می خواهید مو های خود را بدون استفاده از دکلره رنگ کنید؟ می خواهید از یک ترکیب رنگ موی عالی و بی نظیر برای رنگ کردن مو های خود استفاده کنید؟ برای آشنایی با ترکیب رنگ مو بدون دکلره با عکس کافیست به سایت میکاپ ۱۱۰ مراجعه کنید. این مجموعه با کیفیت ترین و بی نظیرترین نمونه از این ترکیبات رنگ مو را برای شما فراهم کرده است. 

برای این که بتوان تار موها را به رنگ داخل کاتالوگ در آورد باید اقدامات خاصی انجام دهید. مهم ترین قدم برای این کار، استفاده از پودر دکلره می باشد. این ماده مو ها را به پایه رسانده و بی رنگ می کنند. با این کار مو ها می توانند دقیقا به رنگ موی مورد نظر درآيند. با این حال بسیاری از افراد ترجیح می دهند که برای رنگ کردن مو ها از این ماده استفاده نکنند. این ماده به تار مو ها آسیب های شدیدی وارد می کند. به همین خاطر افراد مو های خود را بدن استفاده از این ماده رنگ می کنند. برای این که بتوانید مو های خود را بدون استفاده از این ماده رنگ کنید کافیست که به سایت میکاپ ۱۱۰ مراجعه کنید. در این سایت انواع ترکیب رنگ مو بدون دکلره با عکس وجود دارند. این ترکیبات تنوع بالایی از رنگ مو ها را برای شما ایجاد می کنند که همگی بسیار زیبا و جذاب هستند.

ترکیب رنگ مو بدون دکلره 

این کار طبق استاندارد ها و اصول خاصی انجام می شود و افراد با تخصص رنگ مو این ترکیبات را فراهم کرده اند. شما بدون استفاده از دکلره می توانید انواع مختلفی از رنگ مو را در این سایت مشاهده کنید. این نوع رنگ مو ها هیچ گونه آسیبی به مو ها وارد نکرده و باعث سوختن و آسیب رساندن به مو ها نمی شوند. شما می توانید انواع رنگ مو های روشن تا تیره را از این ترکیبات به دست آورید. بنابراین در این روش دیگر نیازی به استفاده از دکلره و به پایه رساندن مو ها نیست. این ترکیبات برای رنگ پوست های مختلفی تهیه شده و همه افراد می توانند با توجه به نوع پوست و رنگ چشم های خود نمونه مناسبی از این ترکیبات را مورد استفاده قرار دهند. 

ترکیب رنگ مو بدون دکلره برای موهای سفید

ترکیب رنگ مو بدون دکلره برای موهای سفید

اگر بخواهید موهای سفید خود را بدون استفاده از دکلره رنگ کنید، کافیست که به سایت میکاپ ۱۱۰ مراجعه کنید. این سایت ترکیب رنگ مو بدون دکلره با عکس برای شما فراهم کرده است که برای پوشاندن موهای سفید می توان از آن استفاده کرد. این ترکیبات رنگ های روشنی را بر روی مو ایجاد می کنند که کاملا بدون تناژ نارنجی هستند. از این رو می توان از این ترکیبات برای پوشاندن سفیدی مو ها استفاده کرد. برای این کار کافیست که سه رنگ موی زیر را تهیه کرده و با نسبت های خاصی ترکیب کنید. 

  • رنگ موی طبیعی و نچرال شماره ۷.۰
  • رنگ بژ و یا دودی شماره ۷.۰
  • رنگ طلایی شماره ۶.۰ 

از رنگ بژ در این ترکیب بیشتر برای حفظ ماندگاری رنگ مو ها استفاده شده و برای افزایش درخشندگی و جلوگیری از دودی شدن زیاد مو ها در این ترکیب از رنگ طلایی باید استفاده کرد. علاوه بر شماره رنگ باید به نسبت آن ها نیز توجه داشته باشید. برای تهیه این ترکیب باید یک چهارم از این رنگ طبیعی را با نصف تیوپ رنگ بژ ترکیب کنید. در نهایت نیز به این ترکیب یک هشتم تیوپ رنگ طلایی اضافه کنید. 

ترکیب رنگ مو در خانه بدون دکلره 

 اگر می خواهید در خانه و بدون استفاده از دکلره مو های خود را رنگ کرده و خوش رنگ کنید می توانید از ترکیب های مختلفی استفاده کنید. برای این کار می توانید از ترکیبات مختلفی استفاده کرده و مو ها را به رنگ های مختلفی در آورید. بهترین و پر طرفدار ترین نمونه از این رنگ ها عبارتند از: 

برای تهیه این رنگ مو باید یک سوم تیوپ رنگ موی طبیعی شماره ۹ را با یک چهارم تیوپ رنگ موی دودی شماره ۹.۲ ترکیب کنید. حال باید اکسیدان ۹ درصد و ۲ سانتی متر واریاسیون طلایی را به ترکیب اضافه کنید. 

