استودیوی Fumi Games اعلام کرده که بازی MOUSE: P.I. for Hire که در گذشته برای کامپیوتر معرفی شده بود، برای پلی‌استیشن، ایکس‌باکس و نینتندو سوییچ نیز در سال ۲۰۲۵ عرضه می‌شود.

این بازی تیراندازی اول شخص که سبک نوآر را انتخاب کرده و از کارتون‌های کلاسیک دهه ۱۹۳۰ الهام می‌گیرد، سبک بصری تک رنگ انیمیشن‌های قدیمی را دارد و موسیقی آن نیز در سبک جاز رترو با همان تکنیک‌های آن دوران ایجاد شده است. به عنوان محقق خصوصی با نام جک پپر (Jack Pepper)، متوجه خواهید شد که یک شهر فاسد پر از کلاهبرداران برای بررسی وجود دارد. این شهر که موسبورگ نام دارد، مملو از باندهای مسلح، اراذل و اوباش و شخصیت‌های مختلف است که نیاز به کاوش شما دارد.

جک پپر که زمانی یک قهرمان جنگی بوده، اکنون یک کارآگاه در دنیایی پر خطر است و سفر او برای عدالت به سرعت به شبکه پیچیده‌ای از توطئه تبدیل می‌شود که شامل قتل، فساد و عجیب‌ترین دشمنان می‌شود. جک سلاح‌های مختلفی نظیر خفن نیر، تامی گان، چکش و حتی مواردی مانند دینامیت دارد و این سلاح‌ها که قابلیت ارتقا نیز دارند، به روش‌های خلاقانه و بعضا خشونت‌آمیزی دشمنان را از میان برمی‌دارند.

بازی MOUSE: P.I. for Hire

موسبورگ شهری با محیط‌های متنوع است و از خیابان‌های تاریک، استودیو فیلم نوآر و کازینو گرفته تا بندر مارینا و منطقه اسکله، فاضلاب‌های زیرزمینی وسیع و زمین‌های باتلاقی، همگی پر از رمز و راز و سرنخ‌های مختلف هستند. مینی‌گیم‌هایی نیز در بازی وجود دارند تا لحظات آرام‌بخشی را در میان اکشن آن برای شما فراهم کنند.

به طور کلی MOUSE: P.I. for Hire در حال تبدیل شدن به یکی از جذاب‌ترین اقتباس‌های ویدیویی میکی موس و البته یکی از متفاوت‌ترین‌‌ها در میان آن‌ آثار است و سبک هنری آن حتی ما را تا حد زیادی به یاد بازی کاپ‌هد می‌اندازد که توانست نمرات بسیار خوبی را کسب کند. هرچند بعید است که جدیدترین اقتباس میکی موس قصد داشته باشد به دشواری بازی گفته شده باشد.

منبع: Gematsu

صفحه‌ی اصلی بازی دیجی‌کالا مگ | اخبار بازی، تریلرهای بازی، گیم‌پلی، بررسی بازی، راهنمای خرید کنسول بازی

source

توسط chehrenet.ir