قیمت گذاری پاکسازی پوست بر اساس عوامل متعددی از جمله نوع خدمات، میزان تخصص و مهارت تکنسین، تجربه کاری، دستگاه ها و ابزارها، موقعیت مکانی سالن پاکسازی پوست و … انجام می شود. بنابراین قیمت خدمات فیشیال در سالن ها و کلینیک های مختلف بسیار متنوع است و شما باید قبل از هر چیز، ویژگی های سالن پوست مورد نظر خود را بسنجید و از قیمت آن ها مطلع شوید. همانطور که می دانید، پاکسازی پوست در آرایشگاه ها نیز با قیمت پایین تر انجام می شود. اما تنوع و کیفیت خدمات فیشیال در سالن های زیبایی بسیار محدود است و طبیعتا نمی تواند شما را به هدف خود برساند.

از آنجایی که درآمد پاکسازی پوست بالاست، بدیهی است که افراد زیادی برای کسب درآمد بیشتر این حرفه را انتخاب کنند و خدمات پاکسازی پوست را ارائه دهند. اما برای اینکه به نتیجه مورد نظر خود برسید، بهتر است سالن هایی را انتخاب کنید که خدمات باکیفیت تری را با قیمت مناسب ارائه می دهند. در ادامه شما را با نحوه قیمت گذاری فیشیال پوست و لیست نمونه قیمت های انواع خدمات پوست آشنا می کنیم.

آموزش پاکسازی پوست صورت



ثبت نام و مشاوره رایگان

پاکسازی پوست چیست؟

پاکسازی پوست از روش های نوین و پیشرو در زمینه مراقبت از پوست است که به طور تخصصی توسط افراد ماهر و دستگاه های حرفه ای انجام می شود. پاکسازی یا فیشیال پوست از روش های ساده مانند پاکسازی منافذ پوست، آبرسانی، و لایه برداری های ملایم گرفته تا روش های تهاجمی تر مانند پیلینگ های شیمیایی، میکرونیدلینگ، لیزر و … را در بر می گیرد و بسیاری از مشکلات پوستی شما را برطرف می کند.

اگر پوست چرب و مستعد جوش دارید و نمی دانید که چطور باید چربی پوست خود را متعادل کنید، یا اگر پوست خشک و دهیدراته دارید و نمی توانید به طور عمیق سلول های پوست خود را آبرسانی کنید، یک متخصص پاکسازی پوست می تواند به شما کمک کند که مشکلات خود را حل کنید. علاوه بر این در درمان جوش های سرسیاه و سرسفید، چین و چروک، منافذ باز و … نیز می توانند به شما کمک کنند.

عوامل موثر بر قیمت گذاری پاکسازی پوست

قیمت دهی خدمات پاکسازی پوست به عوامل مختلفی بستگی دارد که شامل موارد زیر است:

نوع پوست و نیازهای آن

نوع پوست (چرب، خشک، مختلط، حساس، نرمال) و همچنین نوع مشکل پوستی مانند جوش، لک، چین و چروک، منافذ باز و … می تواند بر روی هزینه ها تاثیر بگذارد. به عنوان مثال پاکسازی پوست های حساس ممکن است به تجهیزات یا مهارت های خاصی نیاز داشته باشد که هزینه درمان را افزایش دهد.

نوع خدمات پاکسازی پوست

ممکن است شما فقط به یک پاکسازی ساده نیاز داشته باشید یا خدمات دیگر مانند ماساژ صورت، بخور، یا میکرودرم را نیز درخواست کنید. بدیهی است که نوع خدماتی که انتخاب می کنید و همچنین تعداد آن ها می توانند بر قیمت تمام شده آن تاثیر بگذارند. اگر فیشیال شما به دستگاه های پیشرفته تری نیاز داشته باشد، هزینه آن نیز بالاتر خواهد بود.

قیمت گذاری فیشیال صورت

محصولات مورد نیاز

هر چقدر کیفیت مواد به کار رفته برای پاکسازی پوست شما بهتر باشد و از برندهای معروف و گران قیمت تر استفاده شود، هزینه نهایی نیز بالاتر می رود.

مدت زمان جلسه درمان

طول مدت جلسه درمانی شما عامل مهمی در تعیین قیمت پاکسازی پوست است. هرچقدر متخصص فیشیال زمان بیشتری را برای شما صرف کند، مبلغ بیشتری را نیز دریافت می کند. همچنین تعداد جلسات درمانی نیز بر قیمت نهایی آن تاثیر مستقیم دارد.

تخصص و تجربه

کسی که در زمینه کاری خود تخصص و مهارت بیشتری دارد و سال ها در این حوزه کار کرده است، مسلما توانایی بیشتری دارد و در نتیجه دستمزد بالاتری را نیز دریافت می کند.

