امروزه با پیشرفت تکنولوژی و رشد قابل توجه مشاغل حوزه دیجیتال مارکتینگ، انواع کسب و کار ها روش های سنتی بازاریابی را رها کرده و توجه آن ها به بازاریابی دیجیتال و انلاین جلب شده است.
به همین دلیل بیشتر افراد به یادگیری این مهارت و درآمدزایی از طریق آن پرداخته و همواره به دنبال کسب اطلاعات در رابطه با درآمد شغل دیجیتال مارکتینگ و شرح شغل کارشناس دیجیتال مارکتینگ می باشند.
اگر به دنبال جواب سوال دیجیتال مارکتینگ چقدر درامد دارد هستید، حتما در ادامه مقاله درامد شغل دیجیتال مارکتینگ با ما همراه باشید.
اگر میخواهید مدرک رسمی و فنی حرفه ای دیجیتال مارکتینگ را در مدت زمان کوتاه دریافت نمایید و با استفاده از آن در شرکت های معتبر استخدام شوید، پیشنهاد میکنیم حتما در دوره دیجیتال مارکتینگ آریا تهران شرکت نمایید.
شغل دیجیتال مارکتنج چیست؟
دیجیتال مارکتنج یا همان دیجیتال مارکتینگ به کسب و کار ها کمک میکند تا با مخاطبین خود به بهترین و به روز ترین روش های بازاریابی دنیا، ارتباط برقرار کرده و روابط پایداری را ایجاد نمایند و فروش خود را افزایش دهند.
در شغل دیجیتال مارکتنج افراد با استفاده از ابزار ها و پلتفرم های دیجیتال مختلف مانند وبسایت ها، شبکه های اجتماعی، بنر و ویدئو و ایمیل مارکتینگ، شرکت ها همواره پیام های خود را به مخاطبان گسترده تری انتقال داده و تعاملات موثر تری را ایجاد می نمایند.
شغل دیجیتال مارکتنج یا همان شغل دیجیتال مارکتینگ در واقع یکی از مشاغل محبوب در جهان می باشد که در آن فرد باید تسلط لازم را بر ابزار ها و روش های بازاریابی دیجیتال داشته و بتواند کمپین های تبلیغاتی را برای یک شرکت و یا سازمان ایجاد نماید.
در مقاله دیجیتال مارکتینگ چیست در رابطه با ابزار ها و مهارت های لازم برای بازاریابی دیجیتال به صورت جامع تر صحبت کرده ایم.
پس در پاسخ این سوال که شغل دیجیتال مارکتینگ چیست باید بگوییم که، شغل دیجیتال مارکتینگ متشکل از چند بخش می باشد که هر بخش با استفاده از ابزاری نظیر شبکه های اجتماعی، وبسایت، ایمیل مارکتینگ و موتورهای جستجو اقدام به معرفی و برندینگ یک شرکت می نمایند.
شرح شغل کارشناس دیجیتال مارکتینگ
شرح شغل کارشناس دیجیتال مارکتینگ با توجه به شرکتی که در آن استخدام شده باشید متغیر بوده و در هر شرکت این وظایف متفاوت خواهد بود، به عنوان مثال در شرکت آریا تهران به عنوان بهترین و معتبر ترین شرکت دیجیتال مارکتینگ در تهران، برای کارشناس دیجیتال مارکتینگ ویژگی هایی همچون: تسلط کامل در تولید محتوا و تنظیم تقویم محتوایی و همچنین آشنایی کامل با الگوریتم های گوگل در نظر گرفته شده است.
اما ممکن است در یک شرکت دیگر شرح وظایف شما به عنوان کارشناس دیجیتال مارکتینگ متفاوت تر باشد. به صورت کلی برای شرح شغل کارشناس دیجیتال مارکتینگ میتوانیم موارد زیر را مثال بزنیم:
- توانایی تجزیه و تحلیل رقبا
- بالا بردن سطح فروش با استفاده از ابزار های دیجیتال مارکتینگ
- افزایش ورودی و بازدید وب سایت
- افزایش محبوبیت برند (برندینگ)
- شناسایی بازار هدف و مخاطبین
شرکت آریا تهران استخدام دیجیتال مارکتینگ خود را آغاز کرده است! پیشنهاد می شود اگر کارشناس دیجیتال مارکتینگ هستید و یا میخواهید به عنوان کارآموز دیجیتال مارکتینگ در آریا تهران مشغول به کار شوید درخواست خود را به شماره تلفن ۰۹۱۲۰۱۴۵۰۲۱ داخل واتساپ ارسال نمایید.