ترکیب رنگ مو در خانه بدون دکلره 

  • رنگ مو عسلی-زیتونی 

برای ساخت این رنگ مو ۵۰ میلی گرم رنگ طلایی را با ۲۵ میلی گرم رنگ دودی و ۲۵ میلی گرم رنگ موی بژ ترکیب کنید. در نهایت نیز اکسیدان ۶ درصد نیز به آن اضافه کنید. 

  • رنگ مو نسکافه ای روشن 

برای تهیه این نوع رنگ مو ابتدا رنگ مو بلوند نسکافه ای شماره ۶ را باید رنگ مو بلوند کاپوچینویی شماره ۸ ترکیب کنید. در نهایت نیز برای این منظور باید واریاسیون نقره ای و اکسیدان ۹ درصد را به ترکیب اضافه کنید. 

برای این کار می توانید ترکیب رنگ صدفی شماره ۶ و رنگ بژ استفاده کنید. همچنین برای تهیه این رنگ مو می توانید از رنگ های سه صفر و یا E20 نیز می توانید استفاده کنید. 

ترکیب رنگ مو بدون دکلره برای پوست سبزه

افرادی با پوست های تیره باید از انواع خاصی از این ترکیبات استفاده کنند. این افراد به دلیل تناژ رنگی پوست خود بهتر است از نمونه های خاصی از این رنگ مو ها استفاده کنند. برای آشنایی با بهترین رنگ مو بدون دکلره با عکس می توانید از سایت میکاپ ۱۱۰ نیز کمک بگیرید. بهترین و پر طرفدار ترین نمونه از این رنگ مو ها عبارتند از:

  • رنگ مو شکلاتی تیره 

برای تهیه این رنگ مو باید رنگ شکلاتی شماره ۴ را با شکلاتی شماره ۶ ترکیب کنید. کمی واریاسیون بنفش و اکسیدان شماره ۲ نیز به ترکیب اضافه کنید. برای این کار به نصف تیوپ از هر یک از این رنگ ها نیاز داشته و ۲ سانتی متر واریاسیون نیاز دارید. 

ترکیب رنگ مو بدون دکلره برای پوست سبزه

این ترکیب رنگ نیز برای پوست های سبزه بسیار مناسب است. برای تهیه این رنگ مو باید نصف تیوپ رنگ مو فندقی شماره ۶ را با یک چهارم تیوپ رنگ طبیعی شماره ۷ ترکیب کنید. همچنین باید یک چهارم تیوپ شکلاتی شماره ۷ ، ۲ سانتی متر از واریاسیون بنفش ، یک سانتی متر واریاسیون آبی و اکسیدان ۹ درصد را به ترکیب قبلی اضافه کنید. 

یکی دیگر از رنگ مو های مناسب پوست های تیره همین رنگ می باشد. برای تهیه این رنگ باید ۳ سانتی متر واریاسیون خاکستری، ۳ سانتی متر واریاسیون نقره ای ، ۳۰ سی سی اکسیدان شماره یک و ۱۰ سانتی متر رنگ مو بلوند نقره ای شماره ۹ را با هم ترکیب کنید. 

ترکیب رنگ مو روشن بدون دکلره 

اگر می خواهید مو های خود را بدون دکلره کردن به رنگ روشن درآورید می توانید از مشاوره های سایت میکاپ ۱۱۰ استفاده کنید. در این سایت می توانید با ترکیب رنگ مو بدون دکلره با عکس آشنا شوید. زیبا ترین نمونه از رنگ مو های روشن که بدون استفاده از دکلره می توان از آن ها استفاده کرد، عبارتند از:

  • رنگ موی بیسکویتی 

این رنگ مو را نیز می توان بدون استفاده از دکلره تهیه کرد. برای این کار باید رنگ بلوند طلایی شماره ۸.۳، بلوند دودی متوسط شماره ۷.۱، اکسیدان ۹ درصد را با هم ترکیب کنید. برای این کار باید میزان اکسیدان ۱.۵ برابر رنگ مو های به کار رفته باشد. 

