آیا شما هم از کدر شدن پوست خود ناراحت هستید و به دنبال راهی برای روشن و درخشان شدن پوستتان می گردید؟ خوشبختانه این روزها انواع مختلفی از کرم و سرم های روشن کننده پوست صورت در بازار موجود است که می توانید از میان گزینه های مختلف مناسب ترین آن ها را برای خود انتخاب کنید. کرم و سرم روشن کننده پوست با خاصیت لایه برداری و آنتی اکسیدانی خود می تواند لایه های رویی و آسیب دیده پوست را از بین برده و از این طریق لکه ها را به تدریج محو کند. به همین دلیل اگر به دنبال درمان لکه های صورت خود هستید، یکی از مهم ترین گزینه هایی که باید در روتین پوستی روزانه خود بگنجانید، محصولات روشن کننده پوست است.

آموزش پاکسازی پوست صورت



ثبت نام و مشاوره رایگان

به طور کلی روشن کننده ها به دو صورت کرم و سرم تولید می شوند که می توانید با توجه به نوع پوست خود یکی از آن ها را استفاده کنید. به عنوان مثال اگر پوست شما چرب و لکه دار است، سرم ها برای شما مناسب تر هستند و از جوش زدن پوست جلوگیری می کنند. اگر شما هم به دنبال بهترین سرم سفید کننده صورت می گردید، با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید. ما شما را با انواع محصولات روشن کننده پوست ایرانی و خارجی آشنا می کنیم و به بررسی ویژگی های آن ها می پردازیم.

بهترین سرم روشن کننده پوست

اگر نگاهی به فروشگاه های محصولات آرایشی و مراقبت پوست بیندازید، با انواع فرمولاسیون ها و برندهای ایرانی و خارجی مواجه می شوید که انتخاب را برای شما بسیار سخت می کند. به همین دلیل ما در این مطلب بهترین برندهای سرم های روشن کننده پوست صورت را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید مناسب ترین محصول را برای خود انتخاب کنید.

بهترین سرم روشن کننده پوست خارجی

سرم روشن کننده پوست صورت فیداتو

سرم فیداتو همانند تمامی محصولات روشن کننده پوست حاوی ویتامین C است. درواقع ویتامین سی جزء اصلی این محصولات است. زیرا با خاصیت آنتی اکسیدانی خود می تواند به درمان لکه، شفاف کنندگی و محافظت از پوست صورت شما کمک کند. سرم روشن کننده پوست صورت فیداتو جذب بالایی دارد و برای همه انواع پوست مناسب است. همچنین با تحریک تولید کلاژن استحکام پوست را افزایش می دهد و باعث از بین رفتن چین و چروک های پوست نیز می شود. به همین دلیل می تواند به جلوگیری از پیری پوست کمک کند.

سرم روشن کننده اکسپرتیج آردن

سرم ضدلک و روشن کننده اکسپرتیج آردن حاوی بوتیل رزورسینول است که به طور موثری لکه های صورت را کمرنگ می کند. همچنین به دلیل داشتن گلیسیرین نرمی و لطافت فوق العاده ای به پوست می بخشد و باعث روشن و درخشان شدن پوست می شود. اما نکته قابل توجه درباره این سرم این است که برای افراد بالای ۴۰ سال فرموله شده است. بنابراین اگر زیر ۴۰ سال سن دارید و به دنبال یک محصول روشن کننده هستید، بهتر است سایر محصولات را امتحان کنید.

سرم روشن کننده پوست اوردینری

یکی از بهترین برندهای سرم روشن کننده پوست چرب، برند اوردینری است. در فرمولاسیون این محصول از سولفات، پارابن، گلوتن و الکل استفاده نشده است و به همین دلیل برای پوست های خشک و حساس نیز مناسب می باشد. از دیگر ویژگی های این سرم می توان به وجود ماده ای به نام  آسکوربیل گلوکوزاید در آن اشاره کرد. این ماده یکی از مشتقات اسید آسکوربیک است که خاصیت آنتی اکسیدانی بالایی دارد و به از بین بردن لکه ها، جوانسازی و کاهش چین و چروک و خطوط ریز صورت کمک می کند.

بهترین سرم روشن کننده پوست صورت

سرم ضدلک و روشن کننده صورت ژوت

اگر به دنبال بهترین سرم روشن کننده پوست خارجی می گردید، ما به شما سرم روشن کننده پوست ژوت را معرفی می کنیم. این محصول علاوه بر ویتامین  C حاوی AHA، آلفا آربوتین و آزلاِئیک اسید است که به لایه برداری ملایم پوست شما کمک می کند. سرم ژوت عمیقا به درون پوست نفوذ می کند و از پوست شما در برابر اشعه UV و آلاینده های محیطی محافظت می کند و انواع لکه های پوستی را درمان می کند. علاوه بر این خاصیت ضدالتهابی این محصول آن را به گزینه فوق العاده ای برای پوست های حساس تبدیل کرده است.