چنانچه قصد پیوستن به تیم شرکت طراحی سایت و سئو آریا تهران را دارید در بخش کاریابی آریا تهران رزومه خود را ارسال نمایید تا در سریع ترین زمان تیم کارگزینی با شما برای تعیین وقت مصاحبه تماس بگیرند.
درآمد کارشناس دیجیتال مارکتینگ
سوالاتی همچون: حقوق کارشناس دیجیتال مارکتینگ چقدر است؟ و چگونه باید وارد بازار کار کارشناس دیجیتال مارکتینگ شویم؟ همیشه در دسته اصلی ترین و مهم ترین سوال های متقاضیان این حوزه کاری می باشد.
حقوق کارشناس دیجیتال مارکتینگ با توجه به وظایف و نوع فعالیتی که در یک شرکت دارد متفاوت بوده و در سال ۱۴۰۴ بین ۲۰ میلیون تا ۵۰ میلیون تومان در ماه متغیر خواهد بود.
به عنوان مثال درآمد کارشناس دیجیتال مارکتینگ که در یک شرکتی مشغول به انجام اموری همچون طراحی سایت و بهینه سازی موتور جستجو seo می باشد در سال ۱۴۰۴ به صورت میانگین ۲۵ میلیون تومان است.
به واسطه تغییراتی که در این چند سال شکل گرفته است، شاهد تحول عظیمی در حوزه بازاریابی دیجیتال بوده ایم. به دلیل همین تغییرات نیز فضای بیشتری برای استخدام کارشناس دیجیتال مارکتینگ به وجود آمده است و شرکت های زیادی به دنبال استخدام نیروی کارشناس دیجیتال مارکتینگ هستند.
یک کارشناس دیجیتال مارکتینگ حرفه ای و کاربلد باید با نحوه طراحی و ساخت سایت، سئو سایت و سایر ابزار های دیجیتال مارکتینگ آشنا باشد.
شرکت آریا تهران به عنوان بهترین مرکز سئو سایت در تهران همواره سعی داشته است تا با انجام خدمات طراحی و سئو سایت در سریع ترین زمان و معرفی کسب و کار ها با استفاده از ابزار های بازاریابی انلاین، رضایت مشتریان خود را جلب نماید.
شرح شغل مدیر دیجیتال مارکتینگ
مدیر دیجیتال مارکتینگ مهم ترین نقش و وظایف را در معرفی کسب و کار های مختلف به صورت انلاین داشته و باید تسلط کامل بر تمامی ابزار های بازاریابی دیجیتال و آنلاین داشته باشد.
شرح شغل مدیر دیجیتال مارکتینگ به این صورت می باشد که این فرد باید قادر به تجزیه و تحلیل رقبا و برند مورد نظر به صورت حرفه ای بوده و بهترین برنامه ها و استراتژی های مارکتینگ را ارائه نماید.
مدیر دیجیتال مارکتینگ باید توانایی مدیریت کردن بخش های مختلف و حوزه های مختلف دیجیتال مارکتینگ را دارا بوده و بتواند به خوبی با افراد تیم به حل مسائل و پیشرفت و توسعه کسب و کار ها اقدام نماید.
یک مدیر دیجیتال مارکتینگ حرفه ای و کاربلد باید به روش های کسب درآمد از هوش مصنوعی و برندینگ با استفاده از هوش مصنوعی نیز تسلط کامل را داشته باشد. شرح شغل مدیر دیجیتال مارکتینگ به صورت کلی عبارت است از:
- تدوین استراتژی متناسب با نوع برند و برنامهریزی کردن دیجیتال مارکتینگ
- مدیریت تبلیغات آنلاین و ایمیل مارکتینگ
- مدیریت تولید محتوا
- طراحی وب و سئو آن
- نظارت بر تکنولوژی های مورد استفاده
- به روز رسانی استراتژی ها و بهبود عملکرد
- مدیریت تیم و حل مشکلات
- ایجاد کمپین های تبلیغاتی مفید و موثر
متخصص بازاریابی دیجیتال و مدیر دیجیتال مارکتینگ وظیفه دارد که با افزایش فروش، محبوبیت برند را چندین برابر کرده و آن را به افراد بیشتری به صورت آنلاین معرفی نماید. همچنین یک مدیر دیجیتال مارکتینگ حرفه ای باید استراتژی های مخصوص به خود را داشته باشد، تا بتواند از بقیه رقبا در حوزه کاری خود پیشی بگیرد.
