دوره آموزش آرایش و پیرایش زنانه یکی از دوره های پر طرفدار و درامدزای فنی حرفه ای می باشد که در آموزشگاه آریا تهران با بهترین اساتید به هنرجویان عزیز آموزش داده میشود.

در این دوره آموزش آرایشگری زنانه صفر تا صد تمامی سرفصل های فنی حرفه ای را به صورت جامع و عملی روی مدل آموزش خواهید دید و پس از اتمام دوره میتوانید قادر به دریافت مدرک فنی حرفه ای بین المللی باشید.

ارایش و پیرایش امروزه در سراسر جهان از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و تمامی میکاپ آرتیست ها و یا همان آرایشگران همواره سعی بر این دارند که خود را با متد های جدید زیبایی و پیرایش به روز و آپدیت نمایند.

ما در دوره آموزش آرایش و پیرایش زنانه در آکادمی آریا تهران همواره سعی بر این موضوع داریم که پس از اتمام جلسات و کلاس های دوره افراد مبتدی را به ماهر ترین میکاپ آرتیست های جهان تبدیل نماییم. در ادامه با ما همراه باشید تا با بازر کار این حرفه و همچنین هزینه دوره آرایش و پیرایش زنانه به صورت جامع آشنا شوید.

دوره آموزش آرایش و پیرایش زنانه
دوره آموزش آرایش و پیرایش زنانه

آموزش آرایشگری زنانه صفر تا صد

در سراسر جهان، آرایشگری یکی از حرفه های محبوبی می باشد که همواره دارای بالاترین درآمد در میان سایر لاین های زیبایی است. همانطور که میدانید آرایش و پیرایش به معنای اضافه کردن و کم کردن می باشد. به عنوان مثال اضافه کردن مو ها، مژه ها، و حالت دادن به اعضای صورت به معنای آرایش بوده و اموری همچون کوتاهی مو سر، کوتاه کردن موهای صورت آقایان و اصلاح در حوضه پیرایش قرار میگیرد.

شما عزیزان در دوره آموزشی جامع آرایش و پیرایش زنانه تمامی اصول و تکنیک های کوتاه کردن، مدل دادن، رنگ کردن موها، آرایش صورت، پاکسازی پوست و … را به صورت حرفه ای و در یک پکیج ویژه و با بهترین و مجرب ترین اساتید آموزش خواهید دید.

یک نکته جالبی که باید در رابطه با دوره ارایش و پیرایش بدانید این است که در این دوره حتی مانیکور و طراحی ناخن را نیز به صورت مقدماتی آموزش خواهید دید! در ابتدای این آموزش، با مقدمات اولیه ۷ مهارت آرایشگری آشنا خواهید شد. هفت مهارت آرایشگری عبارت اند از:

  1. کوتاهی مو
  2. اصلاح ابرو و صورت
  3. شینیون مو
  4. رنگ و مش
  5. مانیکور و پدیکور ناخن
  6. آرایش صورت
  7. پاکسازی پوست صورت

در دوره آموزش آرایش و پیرایش زنانه مربی به صورت جامع و از مبتدی تا فوق حرفه ای به آموزش ابزارهای مختلف مورد استفاده در هر یک از مهارت های رشته آرایش و پیرایش پرداخته و انواع روش صحیح انجام کار و نکات تکمیلی مربوط به هر مهارت را به صورت پایه آموزش خواهید دید.

یکی از اصلی ترین و مهم ترین وجه تمایزات آکادمی آریا تهران در مقایسه با سایر آموزشگاه های برگزار کننده این دوره این است که در آکادمی آریا تهران (بانولند) تمامی هنرجویان در طول دوره میتوانند روی مدل زنده ارایش و پیرایش انجام داده و پس از اتمام دوره با قوبولی در آزمون فنی حرفه ای، مدرک معتبر بین المللی فنی حرفه ای را از این آکادمی دریافت نمایند.

همانطور که در تجربیات افراد در بخش دوره ارایش و پیرایش نی نی سایت نیز مشاهده میکنید، هدف از برگزاری این دوره آموزشی در اموزشگاه ها آشنایی افراد با تمام شاخه های مهم آرایشگری می باشد.

