می توان گفت وجود بهترین چرخ گوشت خانگی در هز آشپزخانه ای الزامی است چرا که ما در وعده های غذاییمان به مواد گوشتی استفاده می کنیم؛ برای تهیه همبرگر، فلافل، کباب مرغ و گوشت، سوسیس و کالباس خانگی و غیره نیازمند دستگاهی پر قدرت به نام چرخ گوشت هستیم که اگر این دستگاه جزء بهترین چرخ گوشت ایرانی و خارجی نباشد ممکن است توقعات ما را برآورده نسازد و روتین آشپزی ما را مختل کند. پرفروش ترین چرخ گوشت ها قطعا تمام المان های بهترین ها را پشت سر گذاشته اند تا به این جایگاه رسیده اند پس با دیدی باز، در میان انواع مدل های چرخ گوشت، یکی را انتخاب کنید. برند های زیادی که در بازار وجود دارد، می توانند شما را در انتخاب بهترین مارک چرخ گوشت دچار شک و تردید کنند. اما ما در این مقاله فاکتور های اصلی تشخیص بهترین چرخ گوشت بازار ایران را به شما معرفی خواهیم کرد؛ همراه ما باشید.

بهترین و پرفروش ترین چرخ گوشت بازار ایران

۵ فاکتور اصلی تشخیص بهترین چرخ گوشت بازار ایران

  1. تیغه ضد زنگ داشته باشد: چرخ گوشت هایی که از تیغه های تیز (ترجیحا استیل یا فولادی) بهره مند باشند، مواد غذایی را ناسالم و یا بد فرم نمی کنند. توجه داشته باشید اگر تیغه های یک چرخ گوشت تیز باشند، فعالیت مورد نظر شما (چرخ کردن)، در زمان کوتاه تری صورت می گیرد و شما مجبور به تیز کردن ماهانه این قطعات اصلی دستگاه (تیغه ها) نیستید.
  2. از قابلیت چرخش معکوس برخوردار باشد: چرخش معکوس در وسایل آشپزخانه (چرخ گوشت ها) بسیار کاربردی هستند چرا که با استفاده از این ویژگی، دیگر نیازی نیست قطعات چرخ را باز کنید و گوشت و چربی های باقی مانده در دستگاه را استخراج و پس از آن مجدد چرخ گوشت را روشن و باقی مانده ها را چرخ نمایید بلکه در کوتاه ترین زمان ممکن با فشردن کلید چرخش معکوس، می توانید چرخش پره های چرخ را برعکس کرده و مواد اولیه را تا آخرین ذره، تحویل بگیرید.
  3. تهویه قوی داشته باشد: اگر در ساختار این وسیله تهویه قوی استفاده نشده باشد، پس از استفاده کوتاه مدت از چرخ، دستگاه داغ می شود و داغی زیاد ممکن است به قطعات درونی و اصلی آن آسیب برساند. حتما باید خرید چرخ گوشت را از برند هایی انجام دهید که بهترین و قوی ترین تهویه را درون خود جای داده اند.
  4. جنس بدنه مقاوم و سبکی داشته باشد: اگر چرخ گوشت خریداری شده، وزن بسیار بالایی داشته باشد جا به جایی آن مشکل است و پس از چندین بار استفاده از این محصول، از آن خسته می شوید پس بهتر است قبل از خرید اطلاعات محصول را در قسمت مشخصات به طور دقیق مطالعه کنید؛ اگر وزن دستگاه گوشت چرخ کن در اطلاعات نبود، حتما از فروشنده و یا پشتیبان های آنلاین مراکز خرید، این اطلاعات را بپرسید (ناگفته نماند که در بروشور نیز این مشخصات به طور دقیق ذکر شده است). سبک بودن گوشت چرخ کن نباید به این معنا باشد که قطعات استفاده شده در ساخت آن، کیفیت پایینی داشته باشد؛ سعی کنید از لحاظ کیفیت موتور و قطعات دستگاه، اطمینان پیدا کنید معمولا چک کردن درجه کیفی که بر روی بدنه دستگاه های برقی به وسیله برچسب نمایش داده می شود، کافی می باشد. انتخاب محصولی که از درجه کیفی A برخوردار است، بسیار توصیه می شود.
  5. سرعت قابل کنترلی داشته باشد: به علت اینکه مصرف کنندگان وسایل برقی، رده سنی ثابتی ندارند پس ممکن است تمام افراد خانواده بخواهند از این دستگاه استفاده نمایند؛ پس بهتر است چرخ گوشتی را تهیه نمایید که سرعت آن را بتوان تنظیم کرد. تنظیم کردن تنها به توانایی مصرف کنندگان ارتباط ندارد، بلکه گاهی اوقات باید به مواد اولیه در حال چرخ، ادویه و یا افرودنی های دیگر را اضافه کرد؛ پس دستگاه خریداری شده باید توانایی مناسبی را در این باره، از خود به نمایش بگذارد.

