بروزرسانی:۱۴۰۳/۰۵/۰۷

می‌دانستید یکی از رازهای آرایشگران برای جذاب‌ نشان دادن چشم‌ها چیست؟ پاسخ آن ساده است: استفاده از یک ریمل باکیفیت! باور کنید یا نکنید اما هیچ چیز به اندازه ریمل به پرپشت نشان دادن مژه‌ها و جذاب کردن ظاهر چشم‌ها کمک نمی‌کند.

در سالی که گذشت، برندهای محبوب آرایشی ریمل‌های مختلف و جذابی را تولید و روانه بازار کردند. ریمل‌هایی که بافت سبک و رنگدانه‌های غلیظی دارند، با قیمت مناسب به فروش می‌رسند و البته که کار با آنها به مهارت خاصی نیاز ندارد! در این مطلب به معرفی برخی از بهترین ریمل‌های ۲۰۲۴ می‌پردازیم و به شما می‌گوییم که با توجه به آرایش صورت خود، بهتر است از کدام محصول استفاده کنید و برای خرید ریمل به شما کمک می‌کنیم.

بهترین ریمل

ویژگی‌های بهترین ریمل چیست؟

اجازه دهید تا پیش از معرفی بهترین ریمل‌های ۲۰۲۴ به شما بگوییم که اصلا ویژگی ریمل خوب چیست و چطور می‌توان کیفیت ریمل را تشخیص داد.

یک ریمل خوب فاقد مواد مضر شیمیایی و حساسیت‌زا است

ریمل از جمله محصولات آرایشی است که به طور مستقیم با حساس‌ترین عضو بدن یعنی چشم‌ها در ارتباط است. به همین دلیل بسیار مهم است که ترکیبات به کار رفته در آن فاقد آلومینیوم، جیوه، نیکل و سایر مواد مضر شیمیایی باشد! حالا چطور بفهمیم که در ریمل از این ترکیبات مضر شیمیایی استفاده شده است؟




اولین و بهترین راه، بررسی اطلاعاتی است که روی بسته بندی محصول درج شده است. اگر ریمل اصل و غیر تقلبی باشد، حتما در بسته بندی آن به اطلاعات مهمی مثل مواد تشکیل دهنده محصول اشاره شده است. 

راه دوم برای فهمیدن ترکیبات ریمل، تست کردن آن روی مژه‌ها است. اگر بلافاصله بعد از زدن ریمل روی مژه‌ها متوجه سوزش، اشک، خارش یا قرمزی چشم‌ها شده‌اید، احتمال دارد که در این محصول از ترکیبات حساسیت‌زا استفاده شده باشد.

بهتر است بخوانید:

در مورد ترفندهای ریمل زدن چه می دانید

یک ریمل باکیفیت بوی تند و زننده‌ای ندارد!

اغلب ریمل‌های باکیفیت بوی مشخص و شناخته شده‌ای دارند. اگر به طور مداوم از ریمل برای آرایش چشم‌هایتان استفاده می‌کنید، حتما با این بو آشنا هستید! اما اگر بلافاصله بعد از باز کردن درب ریمل متوجه بوی ناخوشایند، تند و زننده‌ای شدید که حاکی از خراب بودن محصول است، شک نکنید که با یک ریمل بی‌کیفیت سر و کار دارید!

ریمل خوب از برس مناسب و استاندارد تشکیل شده است

برس ریمل تاثیر زیادی در پخش کردن مواد ریمل دارد. ریمل باکیفیت از برس سیلیکونی و استاندارد تشکیل شده است و به دلیل انعطاف بالا، به خوبی تمام مواد را روی مژه‌ها پخش می‌کند. برس باکیفیت ریمل همچنین نرم و سبک است و مانع از خراش یا آسیب روی پلک می‌شود.

ریمل خوب ماندگاری مناسبی دارد

حتما برای شما هم پیش آمده است که بعد از زدن ریمل، شاهد ریختن مواد آن روی پلک‌هایتان باشید! این موضوع می‌تواند نشاندهنده کیفیت نه چندان بالای ریمل باشد. یک ریمل خوب ماندگاری مناسبی دارد و به راحتی روی پوست دور چشم و پلک‌ها نمی‌ریزد.

ریمل خوب از ترکیبات طبیعی تشکیل شده است

وقتی از یک ریمل خوب حرف می‌زنیم؛ منظورمان ریملی است که با ترکیبات طبیعی ساخته شده باشد. بد نیست که بدانید اغلب ریمل‌های باکیفیت حاوی موادی مانند روغن کرچک، ویتامین‌های A و B، عصاره جوانه گندم، کراتین، ابریشم، روغن آرگان و سویا هستند. 

