استودیوی Leenzee Games تریلر جدیدی از بازی اکشن نقش‌آفرینی WUCHANG: Fallen Feathers منتشر کرده که مبارزات، محیط‌ها، باس‌ها و توانایی‌های شخصیت اصلی را به نمایش می‌گذارد.

این بازی سولزلایک مورد انتظار که در حال حاضر با ووکونگ نیز مقایسه می‌شود، در چین باستان و نزدیک به پایان سلسله مینگ می‌گذرد، اما تریلر تازه منتشر شده نشان می‌دهد که اسطوره و جادو نقش مهم‌تری نسبت به تاریخ واقعی در بازی دارند و قرار است شاهد اثر فانتزی جذابی باشیم.

ووچانگ نام شخصیت اصلی بازی است. او یک جنگجوی ماهر است که دچار فراموشی شده و باید در گذشته اسرارآمیز خود در حالی که مبتلا به بیماری وحشتناکی شده است، کاوش کند. به نظر می‌رسد که او به استفاده از شمشیر علاقه دارد. با این حال، این ویدیو همچنین نشان می‌دهد که او می‌تواند از سلاح خود برای شلیک پرتابه‌ها و ظاهرا برخی حملات مبتنی بر جادو نیز استفاده کند. شناخت شخصیت ووچانگ دشوار است، زیرا تنها دیالوگ‌ها در تریلر متعلق به دشمن ناشناس اوست. آن شخصیت آشکارا خواهان انتقام از سقوط امپراتوری مینگ است و ووچانگ بین او و هدفش قرار می‌گیرد.

گیم‌پلی ووچانگ

در پس زمینه نبردهای بین ووچانگ و موجودات خداگونه‌ای که او آن‌ها را به چالش می‌کشد، سرزمین بازی با طاعونی مواجه شده است که می‌تواند باعث جهش موجودات شود. این جهش باعث شده تا ووچانگ قدرت‌های خاصی پیدا کند یا شکل او را به چیزی فراتر از انسان تغییر دهند. به نظر می‌رسد ووچانگ حتی بدون این توانایی‌ها نیز بسیار قدرتمند است، اما ممکن است برای برخی از باس‌های پیش رو به آن‌ها نیاز داشته باشد.

جست‌وجو برای حقیقت، شما را در میان معابد فراموش‌شده، ویرانه‌هایی با گیاهان بیش از حد رشد کرده و مسیرهای تاریک مملو از خطر قرار خواهد داد. همانطور که خاطرات گمشده ووچانگ را کنار هم می‌گذارید، به یکی از چندین پایان بازی می‌رسید که هر کدام با انتخاب‌های انجام شده، اسرار کشف شده و متحدانی که برای اعتماد کردن به آن‌ها انتخاب می‌کنید، تعیین می‌شوند.

بازی Wuchang: Fallen Feathers برای پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری ایکس و اس و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. این بازی در روز اول انتشار روی گیم پس قرار خواهد گرفت.

منبع: Gematsu

صفحه‌ی اصلی بازی دیجی‌کالا مگ | اخبار بازی، تریلرهای بازی، گیم‌پلی، بررسی بازی، راهنمای خرید کنسول بازی

source

توسط chehrenet.ir