موقعیت جغرافیایی

عامل موثر دیگر در قیمت گذاری پاکسازی پوست به منطقه جغرافیایی کلینیک پوست برمی گردد. اگر سالن شما در شهرهای بزرگ و در مناطقی باشد که هزینه ها و سطح درآمد مردم بالاست، هزینه خدمات پاکسازی پوست نیز افزایش پیدا می کند.

پکیج ها یا تخفیف های ویژه

ممکن است سالنی تازه افتتاح شده باشد و بخواهد برای جذب مشتری قیمت های پایینی را برای خدمات خود در نظر بگیرد. همچنین تخفیف های مناسبتی یا پکیج های ویژه ای که برخی از سالن ها ارائه می دهند می تواند قیمت خدمات مختلف را برای مشتری به صرفه تر کند.

قیمت گذاری خدمات پاکسازی پسوت

نوع مرکز ارائه دهنده خدمات پاکسازی

به طور کلی مراکز مختلفی خدمات پاکسازی پوست را ارائه می دهند که می تواند بر قیمت نهایی آن تاثیرگذار باشد. به عنوان مثال انجام فیشیال در کلینیک های پوست که توسط پزشک متخصص پوست و مو اداره می شود، نسبت به پاکسازی پوست در آرایشگاه ها یاسالن های اسپا هزینه بیشتری خواهد داشت.

در نهایت می توان گفت که قیمت دهی خدمات پاکسازی پوست به عوامل متعددی بستگی دارد و بسیار متغیر است. بنابراین برای اطلاع دقیق تر، ابتدا سالن پاکسازی مورد نظر خود را انتخاب کنید تا از قیمت های دقیق آن ها مطلع شوید.

لیست قیمت انواع خدمات پاکسازی پوست

همانطور که گفتیم، یکی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت گذاری پاکسازی پوست، نوع خدمات انجام شده است. طبیعی است که هرچقدر روش پاکسازی پوست پیچیده تر و پیشرفته تر باشد، قیمت آن نیز افزایش پیدا می کند. در ادامه با نمونه قیمت برخی از مهم ترین خدمات پاکسازی پوست به طور متوسط آشنا می شوید:

پاکسازی ساده پوست

این روش با ابزارهای ساده و مواد ارزان قیمت انجام می شود و قیمت آن از ۲۰۰ تا ۲۵۰ هزار تومان شروع می شود که در کلینیک ها و سالن های لوکس بیشتر نیز خواهد بود.

پاکسازی پوست با میکرودرم ابریژن

روش پیشرفته تر برای پاکسازی عمیق پوست با دستگاه میکرودرم ابریژن انجام می شود که قیمت آن بین ۷۰۰ هزار تا ۱.۵ میلیون تومان برای هر جلسه متغیر است. این دستگاه نسبت به پاکسازی های ساده تهاجمی تر است و با ایجاد خراش های ریز و میکروسکوپی روی صورت، به بهبود چین و چروک ها، منافذ پوست، لکه و … کمک می کند.

نحوه قیمت گذاری پاکسازی پوست

لایه‌برداری شیمیایی

قیمت گذاری برای لایه برداری شیمیایی بر اساس نوع و عمق درمان انجام می شود. لایه برداری های سطحی برای مشکلاتی مانند آکنه، لکه های سطحی و چروک های ظریف قیمت پایین تری دارند که معمولا بین ۵۰۰ هزار تا ۲ میلیون تومان متغیر است. اما لایه برداری های عمیق تر می تواند بین ۳ تا ۵ میلیون تومان هزینه داشته باشد.

پاکسازی پوست با لیزر

لیزرهایی که برای پاکسازی پوست استفاده می شوند شامل لیزر فرکشنال CO2 و ابلیتیو هستند که می توانند هزینه های متفاوتی داشته باشند. به طور کلی هزینه هر جلسه لیزر برای پاکسازی پوست در سال ۱۴۰۳ از حدود ۲ تا ۷ میلیون تومان متغیر است.

اتوی صورت (اولتراسوند)

دستگاه اتوی صورت با استفاده از امواج اولتراسونیک به پاکسازی منافذ، حذف چربی های اضافی، و لیفتینگ صورت کمک می کند. از آنجایی که این دستگاه پاکسازی صورت بدون درد است، کمترین عوارض جانبی را ایجاد می کند، و قمیت مناسبی دارد بسیار محبوب است. هزینه استفاده از این دستگاه ها معمولا بین ۳۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان است.

بخور صورت

بخور صورت نیز یکی دیگر از خدمات پاکسازی پوست است که به پاکسازی منافذ و جذب بهتر مواد و ماسک های مغذی پوست کمک می کند. هزینه استفاده از این دستگاه در مراکز زیبایی و کلینیک های حرفه ای از ۲۰۰ هزار تومان شروع می شود. اما معمولا خدمات بیشتری مانند ماسک های ویژه یا سرم های تقویتی بعد از بخور ارائه می شوند که قیمت آن را تا ۵۰۰ هزار تومان یا بیشتر افزایش می دهد.