هنرجویان پس از شرکت در این دوره مقدماتی میتوانند از بین رشته های موجود در این دوره، علاقه خود را پیدا کنند و به صورت حرفه ای و تخصصی وارد رشته مد نظر خود شوند. در واقع میتوان این دوره را مقدمه ای برای شروع حرفه آرایشگری و ورود به حیطه زیبایی دانست.

پیشنهاد میشود اگر به دنبال یک آموزشگاه معتبر برای گذراندن دور ها و کلاس های آموزش آرایشگری زنانه صفر تا صد هستید همین حالا با یکی از شماره تلفن های ما در آکادمی آریا تهران تماس بگیرید تا مشاوران و کارشناسان فروش ما اطلاعات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

ارایش و پیرایش شامل چیست
ارایش و پیرایش شامل چیست

ارایش و پیرایش شامل چیست

آرایش و پیرایش با توجه به گفته های بالا، در واقع امور مربوط به ۷ مهارت آرایشگری می باشد. در واقع در دوره آرایش و پیرایش زنانه یا دیپلم آرایشگری که از جمله مهمترین دوره های آرایشگری زنانه محسوب میشود تمامی مباحث موجود در آموزش های مقدماتی هفتگانه آرایشگری ( آرایش و پیرایش) به صورت جامع به هنرجویان یاد داده میشود و پس از اتمام دوره و دریافت نمره قبولی در آزمون فنی حرفه ای،مدرک آرایشگری پایه زنانه را هنرجویان میتوانند دریافت کنند.

ارایش و پیرایش شامل: رنگ و مش، مانیکور و پدیکور، شینیون،کوتاهی مو، میکاپ، اصلاح و ابرو و پاکسازی پوست می باشد.

شما عزیزان میتوانید ارایش و پیبرایش را به صورت حرفه ای در دوره آموزش آرایش و پیرایش زنانه آکادمی آریا تهران (بانولند) آموزش ببینید. از جمله مزایای یادگیری دوره آموزش آرایش و پیرایش زنانه عبارت اند از:

  • توانایی اصلاح ابرو
  • توانایی میکاپ
  • توانایی پاکسازی پوست
  • توانایی مانیکور و پدیکور
  • توانایی کوتاهی و براشینگ مو
  • و…

لازم به ذکر است، با دریافت مدرک این دوره میتوانید به سرعت وارد بازار کار شده و از این طریق درآمدزایی نمایید. همچنین میتوانید به عنوان ارایشگر به کشور های همچون ترکیه و کانادا مهاجرت کرده و در این کشور ها اقدام به ایجاد کسب و کار و یا تاسیس سالن زیبایی نمایید.

یکی دیگر از مزایای یادگیری این دوره این است که در دوره‌ های آموزشی آرایش و پیرایش زنانه، هدف ایجاد توانایی فنی و عملی در فرد رد آرایش و پیرایش می باشد و نیازی به داشتن تحصیلات خاصی ندارد و بانوان میتوانند در هر سنی و در هر مقطع تحصیلی اقدام به شرکت در این دوره ها نمایند.

سرفصل های دوره آرایش و پیرایش زنانه
سرفصل های دوره آرایش و پیرایش زنانه

سرفصل های دوره آرایش و پیرایش زنانه

سرفصل های دوره آرایش و پیرایش زنانه در آکادمی آریا تهران دقیقا مطابق با سرفصل های سازمان فنی حرفه ای بوده و این حرفه جامع ترین و حرفه ای ترین شکل ممکن به هنرجویان آموزش داده خواهد شد. از جمله سرفصل های دوره آرایش و پیرایش زنانه عبارت است از:

