بسیاری از افراد برای زیبا تر نشان دادن مو های خود و جوان تر کرده چهره به رنگ کردن موها روی می آورند. شما نیز قصد انجام این کار را دارید؟ می خواهید با کاتالوگ رنگ مو مارال بیش تر آشنا شوید؟ برای انتخاب و خرید یکی از برترین نمونه از این رنگ مو ها کافیست که به سایت میکاپ ۱۱۰ مراجعه کنید. 

برای خرید رنگ موی مناسب می توانید از کاتالوگ رنگ مو مارال استفاده کنید. این برند بسیار معروف تنوع بالایی از رنگ مو ها را تولید کرده و به بازار می فرستد. ترکیبات به کار رفته در این محصولات بسیار مناسب و استاندارد بوده و برای ساخت این ترکیبات از مواد اولیه بسیار مرغوب و با کیفیتی استفاده می شود. این برند فعالیت خود را از سال ۱۳۸۸ آغاز کرده و تنوع بالایی از محصولات آرایشی و بهداشتی را تولید می کند. بنابراین بازه محصولات این کمپانی فقط به رنگ مو ها خلاصه نمی شود. این برند ایرانی بسیار معروف بوده و محصولات خود را به سایر کشور ها صادر می کند. اگر قصد خرید این محصولات را دارید، ما پیشنهاد می کنیم که به سایت میکاپ ۱۱۰ مراجعه کرده و از خدمات بی نظیر این مجموعه بهره مند شوید. این سایت نمونه های اصل و با کیفیتی از این رنگ مو ها را فراهم نموده و در کم ترین قیمت های ممکن در اختیار مشتریان قرار می دهد. 

رنگ مو مارال کاتالوگ 

برای مشاهده کاتالوگ رنگ مو مارال و انتخاب یک نمونه مناسب از این محصولات حتما به سایت میکاپ ۱۱۰ سر بزنید. ان رنگ مو حاوی ویتامین C بوده و مواد مغذی مختلفی دارد. مهم ترین روغن های به کار رفته در این رنگ مو روغن آرگان، روغن بادام شیرین و روغن هسته انگور می باشد. این روغن ها به نرم و لطیف تر شدن تار مو ها کمک کرده و از از وز شدن مو ها جلوگیری می کنند. برخی از این محصولات که توسط برند های نامعتبری ساخته می شوند، به مو ها آسیب رسانده و آن ها را بیش از حد خشک کرده و وز می کنند. این در حالی است که محصولات تولید شده توسط این برند مو ها را آبرسانی کرده و از خشک شدن آن ها جلوگیری می کند. بنابراین با رنگ کردن مو ها به این روش می توانید مو هایی بسیار خوش رنگ و در عین حال سالم داشته باشید. تنوع رنگی محصولات این برند بسیار زیاد است و در کاتالوگ رنگی آن می توانید رنگ های بسیار مختلفی را مشاهده کنید. ترکیبات به کار رفته در این محصول به گونه ای است که به خوبی مو ها به رنگ کاتالوگ در آمده و در پوشاندن مو های سفید نیز بسیار خوب عمل می کنند. 

کاتالوگ رنگ مو ترکیبی مارال 

کاتالوگ رنگ مو ترکیبی مارال 

رنگ های ترکیبی موجود در این کاتالوگ امروزه بسیار مورد استقبال قرار گرفته اند. این رنگ ها در تنوع بالایی در کاتالوگ رنگ مو مارال وجود دارند. مهم ترین و زیبا ترین نمونه از این رنگ مو ها عبارتند از:

  1. قرمز مخملی …..۶.۹۶۱
  2. صورتی باربی …۸.۶۰۱
  3. کالباسی……..۸.۰۶۱
  4. طلایی مسی…۷.۷۵۰
  5. کاکائویی……۷.۸۹۱
  6. رزگلد…….۱۰.۰۵۸
  7. زغال سنگی….۵.۱۱۰
  8. سرامیکی…..۷.۲۲۱
  9. ارغوانی رزالین…..۷.۰۹۱
  10. کره بادام زمینی….۷.۵۸۰
  11. اوپال……..۱۰.۰۱۹
  12. آیریش کرم…..۸.۸۵۶
  13. سبز دودی……۶.۳۱۰
  14. الیو………۷.۳۰۱

کاتالوگ رنگ مو صدفی مارال 

رنگ مو صدفی یکی از انواع رنگ مو موجود در این کاتالوگ است. این نوع رنگ مو بسیار روشن بوده و بیش تر برای ایجاد هایلایت بر روی مو ها به کار برده می شود. برای استفاده این رنگ مو بهتر است ابتدا مو ها را با دکلره بی رنگ کنید تا بتوانید مو ها را دقیقا به رنگ داخل کاتالوگ برسانید. 

 رنگ مو صدفی

قیمت کاتالوگ رنگ مو مارال 

قیمت کاتالوگ رنگ مو مارال با توجه به فاکتور های مختلفی تعیین می شود. قیمت این محصولات تحت تاثیر عواملی همچون نوسانات قیمت دلار، وزن بسته بندی، نوع ترکیبات به کار رفته و … تعیین می شوند. همین امر سبب می شود تا نتوان قیمت ثابتی را برای این محصولات در نظر گرفت. برخی از افراد سودجو ممکن است نمونه های نامرغوب و تقلبی این محصولات را تولید کنند. این نمونه از رنگ مو ها در قیمت های بسیار کمی به فروش می رسند اما به دلیل بی کیفیت بودن هیچ گونه ارزش خریدی ندارند. بنابراین میزان اصالت و کیفیت این محصولات نیز فاکتور مهم دیگری هستند که در قیمت گذاری آن ها موثر هستند. برخی از این رنگ مو ها ترکیبات مناسب تری داشته و موی برای احیا و آبرسانی مو ها در آن ها به کار رفته است. این نوع از رنگ مو ها معمولا نسبت به نمونه های معمولی در قیمت های بالاتری به فروش می رسند.  