ریمل باکیفیت قوام مناسبی دارد

منظور از قوام مناسب یعنی ریمل نه آنقدر سنگین باشد که بعد از پخش شدن روی مژه‌ها گلوله گلوله شود و نه آنقدر شل و آبکی باشد که مژه‌ها را به هم بچسباند. ریمل باکیفیت به خوبی تمام تارهای مژه‌ را پوشش داده و آنها را به صورت طبیعی، بلند و پرپشت نشان می‌دهد. 

معرفی بهترین برندهای ریمل

وقت آن است که به شما بگوییم کدام ریمل‌ها کیفیت خوبی دارند و بهترین انتخاب برای هزینه کردن هستند:

ریمل حجم دهنده کالیستا مدل Bold Volume 

این محصول یکی از پرفروش‌ترین ریمل‌های موجود در بازار است که با داشتن رنگدانه‌های غلیظ مشکی، به حجم دهی و پرپشت شدن مژه‌ها کمک می‌کند. این ریمل کالیستا از ترکیبات طبیعی مانند عصاره سبوس برنج و ویتامین B5 تشکیل شده است و باعث تقویت مژه‌ها و برطرف شدن خشکی و شکنندگی آنها می‌شود. 

به دلیل فرمولاسیون سبک این محصول، افراد با چشم‌های حساس نیز می‌توانند از این ریمل استفاده کنند.




ریمل حجم دهنده کالیستا مدل Wonder Volume 

اگر به دنبال یک ریمل باکیفیت برای حجیم‌تر نشان دادن مژه‌هایتان می‌گردید، ریمل واندر والیوم کالیستا یک انتخاب ایده‌ال است! این ریمل با جدا کردن تارهای مژه‌، باعث پرپشت و بلند شدن آن‌ها می‌شود و جلوه‌ای زیبا و جذاب به چشم‌ها می‌بخشد. 

خوبی دیگر این محصول دوام و ماندگاری بالای آن است، تا جایی که در طول روز روی پلک و پوست پخش نمی‌شود. شستشوی آسان، جلوگیری از ریزش مژه‌ها و کمک به درشت نشان دادن چشم‌ها از دیگر ویژگی‌های این ریمل به شمار می‌روند.

ریمل سه کاره مای مدل Infinite 

همانطور که از اسمش پیداست، این ریمل عملکردی سه گانه‌ دارد و علاوه بر فر کردن و پرپشت نشان دادن مژه‌ها، باعث حجم دهی، حالت بخشی و بلندتر شدن آنها می‌شود. ریمل اینفینیت مای همچنین حاوی ویتامین E است و تاثیر چشمگیری در برطرف شدن خشکی و شکنندگی مژه‌ها می‌گذارد.




این محصول روی پلک نمی‌ریزد، برای مصرف روزانه تولید شده است و می‌تواند برای افرادی که چشم‌های حساسی دارند نیز مورد استفاده قرار بگیرد. 

ریمل حجم دهنده مای سری Black Diamond مدل Gorgeous Eyes 

این ریمل از یک برس کاربردی برای حجم دادن به مژه‌ها تشکیل شده است و با پوشش دادن تمام مژه‌های کوچک و بزرگ، جلوه‌ای زیبا و جذاب به آرایش چشم‌‌ها می ‌بخشد. این محصول به خوبی تار مژه‌‌ها را از یکدیگر جدا می‌کند و آنها را بلندتر نشان می دهد.




بد نیست که بدانید ریمل حجم دهنده مای مدل Gorgeous Eyes ضد حساسیت و فاقد اسانس است و با رساندن ویتامین E و مواد مغذی به مژه‌ها، استحکام و مقاومت آنها را بهبود می‌بخشد.

ریمل ۴ در ۱ نوت مدل Volume Up Click 

ریمل ۴ در ۱ نوت برای افرادی طراحی شده است که مژه‌های کوتاه و کم پشتی دارند و یا می‌خواهند که به کمک ریمل چشم‌های خود را بزرگتر نشان دهند. این ریمل نوت حاوی رنگدانه‌های غلیظ مشکی است، حجم فوق العاده‌ای به مژه‌ها می‌بخشد و با جدا کردن تارهای مژه از یکدیگر، آن‌ها را بلند و خوش‌حالت می‌کند.




