نظرات خدمات لیزر را از جهات گوناگونی باید بررسی کرد، در ادامه از ابعاد مختلف به بررسی نظرات مراجعین لیزر موهای زائد و پزشکان زیبایی خواهیم پرداخت.

 

نظرات کسانی که لیزر کرده اند

ابعاد نظرات کسانی که لیزر کرده اند به گستره ای از میزان تاثیر دهی لیزر مو ، درد یا عوارض آن ، دوره نقاهت، ماندگاری اثرات یا درصد برگشت مو،  تعداد و زمان شارژ جلسات، مراقبت های قبل و بعد درخدمات لیزر ادامه میابد، که میتواند شامل سوال های ذیل باشد:

بسیاری از مراجعین یا حتی مراکز زیبایی میتوانند با خواندن نظرات کسانی که لیزر انجام داده اند، پاسخ بسیاری از این سوالات مرتبط با خدمات پر متقاضی لیزر موهای زائد را بیایند….

  • میزان تاثیر دهی لیزر موهای زائد چقدر است؟
  • آیا لیزر مو با دستگاه در دراز مدت میتواند مضر باشد؟
  • چه مدت بعد از لیزر مو میتوانیم به فعالیت های عادی روز مره ادامه دهیم؟
  • آیا رفع موهای زائد دائمی است یا مقطعی ؟ ماندگاری اثرات لیزر چقدر است….
  • لیزر مو چه تغییرات در پوست ایجاد میکند؟
  • درمان سوختگی پوست با لیزر
  • آمادگی قبل از جلسه لیزر مو
  • مراقبت هایی که باید از لیزر موهای زائد انجام داد
  • و…..

نطرات خدمات لیزر

من لیزر مو انجام داده ام

آری، من لیزر مو انجام داده ام، در جلسه اول حدود 30 درصد ریزش مو برایم اتفاق افتاد و از جلسه دوم پوستم لطیف تر و صاف تر شد….

این نتایج انگیزه ای بود تا جلسات لیزر خود را ادامه دهم…

از جلسه سوم لیزر موهای زائد، علاوه بر اینکه تقریبا 80 درصد موهای اضافی در نواحی مختلف بدنم  دیگر رشد نمیکرد، حتی جوش های زیر پوستی که بعضا باعث آکنه هم میشد از بین رفت، بعدا فهمیدم این جوش ها در اثر برگشت ریشه مو در ز یر پوست بوده اند….

به نظرم لیزر موهای زائد در جلسه پنجم لیزر خودم کامل شده بود و فقط شاید حالت دونه ای بود که اونم برخی موارد جزیی در بدنم مو رشد میکرد.

جلسه ششم به عنوان آخرین جلسه لیزر موهای زائد برای من حکم تثبیت کننده را داشت و بعد از ان هر 6 ماه یکبار برای دائمی ماندن اثرات لیزر، جلسات شارژ خود را ادامه دادم.

به عنوان کسی که حدودا از 5 سال پیش لیزر موهای زائد را شروع کردم بگویم که قطعا لیزر یک ما را به حس بهتر داشتن سوق میدهد.

جا داره تشکر کنم از اپراتور عزیزم و مرکزی که لیزر در آن انجام دادم، چون واقعا میزان رضایت از جلسات لیزر ارتباط مستقیم با امهرات و اخلاف پراتور لیزر و کیفیت و ایمنی دستگاهی لیزری که در ابتدا و  در ادامه استفاده میشه دارد.

کلینیک زییایی رز آبی

نظرات خدمات لیزر

خلاصه نطرات خدمات لیزر از دید کاربران و پزشکان زیبایی مثبت بوده و اتفاق نظر بر امن بودن تابش لیزر مو، افزایش زیبایی پوست، خلاص شدن از شر موهای اضافی نواحی مختلف بدن و صورت وجو دارد، برخی مواقع نظرات منفی راجب لیزر مو ائم از سوختگی و درد، و یا عدم جوابدهی لیزر ناشی از انتخاب دستگاه نامناسب-عدم مهارت کافی اپراتور و مشکلات هورمونی میباشد.

من لیزر انجام دادم

نظر شما چیست راجلب خدمات لیزر موهای زائد ؟

0

در مودر خدمات لیزر نظری دارین ؟x

سوختگی بعد از لیزر

ممکن از در حین جلسه لیزر یا بعد از انجام آن احساس سوزش داشته باشین و تاول هایی نمایان شود که این علائم احتمال سوختگی بعد لیزر را بالا میبرد، نظرات خذمات لیزر بر این نتیجه است که معمولا سوختگی بعد از لیزر در مواد کم و در نواحی بیکنی، روی لب و بین باسن رخ میدهد.

سوختگی بعد از لیزر بیشتر در اثر اشتباه اپراتور، یا عدم رعایت کلاینت مانند پاک نکردن درست آرایش در صورت، همچنثین در معرض آفتاب قرار گرفتن بعد از جلسه لیزر رخ میدهد….

عکس سوختگی بعد از لیزر

عکس سوختگی بعد از لیزر

عکس جای زخم بعد از لیزر

عکس جای زخم بعد از لیزر

کندن مو با دست بعد لیزر

بعد از جلسات لیزر کندن مو با دست راحت تر اتفاق می افتد زیرا ریشه موها سست شده و به راحتی از جای خود در میایند.

بهتر است از کندن مو با دست بعد از لیزر بپرهیزید و بگذارین شرایط نرمال خودش پیش رود.

برگشت موهای زائد بعد از لیزر

هیچ روش دائمی در زیبایی وجود ندارد، برگشت موهای زائد بعد از لیزر امر طبیعی است که اگر در جلسات درمان باشید با قزع هر جلسه کمتر از 2 ماه اتفاق می افتد، و اگر در شارژ لیزر باشید با قطع لیزر بعد از 1 سال رخ میدهد.

البته برگشت موهای زائد بعد از لیزر حتی با قطع جلسات شارژ نسبت به قبل با تراکم خیلی کمتری رخ میدهد.

لیزر جواب نگرفتم

اگر میگویید لیزر جواب نگرفتم ابتدا یک آزمایش هورمونی دهید و در صورت نبود مشکل هورمونی حتما مرکز لیزر و اپراتور خود را عوض کنید، شما قطعا از لیزر جواب خواهید گرفت با برخی از دستگاه های با کبیفیت تر زودتر و بهتر، و با برخی از دستگاه ها دیرتر.

جلسه پنجم لیزر موهای زائد

جلسه پنجم لیزر موهای زائد را جلسه نهایی کار رفع موهای زائد با لیزر مینامند، جلسات بعدی لیزر حکم تثبیت و شارژ را خواهند داشت.

البته در دستگاه ای لیزر متفاوت جلسات مختلف است، ما میانگین را مد نظر قرار میدهیم.

علت زیاد شدن مو بعد لیزر

انتخاب دستگاه نا مناسب، و معاینه نشدن قبل از انجام لیزر ممکن است غدد مو را فعال تر کرده و و علت زیاد شدن مو بعد از لیزر اباشد، البتهاحتمالات بسیار دیگری نیز وجود دارد که میبایست به پزشک خود مراجعه کنید….

چرا پایین بیکینی لیزر جواب نمیده

مشکلات هورومونی و تجمع هورمون ها پاسخ سوال : چرا پایین بیکین لیزر جواب نمیده ؟ خواهد بود.

 

 

 

source

توسط chehrenet.ir