شاید بخواهید بدانید اولاپلکس چیست؟ و یا این که استفاده از این مواد با چه مزیت ها و یا معایبی برای افراد همراه است. این مواد دارای انواع مختلفی بوده و به طرز شگفت انگیزی مو ها را ترمیم می کنند. برای خرید یک نمونه اصل و با کیفیت از این مواد پیشنهاد می کنیم که به سایت میکاپ ۱۱۰ مراجعه کنید. 

اولاپلکس تراپی یا اولاپلکس چیست ؟

 خوب است بگوییم که استفاده از این مواد یک روش درمانی برای احیا مو است. موهایی که در اثر رنگ و دکلره آسیب می بینند با این روش به خوبی ترمیم شده و درمان می شوند. این مواد برای اولین بار در کشور آمریکا و توسط دکتر اریک بریسلی و دکتر کریگ هوگر اختراع شده است. این ترکیبات فاقد سیلیکون، آلدئید، فتالات، DEA و حتی روغن است. استفاده از این روش برای افرادی که پیوند مو هایشان بر اثر دکلره شکسته شده است، بسیار مناسب می باشد. این مواد موها را به خوبی ترمیم کرده و به لخت و شلاقی شدن آن ها کمک می کنند. این محصولات شکنندگی موها را با دقت بالایی از بین برده و از این طریق موهای آسیب دیده را درمان می کنند. علاوه بر این، به عنوان یک روشن کننده نیز عمل کرده و در بلوند کردن موها مورد استفاده قرار می‌گیرد. نکته جالب توجه این مواد آن است که برای این منظور با پودر دکلره ترکیب شده و هیچ گونه آسیبی به مو ها وارد نمی کنند. 

انواع اولاپلکس 

در حالت کلی اولاپلکس را در انواع مختلفی تولید می کنند.و این محصول در ۵ شماره مختلف ساخته شده و روانه بازار می شود. این نمونه ها عبارتند از:

  • اولاپلکس شماره ۱، تقویت کننده قوی پیوند

این محصول که به صورت مایع می باشد، قوی ترین نمونه از این مواد است. در ترکیبات دکلره، رن مو و یا تونر مو ها از این مواد استفاده می شود. ترکیبات اصلی به کار رفته در این محصول، آب، نگهدارنده و آمینو پروپیل دی گلیکول دی مالوات می باشد. با استفاده از این مواد رطوبت مو ها به خوبی حفظ شده و با ایجاد پیوند های سولفیدی تار مو ها تقویت می شوند. استفاده از این ماده باید در آرایشگاه و توسط متخصص انجام گیرد. علت این امر آن است که این مواد بسیار قوی بوده و با کمی تغییر در مقدار آن، ممکن است آسیب های جبران ناپذیری به بافت مو ها وارد شود. 

  • اولاپلکس شماره ۲، کامل کننده پیوند 

این نمونه از اولاپلکس مکملی برای نوع شماره یک این محصولات است. این مواد مخصوص تراپی مو ها بوده و مو های تقویت نشده را به خوبی احیا می کنند. دقت داشته باشید که این محصول نرم کننده مو نیست و با تکمیل پیوند مو، مو ها را کاملا صاف و شلاقی می کند. از این محصول پس از شستن رنگ و یا دکلره استفاده می کنند. شما در این مرحله این مواد را بر روی مو ها ریخته و بعد از گذشت مدت زمان مشخصی آن ها را می شویید. 

  • اولاپلکس شماره ۳، بهبود کننده مو 

برای احیا کردن مو ها در خانه از این نمونه اولاپلکس استفاده می شود. این ماده عملکردی شبیه به ماسک مو دارد و غلظت آن نسبت به دو نمونه قبلی کم تر می باشد. استفاده از آن نیاز به مهارت خاصی نداشته و سه بار در هفته می توانید از آن استفاده کنید. نحوه استفاده از این محصول به این صورت است که ابتدا مو ها را با شامپو شسته و سپس از این مواد استفاده می کنید. بعد از آن که این ماده را بر روی مو ها کشیدید، مدتی آن ها را درون کلاه گذاشته و در نهایت مو ها را بشویید. 

  • اولاپلکس شماره ۴، شامپو تثبیت پیوند 

این محصول یک شامپو مو نگهدارنده می باشد که حاوی مقدار زیادی مواد مغذی است. این ماده مو ها را با حفظ رطوبتشان بازسازی کرده اما اثر آن مانند اولاپلکس تراپی نیست. این محصولات با اتصال مجدد پیوند بافت شکسته شده به خوبی از مو ها محافظت می کنند. 

  • اولاپلکس شماره ۵ 

این محصول در حقیقت یک نرم کننده و نگهدارنده مواد مغذی می باشد که به خوب مو ها را زیبا و لطیف می کند. 