درامد مدیر دیجیتال مارکتینگ
حقوق مدیر دیجیتال مارکتینگ با توجه به میزان سابقه کاری و همچنین توانایی وی در مدیریت بخش های مختلف بازاریابی آنلاین متغیر می باشد. اما میتوان یک میانگین کلی در رابطه با درآمد ماهیانه دیجیتال مارکتینگ (مدیر) در کشور ایران در نظر گرفت که آن هم حدودا ۳۵ تا ۵۵ میلیون تومان می باشد.
این نکته را باید همواره در رابطه با درامد شغل دیجیتال مارکتینگ در نظر داشته باشید که میزان درامد و حقوق شغل دیجیتال مارکتینگ رابطه مستقیمی با توانایی ها و مهارت های شما خواهد داشت!
پس سعی کنید اگر به دنبال افزایش درآمد خود از طریق دیجیتال مارکتینگ هستید و یا میخواهید به تازگی پا به دنیای بازاریابی انلاین بگذارید، حتما در مرحله اول دوره طراحی سایت را بگذرانید و هرگز شرکت در کلاس تولید محتوا را فراموش نکنید.
چرا که این دو مورد از جمله اصلی ترین و مهم ترین ابزار ها برای یک دیجیتال مارکتینگ موفق و پر درآمد خواهند بود.
به صورت کلی درامد یک دیجیتال مارکتینگ و درآمد شرکت دیجیتال مارکتینگ بستگی به افرادی که استخدام کرده است و همچنین میزان توانایی این افراد در استفاده از ابزار های مخصوص بازاریابی دیجیتال و تحلیل رقبا خواهد داشت.
درآمد کارآموز دیجیتال مارکتینگ
یک کار آموز دیجیتال مارکتینگ چقدر حقوق دارد؟ این سوال یکی از سوالات مهمی می باشد که همواره ذهن کارآموزان این حوزه را به خود درگیر نموده است.
در رابطه با میزان درآمد کارآموز دیجیتال مارکتینگ باید بگوییم که هر شرکتی در زمینه استخدام کارآموز سیاست های خاص مرتبط با خود را دارد و اما معمولا افرادی که به عنوان کارآموز در شرکت های دیجیتال مارکتینگ استخدام می شوند، به طور میانگین بین صفر تا ۵ میلیون تومان در اتمام هر ماه دریافتی خواهند داشت.
کارآموز دیجیتال مارکتینگ در شرکت ها پس از اتمام دوره کارآموزی خود ( که معمولا ۳ ماهه می باشد) باید با نحوه تحلیل رقبا، نحوه بالا بردن سطح فروش و افزایش ترافیک وب سایت و همچنین افزایش محبوبیت برند شرکت با استفاده از ابزار ها و روش های دیجیتال مارکتینگ به خوبی اشنا شده باشند.
قطعا در صورتی که شما بتوانید به خوبی وظایف خود را در شرکت انجام داده و باعث رشد و گسترش یک کسب و کار با استفاده از تبلیغات و مارکتینگ انلاین باشید، حقوق و دریافتی شما نیز افزایش خواهد یافت.
آموزشگاه فنی حرفه ای اریا تهران با ارائه مدرک بین المللی و معتبر (مناسب استخدام) در کلاس سئو و همچنین برگزاری انواع دوره آموزشی اینستاگرام شما را برای ورود به بازار کار دیجیتال مارکتینگ آماده خواهد کرد.
شغل های دیجیتال مارکتینگ
همانطور که بالاتر نیز گفته شد، شغل دیجیتال مارکتینگ دارای چندین بخش بوده که در هر بخش باید با ابزار های آن به خوبی اشنا باشید تا بتوانید در این شغل حرفه ای شده و به درآمد بالا برسید.
انواع شغل های مربوط به دیجیتال مارکتینگ عبارت اند از:
مدیر بازاریابی آنلاین
مدیر بازاریابی دیجیتال یکی از مهم ترین اعضای شرکت بوده و مسئول مدیریت کردن تیم دیجیتال مارکتینگ و اجرای کمپین های دیجیتالی موثر است که منجر به ایجاد مشتریان شدن جدید، تبلیغ برند و کمک به گسترش کلی شرکت و همچنین برندینگ میشود.