  • شناخت ابزار تفکیک انواع پوست و مو
  • شناخت استاندارد ها
  • انواع محصولات شمیایی آرایشی بهداشتی
  • کوتاه کردن موها(کوپ)
  • انواع کوپ زاویه نود درجه
  • مدل صاف و یک دست صفر درجه
  • مدل پر ۱۸۰ درجه
  • مدل کلوش با شیب کم و زیاد
  • آموزش کاربر مواد شیمیایی
  • آموزش آرایشگر مو
  • آموزش پیرایشگر مو
  • آموزش اصلاح و ابرو
  • آموزش پاکسازی پوست
  • آموزش مانیکور و پدیکور
  • آموزش کوتاهی مو
  • آموزش میکاپ
  • آموزش شینیون
  • آموزش اصلاح و ابرو
  • آموزش پاکسازی پوست
  • آموزش رنگ ومش
  • آموزش مانیکور
  • و…

لازم به ذکر است، از آنجا که این دوره به دو صورت آنلاین و حضوری قابل ثبت نام و شرکت می باشد، این نکته را بدانید که تمامی سرفصل ها در هر دو نوع انلاین و حضوری یکسان بوده و هنرجویان میتوانند در کلاس به صورت انلاین سوالات خود را از استاد مورد نظر بپرسند و رفع اشکال نمایند.

با شرکت در این دوره می توانید در کنار یادگیری حضوری و آنلاین، از فیلم های آموزشی و جزوات رایگان استفاده نمایید. درضمن شرایط پرداخت شهریه، به صورت اقساط می باشد. ما در آموزشگاه آرایش و پیرایش زنانه آریا تهران، زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای، در محیطی آرام، با امکانات پیشرفته و اساتیدی متخصص تمامی سرفصل ها و مباحث ذکر شده در بخش بالا را به هنرجویان عزیز خود آموزش خواهیم داد.

شرکت کنندگان در انتهای دوره آرایش و پیرایش زنانه، مدرک فنی حرفه ای دریافت کرده و می توانند با تایید مربی یک دوره کارورزی نیز در مجموعه خدماتی بانولند سپری کنند.

در طول دوره آموزشی آرایش و پیرایش زنانه مربیان آموزشگاه آرایشگری آریا تهران (بانولند) به صورت جامع و صفر تا صد آموزش‌های لازم در این زمینه را به صورت تئوری به هنرجویان ارائه داده و هنرجویان را با جدید‌ترین و به روز ترین متد‌های آرایشگری پایه و پیرایش آشنا می‌ نمایند.

در این دوره تمامی هنرجویان به صورت عملی تمامی مباحث اموزش داده شده توسط اساتید را روی مدل زنده تکرار و تمرین کرده و تا جلسه آخر دوره تحت نظر مربی خواهند بود.

در طول این دوره‌ هنرجویان با نحوه اصلاح و کوتاه کردن مو و همچنین مباحث کاربردی و مهمی همچون: شینیون مو، نحوه تشخیص انواع مو، نحوه پاکسازی پوست، رنگ و مش، میکاپ و … آشنا خواهند بود.

مدرک آرایش و پیرایش زنانه
مدرک آرایش و پیرایش زنانه

مدرک آرایش و پیرایش زنانه

همانطور که بالاتر نیز به این مورد اشاره کردیم، اگر دوره ارایش و پیرایش زنانه را در آکادمی بانولند اموزش ببینید دو نوع مدرک آرایش و پیرایش زنانه را از این آکادمی معتبر و شناخته شده دریافت خواهید کرد. پس از اتمام دوره و شرکت در تمامی جلسات این دوره هنرجو میتواند در آزمون فنی حرفه ای شرکت کرده و پس از دریافت نمره قبولی در این آزمون مدرک فنی حرفه ای را دریافت نماید.

شما عزیزان میتوانید با داشتن مدرک ارایش پیرایش زنانه قادر به ورود به بازار کار و کسب درآمد در سالن های زیبایی باشید. بسیاری از افراد در بخش مدرک ارایش پیرایش زنانه نی نی سایت نیز از تجربیات خود گفته اند که با استفاده از این مدرک توانسته اند سریعا وارد بازار کار شده و درامد بالایی را کسب نمایند.

آکادمی آریا تهران علاوه بر مدرک فنی حرفه ای ( بین المللی و قابل ترجمه) یک نوع مدرک داخلی را نیز به هنرجویان خود ارائه می نماید که کاملا معتبر بوده و دارای مهر آریا تهران می باشد.