طرز استفاده اولاپلکس 

برای استفاده از اولاپلکس باید اقدامات خاصی انجام دهید که مهم ترین آن ها عبارتند از:

  1. ابتدا باید مو های خود را با یک شامپو قلیایی بشویید. 
  2. حال باید مو ها را با حوله خشک کنید تا کمی از رطوبت مو ها باقی بماند. 
  3. مقدار ۱۵ میل از نمونه شماره یک این محصول را با ۸۵ میلی لیتر آب مخلوط کرده و بر روی مو ها اسپری کنید. 
  4. ۱۰ تا ۱۵ دقیقه صبر کنید و سپس نمونه ۲ این محصول را با همین روش با آب مخلوط کنید. حال این مخلوط را نیز بر روی تار و ها گذاشته و به مدت ۲۰ دقیقه بر روی مو ها ماساژ دهید. 
  5. حال باید مو ها را درون کلاه کرده و به مدت یک تا دو ساعت صبر کنید.
  6. در نهایت مو ها را شسته و خشک کنید. 

طرز استفاده اولاپلکس 


در زمان استفاده از این مواد باید نکاتی را مد نظر داشته باشید که مهم ترین آن ها عبارتند از:

  1. حجم زیاد این مواد برعکس عمل کرده و رنگ پذیری مو ها را به شدت کم می کند. 
  2. این روش برای حجم زیاد مو بسیار مناسب بوده و به خوبی از آسیب رسیدن به بافت مو ها در زمان رنگ و دکلره جلوگیری می کند. 
  3. این محصولات فاقد چربی بوده و تاثیری بر روی آبرسانی مو ها ندارد. این مواد بیش تر برای تقوت پیوند ساختاری مو مورد استفاده قرار می گیرند. 
  4. شما برای انجام این کار باید حتما از محصولات اصل و با کیفیتی استفاده کنید. 

شامپو اولاپلکس 

اگر به دنبال یک شمپو فوق لعاده مناسب برای مو های خود هستید، این محصول می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. این نمونه از محصولات اولاپلکس پوست سر فرد را کاملا پاکسازی کرده و به تقویت آن کمک می کند. همچنین تار مو ها را به خوبی تغذیه کرده و از شکنندگی آن ها جلوگیری می کند. مهم ترین خصوصیات این نوع شامپو ها عبارتند از:

  1. پاک کننده 
  2. حاوی مواد طبیعی 
  3. وگان 
  4. آبرسانی مو ها 
  5. تقویت و تغذیه مو ها 
  6. آبرسانی مو ها 
  7. ترمیم و بازسازی مو ها 
  8. دارای فناوری های تخصصی 
  9. ترمیم شکنندگی ساقه مو 
  10. و… 

شامپو اولاپلکس 


قیمت اولاپلکس اصل 

قیمت اولاپلکس اصل تحت تاثیر عوامل مختلفی تعیین می شود. برند های زیادی در حال ساخت این محصولات هستند، از این رو تنوع بالایی از آن ها تولید می شود. برند های شناخته شده نمونه هایی از این مواد را تهیه می کنند که بسیار مرغوب است. از این رو این محصولات نسبت به دیگر نمونه ها در قیمت های بالاتری به فروش می رسند. از طرفی برخی از این محصولات کاملا تقلبی بوده و بی کیفیت هستند. از این رو می توان این محصولات را در قیمت های بسیار کم تری به فروش رساند. این مواد را در انواع مختلفی تولید می کنند که هر یک از نمونه ها در قیمت های خاصی فروخته می شوند. با توجه به نوسانات قیمت دلار قیمت این محصول نیز همواره در حال تغییر است. برای اطلاع از قیمت روز این محصولات کافیست که با سایت میکاپ ۱۱۰ ارتبط برقرار کرده و از خدمات بی نظیر این مجموعه بهره مند شوید. 


قیمت اولاپلکس اصل 

ماسک مو اولاپلکس 

اگر به دنبال یک ماسک مو بسیار با کیفیت و موثر هستید، می توانید این محصول را انتخاب کنید. اولاپلکس نمونه های بی نظیری از این محصولات را فراهم نموده که به خوبی مو ها را ترمیم می کند. این مواد طبق استاندارد های خاصی تولید شده و بسیار مرغوب و منحصربفرد است. این مواد ساختار مو ها را تقویت کرده و به افزایش استحکام، درخشش و صافی مو ها کمک می کند. مهم ترین ویژگی های این محصول عبارتند از:

  1. رطوبت رسانی عمیق 
  2. تقویت کننده مو ها 
  3. محافظ مو 
  4. بدون چربی و سنگینی مو ها 
  5. مناسب انواع مو های مجعد 
  6. از بین برنده خشکی و شکنندگی مو ها 
  7. افزایش درخشش مو ها 
  8. فاقد تست حیوانی 
  9. افزایش نرمی و لطافت مو ها 
  10. فاقد پارابن، سولفات، فسفات و گلوتن 
  11. بهبود دهنده حالت مو ها 
  12. و … 