مدیر بازاریابی آنلاین یا همان مدیر دیجیتال مارکتینگ بیشترین درآمد و حقوق را در شرکت دریافت خواهد کرد. چرا که به صورت مکرر با تیم همکاری داشته و همواره باعث پیشرفت روند معرفی کسب و کار به مخاطبین به صورت آنلاین خواهد شد.
مدیر محتوا
مسئولیت مدیریت تیم محتوا و نظارت بر عملکرد آن برعهده مدیر محتوا می باشد. در واقع میتوان گفت تعیین موضوع، عنوان، کلمات کلیدی، اهداف، نکاتی که باید رعایت شود، لینک به محصول یا خدمات و… توسط مدیر محتوای شرکت انجام خواهد شد.
مدیر محتوا در میان شغل های دیجیتال مارکتینگ بعد از نوشتن مقاله توسط نیروی مقاله نویس آن را ویرایش کرده و از نظر رتبه سئویی محتوا را بررسی می نماید.
نویسنده سایت
کارشناس تولید محتوای نوشتاری یا نویسنده به صورت متمرکز فقط برای سایت تولید محتوا میکند. این شخص باید برای رسیدن به اهداف شرکت مقالههایی بنویسد که برای کاربران جذاب و کاربردی باشد و از نظر سئو بتواند رتبه خوبی در نتایج گوگل کسب کند. معمولاً تولیدکننده محتوا، کار ویرایش و انتشار محتوا را نیز انجام میدهد.
نوشتن محتوای باکیفیت بر اساس اصول و نکات سئو، اصلاح و ویرایش محتوای قدیمی از جمله مهم ترین وظایف نویسنده سایت می باشد.
کارشناس سئو
یکی از مشاغل مهم دیجیتال مارکتینگ، کارشناس سئو می باشد، چرا که رساندن وبسایت به نتایج بالای گوگل (رتبه اول)، افزایش ورودی و ترافیک سایت و همچنین افزایش درآمد بهینه برند در دسته وظایف اصلی کارشناس سئو قرار دارد.
کارشناس سئو سایت را با مهارت و تکنیکهایی که روی سایت اجرا نماید، اول برای کاربر و سپس برای موتور های جستجو گوگل بهینه میکند و از این طریق باعث بیشتر دیده شدن وبسایت و برند مشتری خواهد شد.
کمپین منیجر
مدیریت تمام تبلیغات یک کسب و کار در کانال های مختلف بر عهده کمپین منیجر می باشد. کمپین منیجر بر این موضوع که تبلیغات با کمترین هزینه و بیشترین بازدهی انجام شود نظارت داشته و باعث کاهش هزینه ها خواهد شد.
وظایف اصلی و مهم کمپین منیجر، اجرا و مدیریت انواع تبلیغات اینترنتی، برنامهریزی و راه اندازی کردن انواع کمپین های تبلیغاتی و تحلیل نتایج می باشد.
کارشناس گوگل ادز
وظیفه یک کارشناس گوگل ادز در شرکت های دیجیتال مارکتینگ، مدیریت تبلیغات گوگل می باشد. راه اندازی و برنامه ریزی تبلیغات گوگل و کمپین ها بر عهده این فرد بوده و این کمپین ها بعد از اجرا توسط این کارشناس مدیریت و بهینه میشوند.
کارشناس گوگل ادز باید گزارش عملکرد گوگل ادز و همچنین میزان پیشرفت رتبه سئویی سایت را به مدیران کسب و کار تحویل دهد.
مدیر شبکه اجتماعی
مدیر شبکه اجتماعی همانطور که از نام آن پیداست وظیفه تبلیغات در فضای مجازی، مخصوصا اینستاگرام را دارد و با استفاده از روش ها و تکنیک های به روز اقدام به تولید محتوای جذاب و مدیریت بخش های مختلف سوشال مارکتینگ در شرکت می نماید.
مدیر شبکه اجتماعی باید با داشتن برنامه ریزی دقیق و کاربر پسند در شبکه های اجتماعی مختلف تبلیغات و برندینگ سازمان را به خوبی انجام داده و در آخر گزارش مفیدی را به کارفرما ارائه نماید.
طراح ui و ux
طراح UX تجربیات آسان، کارآمد و مناسب در زمینه های مختلف یک محصول را ایجاد می نماید. این فرد طرحریزی اولیه محصول را انجام میدهد تا استفاده از آن از هر نظر راحت و کاربر پسند باشد.