کاتالوگ رنگ مو طبیعی مارال 

تنوع بالایی از رنگ ها را در گروه رنگ طبیعی در این کاتالوگ قرار می دهند. مهم ترین رنگ های طبیعی که در کاتالوگ رنگ مو مارال مشاهده می کنید، عبارتند از:

  1. مشکی …………………..۱.۰
  2. قهوه ای مشکی………….۲.۰
  3. قهوه ای تیره……………۳.۰
  4. قهوه ای متوسط………..۴.۰
  5. قهوه ای روشن………..۵.۰
  6. بلوند تیره……………..۶.۰
  7. بلوند متوسط………….۷.۰
  8. بلوند روشن…………..۸.۰
  9. بلوند خیلی روشن……..۹.۰
  10. بلوند پلاتینه………….۱۰.۰
  11. بلوند پلاتینه خیلی روشن…۱۲.۰

کاتالوگ رنگ مو طبیعی مارال 

کاتالوگ رنگ مو دودی مارال 

کاتالوگ رنگ مو مارال تنوع بالایی از این تناژ رنگی را فراهم کرده است. افراد می توانند با توجه به سلیقه و رنگ پوست خود نمونه مناسبی از آن ها را انتخاب کرده و خریداری نمایند. برای خرید نمونه های اصلی و با کیفیت این محصولات می توانید به سایت میکاپ ۱۱۰ مراجعه کنید. بهترین نمونه از این نوع رنگ مو عبارتند از:

  1. مشکی پر کلاغی……………….۱.۱
  2. قهوه ای دودی تیره…………….۳.۱
  3. قهوه ای دودی متوسط…………۴.۱
  4. قهوه ای دودی روشن…………۵.۱
  5. بلوند دودی تیره……………..۶.۱
  6. بلوند دودی متوسط………….۷.۱
  7. بلوند دودی روشن………….۸.۱
  8. بلوند دودی خیلی روشن…….۹.۱
  9. بلوند دودی پلاتینه…………..۱۰.۱
  10. بلوند دودی خیلی خیلی روشن….۱۲.۱ 

کاتالوگ رنگ مو دودی مارال 

کاتالوگ رنگ مو شکلاتی مارال 

یکی از پر طرفدار ترین انواع محصولات در کاتالوگ رنگ مو مارال همین نمونه می باشد. این نوع رنگ مو در تنوع بالایی تولید شده و مورد استفاده قرار می گیرد. افرادی که به دنبال نمونه های تیره تر این رنگ مو هستند می توانند از شماره های ۴.۸ و یا  ۵.۸ استفاده کنند. این رنگ ها به ترتیب رنگ قهوه ای شکلاتی متوسط و قهوه ای شکلاتی روشن می باشند. در صورتی که به دنبال تناژ های روشن تر این نوع رنگ مو هستید باید از شماره های ۶.۸ و یا ۸.۸ آن ها استفاده کنید. این شماره ها در این کاتالوگ به رنگ بلوند شکلاتی تیره و یا شیر شکلاتی اختصاص دارد. 

کاتالوگ رنگ مو شرابی مارال 

شرابی یکی دیگر از انواع بسیار کاربردی و دوست داشتنی این نوع رنگ مو ها می باشد. کاتالوگ رنگ مو مارال تنوع بالایی از این نوع رنگ را فراهم کرده است. در این کاتالوگ می توانید بادمجانی، شرابی تیره، شرابی متوسط و یاقوتی را مشاهده کرده و انتخاب کنید. برای این کار باید به سراغ شماره رنگ های ۲.۹۹، ۳.۹۹، ۴.۶۹ و ۵.۶۹ بروید. این نوع رنگ مو جزو رنگ های فانتزی بوده و افراد با تناژ پوستی مختلف می توانند از آن استفاده کنند. این رنگ پوست را باز تر نشان دادن و جوان تر کردن چهره افراد کمک می کند. 

کاتالوگ رنگ مو شرابی مارال 

سخن پایانی 

برای مشاهده کاتالوگ رنگ مو مارال و خرید یک نمونه مناسب از این محصولات کافیست به سایت میکاپ ۱۱۰ مراجعه کنید. این مجموعه تنوع بالایی از این رنگ مو ها را فراهم نموده که همگی کاملا اصل و با کیفیت هستند. این سایت محصولات خود را در کم ترین قیمت های ممکن در اختیار مشتریان قرار می دهد. 

سوالات متداول 

  • سری هایلایت کاتالوگ رنگ مو مارال شامل چه رنگ هایی می شود؟

عروسکی رویال، مرواریدی استرالیایی، یاسی، عاج فیلی، شامپاینی و … از مهم ترین نمونه از این رنگ مو ها هستند. 

  • چه رنگ مو هایی در دسته کاراملی در این کاتالوگ معرفی می شوند؟

رنگ مو قهوه ای تافی و کاراملی دو نمونه اصلی از این رنگ مو ها هستند.

  • تناژ مختلف رنگ مو نسکافه ای را در کاتالوگ مارال نام ببرید؟

قهوه ای نسکافه ای روشن، شیر نسکافه ای، بلوند نسکافه ای متوسط و بلوند نسکافه ای تیره جزو این دسته هستند. 

 

لطفا به این مطلب امتیاز بدین ☺️

source

توسط chehrenet.ir