ماسک مو اولاپلکس 

مضرات اولاپلکس 

اولاپلکس یکی از روش های ترمیم کننده مو است که ممکن است با معایبی نیز همراه باشد. این روش درمانی در کنار مزیت هایی که دارد ممکن است عیوبی نیز داشته باشد. این ماده مدت زمان لازم برای رنگ گرفتن و یا روشن کردن مو ها را افزایش می دهد. از طرفی استفاده بیش از حد از این ماده می تواند قدرت رنگ پذیری و ها را کاهش دهد. برای استفاده باید حتما از افراد متخصص فعال در این زمینه کمک بگیرید و نمی توانید خودتان این کار را انجام دهید. به این مسئله نیز دقت داشته باشید که این روش گران بوده و بسیاری از افراد بودجه کافی برای انجام این کار را ندارند. 

بوتاکس مو بهتر است یا اولاپلکس 

اولاپلکس در موارد مختلفی با بوتاکس مو تفاوت دارد. این روش ها به زیبایی، درخشندگی و سلامت مو ها کمک می کنند اما در عین حال با هم متفاوت هستند. بوتاکس مو از مواد مختلفی نسبت به اولاپلکس برای تقویت مو ها استفاده می کند. در این روش فرآیندی همچون بوتاکس پوست صورت گرفته و مو ها به نوعی جوانسازی می شوند. فایده اصلی استفاده از این روش رفع وزی مو ها و   در نتیجه درخشان کردن مو ها می باشد. این در حالی است که اثر اولاپلکس کاملا متفاوت می باشد.

انواع اولاپلکس 


این شیوه از بروز آسیب در هنگام رنگ کردن مو ها جلوگیری می کند. برای انتخاب بهتر یک روش از میان این دو شیوه درمانی خوب است که با مزایا و معایب هر یک از این روش ها بیش تر آشنا شویم: 

مزایا بوتاکس مو 

  1. این مواد سرشار از آنتی اکسیدان و مواد مغذی مناسب مو ها می باشد. 
  2. این محصول شکاف موجود بر روی تار مو را پر می کند و از این طریق ظاهر زیبا تری به مو ها می دهد. 
  3. به رفع وزی مو ها کمک می کند. 
  4. حجم مو ها را افزایش می دهد و تار مو ها را به خوبی ترمیم می کند.

 

معایب بوتاکس مو 

این روش در کنار مزایایی که دارد می تواند با معایبی نیز همراه باشد. مهم ترین عیوب انجام این روش عبارتند از: 

هزینه بالای خرید مواد و پیاده سازی این روش بر روی مو ها 

تغییر رنگ مو ها 

مزایا اولاپلکس

مزایا اولاپلکس

اولاپلکس به دلیل ویژگی های منحصربفرد که دارد، با مزیت های زیادی همراه است. مهم ترین فواید انجام این کار عبارتند از: 

در ساختار این مواد چربی به کار نرفته و تار مو ها چرب و سنگین نمی شود. با استفاده از این مواد می توان مو ها را بدون آسیب روشن تر کرد. 

این مواد شرایطی فراهم می کند تا بتوانید مدت زمان بیش تری دکلره را بر روی تار مو ها بگذارید.

معایب اولاپلکس   

درست است این روش بسیار مفید است اما ممکن است بامعایبی نیز همراه باشد که مهم ترین آن ها عبارتند از:  

مدت زمان رنگ گرفتن مو ها را بیش تر می کند. 

استفاده بیش از حد از آن می تواند رنگ پذیری مو ها را به شدت کاهش دهد.

معایب اولاپلکس

سخن پایانی 

برای ترمیم مو ها از روش های مختلفی استفاده می کنند که یکی از آن ها اولاپلکس می باشد. این محصول را در ۵ نوع مختلف تولید کرده و به بازار می فرستند. این ماده به خوبی مو ها را تقویت کرده و شکنندگی آن ها را برطرف می کند. میزان اثربخشی این محصولات بسیار زیاد است و هم زمان با دکلره می توان از آن ها استفاده کرد. برای خرید یک نمونه مرغوب از این محصولات به سایت میکاپ ۱۱۰ مراجعه کنید. 

سوالات متداول

کدام یک از انواع اولاپلکس در خانه قابل استفاده می باشند؟

انواع شماره ۳، ۴ و ۵ این محصولات برای استفاده به تخصص نیاز نداشته و در خانه نیز قابل استفاده است. 

سایت میکاپ ۱۱۰ چه برندهایی را به مشتری ارائه می دهد؟ 

این مجموعه محصولات متنوع از برند های معتبر و مرغوب زیادی را فراهم کرده است. 

چگونه می‌توان از این سایت محصول موردنظر خود را خریداری کرد؟

نحوه سفارش دهی و خرید از این سایت بسیار ساده بوده و در مدت زمان کوتاهی می توانید محصول را درب منزل تحویل بگیرید. 

 

source

توسط chehrenet.ir