کارگردان فیلم ترسناک Winnie the Pooh: Blood and Honey 2 جزییات جدیدی به اشتراک گذاشت

همانطور که احتمالا می‌دانید قسمت دوم فیلم ترسناک وینی د پو با عنوان Winnie the Pooh: Blood and Honey 2 در حال ساخت است و به همین بهانه ریس واترفیلد، کارگردان و نویسنده آن اطلاعات جدیدی را برای طرفداران به اشتراک گذاشته است. پیش از این گفته شده بود که قرار است در فیلم جدید شاهد شخصیت‌های کلاسیک بیشتری نیز باشیم.


مطلب پیشنهادی:۱۳ فیلم سرگرم‌کننده با موضوع حمله جانوران وحشیجنون، وحشت، اکشن و سرگرمی
۱۳ فیلم سرگرم‌کننده با موضوع حمله جانوران وحشی

ریس واترفیلد در مصاحبه جدید خود با ورایتی اعلام کرده که بودجه فیلم دوم ۱۰ برابر فیلم اول است. گزارش‌های قبلی نشان می‌دادند که فیلم اول وینی د پو چیزی در حدود ۱۰۰ هزار دلار بودجه داشته، پس با این اوصاف انتظار می‌رود هزینه ساخت فیلم جدید ۱ میلیون دلار باشد. او همچنین تایید کرد که طرفداران منتظر کشت و کشتارهای ترسناک و بی‌رحمانه بیشتری در فیلم Winnie the Pooh: Blood and Honey 2 باشند. واترفیلد توضیح داد:

در مقایسه با فیلم اول، همه چیز به صورت گسترده‌تری آغاز شده است. به هر حال این یک فیلم ترسناک است و طبیعی است که صحنه‌های مرگ خشونت‌آمیز زیادی در آن وجود داشته باشد، از همین رو این بار روی این موضوع بیشتر تمرکز کرده‌ایم و نسبت به فیلم اول شدت آن بسیار بیشتر است. آخرین باری که حساب کردم، بیش از ۳۰ صحنه مرگ در این فیلم وجود دارد که در مقایسه با اکثر فیلم‌ها، آمار قابل توجهی است. بنابراین خون‌و خون ریزی زیادی در کار خواهد بود.

فیلم Winnie the Pooh: Blood and Honey 2

قسمت دوم فیلم «وینی د پو» فضای آشنایی دارد که طرفداران آثار ترسناک به خوبی با آن آشنایی دارند. طبق صحبت‌های کارگردان، در فیلم جدید گروهی از دختران را می‌بینیم که در یک ماشین کاروانی زندگی می‌کنند تا از پو و دوستانش فرار کنند. همچنین شاهد حضور کاراکترهای جدیدی از سرزمین 100 Acre Wood از جمله جغد و ببر هستیم که در فیلم اول نبودند. ریس واترفیلد افزود:

در واقع در پروژه دوم همه چیز راحت‌تر است، زیرا بودجه نسبت به فیلم اول بسیار بیشتر است و از همین رو گزینه‌های بیشتری پیش روی ماست. این بار برای شخصیت «وینی» یک سلاح شناخته‌شده در نظر گرفته‌ام. در فیلم قبلی او از هر چیزی مانند چکش یا چوب بیسبال برای کشتن افراد استفاده می‌کرد، اما این بار سلاح اصلی او چیزی نیست جز «تله خرس» که به نظرم بسیار مناسب او است. بسیار ترسناک و هیجان‌انگیز است و با آن می‌تواند به روش‌های مختلفی افراد را بکشد.

هنوز تاریخ انتشار فیلم ترسناک Winnie the Pooh: Blood and Honey 2 اعلام نشده که در آینده بدون شک مشخص خواهد شد.


مطلب پیشنهادی:۱۰ فیلم ترسناک چینی که باید تماشا کنیدزامبی، ارواح و کوفته‌های پر از جنین
۱۰ فیلم ترسناک چینی که باید تماشا کنید


موجانگ این راز رو از ماینکرفت بازا مخفی کرده!

تاریخ اکران فیلم Deadpool 3 تاخیر می‌خورد - ویجیاتو

source

توسط chehrenet.ir