سرم ویتامین سی بالانس

برند بالانس یکی از پرطرفدارترین محصولات مراقبت پوستی را تولید می کند. سرم روشن کننده پوست ویتامین سی این شرکت انگلیسی حاوی درصد قابل توجهی ویتامی C است که به درخشندگی، لطافت، آبرسانی، و روشن شدن پوست کمک می کند. اگر پوست شما خسته و کدر است، به احتمال زیاد به این احیا کننده قوی احتیاج دارید.

 سرم ویتامین سی کدلی Vinergetic

این سرم روشن کننده نیز محصول یک برند محبوب فرانسوی است که تاثیر معجزه آسایی بر سفیدی پوست می گذارد. سرم کدلی علاوه بر ویتامین C حاوی یک آنتی اکسیدان دیگر به نام پلی فنول است که خاصیت آنتی اکسیدانی آن را دوچندان می کند. این ترکیب تمام رادیکال های آزاد را به دام می اندازد و آن ها را خنثی می کند. همچنین هیالورونیک اسید موجود در این سرم به نرمی و لطافت پوست کمک بسیاری می کند. از دیگر مزایای این سرم می توان به گیاهی بودن منشاء آن اشاره کرد. این محصول کاملا وگان است، توسط متخصصان پوست تست شده است، کاملا سبک است و هیچگونه رایحه مصنوعی در آن به کار برده نشده است.

سرم روشن کننده پوست قوی

سرم روشن کننده White Perfect ادورا مکس

سرم سفید کننده وایت پرفکت ادورا مکس سرشار از ترکیبات گیاهی و موثر بر تیرگی و لکه های پوست است. ترکیباتی مانند عصاره شیرین‌بیان، رازک، ویتامین B13 یا نیاسین آمید، آربوتین، آلانتونین، توکوفرول استات، دکسپانتنول، آلفا بیزابولول، سدیم هیالورونات و کوجیک اسید به کاهش ساخت ملانین کمک کرده و از این طریق لکه های پوستی ناشی از نور خورشید، افزایش سن، لکه های هورموی و … را کاهش می دهد.

سرم روشن کننده پوست ویتالیر

اگر به دنبال بهترین سرم روشن کننده پوست ایرانی می گردید، ما به شما سرم ویتالیر را پیشنهاد می کنیم. این محصول به کمک ویتامین سی لکه های پوستی و اسکارها را کمرنگ می کند، باعث کلاژن سازی پوست شده که در نتیجه آن استحکام پوست افزایش می یابد و چین و چروک و خطوط ریز پوست محو می شوند. همچنین این محصول علاوه بر روشن کنندگی می تواند به عنوان آبرسان نیز عمل کند و لطافت و درخشندگی را به پوست شما برگرداند.

سرم روشن کننده پوست نوتروژینا

سرم روشن کننده نوتروژینا ساخت کشور فرانسه است که به کاهش لکه های تیره و هایپرپیگمنتاسیون کمک می کند. این محصول در واقع به عنوان یک آبرسان قوی به بازار معرفی شد. اما به دلیل داشتن ویتامین سی در فرمولاسیون خود به یک روشن کننده محبوب نیز تبدیل شده است. این سرم به خوبی به درون پوست نفوذ می کند و با پاکسازی عمیق پوست به درخشندگی و سلامت پوست کمک می کند. همچنین خاصیت آنتی اکسیدانی آن باعث می شود که به مرور زمان لکه های پوستی را کاهش دهد.

بهترین کرم روشن کننده پوست

روشن کننده ها علاوه بر سرم، به صورت کرم نیز تولید می شوند. این محصولات بیشتر برای افرادی که پوست خشک یا نرمال دارند مناسب است و برای پوست های چرب و مستعد آکنه توصیه نمی شود. در ادامه بهترین برندهای کرم روشن کننده پوست صورت را به شما معرفی می کنیم:

بهترین کرم روشن کننده پوست

کرم جوان کننده ویتامین C پلاس نئودرم

اگر به دنبال یک کرم روشن کننده برای پوست های حساس هستید، این محصول مناسب شماست. کرم جوان کننده نئودرم ساخت کشور ایران و حاوی روغن جوجوبا، بیزابولول، ویتامین A،E و C است که آن را به یک کرم همه کاره برای پوست تبدیل کرده است. ویتامین A باعث لایه برداری ملایم پوست می شود که از این طریق به کاهش لکه ها و خطوط ریز پوست کمک می کند. همچنین ویتامین E و C آنتی اکسیدان های قوی هستند که می توانند در محو شدن لکه های صورت شما تاثیر قابل توجهی داشته باشند. از طرف دیگر وجود بیزابولول ویژگی ضدالتهابی به این کرم بخشیده که آن را برای پوست ها حساس مناسب می کند.

کرم روشن‌ کننده هیدرودرم

هیدرودرم نیز برند معروف ایرانی است که محصولات محبوبی در لاین مراقبت از پوست تولید می کند. این کرم بافت بسیار سبکی دارد که جذب آن را ساده و سریع کرده است. کرم هیدرودرم نیز مانند سایر کرم های روشن کننده حاوی ویتامین A، E، C است که خاصیت آنتی اکسیدانی و لایه برداری به آن می بخشد. اما علاوه بر این ها، وجود آلفا هیدروکسی اسید در این محصول خاصیت لایه برداری آن را افزایش داده و آلفا آربوتین موجود در آن باعث شده است در مبارزه با لکه های قهوه ای پوست عملکرد موثرتری داشته باشد.  

