئیات هر صنف و زمینه‌ تخصصی به ایجاد شده است. این امر باعث شده است که کسب و کارها بدون هیچگونه نگرانی از وارد شدن به فاز ضرر بتوانند هزینه خدمات پس از فروش خود را محاسبه کنند. به طور کلی ارائه حسابداری خدمات پس از فروش بدون بررسی تمام جوانب و هزینه‌ های آن می‌ تواند باعث ورشکستگی یک کسب و کار شود.

خدمات حسابداری بیمه

خدمات حسابداری بیمه یا حسابداری خدمات بیمه، یکی از مهم ترین خدمات حسابداران رسمی می باشد. درواقع حسابداران می بایست به محاسبه حق بیمه‌ ای بپردازند که می بایست توسط کارفرما (برابر با ۲۰% حقوق و دستمزد) پرداخت شود.

علاوه بر این ۳% از حقوق و دستمزد نیز به عنوان بیمه بیکاری باید محاسبه گردد. البته در حسابداری بیمه تامین اجتماعی باید حسابدار به این امر توجه داشته باشد که حقوق و دستمزدی که مبنای این محاسبات قرار می‌ گیرد کمتر از حداقل حقوقی که به صورت سالانه توسط شورای عالی کار تعیین می‌ شود نباشد.

خدمات حسابداری بهای تمام شده

خدمات حسابداری بهای تمام شده درواقع سیستمی برای ثبت و تجزیه و تحلیل بهای تمام شده محصولات یا خدمات به منظور کمک به برنامه‌ ریزی استراتژیک و بهبود کارایی هزینه می باشد که برای بسیاری از طرف‌ های درگیر در یک تجارت، از جمله مدیریت، کارمندان و مصرف‌ کنندگان بسیا مهم و پرکاربرد است.

حسابداری خدمات پزشکی

به طور کلی، حسابداری خدمات پزشکی به فرآیند نظارت و ثبت درآمد و هزینه‌ های یک مرکز پزشکی گفته می شود. این روند، به منظور اطمینان پایبندی مرکز به بودجه خود ضروری است و دارای امکان ارائه بالاترین کیفیت مراقبت از بیمار می باشد علاوه بر این حسابداری مراقبت‌ های بهداشتی یا پزشکی، این اطمینان را می دهد که این مرکز به مقررات مالی دولت پایبند است.

حسابداری خدمات و تولیدات صنعتی

حسابداری خدمات و تولیدات صنعتی یا به عبارتی دیگر خدمات حسابداری صنعتی، یکی از شاخه‌ های تخصصی حسابداری محسوب می شود که به ثبت، طبقه‌ بندی و گزارش دهی اطلاعات مالی مربوط به فعالیت‌ های تولیدی و خدماتی در صنایع مختلف می‌ پردازد.

این شاحه از حسابداری، نقش بسیار مهمی در ارائه اطلاعات دقیق و به موقع به مدیران، ذینفعان و مراجع قانونی دارد و به منظور اتخاذ تصمیمات استراتژیک، کنترل هزینه‌ ها، افزایش کارایی و حفظ انطباق با قوانین و مقررات بسیار کاربرد دارد.

نمونه قرارداد خدمات حسابداری
نمونه قرارداد خدمات حسابداری

نمونه قرارداد خدمات حسابداری

از آنجایی که بسیازی از افراد به دنبال تصویر نمونه قرارداد انجام خدمات مالی و حسابداری هستند، جهت آشنایی بیشتر شما در تصویر بالا نمونه قرارداد خدمات حسابداری را قرار داده ایم.

نمونه قرارداد حق الزحمه ای ارائه خدمات حسابداری
نمونه قرارداد حق الزحمه ای ارائه خدمات حسابداری

نمونه قرارداد حق الزحمه ای ارائه خدمات حسابداری

در تصویر بالا نیز می توانید نمونه قرارداد حق الزحمه ای ارائه خدمات حسابداری را مشاهده نمایید.

نرم افزار حسابداری خدمات کامپیوتری

همانطور که می دانید انواع مختلفی از نرم افزارهای حسابداری خدمات کامپیوتری مانند خدمات حسابداری ملک در بازار وجود دارد. نرم افزار حسابداری خدمات کامپیوتری دارای یک فرم پذیرش اختصاصی با امکان معرفی نوع دستگاه از جمله (لپ تاپ، کیس، پرینتر و…)، قابلیت معرفی برند دستگاه ها بدون محدودیت مانند (LG , Sony , Samsung…) و همچنین امکان تعیین مدل دستگاه، رنگ دستگاه و وسایل همراه و… می باشد. علاوه بر این، دارای چاپ اختصاصی فرم پذیرش می باشد و ظاهر فرم نسبت به سلیقه کاربر می تواند شخصی سازی شود.

از دیگر قابلیت های نرم افزار حسابداری خدمات کامپیوتری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت ثبت هزینه تقریبی تعمیر دستگاه به منظور جلوگیری از بروز سوء تفاهم برای مشتری
  • قابلیت ثبت و تعیین گارانتی و وارانتی دستگاه های پذیرش شده
  • قابلیت ثبت حسابداری خدمات انجام شده
  • قابلیت ثبت سریال دستگاه و عیب دستگاه با امکان گزارش گیری و مشاهده سابقه دستگاه
  • قابلیت ثبت بیعانه پرداختی مشتری و تعیین نوع دریافت بیعانه مثال نقدی یا کارتخوان
  • امکان چاپ رسید مشتری با جزئیات کامل از جمله عیب دستگاه، تاریخ تحویل، مبلغ بیعانه، تکنسین دستگاه و…

جمع بندی

در این مقاله به ارائه توضیحات کامل و جامع درباره خدمات شرکت های حسابداری و ارائه عکس خدمات حسابداری و مالی پرداخته شد تا شما عزیزان بتوانید با انواع خدمات حسابداری شرکت ها، تعرفه خدمات حسابداری و همچنین بهترین شرکت ارائه دهنده خدمات حسابداری آشنا شوید. اگر همچنان سوال یا ابهامی درباره هر یک از مباحث دارید، می توانید در قسمت نظرات مطرح کنید.

سوالات متداول
خدمات در حسابداری چیست؟

خدمات حسابداری و حسابرسی و مالیاتی به مجموعه ای از خدمات تخصصی در زمینه مدیریت امور مالی یک کسب و کار می گویند که معمولا توسط یک شخص یا شرکت حسابداری متخصص و با تجربه ارائه می شود.

قیمت خدمات حسابداری چقدر است؟

همانطور که گفته شد، قیمت خدمات حسابداری بر اساس عوامل متعددی از جمله نوع شرکت ارائه دهنده خدمات، نوع خدمات ارائه شده، روش ارائه خدمات و… متفاوت است. جهت آشنایی با لیست کاملی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت خدمات حسابداری، می توانید مطالب این مقاله را مطالعه نمایید.

انواع خدمات حسابداری چیست؟

انواع خدمات حسابداری شامل خدمات مشاوره حسابداری، خدمات پشتیبانی و فنی حسابداری، خدمات اجرایی در زمینه حسابداری، خدمات ۳۶۰ درجه حسابداری و… می باشد که در این مقاله به طور کامل و جامع درباره هر یک صحبت کرده ایم.

source

توسط chehrenet.ir