همانطور که می دانید امروزه استفاده از انواع ابزارهای هوش مصنوعی باعث شده که بسیاری از کارها با سرعت و دقت بیشتری انجام شود. هوش مصنوعی ساخت پاپورپوینت یکی از ابزارهای حرفه ای و کاربردی است که به شما کمک می کند تا بتوانیذ در کوتاه ترین زمان پاورپوینت مورد نظر خود را بسازید و برای اهداف مختلف از آن استفاده کنید. اگر شما هم می خواهید با نحوه ساخت پاورپوینت با هوش مصنوعی آشنا شوید، ادامه این مطلب را از دست ندهید. در این مقاله با آموزش ساخت پاورپوینت حرفه ای با هوش مصنوعی همراه شما عزیزان هستیم.

ساخت پاورپوینت با هوش مصنوعی
ساخت پاورپوینت با هوش مصنوعی

ساخت پاورپوینت با هوش مصنوعی

همانطور که می دانید ساخت پاورپوینت با هوش مصنوعی رایگان و آنلاین یکی از داغ ترین بحث ها در دنیای دیجیتال بوده و توجه افراد زیادی به ویژه افرادی که به دنبال طراحی قالب پاورپوینت در سریع ترین زمان ممکن هستند، به خود جلب کرده است.

قابلیت تبدیل متن به پاورپوینت با هوش مصنوعی رایگان باعث شده است که بتوانید متن خود را به هوش مصنوعی دهید و سپس در کوتاه ترین زمان اسلایدهای جذاب خود را تحویل بگیرید. از آنجایی که اخیرا استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی توسعه یافته، از این رو انواع مختلفی از سایت های ساخت پاورپوینت با هوش مصنوعی با گوشی و کامپیوتر در اختیار کاربران قرار گرفته است تا بتوانند به راحتی پاورپوینت بسازند و برای اهداف مختلف از آن استفاده کنند.

به طور کلی با ساخت پاورپوینت با هوش مصنوعی در گوشی یا آنلاین با استفاده از ابزارهای مختلفی مانند chatgpt و Tome Al، می توانید ارائه خود را با جذابیت و کیفیت بالاتری ارائه دهید.

ساخت پاورپوینت به روش سنتی که شامل انتخاب قالب‌ های طراحی، اسلایدها، قالب بندی، درج محتوا و… می باشد، معمولا زمان بر است و نیاز به دقت و انرژی بالایی می باشد. حال با ورود ابزارهای هوش مصنوعی ساخت پاورپوینت به یکی از ساده ترین کارها تبدیل شده و شما می توانید بر اساس داده هایی به هوش مصنوعی ارائه می دهید، پاورپوینت های جذاب و خلاق تحویل بگیرید.

آموزش ساخت پاورپوینت با هوش مصنوعی
آموزش ساخت پاورپوینت با هوش مصنوعی

آموزش ساخت پاورپوینت با هوش مصنوعی

حال یکی از سوالاتی که ممکن است ذهن شما را نیز درگیر کرده باشد این است که چگونه با هوش مصنوعی پاورپوینت بسازیم؟ برای شروع آموزش ساخت پاورپوینت با هوش مصنوعی، ابتدا باید با مفهوم انواع هوش مصنوعی و کاربردهای آن آشنا باشید.

هوش مصنوعی شما را قادر می سازد تا بتوانید از الگوریتم‌ های مختلفی برای تولید محتوا، انتخاب تصاویر و طراحی اسلایدها استفاده کنید. پس از آشنایی با اصول تولید محتوا با هوش مصنوعی، می‌ توانید به اجرای تمرین‌ های عملی بپردازید و با بهره گیری از ابزارهایی که در ادامه این مطلب معرفی شده، اسلایدهایی حرفه ای با هوش مصنوعی بسازید.

لازم به ذکر است که برای ساخت اسلایدها می‌ توانید از چت‌ بات‌ های هوش مصنوعی نیز استفاده کنید که تنها ساختار اسلایدها را برای شما فراهم می‌ کنند و شما فقط باید اسلایدها را از طریق پاورپوینت بسازید. به همین خاطر، ما در ابتدای صفحه برای شما فیلم آموزش ساخت قالب پاورپوینت هوش مصنوعی رایگان قرار داده ایم تا به این وسیله نحوه کار با این نرم افزار را یاد بگیرید.

