طبق جدیدترین گزارش‌های منتشر شده، ریبوت سری بازی اسکیت (Skate) که توسط شرکت الکترونیک منتشر خواهد شد، نیاز به اتصال دائمی به اینترنت خواهد داشت. سازندگان همچنین اعلام کرده‌اند که نسخه دسترسی زودهنگام بازی در سال ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد.

تیم توسعه‌دهنده‌ی اسکیت، استودیوی Full Circle است. در بیانیه‌ی این استودیو آمده است:

ما همچنان قصد داریم تا نسخه‌ی دسترسی زودهنگام را در اواخر امسال عرضه کنیم. ما چشم‌انداز بلندپروازانه‌ای برای اسکیت داریم که شامل یک محیط اسکیت‌بورد بی‌پایان و در حال تکامل می‌‎شود که با بازخورد بازیکنانی که در سن‌ ونستردام زندگی می‌کنند، گسترش پیدا می‌کند. عرضه دسترسی زودهنگام فقط نقطه شروعی برای این تجربه خواهد بود؛ نقطه شروعی که از آن، ویژگی‌های جدید، بهبودها و محتوای تازه به مرور زمان اضافه خواهند شد.

ریبوت اسکیت

در این میان تایید شده که بازی دارای قابلیت کراس‌پلی خواهد بود و ارز درون بازی نیز برای خرید آیتم‌های مختلف با پول واقعی وجود دارد. در مورد نیاز به اتصال آنلاین، تیم سازنده گفته است:

بازی و شهر طوری طراحی شده‌اند که یک محیط زنده، پویا و چندنفره‌ با محوریت اسکیت باشد که همیشه آنلاین و دائماً در حال تحول است. شما شاهد تغییرات بزرگتری در شهر در گذر زمان خواهید بود و همچنین تغییرات کوچک‌تری مثل رویدادهای زنده و فعالیت‌های درون‌ بازی نیز وجود خواهد داشت. در نتیجه برای تحقق چشم‌انداز ما از دنیای اسکیت‌، بازی همیشه نیاز به اتصال فعال دارد.

بازی اسکیت در ژوئن ۲۰۲۰ به صورت غافلگیرکننده رونمایی شد که رکورد تعامل کاربران با حساب توییتر شرکت الکترونیک آرتز را شکست. این بازی رایگان نخستین اثر استودیوی سازنده است که توسط دنیل مک‌کالاک (Daniel McCulloch)، مدیر سابق ایکس‌باکس لایو، هدایت می‌شود. او پیش از جدایی از بخش بازی‌ شرکت مایکروسافت در سال ۲۰۲۰، به مدت ۱۵ سال در آنجا فعالیت داشت.

به طور کلی طرفداران اسکیت‌بورد که به دنبال جایگزینی برای Tony Hawk’s Pro Skater هستند، می‌تواند نیم نگاهی به این بازی نیز داشته باشند.

اولین نگاه به بازی اسکیت الکترونیک آرتز؛ تیزر گیم‌پلی بازی منتشر شد

منبع: VGC

صفحه‌ی اصلی بازی دیجی‌کالا مگ | اخبار بازی، تریلرهای بازی، گیم‌پلی، بررسی بازی، راهنمای خرید کنسول بازی

source

توسط chehrenet.ir