گریم و میکاپ از جمله لاین های پردرآمد زیبایی می باشد که از طرفداران بسیار زیادی برخوردار بوده و همواره تقاضا برای یادگیری تخصصی آرایش حرفه ای در حال ازیاد می باشد. آکادمی آریا تهران دوره آموزش گریم و میکاپ را با بهترین اساتید و به صورت آنلاین و حضوری برای هنرجویان عزیز برگزار می نماید.

در دوره میکاپ آریا تهران شما عزیزان به صورت جامع و صفر تا صد با آموزش میکاپ صورت های جوان و میانسال و همچنین نحوه گریم حرفه ای آشنا خواهید شد.

یکی از اصلی ترین مزایا و ویژگی های آکادمی آریا تهران (بانولند) این است که تمامی هنرجویان پس از اتمام دوره ودریافت نمره قبولی در آزمون فنی حرفه ای قادر به دریافت مدرک بین المللی و قابل ترجمه فنی حرفه ای می باشند. مدرک فنی حرفه ای گریم و میکاپ مناسب برای مهاجرت بوده و افراد میتوانند با این مدرک قارد به کسب درآمد در کشور های دیگر باشند.

لازم به ذکر است در این دوره هنرجویان عزیز با گریم متعادل سازی به صورت فوق حرفه ای آشنا شده و در انتهای دوره به یک میکاپ آرتیست حرفه ای تبدیل خواهند شد.

با شرکت در این دوره می توانید در کنار یادگیری حضوری و آنلاین، از فیلم های آموزشی و جزوات رایگان استفاده نمایید. درضمن شرایط پرداخت شهریه، به صورت اقساط می باشد. ما در آموزشگاه ناخن آریا تهران، زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای، در محیطی آرام، با امکانات پیشرفته و اساتیدی متخصص دوره آموزش گریم و میکاپ را به هنرجویان عزیز خود آموزش خواهیم داد.

آموزش گریم و میکاپ

در دوره ها و کلاس های آموزش گریم و میکاپ آکادمی زیبای بانولند به صورت صفر تا صد و جامع با تمامی اصول و قواعد میکاپ کردن و گریم صورت آشنا خواهید شد، این دوره در دسته دوره های زیبایی قرار دارد که در آن میتوانید به بالاترین سطح درآمد در لاین زیبایی برسید و چهره افراد را زیبا کنید.

دوره آموزشی حرفه ای میکاپ آرتیست آریا تهران برای هنرجویانی مناسب می باشد که میخواهند به صورت حرفه ای در زمینه گریمفعالیت کرده و به دنبال یک دوره جامعی می باشند که مجموعه مهارت کاملی را در رابطه با تکنیک ها و متد های میکاپ و گریم به آنها بدهد.

اگر به دنبال یک آکادمی معتبر و با سابقه در زمینه برگزاری دوره های آموزش گریم و میکاپ هستید بادی بگوییم آکادمی فنی حرفه ای بانولند همواره سعی داشته است تا با بهترین کیفیت و با ارائه سرفصل ها و مباحث کاربردی رضایت هنرجویان را به خود جلب نماید.

در کلاس آموزش گریم و میکاپ به صورت کلی با تمامی سرفصل های مهم و مباحث کاربردی میکاپ مانند:

  • آموزش درشت کردن و بادومی کردن چشم
  • آموزش گونه سازی برای صورتهای لاغر
  • آموزش لاغر کردن صورتهای پر
  • آموزش رفع غبغب
  • آموزش گریم انواع بینی
  • و …

به صورت جامع و صفر تا صد آشنا خواهید شد. در این کلاس ها میتوانید به صورت آنلاین نیز شرکت کرده و همزمان با استاد در ارتباط باشید و سوالات و ابهامات خود را از مربی بپرسید.

لازم به ذکر است با شرکت در این دوره میتوانید زیر نظر مربی و استاد مورد نظرتان روی مدل زنده میکاپ انجام داده و مباحث آموزش داده شده را تکرار و تمرین نمایید. در اتمام دوره مدرک میکاپ فنی حرفه ای را نیز دریافت خواهید کرد.

دوره آموزش گریم و میکاپ
دوره آموزش گریم و میکاپ

پیشنهاد میشود اگر به دنبال بهترین آموزرشگاه برای گذراندن دور ها و کلاس های آموزش میکاپ و گریم هستید همین حالا با یکی از شماره تلفن های ما در آکادمی آریا تهران تماس بگیرید تا مشاوران و کارشناسان فروش ما اطلاعات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

با توجه به نطرات افراد در بخش دوره میکاپ نی نی سایت میتوان گفت یکی از مهم ترین مواردی که باید در شروع یادگیری هنر میکاپ و گریم در نظر داشته باشید این است که آموزشگاهی را انتخاب کنید که این دوره را به صورت عملی و با کیفیت بالا برگزار نمیاد و جلساتی تحت عنوان رفع اشکال پس از اتمام دوره برای هنرجویان در نظر بگیرد.

