بهترین مارک اتو بخار خارجی و ایرانی موجود در بازار

مدل های متنوعی از اتو بخار در بازار موجود هستند که به صورت دستی یا پایه دار تولید می شوند. از بهترین برندهای خارجی اتو می توان به فیلیپس اشاره کرد و در بین مارک های ایرانی، اتو پارس خزر طرفداران فراوانی دارد. این اتوها از نظر قدرت بخار، ظرفیت آب، طراحی و ویژگی‌ های متنوع دیگر با یکدیگر متفاوت هستند.

بهترین برندهای اتوبخار خارجی و ایرانی کدامند؟

بهترین مارک‌ های اتو بخار بر اساس نظر سنجی انجام شده در بین خریداران، شامل برندهای زیر است:

  • مارک های کنوود Kenwood (ساخت کشور انگلیس)
  • مایر Maier (ساخت کشور آلمان)
  • فیلیپس Philips (ساخت کشور هلند)
  • تفال Tefal(ساخت کشور فرانسه)
  • یورولوکس (ساخت کشور آلمان)
  • بوش Bosch (ساخت کشور آلمان)
  • پارس خزر (ساخت ایران)

در حقیقت، اینکه بدانیم کدام یک از این برندها مناسب‌ تر و بهتر هستند، ملزم به دانستن هدف خود از خرید اتو بخار است. در واقع شما باید بدانید دنبال چه نوع اتویی و با چه کارایی هستید. هر کدام از شرکت‌ های مذکور در نوع خود بهترین اتو بخارها را تولید و به بازارهای جهانی هدف عرضه می کنند. علاوه بر این، هر ساله به تنوع ظاهری و کیفیت تولید این شرکت ها اضافه می‌ شود. برای مثال، اتو پارس خزر یکی از بهترین مارک های اتو بخار داخلی به حساب می آید و طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده است. از این رو، ابتدا باید بدانید که دنبال چه نوع اتویی با چه خصوصیات و مشخصاتی هستید تا بتوانید بهترین مارک اتو بخار را برای خود تهیه و خریداری کنید.

انواع اتو بخار بر اساس نوع کارکرد و نیازمندی افراد

بر اساس نوع کارکرد اتو بخار، انواع متفاوت اتو بخارهای مخزن دار، اتو پرسی، اتو بخار خانگی، ایستاده و … در بازارهای عرضه کننده این محصول موجود است. برای اینکه بتوانید در هنگام خرید و یافتن بهترین مارک اتو بخار انتخاب دقیق تری داشته باشید، باید با انواع اتو بخار بر اساس نوع کارکرد و نیازمندی افراد آشنا باشید.

اتو بخار خانگی

اتو بخار خانگی

اتوهای بخار خانگی از محبوب ترین انواع اتوها هستند. این اتوها اشغال فضای کمتری دارند و در حین اتوکشی راحتی بیشتری را به کاربر ارائه می دهند. با این حال، محدودیت ظرفیت آب در این اتوها باعث می شود زمان استفاده و اتوکشی با آنها کاهش پیدا کند. در مقایسه با اتوهای صنعتی یا حرفه ای، ممکن است کاربران مجبور شوند در طول کار متناوبا آب اتو را پر کنند. این مسأله مزیت اصلی اتوهای خانگی بخار را تا حدودی کاهش می دهد. افراد ساکن در مشهد مقدس می توانند جهت تهیه اتو بخار پارس خزر به نمایندگی پارس خزر مشهد مراجعه کنند.

اتو بخار پرسی

اتو بخار پرسی

انواع اتو بخار پرسی دارای دو صفحه سرامیکی بزرگ هستند که به افزایش سرعت و قدرت اتوکشی کمک می کند. تنوع این اتوها در بازار بیشتر به دلیل اندازه بزرگ صفحات آنها است. استفاده از این نوع اتو به خاطر مساحت بیشتر آنها، زمان کمتری برای اتو کردن لباس ها نیاز دارد.

با این حال، اتو بخار پرسی به دلیل اندازه بزرگ خود، جای زیادی را در خانه اشغال می کنند. همچنین نگهداری و استفاده از این اتوها کمی دشوارتر از سایر مدل ها است و کار با این اتوها نسبت به مدل های دیگر سخت تر به نظر می رسد.

در صورتی که در خانه شما نیاز به اتوکشی زیادی وجود داشته و همچنین مکان مناسبی برای نگهداری و استفاده از این اتوها موجود باشد، این نوع اتوها گزینه مناسبی برای شما محسوب می شوند. اما در غیر این صورت، اتوهای بخار با مخزن یا اتوهای بخار خانگی پیشنهاد مناسب تری هستند. این اتوها همچنین قیمت بالاتری نسبت به سایر اتوها دارند.

اتوبخار مخزن دار

اتو مخزن دار دارای مزایای فراوانی بوده و انتخاب بهترین مارک اتو بخار مخزن دار برای استفاده شخصی، خیلی عالی خواهد بود. اصلی‌ ترین ویژگی این اتوها، تولید بخار فراوان است که باعث می‌ شود اتوکشی سریع‌ تر و آسان‌ تر انجام شود. این اتو از قدرت و توان بالایی برخوردار بوده و با طیف گسترده ای از پارچه‌ ها سازگار است.

سیستم ضدرسوب در اتو بخار مخزن دار موجب افزایش عمر مفید این محصول می‌ شود. هر چند بهتر است در حین اتوکشی از اسپری آب استفاده شود تا لباس‌ ها راحت‌ تر اتو شوند. قیمت این اتوها نسبت به اتوپرس‌ مناسب‌ تر است، اما گران‌تر از اتوهای خانگی هستند. تنها ایراد این اتوها وزن آنهاست که معمولا بین ۳ تا ۶ کیلوگرم است.

اتو بخار ایستاده

اتو بخار ایستادهقیمت اتو پارس خزر کف سرامیک در مقایسه با مارک های مطرح کم تر است ولی کیفیت و کارایی خیلی خوبی را ارائه می دهد.

سخن پایانی

از بهترین مارک های اتوبخار خارجی می توان به فیلیپس، مایر، کنوود و تفال اشاره کرد. در بین محصولات ایرانی نیز اتوبخارهای پارس خزر سالیان زیادی است که حرف اول را می زنند. این اتوها از کیفیت بخاردهی بالا، وزن پایین، سیستم ضد رسوب و کف سرامیکی برخوردارند که اتوکشی لباس ها را راحت می کند.

source

توسط chehrenet.ir