در میلان مراکز خرید فوق‌العاده‌ای وجود دارند که به‌خودی‌خود یک شاهکار معماری هستند و تنها محصولات داخل فروشگاه‌های آن‌ها نیست که برای توریست‌های حائز اهمیت است. پس اگر می‌‌خواهید زیر و بم بهترین مراکز خرید ایتالیا را بشناسید، در این مقاله همراه ما باشید تا به‌صورت کامل درباره آن‌ها با شما گفت‌وگو کنیم. اگر در آینده نزدیک قصد دارید که با تور میلان یا خودتان به‌‌‌صورت شخصی به این شهر سفر کنید، باید بدانید که این شهر یکی از بهترین مراکز خرید در سراسر اروپاست.

5 مرکز خرید معروف میلان برای تجربه خریدی بی‌نظیر

چرا میلان، بهترین شهر ایتالیا برای خرید است؟

ایتالیا یکی از کشورهایی‌است که در زمینه مد و فشن حرف زیادی برای گفتن دارد. از بین تمامی شهرهای این کشور هم، میلان از قدیم خانه مد بسیاری از بزرگان این صنعت بوده است. میلان توانسته در طول تاریخ خود شاهد گسترش برند‌های زیادی باشد که امروز شاید محصولات آن‌ها برای بسیاری از مردم دنیا غیرقابل دسترس به‌نظر برسند.

از این رو در شهر میلان می‌توان خیلی راحت‌تر از دیگر نقاط ایتالیا فروشگاه‌های بزرگی را پیدا کرد که محصولات برند و اصل را به‌صورت رسمی به‌فروش می‌رسانند. البته که خب مثلا قیمت بالایی هم خواهند داشت.

معرفی بهترین مراکز خرید در شهر میلان

اگر که با تور میلان قصد دارید این شهر فوق‌العاده را بگردید، لذت خرید از بهترین مراکز خرید این شهر را اصلا از دست ندهید. این شهر دارای مراکز خریدی‌است که نه تنها برای مقصدی چون خرید، بلکه به‌عنوان یک جاذبه گردشگری هم بسیار ارزشمند هستند. پس اگر قصد خرید هم حتی ندارید، حتما سری به آن‌ها بزنید. در ادامه این مراکز را به شما معرفی خواهیم کرد.

منطقه کُوادریلادرو د اورُ: مستطیل طلایی میلان

Quadrilatero d’Oro به معنای مستطیل طلایی نام یک منطقه در میلان است که از ۴ تشکیل می‌شود. فروشگاه‌های برترین برند‌های مد دنیا در این منطقه حضور دارند. خرید از این منطقه رویای افرادی‌است که عاشق مد هستند و برندهای مختلف را به‌خوبی می‌شناسند.

این مرکز خرید با سقف شیشه‌ای و کوچه‌های سنگ‌فرش بزرگ شما را شگفت‌زده می‌کند و تصورتان را از هر مرکز خریدی به‌کل تغییر خواهد داد. از معروف‌ترین برند‌هایی که در این مستطیل طلایی حضور دارند باید به موارد زیر اشاره کرد:

  • آرمانی (Armani)
  • پرادا (Prada)
  • ورساچه (Versace)
  • روبرتو کاوالی (Roberto Cavalli)

و بسیاری برند دیگر.

گالری ویتوریو امانوئل: قدیمی‌ترین مرکز خرید میلان

Galleria Vittorio Emanuele II قدیمی‌ترین مرکز خرید در میلان است. گالری ویتوریو امانوئل دوم امروز به یکی از نماد‌های مهم در شهر ایتالیا تبدیل شده است. ساخت آن از سال ۱۸۶۵ شروع شد و حدود ۱۲ سال هم طول کشید تا به پایان برسد. این ساختمان در مرکز شهر میلان واقع شده و ۴ طبقه هم دارد.

با اینکه ما امروز قصد داریم به شما مراکز خریدی را معرفی کنیم که در سفر خود به ایتالیا برای خرید به آن‌ها سری بزنید، اما گالری ویتوریو امانوئل تنها یک مرکز خرید نیست. بلکه این ساختمان را می‌توان جاذبه گردشگری قلمداد کرد. شما می‌توانید در تور مسافرتی از این گالری قدیمی زیبا که یکی از شاهکارهای معماری در دنیا محسوب می‌شود دیدن کنید.