 پیشنهاد ویژه: اگر به دنبال آموزش حرفه ای پاورپوینت هستید حتما در دوره پاورپوینت مجتمع فنی آریا تهران شرکت کنید. همچنین شما عزیزان با مراجعه به صفحه فیلم آموزش پاورپوینت می توانید فیلم آموزش پاورپوینت ۲۰۱۶ را به صورت رایگان مشاهده نمایید.

پیشنهاد ویژه: همانطور که می دانید هوش مصنوعی امروزه به یکی از حوزه‌ های پرطرفدار و پیشرو در علم و فناوری محسوب شده که به ماشین‌ ها و سیستم‌ ها این امکان را می‌ دهد تا از طریق داده‌ ها یاد بگیرند و تصمیم‌ گیری کنند. آموزش هوش مصنوعی مهارت ها و تخصص های لازم را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید از این طریق کسب و کار خود را توسعه ببخشید و به موقعیت های عالی دست پیدا کنید. اگر می خواهید اطلاعات کامل و جامعی درباره شرایط و محتوای دوره هوش مصنوعی فنی حرفه ای بدست آورید، بر روی لینک کلیک کنید.

سایت های ساخت پاورپوینت با هوش مصنوعی
سایت های ساخت پاورپوینت با هوش مصنوعی

سایت های ساخت پاورپوینت با هوش مصنوعی

اگر به دنبال بهترین و کاربردی ترین سایت ساخت پاورپوینت با هوش مصنوعی هستید، در ادامه به معرفی انواع سایت تولید پاورپوینت با هوش مصنوعی پرداخته شده است. بهترین سایت طراحی پاورپوینت با هوش مصنوعی عبارتند از:

  1. سایت ساخت پاورپوینت با Tome Al
  2. سایت ساخت پاورپوینت با هوش مصنوعی gamma
  3. سایت ساخت پاورپوینت با هوش مصنوعی chatgpt
  4. سایت ساخت پاورپوینت با هوش مصنوعی popai
  5. سایت ساخت پاورپوینت رایگان Canva
  6. سایت Slidego
  7. سایت تبدیل متن به پاورپوینت با هوش مصنوعی Visme
  8. سایت Appy Pie برای ساخت پاورپوینت
  9. سایت هوش مصنوعی Bea‍utiful.ai‍
  10. ساخت پاورپوینت با هوش مصنوعی Simplified
  11. سایت هوش مصنوعی ساخت پاورپوینت فارسی MagicSlides

پیشنهاد ویژه: اگر به دنبال بهترین سایت های هوش مصنوعی فارسی رایگان هستید، حتما صفحه سایت هوش مصنوعی فارسی رایگان را بررسی کنید.

ساخت پاورپوینت با هوش مصنوعی PopAi
ساخت پاورپوینت با هوش مصنوعی PopAi

ساخت پاورپوینت با هوش مصنوعی PopAi

اگر به دنبال نوعی ابزار سایت ساخت پاورپوینت رایگان با هوش مصنوعی هستید که زبان های مختلف را پشتیبانی کند، پیشنهاد می کنیم از PopAi استفاده کنید. این ابزار با استفاده از قابلیت های GPT-3.5 و GPT-4 علاوه بر ایجاد پاورپوینت، می تواند براساس فایل‌ های پی‌ دی‌ اف یا ورد نیز این کار را انجام دهد. همچنین می تواند یک انتخاب عالی برای ساخت پاورپوینت پایان نامه با هوش مصنوعی باشد.