موارد گفته شده را جدی بگیرید تا پس از انتخابتان، بهترین چرخ گوشت های بازار را به دیگران نیز پیشنهاد کنید.

بهترین و پرفروش ترین چرخ گوشت بازار ایران

راهنمای خرید بهترین چرخ گوشت

برای اینکه بتوانیم غذا های متنوع و خوشمزه ای را در سفره هایمان سرو کنیم، باید خرید بهترین چرخ گوشت را در اولویت لیست خریدمان قرار دهیم. حال که با بهترین چرخ گوشتهای بازار آشنا شده اید زمان آن رسیده که با رعایت نکات زیر، خریدتان را هر چه سریعتر انجام دهید چرا که قیمت های روز بازار نوسان دارد و خرید به موقع چرخ گوشت ها، می تواند از نظر اقتصادی کاملا به نفع شما باشد. در ابتدای خرید سعی کنید بهترین برند چرخ گوشت با قیمت مناسب را انتخاب کنید اما اگر بودجه از پیش تعیین شده شما، بیش از مبلغ خرید بهترین چرخ گوشت ایرانی موجود در بازار بود پیشنهاد می شود چرخ گوشت های خارجی را مورد بررسی قرار دهید. پس از تعیین بودجه در نظر بگیرید که خریدتان را از نمایندگی های مجاز انجام دهید که گارانتی معتبر داشته باشند. نمایندگی های فروش می توانند خرابی های احتمالی وسایل برقی خانه و آشپز خانه را بر عهده بگیرند و همانند روز اول وسایل شما را تحویل دهند. در دنیای امروزی که همه افراد به دنبال خرید های ارزان قیمت هستند و حد الامکان فروشگاه پر تخفیف را انتخاب می نمایند؛ وجود مجموعه ای که هم قیمت مناسبی برای عرضه دارد و هم بر روی فروش محصولات خود تخفیف های مناسبتی می گذارد، بسیار با ارزش است. یکی از این فروشگاه های حرفه ای خرید محصولات خانه و آشچزخانه، مجموعه لوازم خانگی نوین پلاس عرشیا می باشد که علاوه بر موارد گفته شده ارسال تمام محصولات خود را با هر رنج قیمتی، رایگان قرار داده است تا مشتریان دغدغه حمل و نقل وسایل را نداشته باشند؛ این ارسال شامل تمام شهر های کشور عزیزمان ایران می شود، تنها کافیست از طریق راه های بیان شده با قسمت فروش عرشیا پلاس، ارتباط بگیرید و سفارشتان را ثبت نمایید. زمانی که شما برای ارسال محصولات برند عرشیا (ARSHIA) از وب سایت معرفی شده، سپری می کنید بسیار کوتاه است و کالا های خریداری شده تان در کم ترین زمان ممکن به دست شما خواهد رسید.

source

توسط chehrenet.ir