آکادمی مراقبت زیبایی بانولند به عنوان بهترین آموزشگاه میکاپ در تهران همواره تمامی دوره های مربوط به لاین مراقبت و زیبایی را با بهترین و مجرب ترین اساتید برگزار می نماید.

مدرک میکاپ فنی حرفه ای

مدرک میکاپ فنی حرفه ای یکی از بهترین مدرک هایی در لاین زیبایی می باشد که میتوانید در صورت داشتن آن کسب و کار خود را راه اندازی کرده و یا به کشور های دیگر به عنوان میکاپ آرتیست مهاجرت نمایید. ما در آکادمی آریا تهران (بانولند) سالانه بالای هزاران مدرک فنی حرفه ای و معتبر میکاپ و گریم صورت را به هنرجویان عزیز خود عرضه می نماییم.

با گذراندن دوره آموزشی میکاپ و گریم در آریا تهران میتوانید با دریافت نمره قبولی از سازمان فنی حرفه ای اقدام به دریافت مدرک فنی حرفه ای و بین المللی این دوره نمایید. ما در آریا تهران پس از اتمام دوره دو نوع مدرک را به هنرجویان عزیز خود عرضه می نماییم:

  • مدرک فنی حرفه ای میکاپ و گریم
  • مدرک معتبر داخلی میکاپ و گریم

یکی از تمایز های آموزشگاه میکاپ و گریم آریا تهران این است که، این مجموعه زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای مشغول به کار می باشد و در واقع میتوان گفت یکی از معتبرترین مراکز فنی حرفه ای در ایران است.

به همین دلیل کارآموزان گریم و میکاپ در انتهای دوره علاوه بر مدرک داخلی آموزشگاه که در تمام مراکز خصوصی و داخلی ایران معتبر است، مدرک فنی حرفه ای گریم و میکاپ که یک مدرک بین المللی و قابل استعلام است را نیز دریافت می کنند.

سرفصل های کلاس آموزش گریم و میکاپ
سرفصل های کلاس آموزش گریم و میکاپ

سرفصل های کلاس آموزش گریم و میکاپ

سرفصل های کلاس آموزش گریم و میکاپ آکادمی بانولند دقیقا مطابق با سرفصل های سازمان فنی حرفه ای بوده و هنرجویان عزیز با تمامی این مباحث بله صورت جامع و از مبتدی تا فوق حرفه ای اشنا خواهند شد.

  • آموزش سه مدل پوست : پوست مخملی پوست واترپروف و پوست گلوسی
  • آموزش شش مدل سایه : برزیلی،کات کریس،شاینی، اسموکی عربی ،گلامور ،کلاسیک،گوشه تیره و سایه اروپایی
  • آموزش طراحی ابرو به روش هاشور و آمبره
  • آموزش میکاپ صورتهای میانسال
  • تصحیح رنگ و پنهان کردن
  • روشهای پاکسازی پوست
  • بهداشت و ایمنی پوست
  • آشنایی با ابزارهای لازم
  •  ترکیب آرایش چشم
  • استفاده از مژه مصنوعی
  • آموزش کانتورینگ چرب و خشک و هایلایت چهره متناسب با فرم صورت
  • آشنایی و معرفی متریال لوکس و اقتصادی روز دنیا به هنرجو
  • راهنمایی هنرجو برای وارد شدن به بازار کار
  • دستیابی به بهترین فرم لب ها
  • شکل دادن به ابرو
  • خودارایی گریم حرفه‌ای و آرایش عروس
  • تکنیک های مشاوره مشتری
  • چاق و لاغر کردن صورت افراد
  • پیر و یا جوان تر کردن چهره ی افراد
  • درست کردن انواع زخم های کهنه، بریدگی ها ، جای گلوله
  • ایجاد انواع سوختگی ها و تاول ها
  • متقارن سازی و قرینه سازی چهره با استفاده سایه روشن ها

یک نکته مهمی که باید در رابطه با کلاس های دوره آموزش میکاپ بانولند بدانید این است که این کلاس ها به دو صورت آنلاین و حضوری برگزار خواهند شد و تمامی سرفصل ها و مباحث ذکر شده در بخش بالا در هر دو کلاس یکسان بوده و هنرجو به صورت آنلاین نیز میتواند تمامی این سرفصل ها را به صورت جامع آموزش ببیند.

بهترین آموزشگاه گریم و میکاپ در تهران

آکادمی زیبایی آرزیا تهران به عنوان یکی از بهترین آموزشگاه گریم و میکاپ در تهران همواره سعی داشته است تا با ارائه کلاس هایی با کیفیت و شهریه ای مقرون به صرفه رضایت هنرجویان را به خود جلب نماید.

در دوره آموزشی میکاپ و گریم تمام وسایل آرایش مثل رژ لب، خط چشم، ریمل، سایه، مداد ابرو و سایر ابزار مورد نیاز برای این دوره به صورزت رایگان و توسط آموزشگاه در اختیار هنرجویان قرار داده میشود تا بتوانند در طول کلاس ها و جلسات آموزشی این دوره قادر به استفاده از آن ها روی مانکن و یا مدل زنده باشند.