روش ساخت پاورپوینت با هوش مصنوعی popai به شرح زیر می باشد:

  1. برای شروع طراحی پاورپوینت با هوش مصنوعی PopAi ابتدا باید وارد وب سایت https://www.popai.pro شوید و مراحل ثبت نام را طی کنید.
  2. پس از انجام این کار صفحه ای برای شما باز می شود که در آن می توانید فایل مورد نظر خود را آپلود کنید.
  3. در صورتی که می‌ خواهید هوش مصنوعی به‌ صورت خودکار محتوای جدیدی را برای شما تولید کند، روی AI Creation در نوار سمت چپ کلیک کنید.
  4. حال از نوار بالا، All و سپس Create new presentation را انتخاب نمایید.
  5. در ادامه در پایین صفحه برای شما یک کادر ظاهر می شود که باید ابتدا زبان پاورپوینت را از فهرست انتخاب کرده و سپس موضوع را تایپ کنید و در آخر روی نماد موشک کلیک کنید.
  6. با این کار پیش‌ نمایشی از محتوای تولید شده و حتی فهرستی از منابع استفاده‌ شده برای تهیه‌ محتوا را نیز در اختیار شما قرار خواهد داد.
  7. در آخر، برای مشاهده‌ نسخه‌ نهایی پاورپوینت، باید روی Create presentation ضربه بزنید.
ساخت پاورپوینت با Presentation
ساخت پاورپوینت با Presentation

ساخت پاورپوینت با Presentation

Presentation یکی دیگر از ابزاهای ساخت پاورپوینت حرفه ای با هوش مصنوعی است که در مقایسه با سایت های دیگر می تواند پاورپوینت را به شکلی حرفه ای تر و با کیفیت تر ارائه دهد و امکانات بیشتری را در اختیار شما قرار دهد. به خاطر داشته باشید که برای دانلود پاورپوینت از این سایت به خرید اشتراک نیاز خواهید داشت.

  1. در ابتدا وارد آدرس https://app.presentations.ai شوید و با انتخاب Try for Free مراحل ساخت حساب کاربری را انجام دهید.
  2. به‌ محض ورود به حساب، مشاهده می کنید که این ابزار، علاوه‌ بر توانایی ساخت پاورپوینت به‌ صورت خودکار، می‌ تواند فایل‌ های آماده‌ را نیز در قالب پاورپوینت به شما ارائه دهد.
  3. در ادامه برای ساخت پاورپوینت به‌ صورت خودکار، روی Idea to Deck کلیک کرده و سپس در کادر مربوطه، موضوع مورد نظر خود را بیان کنید. در آخر دکمه Submit را بزنید.
  4. در صفحه‌ بعد، جزئیاتی از موضوع مورد نظر خود را وارد کرده و سپس روی دکمه Generate presentation کلیک کنید.
  5. در قدم بعد، می‌ توانید تعداد اسلایدها را افزایش دهید و در صورت نیاز برخی از آن‌ ها را حذف کنید.
  6. با انتخاب گزینه Continue پس از گذشت چند ثانیه، پاورپوینت برای شما نمایش داده خواهد شد.

پیشنهاد ویژه: اگر می خواهید ساخت انیمیشن با پاورپوینت را از صفر تا صد یاد بگیرید، به صفحه ساخت انیمیشن با پاورپوینت مراجعه کنید.

ساخت پاورپوینت با هوش مصنوعی SlidesAI
ساخت پاورپوینت با هوش مصنوعی SlidesAI

ساخت پاورپوینت با هوش مصنوعی SlidesAI

از دیگر سایت هایی که می توان برای تهیه پاورپوینت با هوش مصنوعی از آن استفاده کرد، سایت SlidesAI می باشد. این ابزار، به کاربران امکان می دهد تا بتوانند فایل های خود را در قالب ورد یا پی دی اف آپلود کرده و سپس متن خلاصه‌ شده را در قالب پاورپوینت تحویل بگیرند.

برای استفاده از این ابزار، باید متن پاورپوینت خود را از قبل آماده کنید. سپس به آدرس https://slidespeak.co بروید و روی Try Now کلیک کنید.

  • حال یک فایل ورد، پی‌ دی‌ اف یا متن خام را وارد کنید.
  • در مرحله بعد، هوش مصنوعی SlideSpeak پس از تجزیه‌ و تحلیل متن، پیش‌ نمایشی از آن را به شما نمایش می‌ دهد.
  • در مرحله آخر، روی گزینه Generate Presentation کلیک کنید تا پاورپوینت نمایش داده شود.
  • ساخت پاورپوینت با هوش مصنوعی SlidesAI، بسیار ساده است اما برای دانلود نهایی پاورپوینت، باید با خرید اشتراک به نسخه‌ پرو برنامه دسترسی داشته باشید.