5 مرکز خرید معروف میلان برای تجربه خریدی بی‌نظیر

مرکز خرید آرمانی: هر آن چیزی که از آرمانی می‌خواهید!

آرمانی یک برند ایتالیایی‌است که توسط جورجیو آرمانی در سال ۱۹۷۵ تاسیس شد. این برند محصولات بسیاری را از حوزه مد و فشن تولید می‌کند. مرکز خرید رسمی آن در ایتالیا و مرکز شهر میلان وجود دارد که یک مرکز خرید بزرگ در ۴ طبقه است.

این مرکز خرید با اینکه محصولات بسیاری را از این برند شامل کیف، عطر، اکسسوری، لوازم ورزشی و بسیاری موارد دیگر را در خود جای داده است اما امکانات تفریحی زیادی نیز برای مراجعه‌کنندگان قرار داده تا آن‌ها تنها به‌قصد خرید وارد این مجموعه نشوند.

انواع کافه‌ها، رستوران و سینما بخشی از این تفریحات هستند. براساس تجربه خرید مسافران شهر میلان باید بگوییم که این مرکز خرید نسبت به دیگر فروشگاه‌های میلان واقعا قیمت به‌صرفه‌تری را ارائه می‌دهد.

مرکز خرید ریناسنته: ۱۰ طبقه برای خرید

La Rinascente نیز باز از آن دسته مکان‌هایی‌است که در تور میلان باید به دیدنش بروید چون تنها برای خرید نیست و جاذبه گردشگری هم دارد. این مرکز خرید با یک طراحی مدرن و معاصر شما را جذوب خودش خواهد کرد. این فروشگاه بزرگ در ۱۰ طبقه ساخته شده است و تقریبا در تمامی دسته‌های مد و پوشاک به شما محصولاتی تراز اول در سطح جهان را ارائه می‌دهد.

البته که این مرکز خرید تنها به همین دلیل معروف نیست. بلکه رستوران‌های مختلفی که در آن وجود دارند شهرت بسیار زیادی پیدا کرده‌اند و نباید لذت تجربه آن‌ها را از دست داد.

فروشگاه Brian & Barry: بر بام میلان

در تور میلان خود بزرگ‌ترین فروشگاه را برای آخر کار نگه داشته‌ایم. فروشگاه براین و بری در ۱۲ طبقه بزرگ ساخته شده و تقریبا می‌تواند نیازهای شما را در هر زمینه‌ای برطرف کند. این مرکز خرید ۳ طبقه زیرزمین دارد و بهترین کالا‌ها را از سراسر دنیا جمع کرده و در همین ساختمان ۱۲ طبقه به‌فروش می‌رساند.

همانند دیگر مراکز خریدی که به شما معرفی کردیم در Brian & Barr نیز می‌توانید رستوران‌های مختلفی را پیدا کنید که تجربه بسیار خوبی را به شما از غذاهای اروپایی و به‌طور تخصصی ایتالیایی ارائه می‌دهند. در آخرین طبقه از این مرکز خرید یک تراس و اتاق نشیمن بزرگ وجود دارد که شما می‌تواند از چشم‌انداز زیبای شهر میلان در آن لذت ببرید.

5 مرکز خرید معروف میلان برای تجربه خریدی بی‌نظیر

بهترین راه برای تهیه تور میلان

مجموعه‌های مختلفی هستند که می‌توانند به شما در زمینه تهیه تور میلان کمک کنند. اما قطعا فلای تودی یکی از بهترین‌ها خواهد بود. شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت این مجموعه قسمت انواع تورهای مختلف را بررسی کنید و ببینید که کدام یکی از آن‌ها با شرایط شما تطابق بیشتری دارد.

جمع‌بندی

تهیه تور میلان امروز با فلای تودی راحت‌تر از هر زمان دیگری است. میلان یکی از مهم‌ترین شهرهای ایتالیاست خصوصا برای افرادی که به‌قصد خرید وارد این کشور می‌شوند و می‌خواهند که از برندهای معتبر جهانی محصولات را تهیه کنند.

مراکز خرید بسیاری در این شهر وجود دارند که ما ۵ مورد از بهترین موارد آن را به شما در این متن معرفی کردیم. از شما ممنونیم که تا انتهای مقاله همراه ما بودید. امیدواریم که از این مطالب بیشترین استفاده را کرده باشید.

source

توسط chehrenet.ir