UI یا رابط کاربری به مجموعه ظاهری صفحات، تصاویر و المان های بصری مانند دکمه ها و ایکون ها و … گفته می شود که کاربر برای تعامل با یک دستگاه یا برنامه از آن ها استفاده می نماید.
طراح ui و ux باید با نرم افزار های طراحی رابط های کاربری مانند نرم افزار فیگما، فتوشاپ و ایلوستریتور اشنا باشد.
با خواندن تجربیات افراد در بخش شغل دیجیتال مارکتینگ نی نی سایت به این نتیجه رسیدیم که یکی از بخش های سرگرم کننده و جذاب در شرکت های دیجیتال مارکتینگ، همین بخش طراحی های گرافیکی و ui ux می باشد.
درآمد دلاری از دیجیتال مارکتینگ
برای رسیدن به درآمد دلاری از دیجیتال مارکتینگ و کسب درامد از دیجیتال مارکتینگ باید اطلاعات و مهارت های خود را در این زمینه افزایش دهید.
اگر میخواهید درآمد دلاری دیجیتال مارکتینگ داشته باشید و یا حتی از این طریق به کشور های دیگر مهاجرت کرده و مشغول به کار دیجیتال مارکتینگ باشید بهتر است ابتدا دوره های مربوطه را بگذرانید و مدرک رسمی و معتبر این دوره را دریافت کنید تا در کشور های دیگر و در شرکت های معتبر استخدام شوید.
برای کسب درآمد از دیجیتال مارکتینگ و دریافت مدرک بین المللی این دوره با یکی از شماره تلفن های ۰۲۱۶۶۹۱۹۶۳۳ الی ۸ تماس حاصل فرمایید تا مشاوران آریا تهران شما عزیزان را راهنمایی نمایند.
حقوق دیجیتال مارکتینگ ۱۴۰۴
حقوق دیجیتال مارکتینگ ۱۴۰۴ و میزان درآمد دیجیتال مارکتینگ در ایران در مقایسه با حقوق دیجیتال مارکتینگ ۱۴۰۳ بسیار بالا تر بوده و با همه گیر شدن اینترنت و تبلیغات آنلاین، تقاضای کسب و کار های های مختلف نیز برای انجام جدمات دیجیتال مارکتینگ افزایش یافته است.
حقوق دیجیتال مارکتینگ در سال ۱۴۰۴ به صورت میانگین حدودا بین ۳۰ میلیون تومان تا ۷۰ میلیون متغیر می باشد.
درآمد دیجیتال مارکتینگ در ایران
دیجیتال مارکتینگ در ایران همانند سایر کشور های جهان از طرفداران زیادی برخوردار شده است، و روزانه این محبوبیت در حال افزایش می باشد.
به صورت کلی با توجه به نوع فعالیت شما و همچنین سوابق کاری تان در شرکت های دیجیتال مارکتینگ درامد متغیری خواهید داشت. با توجه به نوشته های موجود در بخش درامد دیجیتال مارکتینگ نی نی سایت میتوان گفت در کشور ایران ،حقوق دیجیتال مارکتینگ برای فرد کارشناس بین ۱۵ میلیون تا ۲۵ میلیون تومان، برای مدیر بالای ۳۵ میلیون تومان و برای کارآموز نیز ۷ میلیون تومان می باشد.
درآمد دیجیتال مارکتینگ در آمریکا
مدیر دیجیتال مارکتینگ در آمریکا به طور میانگین حدود ۸۰,۰۰۰ دلار در سال درآمد دارد. این مقدار با توجه به تجربه و تخصص فرد به ۱۰۰,۰۰۰ دلار یا بیشتر نیز خواهد رسید.
در آمریکا رقابت در بازار کار دیجیتال مارکتینگ بسیار شدید بوده و متخصصان با مهارت های خاص و تجربیات حرفه ای معمولا درآمد بالاتری را کسب خواهند کرد.
درآمد دیجیتال مارکتینگ در دبی
در کشور دبی در بخش های مختلف شرکت های دیجیتال مارکتینگ، مدیر ارشد دیجیتال (CDO) سالانه بین ۶۰۰۰۰ تا ۹۰۰۰۰ درهم، سرپرست بازاریابی دیجیتال بین ۴۰۰۰۰ تا ۶۰۰۰۰ درهم و مدیر تجربه کاربری (UX) بین ۵۰۰۰۰ تا ۷۰۰۰۰ درهم در سال درآمد دارد.