پیشنهاد ویژه: همانطور که می دانید هوش مصنوعی بینگ یکی دیگر از انواع هوش مصنوعی است که دارای قابلیت ها و امکانات بسیاری می باشد. اگر می خواهید بدانید هوش مصنوعی بینگ چیست و چگونه از هوش مصنوعی بینگ استفاده کنیم، بر روی لینک هوش مصنوعی بینگ فارسی کلیک کنید. همچنین اگر می خواهید با نحوه صحبت با هوش مصنوعی گوگل آشنا شوید، مقاله مذکور را بررسی کنید.

ساخت پاورپوینت با هوش مصنوعی Tome
ساخت پاورپوینت با هوش مصنوعی Tome

ساخت پاورپوینت با هوش مصنوعی Tome

یکی از بهترین ابزارهایی که می توانید از آن برای ایجاد پاورپوینت با هوش مصنوعی استفاده کنید، ابزار Tome است. برای ساخت پاورپوینت حرفه ای با هوش مصنوعی مراحل زیر را طی کنید:

  1. ابتدا آدرس https://tome.app در مروگر خود سرچ کنید و وارد صفحه شوید و سپس مراحل ثبت نام را طی کنید. در حین انجام فرایند ثبت‌ نام، با دو گزینه‌ Basic و Pro مواجه خواهید شد که با انتخاب گزینه اول می‌ توانید به‌ صورت رایگان از امکانات هوش مصنوعی استفاده کنید.
  2. پس از ورود به حساب کاربری‌ خود، گزینه‌ Create را بزنید و در پنجره‌ بازشده، دکمه Create with AI را انتخاب کنید.
  3. با کلیک بر روی کادر کوچکی که پایین صفحه مشاهده می کنید، می‌ توانید از هوش مصنوعی درخواست کنید که دستورات مختلفی را برای شما انجام دهد.
  4. در آخر برای ایجاد پاورپوینت، باید Create presentation about را انتخاب نمایید.
ساخت پاورپوینت با هوش مصنوعی gamma
ساخت پاورپوینت با هوش مصنوعی gamma

ساخت پاورپوینت با هوش مصنوعی gamma

سایت gamma یکی از بهترین سایت های پاورپوینت ساز با هوش مصنوعی است که با ارائه امکانات و قابلیت های متنوع و جذاب، کاربری ساده و آسان و همچنین پشتیبانی از زبان فارسی، به یکی از محبوب ترین ابزارها برای ساخت پاورپوینت تبدیل شده است. برای ساخت پاورپوینت با هوش مصنوعی gamma مراحل زیر را طی کنید.

در ابتدا فیلتر شکن خود را روشن کرده و وارد وب سایت Gamma.app شوید، سپس روی دکمه Sing up for free بزنید.

در مرحله بعد ساخت پاورپوینت با هوش مصنوعی گاما، ایمیل خود را وارد کنید. در صورتی که در سیستم یا گوشی خود اکانت جیمیل دارید، گزینه Continue with Google را بزنید تا با یک تایید و بدون رمز بتوانید وارد سایت شوید.

در ادامه پنجره‌ ای برای شما باز خواهد شد که باید روی گزینه Create workspace را کلیک کنید. سپس پلن خود را انتخاب کنید.

در این قسمت برای شما سه روش وجود دارد که با چه اطلاعاتی پاورپوینت ساخته شود. با استفاده از گزینه Import a file می توانید فایل های ورد یا پی دی اف را وارد کنید، با استفاده از گزینه Generate می توانید تنها با تایپ کردن موضوع ارائه، فایل نهایی را تحویل بگیرید و درنهایت انتخاب گزینه Paste in text به شما امکان می دهد که با کپی کردن متن از گوگل یا هر محتوایی و وارد کردن آن، پاورپوینت خود را بسازید.

در ادامه گزینه Presentation را بزنید تا فایل نهایی به صورت پاورپوینت برای شما ایجاد شود. سپس تعداد اسلایدها را انتخاب کرده و بعد زبان را به فارسی تغییر دهید. در آخر موضوع مورد نظر خود را تایپ کنید. پس از انجام این کار گزینه‌ Generate outline برای شما فعال خواهد شد.

