در این مقاله قصد داریم ۱۵ رنگ موی جذاب در بین افراد مختلف جهان را بررسی کنیم پس اگر شماهم میخواهید بدانید پرطرفدارترین موها در جهان کدامند یا قصد دارید برای خرید رنگ مو اقدام کنید یا به دنبال یک رنگ مناسب با پوست خود هستید برای این کار باید ابتدا رنگ پوست خود را شناخته و بر اساس آن یک نمونه مناسب از این رنگ ها را انتخاب کنید. برای خرید یکی از با کیفیت ترین و برترین نمونه از این محصولات کافیست که به سایت میکاپ ۱۱۰ مراجعه کرده و از خدمات بی نظیر آن بهره مند شوید.

انواع رنگ مو کدامند؟

رنگ مو یکی از محصولات بسیار پر طرفدار می باشد که در تنوع بالایی تولید می شوند. این نمونه از محصولات جزو لوازم آرایشی و بهداشتی محسوب شده و برای زیبا سازی مورد استفاده قرار می گیرند. افراد با هدف های مختلفی از جزو پوشاندن سفیدی تار مو ها و یا جذاب تر کردن چهره از این محصول استفاده می کنند. امروزه شرکت های سازنده این مواد نوآوری های زیادی داشته و نمونه های متنوع و بسیار زیبایی از این محصولات را تولید کرده و به بازار می فرستند. برترین و پر طرفدار ترین نمونه از این رنگ مو ها عبارتند از:

رنگ مو نسکافه‌ای

به دنبال یک رنگ مو بسیار زیبا و جذاب هستید؟ این محصول می تواند انتخاب هوشمندانه ای برای شما باشد. این رنگ می تواند پوست چهره شما را شاداب تر کرده و چهره را جوان تر نشان دهد.

رنگ مو نسکافه‌ای


رنگ مو دودی

این نوع از رنگ مو که با نام خاکستری نیز معرفی می شود با حرف A در کاتالوگ نمایش داده می شود. در این نوع رنگ پیگمنت آبی نسیت به قرمز و زرد بیش تر است. از این رو بیش تر برای رنگساژ و از بین بردن قرمزی مو ها مورد استفاده قرار می گیرد.

رنگ مو دودی


رنگ مو عسلی

پوت های روشن و رنگ پوست متوسط سرد بهترین گزینه برای استفاده از این رنگ مو هستند. این رنگ مو چیزی مابین قهوه ای روشن و طلایی بوده و بسیار براق و دوست داشتنی است. اگر می خواهید شاداب و جوان تر به نظر برسید، می توانید از این رنگ مو استفاده کنید.

رنگ مو عسلی


رنگ مو یخی

افرادی باید از این رنگ مو استفاده کنند که پوست های روشن با تناژ گرم دارند. البته سایر افراد هم می توانند این رنگ مو را تجربه کنند اما کسانی که پوست تیره ای دارند بهتر است این کار را انجام ندهند.

رنگ مو یخی


رنگ مو زیتونی

یکی از رنگ های طبیعی و پر طرفدار این نوع رنگ مو است. این رنگ مو نظر افراد زیادی را به خود جلب می کند. کمی تناژ سبز داشته و به روشن تر شدن پوست صورت نیز کمک می کند. البته افرادی که پوست خیلی تیره ای دارند باید از درجه های روشن تر این رنگ مو استفاده کنند.

رنگ مو زیتونی

رنگ مو فانتزی

منظور از این رنگ ها محصولاتی با رنگ های جیغ هستند. انواع رنگ های آبی، زرد، بنفش، قرمز، صورتی وجزو ان نوع رنگ مو ها قرار می گیرند. این محصولات دوام و ماندگاری کمی داشته و باید در بازه های زمانی کوتاهی تمدید شوند. البته از این رنگ ها برای سبک های خاصی از رنگ مو استفاده کرده و کم تر دیده می شود که کل مو ها را به این روش رنگ کنند.

رنگ مو فانتزی


رنگ مو شرابی

این نمونه از انواع رنگ مو بسیار پر طرفدار بوده و نظر افراد زیادی را به خود جلب کرده است. این نوع رنگ مو از انواع رنگ های فانتزی است و برای افرادی که رنگ پوست روشن و هلوی دارند بسیار مناسب است. این رنگ مو را با حرف V و یا عدد بعد از ممیز ۰.۶ در کاتالوگ نمایش داده می شود. این نوع رنگ ها با بسیاری از انواع پوست مانند پوست های گندمی و پوست روشن هماهنگ می شود. البته دقت داشته باشید که این رنگ مو می تواند سن شما را کمی بالا تر ببرد. این مسئله نیز مد نظر خود قرار دهید که این رنگ مو ماندگاری زیادی نداشته و به تمدید نیاز دارد.

رنگ مو شرابی

رنگ مو بدون دکلره

اگر بخواهید رنگ مو را بدون دکلره استفاده کنید، باید از انواع خاصی از آن ها استفاده کنید. شما باید بیش تر به سراغ رنگ های تیره تر بروید. تناژ های قهوه ای، زیتونی تیره، شرابی، فندقی وبهترین نمونه از این رنگ ها هستند. این نوع رنگ ها برای آن که مشابه کاتالوگ رنگ شوند، نیازی به دکلره ندارند.

