گیمپلی تازهای از بازی Tides of Annihilation در رویداد Xbox Partner Preview اخیر نمایش داده شد که سیستم «نبرد دو جبههای» را در یک مبارزه با باس چشمگیر نشان میداد.
این بازی در فوریه و در برنامهی State of Play پلیاستیشن معرفی شد. Tides of Annihilation از استودیوی چینی اکلیپس گلو گیمز (Eclipse Glow Games) است و لندن مدرن را با افسانههای آرتوری و با مبارزاتی پرزرقوبرق و شبیه بایونتا ترکیب میکند. بازیکنان نقش گوندولین را در جستوجوی جام مقدس برعهده میگیرند و میتوانند شکلهای خاصی از شوالیههای میزگرد را فرماندهی کنند.
این شوالیهها پایهی سیستم «نبرد دو جبههای» را تشکیل میدهند. طبق توضیح کان فو (Kun Fu)، تهیهکنندهی ارشد بازی برای Xbox Wire، این سیستم «یکی از ویژگیهای منحصربهفرد بازی است که بازیکنان با آن از حملات مختلف هر شوالیه در نبرد استفاده میکنند و همچنین میتوانند چینش و تواناییهای آنها را شخصیسازی کنند.»

البته شوالیهها فقط ابزار جنگی نیستند، بلکه نقش همراهان گوندولین را نیز دارند. این تهیهکننده توضیح میدهد:
ما نخستین بار این سیستم را در تریلر معرفی نشان دادیم؛ جایی که بازیکنان میتوانستند دو دستهی شوالیه تنظیم کنند (چهار شوالیه بهطور همزمان). شوالیههای مختلف را میتوان احضار کرد تا تواناییهای گوندولین را تقویت کنند و مخصوصا در اجرای کمبوهای ترکیبی بسیار کاربرد دارند. بازیکنان میتوانند آزادانه شوالیهها را وسط نبرد حتی وسط یک کمبو عوض کنند تا زنجیرههای حرکات را ادامه دهند یا تاکتیک خود را تغییر دهند (مثل توقف زمان، سپر دفاعی و غیره).
در این تریلر جدید، شوالیه سر لاموراک قدرتش را به گوندولین میدهد و بازیکن میتواند همزمان هر دو را کنترل کند تا درون و بیرون بعد درهمتاختهی آینهای بجنگند. توانایی احضار، فرماندهی و کنترل شوالیهها با سیستم نبرد دو جبههای به معنای این است که بازیکنان آزادی کامل دارند تا سبک مبارزهی خودشان را بسازند.
همهی اینها در مبارزهی تازهای مقابل تایرونو نمایش داده شد؛ موجودی که به یک هیولای پرنده تبدیل میشود و یک بعد آینهای دیگر میسازد. سر لاموراک از آن بعد کمک میکند و در نهایت در گوندولین جذب میشود تا دوباره در نبرد قابل احضار باشد. همه چیز خیلی، خیلی اغراقآمیز و جذاب است. نمایش بصری بازی نیز فوقالعاده چشمگیر است و کان فو میگوید تیم از صحنههای اکشن نمادین فیلمهایی مثل اینسپشن، ماتریکس و دکتر استرنج الهام گرفته است. او میگوید:
مثل همان صحنههای خاطرهانگیز فیلمها که به یک رویارویی بزرگ ختم میشوند، ما میخواستیم بازیکنان همان حس سرخوشی ترکیبی از هیجان و دلهره را در مبارزات باسهای بازی تجربه کنند.
هنوز تاریخ انتشار مشخص نیست، اما این بازی قرار است برای پلیاستیشن ۵، ایکسباکس سری ایکس/اس و رایانههای شخصی منتشر شود. این بازی یکی از دهها اکشن ساختهشده در چین است که پس از موفقیت ووکونگ مسیر مشابهی را دنبال میکند.
منبع: Eurogamer

source