در این بخش می توانید عناوین اسلایدها را به سلیقه خود ویرایش کنید یا اسلاید جدیدی اضافه کنید. در بخش تنظیمات همین بخش با استفاده از گزینه‌ های Brief ،Medium ،Detailed به ترتیب می توانید از میزان کم، متوسط و زیاد متن هر اسلاید را مشخص کنید.

در آخر گزینه Continue را بزنید تا پرزنتشین شما ساخته شود. به خاطر داشته باشید که نسخه رایگان ۴۰۰ سکه به شما میدهد که برای این پاورپوینت ۸ اسلایدی ۴۰ سکه از شما کم خواهد کرد.

در این مرحله از بخش سمت راست قالب و تم پاورپوینت موردنظر خود را برای ساخت این پاورپوینت انتخاب کنید، سپس روی گزینه Generate بزنید و منتظر بمانید تا هوش مصنوعی اسلایدها را برای شما بسازد.

حال اسلایدهای شما آماده است و می توانید از پنل سمت راست متن، تصاویر و اسلایدها را ویرایش کنید یا دانلود کنید. برای دانلود باید گزینه share را بزنید. از بین گزینه ها Export را انتخاب کرده و سپس فرمت فایل خروجی را انتخاب نمایید که برای فرمت پاورپوینت روی Export to Power point کلیک و درنهایت فایل پاورپوینت را دریافت کنید.

ساخت پاورپوینت با هوش مصنوعی chatgpt
ساخت پاورپوینت با هوش مصنوعی chatgpt

ساخت پاورپوینت با هوش مصنوعی chatgpt

همانطور که می دانید ابزار chatgpt، یکی از بهترین ابزارها برای ساخت پاورپوینت با هوش مصنوعی به زبان فارسی و دیگر زبان های مختلف است که علاوه بر قابلیت ساخت پاورپوینت از قابلیت های دیگری مانند ترجمه متن، تولید انواع محتوای متنی و… برخوردار است.

اگر به دنبال یک ابزار برای تبدیل پایان نامه به پاورپوینت با هوش مصنوعی هستید، این ابزار می تواند برای شما مناسب باشد. همچنین برای ترجمه فایل پاورپوینت با هوش مصنوعی نیز می توانید از آن استفاده کنید.

برای ساخت پاورپوینت با هوش مصنوعی chatgpt مراحل زیر را دنبال کنید:

ابتدا باید متنی که از قبل آماده کرده اید را با دستور “Please convert the following text into a ten-slide presentation: [enter the text]” در سایت chatgpt وارد کنید که این دستور به این معناست که «لطفا متن زیر را در ۱۰ اسلاید ارائه کن: [در این کادر باید متن خود را وارد کنید].

در ادامه قالب ارائه خود را به فرمت پاورپوینت تبدیل کنید تا چت جی پی تی آن را به فرمت pptx به شما تحویل دهد. برای این کار می توانید از دستور “Please write the Python code to transform the previous text into the pptx format” کمک بگیریذ.

با این کار چت جی پی تی کد زبان برنامه‌ نویسی پایتون را برای تبدیل کردن اسلاید‌ها به فرمت پاورپوینت، تولید می‌ کند. لازم به ذکر است که لایبرری python-pptx را نیز باید نصب کنید تا کد ساخته شده را برای تولید فایل پاورپوینت عملی کند.

ساخت پاورپوینت با هوش مصنوعی Copilot
ساخت پاورپوینت با هوش مصنوعی Copilot

ساخت پاورپوینت با هوش مصنوعی Copilot

کوپایلت یک برنامه ساخت پاورپوینت با هوش مصنوعی است که کارایی نرم افزارهای آفیس مانند ورد و پاورپوینت را افزایش می دهد. این برنامه با ارائه قابلیت های کاربردی مانند ساخت فایل پاورپوینت با هوش مصنوعی، ایمیل‌ ها و اسناد و… به یکی از بهترین و کاربردی ترین برنامه ها تبدیل شده است.