درآمد دیجیتال مارکتینگ در کانادا
حقوق و درآمد دیجیتال مارکتینگ در کشور کانادا بین ۳۰ هزار دلار تا صد هزار دلار در سال است. حقوق افراد مبتدی و کارآموزان ۳۰ هزار دلار در سال بوده و افراد متخصص با تجربه بالاتر و حرفه ای تر، حدود ۱۰۰ هزار دلار از شرکت های دیجیتال مارکتینگ حقوق دریافت می کنند.
درامد دیجیتال مارکتینگ در المان
در کشور آلمان در سال ۲۰۲۵ میزان درآمد کارشناس دیجیتال مارکتینگ حدود ۴۷ هزار یورو در سال در نظر گرفته شده است.
دیجیتال مارکتینگ چقدر درامد دارد
درآمد دیجیتال مارکتینگ در کشور های مختلف و در کشور ایران نسبت به سایر رشته های الکترونیکی بالا تر می باشد. به صورت میانگین میتوانیم در پاسخ این سوال که دیجیتال مارکتینگ چقدر درامد دارد بگوییم که میزان درآمد رشته دیجیتال مارکتینگ حدودا ماهیانه بالای ۲۰ میلیون تومان می باشد.
این مقدار درآمد با توجه به مهارت های شما و همچنین توانای هایتان برای ایجاد کمپین های تبلیغاتی موثر و استفاده از ابزار های دیجیتال مارکتینگ متغیر خواهد بود.
آینده دیجیتال مارکتینگ در ایران
تقاضای استخدام برای متخصصان این حوزه در جهان یسیار بالا می باشد. همین مورد باعث شده است که کارشناسان دیجیتال مارکتینگ در ایران، درآمد زیادی داشته و روز به روز محبوبیت این نوع بازاریابی آنلاین گسترش یابد.
یکی از مزایایی که سبب افزایش درآمد بازاریابی دیجیتال مخصوصا در کشور ایران شده است، وجود شرایطی است که کارشناسان با توجه به آن می توانند به راحتی پروژه ای و به صورت دورکار فعالیت نمایند.
به صورت کلی میانگین درآمد برای جایگاه های متفاوت دیجیتال مارکتینگ در شرکت های ایران به صورت زیر می باشد:
در شهر تهران:
- متخصص: ۵۰ میلیون تومان در ماه
- متخصص ارشد: ۷۰ میلیون تومان به بالا
- مدیر دیجیتال مارکتینگ: ۳۰ میلیون تومان به بالا
سایر شهر های ایران:
- متخصص: ۳۵ الی ۵۰ میلیون تومان در ماه
- متخصص ارشد: حدودا ۴۰ میلیون تومان در ماه
- مدیر دیجیتال مارکتینگ: ۲۰ الی ۳۰ میلیون تومان در ماه
سوالات متداول
میزان درآمد دیجیتال مارکتینگ در ایران حدودا بین ۲۵ میلیون تا ۵۰ میلیون تومان متغیر می باشد، داخل مقاله در رابطه با درآمد شغل دیجیتال مارکتینگ در ایران و سایر کشور ها صحبت کرده ایم.
درآمد دیجیتال مارکتینگ در ایران به صورت میانگین ۳۰ میلیون تومان می باشد که این رقم با توجه به توانایی ها و مهارت های شما ( سطح حرفه ای بودن) متفاوت خواهد بود.
برای رسیدن به درامد بالا در زمینه دیجیتال مارکتینگ باید ابتدا با تمامی ابزار های تبلیغات آنلاین و بازاریابی اینترنتی آشنا باشید، برای این کار میتوانید در دوره های آموزشی شرکت نمایید.
حقوق کارشناس دیجیتال مارکتینگ فریلنسر با توجه به سابقه کاری و مهارت های وی بین ۲۰ میلیون تومان تا ۷۰ میلیون متغیر خواهد بود.
حقوق کارشناس دیجیتال مارکتینگ بر اساس میزان مهارت ها و سطح حرفه ای بودن وی و رزومه و سوابق کاری آن تنظیم خواهد شد.
یک کار آموز دیجیتال مارکتینگ در اکثر شرکت های دیجیتال مارکتینگ میانگین بین ۴ تا ۷ میلیون تومان دریافتی خواهد داشت.
source