رنگ کردن مو، آشنایی با رنگ های گرم و سرد، آشنایی با دایره رنگ ها، آشنایی با رنگهای اصلی و فرعی ساختمان و پایه رنگ آشنایی با اکسیدان، کاتالوگ خوانی، اصول صحیح رنگ کردن مو، مش کردن، شناخت ابزار و لوازم مش کردن، آماده کردن ابزار و لوازم کار و همچنین روش های مش کردن(کلاه و فویل) ،فر کردن مو، آشنایی با بازار و مواد ،آشنایی با مراقبت های بعد ار فر ، نکات ایمنی و حفظ سلامت پوست و مو از جمله مباحث مهمی است که در این دوره آموزش میبینید.

همچنین در رابطه با نمونه سوالات شناسایی اصول مستقیم و غیر مستقیم مو و فرم و مانیکور ناخن و همچنین آشنایی با ساختمان ناخن و شناسایی مواد و ابزار مورد نیاز مانیکور نیز آشنا خواهید شد.

شناسایی اصول درست کردن ناخن و مسائل ایمنی آرایش صورت، شناسایی اصول مهم قبل از ارایش صورت، شناسایی کاربرد مواد آرایشی برای صورت، توانایی اصلاح صورت(بند و ابرو)، آشنایی با انواع فرم های ابرو و نحوه فرم دادن ابرو متناسب با چهره و نحوه دپبلاسیون صورت نیز دیگر مواردی می باشند که به صورت جامع در این دوره آموزش خواهید دید.

هزینه دوره آرایش و پیرایش زنانه
هزینه دوره آرایش و پیرایش زنانه

هزینه دوره آرایش و پیرایش زنانه

ما این امکان را برای هنرجویان عزیز خود قرار داده ایم تا بتوانند هزینه دوره مقدماتی ارایشگری یا همان هزینه دوره آرایش و پیرایش زنانه را در آکادمی آریا تهران (بانولند) به صورت اقساطی و در ۳ قسط پرداخت نمایند.

شما عزیزان میتوانید برای کسب اطلاعات در رابطه با هزینه دوره آرایش و پیرایش زنانه آریا تهران با یکی از شماره تلفن های ما تماس بگیرید تا مشاوران ما شما عزیزان را راهنمایی نمایند ۶۶۹۱۹۶۳۳ الی۸ .

لازم به ذکر است برای دانلود کتاب آرایش و پیرایش زنانه و دریافت جزوات این دوره به صورت رایگان نیز میتوانید با شماره تلفن : ۰۹۳۶۴۵۹۵۷۰۶ .

در کلاس‌ آموزش آرایش و پیرایش زنانه تمامی این ابزار‌ و وسایل به منظور راحتی بیشتر هنرجویان به صورت یک پکیج و به صورت رایگان در اختیار هنرجویان عزیز قرار خواهد گرفت و نیازی نیست برای شرکت در این دوره ابزار خاصی را تهیه نمایید.

سوالات متداول

ارایش و پیرایش شامل چیست؟

ارایش و پیرایش شامل هفت مهارت آرایشگری یعنی : کوتاهی مو ، میکاپ ،شینیون ،اصلاح و ابرو، پاکسازی پوست، رنگ ومش و مانیکور می باشد. داخل مقاله در رابطه با این حرفه به صورت جامع صحبت کرده ایم.

مباحث آموزشی در دوره آموزش آرایش و پیرایش زنانه چیست؟

مباحث آموزشی در دوره آموزش آرایش و پیرایش زنانه و سرفصل های این دوره کاملا بر اساس سرفصل های سازمان فنی حرفه ای بوده و داخل مقاله برای شما عزیزان تمامی آن ها را قرار داده ایم.

شهریه دوره آموزش آرایش و پیرایش زنانه چقدر است؟

شهریه دوره آموزش آرایش و پیرایش زنانه در آکادمی آریا تهران به صورت اقساطی قابل پرداخت می باشد.

source

توسط chehrenet.ir