Copilot در نرم‌ افزارهای سری آفیس در منویی کناری قرار دارد و به کاربران در نوشتن متن، ساخت پاورپوینت حرفه‌ ای بر اساس اسناد ورد و استفاده بهتر از قابلیت‌ هایی مانند PivotTables در اکسل کمک بسیاری می‌ کند.

کاربران مایکروسافت قادرند که از Copilot اطلاعاتی در رابطه با جلسه‌ بعدی شرکت و همچنین تغییرات اخیر مانند نیروهای تازه‌ استخدام‌ شده را درخواست نمایند. Copilot در نرم افزار ورد می تواند با توجه به فایل‌ های دیگر، پیش‌ نویس متن مورد نظر شما را تولید کند. پس از ایجاد متن با هوش مصنوعی، شما این امکان را دارید که به راحتی آن را ویرایش نمایید.

ساخت پاورپوینت با هوش مصنوعی WonderSlide
ساخت پاورپوینت با هوش مصنوعی WonderSlide

ساخت پاورپوینت با هوش مصنوعی WonderSlide

در ادامه معرفی انواع ابزارهای ppt هوش مصنوعی (هوش مصنوعی .ppt)، به ابزار WonderSlide می رسیم که یکی دیگر از ابزارهایی است که امکان نوشتن پاورپوینت با هوش مصنوعی را برای شما فراهم کرده است. این ابزار در کوتاه ترین زمان طراحی مناسبی را برای پاورپوینت شما پیدا می کند و پس از گذشت چند ثانیه می توانید آن را دانلود کنید.

قیمت اشتراک این ابزار به شرح زیر می باشد:

  • نسخه رایگان ۷ روزه
  • اکانت ماهانه ۱۰ دلار
  • اکانت سالانه ۶۹ دلار

ساخت پاورپوینت با سایت Slidebean

در ادامه اموزش ساخت پاورپوینت با هوش مصنوعی، می توان به ابزار Slidebean اشاره کرد که یکی از بهترین سایت های ساخت پاورپوینت با هوش مصنوعی انلاین است که برای افرادی که به ارائه های تجاری نیاز دارند مناسب است.

قیمت اشتراک این ابزار به شرح زیر می باشد:

  • پایه: رایگان
  • دسترسی کامل: ۲۹ دلار در ماه
ساخت پاورپوینت با هوش مصنوعی Appypie Design
ساخت پاورپوینت با هوش مصنوعی Appypie Design

ساخت پاورپوینت با هوش مصنوعی Appypie Design

اگر به دنبال الگوهای متنوعی برای ساخت پاورپوینت هستید تا بتوانید از آن در طراحی پست های رسانه های اجتماعی، تبلیغات آنلاین یا طرح های گرافیکی تجاری استفاده کنید، ابزار Appypie Design می تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

طرز تهیه پاورپوینت با هوش مصنوعی بسیار ساده است و به شما امکان می دهد تا بتوانید هر قسمت از ازائه خود را سفارشی سازی کنید. به طور مثال در قسمت ویرایش پاورپوینت با هوش مصنوعی Appypie Design، می توانید متن اضافه کنید و درنهایت ارائه خود را با فونت ها، سبک ها و رنگ های مختلف آزمایش کنید.

قیمت اشتراک این ابزار به شرح زیر می باشد:

  • ۴ پروژه رایگان با محدودیت امکانات
  • دسترسی نامحدود: ۸ دلار در ماه
ساخت پاورپوینت با هوش مصنوعی Designs.ai
ساخت پاورپوینت با هوش مصنوعی Designs.ai

ساخت پاورپوینت با هوش مصنوعی Designs.ai

اگر هنوز به دنبال این هستید که چجوری با هوش مصنوعی پاورپوینت درست کنیم، پیشنهاد می کنیم ابزار هوش مصنوعی Designs.ai را امتحان کنید. ابزار Designs.ai یکی از بهترین ابزارها برای ساخت پاورپوینت است که به کاربران اجازه می دهد تا بتوانند فیلم، سخنرانی و ارائه های مختلف و جذاب تولید کنند.