رنگ مو قهوه‌ای

یکی از رنگ ها که برای همه گروه های سنی مناسب است، همین رنگ مو است. این رنگ می تواند به تنهایی و یا به عنوان زمینه برای مش و هایلایت استفاده شد. البته این سری رنگ مو نیز مانند دیگر نمونه ها درجه بندی شده و در رنگ های تیره تا روشن تقسیم بندی می شود.

رنگ مو مسی

تنوع رنگ مو بسیار زیاد است. یکی از دیگر رنگ های پر طرفدار و بسیار کاربردی، این رنگ مو است. این سری از رنگ ها شامل ۳ پایه بوده و جزو سری K می شوند. در این نوع رنگ پیگمنت زرد و قرمز نسبت به آبی بیش تر است. معمولا برای گرفتن تناژ سبز و خاکستری از این نوع رنگ ها استفاده می شود. افرادی که پوست روشن و خنثی داشته باشند، بهترین گزینه برای استفاده از این نوع رنگ مو ها هستند.

رنگ مو مسی


رنگ مو دودی زیتونی

این رنگ مو در حقیقت ترکیبی از رنگ های دودی و زیتونی بوده و رنگ بسیار زیبایی دارد. تناژ رنگی این محصول بسیار طبیعی بوده و به باز تر شدن رنگ پوست شما نیز کمک می کند. افراد با انواع رنگ پوست از روشن تا پوست های گندمی و پوست تیره می توانند از این رنگ مو برای زیبا تر نشان دادن چهره خود استفاده کنند.

رنگ مو دودی زیتونی


رنگ مو کاراملی

این رنگ مو نیز بسیار پر طرفدار و دوست داشتنی است. برای استفاده از این رنگ مو بهتر است پوست روشن روشن سرد، متوسط سرد و یا تیره گرم داشته باشید. این رنگ مو با این نوع پوست ها هماهنگی بیش تری داشته و ظاهر بسیار جذابی به آن ها می بخشد.

رنگ مو کاراملی


رنگ مو فندقی

اگر به دنبال یک رنگ مو گرم و بسیار طبیعی هستید، می توانید این رنگ را انتخاب کنید. این محصول رنگ گرم و بسیار زیبایی داشته و با انواع پوست سازگاری دارد. البته مناسب ترین رنگ پوست برای استفاده از این رنگ مو پوست متوسط گرم و پوست تیره خنثی می باشد

رنگ مو فندقی


رنگ مو مش

برای اجرای این نوع رنگ مو می توانید از روش های مختلفی استفاده کنید. اگر زمینه مو ها را روشن و بر روی آن ها مش بزنید، یک سبک خاص از این رنگ مو را اجرا کرده اید. شما همچنین برای این منظور می توانید زمینه مو را تیره نگه دارید و دسته هایی از مو را دکلره کرده و روشن کنید. گاهی اوقات نیز برای این کار ریشه های مو را تیره تر کرده و ساقه و نوک مو ها را روشن می کنند.

رنگ مو مش


رنگ مو بنفش

این رنگ مو کامل فانتزی بوده و بیش تر برای مد های فشن مورد استفاده قرار می گیرد. افراد برای مش مو ها و یا رنگ زدن بخشی از مو ها به سراغ این رنگ مو می روند. البته گاهی اوقات نیز دیده می شود که فردی برای رنگ کردن کل مو های خود از این رنگ استفاده می کند. این رنگ مو بیش تر مناسب پوست های روشن تا گندمی می باشد.

رنگ مو بنفش


رنگ مو بلوند

از دیگر نمونه های رنگ مو می توان به این رنگ نیز اشاره کرد. این رنگ که بیش تر برای افراد با پوست روشن مناسب است، به روش خاصی مورد استفاده قرار می گیرد. برای استفاده از این رنگ مو باید حتما مو ها دکلره شوند تا مو ها به پایه برسند. در غیر این صورت رنگی که در کاتالوگ می بینید بر روی مو ها ایجاد نخواهد شد.

رنگ مو بلوند


سخن پایانی

برای خرید بهترین نمونه از انواع رنگ مو باید نکاتی را مد نظر داشته باشید. شما باید نمونه ای از این محصولات را انتخاب کنید که با پوست صورتتان هماهنگ باشد. از طرفی محصول انتخابی شما باید کاملا مرغوب و با کیفیت بوده و توسط برند های معتبری ساخته شده باشند. برای خرید نمونه های اصل و با کیفیت این محصولات می توانید به سایت میکاپ ۱۱۰ مراجعه کنید.

سوالات متداول

  • چند برند معروف رنگ مو را معرفی کنید؟

رنگ موی لورآل، رنگ موی گرین وی، کالیون و والانسی از برترین نمونه از این رنگ مو ها هستند.

  • قیمت رنگ مو ها چقدر است؟

قیمت این محصولات با توجه به برند سازنده، میزان کیفیت و میزان حجم آن ها تعیین می شود.

  • برای خرید رنگ مو باید به چه نکات دیگری توجه کنیم؟

شما باید با توجه به حجم و طول مو هایتان نمونه های اصل و با کیفیتی از این محصولات را خریداری کنید.

لطفا به این مطلب امتیاز بدین ☺️

source

توسط chehrenet.ir