ریمل ۴ در ۱ نوت همچنین ضد حساسیت است و مقاومت بالایی در برابر آب و تعریق دارد. به دلیل وجود ویتامین E، منیزیم و روغن بادام در این محصول، استفاده از این ریمل به استحکام و کاهش ریزش مژه‌ها کمک خواهد کرد.

ریمل حجم دهنده نوت مدل One Touch 

این محصول از یک اپلیکاتور فیبری منعطف تشکیل شده است و بدون گلوله کردن مواد، به خوبی روی مژه‌ها حرکت کرده و باعث لیفت و حالت دهی آنها می‌شود. ریمل One Touch نوت همچنین به خوبی مژه‌ها را به سمت بالا حالت می‌دهد و با تفکیک تارهای مو، باعث می‌شود که چشم‌ها ظاهری جذاب و گیرا به خود بگیرند.

ریمل نوت مدل Real Look 

این محصول یک ریمل بلند کننده و حالت دهنده است و با فرمولاسیون نوآورانه و منحصربه‌فرد خود، مژه‌ها را به طرز چشمگیری حجیم و پرپشت می‌کند. ریمل نوت مدل Real Look ظاهری مشکی، بلند و براق به مژه‌ها می‌بخشد و باعث درشت دیده شدن چشم‌ها می‌شود.  




به دلیل ماندگاری بالای این محصول می‌توان از آن برای آرایش‌های طولانی مدت و سنگین نیز استفاده کرد. 

ریمل حجم دهنده و بلند کننده دوپلیکاتور شون

اگر مژه‌های کم پشت و بی‌حالتی دارید، این ریمل به خوبی می‌تواند به افزایش حجم و پرپشت شدن آنها کمک کند. ریمل دوپلیکاتور شون از یک برس کاربردی و سبک تشکیل شده است و با حرکت روان در میان مژه‌ها، باعث لیفت شدن آنها می‌شود.

این محصول بر پایه ترکیبات گیاهی تولید شده و با داشتن روغن بادام، تاثیر چشمگیری در تقویت و استحکام تارهای مژه می‌گذارد.

بهتر است بخوانید:

بهترین مارک ریمل ها و خط چشم های رنگی

ریمل نچرال بیوتی شون

یکی از خوبی‌های ریمل‌های شون این است که با مواد کاملا گیاهی و ضد حساسیت تولید و فرموله می‌شوند. به ویژه ریمل نچرال بیوتی این برند که برای چشم‌های حساس طراحی شده است و می‌تواند برای مصرف روزانه مورد استفاده قرار بگیرد. با وجود بافت سبک این ریمل، استفاده از آن می‌تواند تا سه برابر اندازه و حجم مژه‌ها را افزایش دهد.

بهتر است بخوانید:

ریمل رنگی چیست؟ معرفی انواع ریمل رنگی

به کمک موم عسل و صمغ درخت اقاقیا موجود در این ریمل، مژه‌ها بدون چسبیده شدن به یکدیگر، ظاهری خوش حالت و طبیعی به خود می‌گیرند.

سخن پایانی، بهترین ریمل‌های ۲۰۲۴ با خرید از الانزا 

در این مطلب ز بهترین ریمل‌های ۲۰۲۴ صحبت کرده و به اختصار برخی از بهترین برندهای ریمل را به شما معرفی کردیم. اگر برای خرید ریمل اصل یا اورجینال به دنبال یک فروشگاه معتبر می‌گردید، می‌توانید با خیال راحت به وبسایت الانزا اعتماد کنید! الانزا ریمل و سایر محصولات آرایشی و بهداشتی را با کیفیت مناسب و ضمانت اصالت کالا عرضه می‌کند.

ریمل خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

یک ریمل خوب فاقد مواد مضر شیمیایی و حساسیت‌زا است، ماندگاری مناسبی دارد و بدون گلوله گلوله شدن یا چسباندن مژه‌ها به یکدیگر، آنها را حجیم، بلند و پرپشت نشان می‌دهد.

کدام ریمل مژه‌ها را بلند و پرپشت نشان می‌دهد؟

ریمل حجم دهنده کالیستا، ریمل حجم دهنده و بلند کننده دوپلیکاتور شون و ریمل ۴ در ۱ نوت باعث بلند و پرپشت شدن مژه‌ها می‌شوند.

کدام ریمل برای استفاده روزانه مناسب است؟

ریمل نچرال بیوتی شون و ریمل سه کاره مای از جمله محصولاتی هستند که می‌توان آنها را به صورت روزانه استفاده کرد.

 

source

توسط chehrenet.ir