قیمت گذاری پاکسازی پوست در آرایشگاه زنانه

کربوکسی تراپی

فیشیال با کربوکسی تراپی از طریق تزریق گاز دی اکسید کربن به لایه های عمیق تر پوست انجام می شود. این روش غیرتهاجمی است و به برطرف کردن جای جوش و زخم، افتادگی پوست و همچنین به شادابی و زیبایی پوست کمک می کند. قیمت گذاری فیشیال پوست با کربوکسی تراپی به عوامل متعددی بستگی دارد، اما به طور کلی قیمت آن از ۸۰۰ هزار تومان به بالا در نظر گرفته می شود.

آبرسانی پوست (هیدرودرمی)

هیدرودرمی یا آبرسانی پوست می تواند با مواد و دستگاه های مختلفی انجام شود که روی قیمت آن تاثیر می گذارد. به عنوان مثال آبرسانی با کوکتل های مزوتراپی قیمتی حدود ۸۰۰ هزار تا ۱.۵ میلیون تومان دارد. در صورتی که آبرسانی با ماسک ها و سرم های معمولی تر ممکن است حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان هزینه داشته باشد. علاوه بر این آبرسانی با دستگاه های هیدرودرمی برای پوست های خشک معمولا قیمتی معادل ۳۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان دارند.

قیمت گذاری پاکسازی پوست در آرایشگاه

آنچه که مسلم است پایین بودن قیمت خدمات پاکسازی پوست در آرایشگاه ها نسبت به کلینیک ها و سالن های پاکسازی پوست است. اما دلیل این تفاوت قیمت چیست؟ در ادامه عوامل موثر بر قیمت گذاری فیشیال پوست در آرایشگاه و تفاوت آن با مراکز تخصصی را بیان می کنیم:

تخصص و تجهیزات: واضح است که یک سالن زیبایی امکان و اجازه استفاده از دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته پاکسازی پوست را ندارد. بنابراین نمی تواند خدمات حرفه ای پاکسازی پوست را ارائه کند و به همین دلیل قیمت گذاری ها بر اساس روش های ساده و رایج پاکسازی پوست انجام می شود.

متخصصان حرفه ای: کلینیک های پوست و سالن های پاکسازی پوست از متخصصان حرفه ای و کارآزموده استفاده می کنند تا خدمات بی نقصی را به مشتری ارائه دهند و همین دلیل باعث می شود که خدمات در کلینیک ها نسبت به آرایشگاه ها گران تر باشد.

قیمت گذاری پاکسازی پوست آقایان

نوع مواد مصرفی: آرایشگاه ها برای اینکه هزینه خدمات پاکسازی خود را پایین بیاورند، از مواد معمولی تری استفاده می کنند. این مواد ممکن است تاثیرگذاری کمی داشته باشند، اما در نتیجه هزینه تمام شده را برای مشتری کاهش می دهند.

نحوه قیمت گذاری پاکسازی پوست صورت زنان

خانم ها بسیار بیشتر از آقایان به زیبایی پوست خود اهمیت می دهند و در نتیجه برای پاکسازی و رفع مشکلات پوستی خود نیز بیشتر هزینه می کنند. همچنین از آنجایی که اکثر خانم ها در طول روز از لوازم آرایشی استفاده می کنند، پوست آن ها بیشتر در معرض آلودگی های شیمیایی و آسیب قرار دارد. بنابراین بسیار مهم است که مراجعه به مراکز تخصصی پاکسازی پوست را جزو برنامه روتین و ماهانه خود قرار دهید. قیمت گذاری فیشیال صورت برای خانم ها با توجه به میزان تقاضای بالا و عواملی که در این مقاله به آن ها اشاره کردیم انجام می شود.

هزینه خدمات پاکسازی پوست صورت آقایان

برخی از آقایان تصور می کنند که رسیدگی به پوست برای خانم هاست و آن ها نیازی به پاکسازی و مراقبت از پوست خود ندارند. در صورتی که آقایان در طول روز در معرض آلودگی های محیطی و آفتاب قرار دارند و پوست آن ها مستعد چین و چروک، لکه های پوستی و تجمع آلودگی در منافذ است. امروزه خدمات پاکسازی پوست در آرایشگاه های مردانه نیز ارائه می شود که می تواند قمیت مناسب تری داشته باشد. اگر می خواهید خدمات حرفه ای تری دریافت کنید، می توانید به کلینیک ها یا سالن های تخصصی فیشیال مراجعه کنید. هزینه خدمات پاکسازی پوست در این مراکز بالاتر است، اما می توانید مطمئن باشید که به همه چیز با کیفیت بالا و به طور اصولی انجام می شود.

source

توسط chehrenet.ir