کاربری این ابزار بسیار ساده است به طوری که برای استفاده از آن فقط کافیست متن ارائه خود را وارد ابزار کنید سپس مشاهده خواهید کرد که این ابزار طرح های مختلفی را برای شما آماده می کند. علاوه بر این، می توانید با یک کلیک ساده اسلایدهای خود را ویرایش کنید. همچنین، این ابزار طرح ها و ویدیوهای متعددی را برای استفاده در ارائه های مختلف در اختیار شما قرار می دهد.

قیمت اشتراک این ابزار به شرح زیر می باشد:

  • پایه: ۲۹ دلار در ماه
  • حرفه ای: ۶۹ دلار در ماه
  • شرکتی: سفارشی
ساخت پاورپوینت با هوش مصنوعی Beautiful.Ai
ساخت پاورپوینت با هوش مصنوعی Beautiful.Ai

ساخت پاورپوینت با هوش مصنوعی Beautiful.Ai

ابزار Beautiful.Ai از دیگر ابزارهای حرفه ای برای ارائه پاورپوینت اماده با هوش مصنوعی است که با استفاده از آن می توانید عناصر پاورپوینت خود را به صورت دستی ویرایش تنظیم کنید.

علاوه بر این، Beautiful.ai دارای قابلیت همکاری و ویرایش گروهی می باشد و به اعضای تیم اجازه می دهد در اسلایدها کامنت گذاری کنند. از دیگر ویژگی های این ابزار می توان به دسترسی به قالب ها، کتابخانه اسلاید و میلیون ها عکس و فیلم برای ارائه، محتوای قابل تنظیم، پشتیبانی از نریشن صدا، اشتراک و همکاری و… اشاره کرد.

قیمت اشتراک این ابزار به شرح زیر می باشد:

  • حرفه ای: ۱۲ دلار در ماه
  • تیمی: ۴۰ دلار در ماه
  • شرکتی: سفارشی
ساخت پاورپوینت با هوش مصنوعی CalssPoint
ساخت پاورپوینت با هوش مصنوعی CalssPoint

ساخت پاورپوینت با هوش مصنوعی CalssPoint

اگر به دنبال یک ابزار حرفه ای برای ساخت پاورپوینت با هوش مصنوعی فارسی با قابلیت ایجاد تعامل بالا هستید، حتما CalssPoint را امتحان کنید. این ابزار به گونه ای طراحی شده که برای بالا بردن تجربه کاربری در ارائه پاورپوینت ایجاد شده است. این ابزار به ویژه برای اساتید و معلمان بسیار پرکاربرد است چرا که این برنامه تاکید بسیاری بر تعامل دارد.

همچنین وجود ابزارهایی مانند تخته سفید و نظرسنجی مخاطبان در پاورپوینت، باعث می شود که به طور فعال شنوندگان خود را درگیر کند. علاوه بر این موارد، سوالات تولید شده توسط این هوش مصنوعی، باعث ایجاد ابزاری برای یادگیری مخاطبان و همچنین ایجاد یک محیط یادگیری پویاتر و مشارکتی تر می شود.

قیمت اشتراک این ابزار به شرح زیر می باشد:

  • پایه: رایگان
  • حرفه ای: ۸ دلار در ماه

سایت ساخت پاورپوینت رایگان Canva

سایت Canva یکی دیگر از ابزارهای عالی برای ساخت پاورپوینت با هوش مصنوعی تلگرام است که با داشتن UI بسیار حرفه‌ ای بهترین ابزار برای ساخت پاورپوینت به شمار می رود. شما به راحتی توانسته پاورپوینت مورد نظر خود را با این سایت آماده کنید.

تبدیل ورد به پاورپوینت با هوش مصنوعی
تبدیل ورد به پاورپوینت با هوش مصنوعی

تبدیل ورد به پاورپوینت با هوش مصنوعی

یکی از سوالاتی که توسط بسیاری از کاربران پرسیده می شود این است که تبدیل ورد به پاورپوینت با هوش مصنوعی چگونه انجام می شود؟

در پاسخ به این سوال می توان گفت که یکی از بهترین سایت ها برای تبدیل فایل ورد به پاورپوینت با هوش مصنوعی، سایت Slidespilot است که نحوه استفاده از آن بسیار ساده است و نیاز به مراحل پیچیده ای ندارد. برای استفاده از این سایت باید ابتدا فایل مورد نظر خود را انتخاب کنید یا با استفاده از روش Drag and drop فایل خود را در سایت آپلود کنید.