کرم ضدلک و روشن کننده سینره

سینره نیز یکی از موفق ترین برندهای ایرانی است که کرم روشن کننده آن محبوبیت بسیار بالایی دارد. این محصول حاوی AHA، اسیدهای چرب امگا ۳ و ۶، و همچنین ویتامین های A، C و E است. این ترکیبات همگی منشاء گیاهی داشته که عوارض جانبی احتمالی آن را به حداقل می رساند. جذب سریع، روشن کنندگی قوی، آبرسانی و لطافت بخشی به پوست از ویژگی های بارز این کرم روشن کننده است.  

کرم روشن کننده پوست صورت

کرم روشن کننده قوی پوست پریم

پریم از جدیدترین تکنولوژی های برای ساخت کرم روشن کننده خود استفاده کرده است. این کرم برای همه انواع پوست مناسب است و به دلیل عدم وجود هیدروکینون باعث بروز حساسیت نمی شود. همچنین این محصول را می توانید به راحتی در تمام ساعات شبانه روز استفاده کنید. شی باتر، روغن کرچک و گلیسیرین موجود در این محصول باعث شده است که لطافت فوق العاده ای به پوست ببخشد. برای اینکه تاثیر کرم پریم را در روشن شدن پوست خود مشاهده کنید، لازم است که روزی ۲ بار آن را به صورت خود بزنید و پس از استفاده مستمر شاهد تغییرات قابل توجهی در پوست خود خواهید بود.

کرم روشن کننده آربوتین آردن

کرم روشن کننده آردن حاوی آربوتین و آلفا هیدروکسی اسید است که باعث لایه برداری ملایم پوست و از بین رفتن لایه های کدر، آسیب دیده و دارای رنگدانه های اضافی می شود. علاوه بر این وجود ویتامین های A، C و E به همراه کوجیک اسید این کرم را به یک ضدلک قوی تبدیل کرده است که می تواند درخشندگی و زیبایی را به صورت شما بازگرداند.

کرم ویتامین سی و مرطوب کننده مدیلن

کرم ویتامین سی مدیلن یکی دیگر از بهترین محصولات روشن کننده پوست است که می تواند لکه های آفتاب، لکه های پیری، جای جوش، اسکار زخم و … را بهبود بخشد پوستی لطیف و ابریشمی را به شما هدیه بدهد. این محصول، همانطور که از نام آن پیداست، حاوی ویتامین C است که قدرت مبارزه با لکه ها، محافظت از پوست، تولید کلاژن و … را به پوست صورت می دهد. اگر پوست چرب یا معمولی دارید این محصول بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

کرم روشن کننده پوست صورت درمالیفت

کرم روشن کننده پوست درمالیفت

این محصول یکی از موثرترین محصولات روشن کننده ایرانی است که انواع تیرگی پوست مانند لکه های هورمونی، جای جوش، لکه های ناشی از افزایش سن و … را به مرور زمان برطرف می کند. کرم روشن کننده درمالیفت علاوه بر روشن کنندگی باعث آبرسانی و لطافت پوست نیز شده و از آن در برابر اشعه UV خورشید محافظت می کند. این محصول برای انواع پوست قابل استفاده است. اما به دلیل وجود گلیسیرین، روغن زیتون، کنجد و … ممکن است گزینه مناسبی برای پوست های چرب نباشد.‌

بهترین روشن کننده پوست چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

همه ما دوست داریم بهترین محصولات را برای مراقبت از پوست خود استفاده کنیم. اما آیا می دانید که بهترین روشن کننده پوست چه ویژگی هایی دارد؟ یکی از مهم ترین نکاتی که هنگام خرید روشن کننده پوست باید به آن توجه کنید، هماهنگی آن با ویژگی های پوست شماست. اگر پوست چرب با منافذ بازی دارید، از کرم ها صرف نظر کنید و حتما فقط از سرم های روشن کننده استفاده کنید. همچنین برای پوست های حساس باید دقت بیشتری به خرج بدهید و از محصولاتی که حاوی مواد آلرژی زا هستند خودداری کنید. محصولی را انتخاب کنید که منشاء گیاهی داشته باشد و از مواد ضدالتهابی در آن استفاده شده باشد.

همچنین جذب خوب محصول یکی دیگر از ویژگی های ضروری یک روشن کننده باکیفیت است. فرقی نمی کند که از سرم استفاده می کنید یا کرم. محصول باید سریع و کاملا جذب پوست شده تا بتواند تاثیر خود را بگذارد. از دیگر مواردی که باید هنگام خرید بهترین روشن کننده پوست به آن دقت کنید، محتویات ضدلک آن است. عناصری مانند ویتامین E، C، آلفا و بتا هیدروکسی اسیدها و ویتامین A از مهم ترین مواردی هستند که باید در فرمولاسیون یک روشن کننده خوب استفاده شده باشد.

source

توسط chehrenet.ir