پس از اتمام دوره میکاپ و گریم و شرکت در تمامی جلسات این دوره هنرجویان عزیز می توانید با تسلط کامل و به صورت حرفه ای تمام متد ها و تکنیک های آپدیت شده ی گریم و میکاپ را برای انواع فرم های صورت به صورت کاملا حرفه ای انجام دهند.

آموزشگاه آریا تهران مفتخر بوده است تا در نظرات افراد در بخش بهترین آموزشگاه میکاپ در تهران نی نی سایت اولین رتبه را کسب نماید.

قیمت کلاس آموزش گریم و میکاپ
قیمت کلاس آموزش گریم و میکاپ

قیمت کلاس آموزش گریم و میکاپ

قیمت کلاس آموزش گریم و میکاپ آکادمی فنی حرفه ای آریا تهران (بانولند) در مقایسه با قیمت کلاس میکاپ شبنم نظیف و قیمت کلاس میکاپ لی لی رضایی و همچنین هزینه کلاس گریم استاد معیریان بسیار ارزان تر بوده و امکان پرداخت اقساطی شهریه نیز برای هنرجویان فراهم شده است.

هنرجویان عزیز میتوانید برای ثبت نام و شرکت در دوره گریم و میکاپ با گواهینامه های ملی و بین المللی در بهترین و معتبرترین آموزشگاه زیبایی کشور، همین حالا با مشاورین ما به شماره تلفن ۰۲۱۶۶۹۱۹۹۳۳ الی ۸ تماس بگیرید.

در دوره ی آموزشی گریم و میکاپ آکادمی مراقبت زیبایی بانولند صفر تا صد دوره به صورت عملی برگزار شده و در طول جلسات و کلاس های این دوره تمام ابزارها و لوازم مورد نیاز به صورت جامع به هنرجویان آموزش داده خواهد شد و همانطور که بالاتر نیز گفته شد، تمامی ابزار از سوی آموزشگاه بانولند به صورت رایگان در اختیار هنرآموز قرار خواهد گرفت.

از جمله مهم‌ترین ابزارهایی که در این دوره کار با آن‌ها آموزش داده می‌شوند: انواع ریمل، رژ لب، خط چشم، انواع کرم پودر، برق لب، براش های مخصوص، کانسیلر، پالت سایه، پودرهای فیکساتور و تمامی ابزار تخصصی میکاپ می باشد که میتوانید در طول دوره به صورت رایگان از این ابزار در آکادمی بانولند استفاده نمایید.

درآمد میکاپ آریست ها
درآمد میکاپ آریست ها

درآمد میکاپ آرتیست ها

در رابطه با میزان درآمد میکاپ آرتیست ها باید بدانید که به عنوان یک آرایشگر و یا همان میکاپ آریتست حرفه‌ای، درامد میکاپ شما بین ۱۰ میلیون تا ۳۰۰میلیون تومان متغیر خواهد بود. درآمد میکاپ آریست ها با توجه به میزان تجربه و همچنین حرفه ای بودن آن ها کم و زیاد می باشد.

اما به صورت کلی و میانگین میتوان گفت اگر حتی یک میکاپ آرتیست مبتدی باشید و یا سابقه آنچنان زیادی در لاین آرایش نداشته باشید درامد ماهیانه شما بالای ۲۰ میلیون تومان خواهد بود.

لازم به ذکر است درآمد این لاین زیبایی همچنین به مواردی همچون استفاده از لوازم مدرن و استفاده از برند های خوب و جلب رضایت مشتریان نیز بستگی دارد و چنانچه از ابزار و وسایل حرفه ای برای انجام این کار استفاده نمایید میتوانید هزینه بالاتری را از مشتری دریافت نمایید.

سوالات متداول

در دوره آموزش گریم و میکاپ چه مباحثی آموزش میبینیم؟

در دوره آموزش گریم و میکاپ تمامی مباحث و سرفصل های کاربردی و مهم فنی حرفه ای را به صورت جامع و صفر تا صد آموزش خواهید دید. داخل مقاله سرفصل های این دوره را برای شما عزیزان قرار داده ایم.

آیا پس از اتمام دوره مدرک فنی حرفه ای دوره آموزش گریم و میکاپ دریافت میکنیم؟

بله، پس از اتمام این دوره و دریافت نمره قبولی در آزمون فنی حرفه ای قادر به دو نوع مدرک معتبر داخلی و فنی حرفه ای خواهید بود.

بهترین آموزشگاه گریم و میکاپ در تهران کجاست؟

بهترین آموزشگاه گریم و میکاپ در تهران که تمامی دوره های لاین زیبایی را با اساتید برتر برگزار کرده و رضایت هنرجویان را به خود جلب نموره است آکادمی آریا تهران می باشد.

source

توسط chehrenet.ir