  • رنگ موی عسلی زیتونی 

اگر می خواهید مو های خود را به این رنگ درآورید، باید رنگ مو طلایی شماره ۸، رنگ بژ، رنگ دودی شماره ۷ و اکسیدان ۶ درصد را با هم ترکیب کنید. 

رنگ مو کاراملی

  • رنگ مو کاراملی 

برای داشتن این رنگ مو باید رنگ کاراملی شماره ۸، کمی رنگ موی نسکافه ای، رنگ موی نچرال شماره ۵ و اکسیدان ۳یا ۶ درصد را با هم ترکیب کنید. 

  • رنگ موی دارچینی روشن 

برای تهیه این رنگ مو باید رنگ ماهگونی پایه ۶ را با دودی پایه ۷ و واریاسیون سبز و آبی ترکیب کنید و اکسیدان ۶ درصد به آن اضافه کنید. 

  • رنگ موی مرواریدی 

برای این که مو های خود را به این رنگ درآورید، باید رنگ مو مرواریدی شماره ۷ را با رنگ مو دودی و رنگ مو بلوند شنی متوسط ترکیب کنید. در نهایت نیز اکسیدان ۹ درصد را به میزان ۱.۵ برابر مجموع رنگ ها به آن ها اضافه کنید. 

ترکیب رنگ مو تیره بدون دکلره 

شما می توانید برای داشتن مو های تیره از ترکیب رنگ مو بدون دکلره با عکس در سایت میکاپ ۱۱۰ استفاده کنید. بهترین و زیباترین نمونه از این ترکیب رنگ ها عبارتند از:

  • رنگ موی سرمه ای 

این نمونه از رنگ موی تیره از ترکیب ۵۰ میلی لیتر رنگ دودی، ۳ سانتی متر واریاسیون آبی، ۱ سانتی متر واریاسیون نقره ای و اکسیدان ۹ درصد ساخته می شود. 

  • رنگ موی شرابی 

شما برای تهیه این رنگ مو باید دو سوم تیوپ از رنگ بنفش شماره ۲ را با یک سوم تیوپ از رنگ شرابی شماره ۳.۶ ترکیب کنید. در نهایت نیز باید اکسیدان ۹ درصد را به این ترکیب اضافه کنید. 

  • رنگ موی شکلاتی فندقی 

یکی دیگر از انواع رنگ موی تیره بدون دکلره، این رنگ است. برای تهیه این رنگ مو باید ۱۰۰ میلی لیتر رنگ کاکائویی را با ۵۰ میلی لیتر رنگ فندقی ترکیب کنید. ۲ سانتی متر واریاسیون آبی و اکسیدان ۹ درصد را نیز به ترکیب اضافه کنید تا رنگ موی مورد نظر حاصل شود. 

رنگ فندقی

  • رنگ موی دودی تیره 

برای تهیه این رنگ مو باید ۲۰ میلی لیتر رنگ دودی شماره ۶ را با ۳۰ میلی لیتر رنگ موی زیتونی شماره ۷ ترکیب کنید. حال باید ۳۰ میلی لیتر رنگ موی بژ روشن را با ۴۰ میلی لیتر رنگ مو بژ تیره ترکیب کنید. در نهایت نیز اکسیدان ۳ درصد را با ۴ سانتی متر واریاسیون نقره ای را به ترکیب اضافه کنید تا رنگ موی مورد نظر بدست آيد. 

سخن پایانی 

اگر می خواهید مو های خود را بدون استفاده از دکلره رنگ کنید، می توانید از خدمات بی نظیر سایت میکاپ ۱۱۰ استفاده کنید. برای آشنایی با این رنگ ها می توانید انواع ترکیب رنگ مو بدون دکلره با عکس در این سایت مشاهده کنید. این مجموعه خدمات بی نظیری در این رابطه به افراد ارائه می دهد و در مقابل هزینه های ناچیزی از افراد دریافت می کند. 

سوالات متداول 

  • دکلره چه آسیبی به مو ها وارد می کند؟

آب و رطوبت مو ها را گرفته و حتی گاهی تار مو ها را می سوزاند. 

  • آیا بدون استفاده از دکلره می توان رنگ موی خیلی روشن و مرواریدی درست کرد؟

بله، برای این کار کافیست به سایت میکاپ ۱۱۰ مراجعه کرده و بهترین نمونه از این ترکیبات را تهیه کنید. 

  • آیا نوع برند رنگ مو ها نیز در میزان کیفیت و شفافیت تار مو ها موثر است؟

بله، برای این کار باید حتما از برند های بسیار معتبر و معروف استفاده کنید. 

 

لطفا به این مطلب امتیاز بدین ☺️

source

توسط chehrenet.ir