در قدم بعد باید یک template یا قالب که همخوانی بیشتری با محتوای شما دارد را انتخاب نمایید. در آخر بر روی گزینه تبدیل ضربه بزنید و صبر کنید تا هوش مصنوعی فایل ورد شما را تبدیل به ورد کند. معمولا سبک قالب‌ های این سایت شامل تحصیلی، کاری و عمومی می‌ باشد.

ابزار Transform Command نیز یکی دیگر از ابزارهای تبدیل ورد به پاورپوینت با هوش مصنوعی رایگان است که برای تبدیل فرمت فایل‌ های آفیس، ادوبی و انواع و اقسام فایل‌ ها مورد استفاده قرار می گیرد. این فیچر جذاب بر روی بسیاری از نرم افزارها مانند ورد قابل‌ نصب و استفاده است و تنها معایب آن این است که ابتدا باید کاربر Office Insider باشید. علاوه بر برای استفاده از آن باید از نسخه تحت وب استفاده‌ کنید.

پیشنهاد ویژه: اگر می خواهید با نحوه تبدیل پاورپوینت به فیلم آشنا شوید، بر روی لینک کلیک کنید. همچنین با کلیک بر روی لینک نحوه تبدیل پاورپوینت به پی دی اف در گوشی می توانید درباره نخوه تبدیل پاورپوینت به پی دی اف اطلاعات کاملی کسب کنید.

تبدیل pdf به پاورپوینت با هوش مصنوعی

تبدیل پی دی اف به پاورپوینت با هوش مصنوعی چگونه است؟ هوش مصنوعی tinywow.com یکی از بهترین ابزارها برای تبدیل فایل های مختلف از جمله تبدیل pdf به پاورپوینت با هوش مصنوعی می باشد.

با استفاده از این ابزار می توانید فایل های خود را به صورت آنلاین و در کمتر از چند ثانیه به فایل مورد نظر خود تبدیل کنید و از قابلیت ها و امکاناتی که در اختیارتان قرار می دهد بهره ببرید.

ابن ابزار دارای رابط کاربری بسیار ساده است و همه افراد با هر سطح دانشی می توانند از آن استفاده کنند. TinyWOW از بیش از ۲۰ فرمت مختلف پشتیبانی می‌ کند و همین امر آن را به یکی از بهترین ابزارهای تبدیل فایل تبدیل کرده است.

جمع بندی

با هوش مصنوعی پاورپوینت بساز! یکی از دغدغه افراد این است که چگونه در کوتاه ترین زمان یک پاورپوینت جذاب با محتوای عالی بسازند. به همین خاطر ما در این مقاله به معرفی بهترین ابزارهای هوش مصنوعی ساخت پاورپوینت با موضوع و قابلیت های مختلف پرداختیم تا شما عزیزان بتوانید با استفاده از این ابزارها، در کوتاه ترین زمان پاورپوینت مورد نظر خود را بسازید.

سوالات متداول
بهترین سایت ساخت پاورپوینت فارسی با هوش مصنوعی چیست؟

ابزارهایی مانند چت جی پی تی، PopAi، Presentation و… که در این مقاله معرفی شده اند، جزو بهترین ابزارها برای ساخت پاورپوینت فارسی با هوش مصنوعی – رایگان به شمار می روند.

بهترین سایت های ساخت پاورپوینت با هوش مصنوعی کدامند؟

سایت Tome Al، سایت gamma، سایت chatgpt، سایت popai، سایت Canva، سایت Slidego و… از جمله بهترین سایت های ساخت پاورپوینت با هوش مصنوعی به شمار می روند که در این مقاله به معرفی هر یک پرداخته شده است.

تبدیل ورد به پاورپوینت با هوش مصنوعی چگونه است؟

برای تبدیل ورد به پاورپوینت با هوش مصنوعی می توانید از ابزارهای مختلفی استفاده کنید که در این مقاله به طور کامل بررسی کرده ایم.

source

توسط chehrenet.ir