هنری کویل (Henry Cavill)، معروف‌ترین طرفدار مجموعه‌ی Warhammer 40K در دنیا، مانند بسیاری دیگر از بازی Space Marine ۲ که اخیرا منتشر شده، لذت می‌برد.

در یک پست اینستاگرامی، بازیگر نقش سوپرمن (Superman) و سریال ویچر (Witcher) از توسعه‌دهندگان بازی یعنی Saber Interactive برای این بازی اکشن که در دنیای تاریک گیمز ورک‌شاپ (Games Workshop) قرار دارد تمجید کرده است و در این میان فاش کرد که نتوانسته کمپین را به صورت تک‌نفره در حالت دشواری فرشته‌ی مرگ (Angel of Death) که سخت‌ترین حالت دشواری از چهار حالت بازی است، کامل کند. همانطور که در تصویری که در صفحه‌ی اینستاگرام خود گذاشته دیده می‌شود، کویل در حال حاضر در حالت PvP این بازی که Eternal War نامیده می‌شود، در حال بازی است و می‌توانید او را در مچ میکینگ در نسخه‌ی بازی برای رایانه‌های شخصی ببینید، اگرچه این بازیگر آنقدر باهوش بوده که روی نام کاربری خود را با کلمه‌ی nope بپوشاند. این بدان معناست که شما شاید در کنار یا در مقابل هنری کویل در حالت PvP بازی کنید و هرگز این موضوع را متوجه نشوید.

کویل گفت که حالت PvP این بازی پتانسیل زیادی برای عالی شدن دارد و از طرفی اعتراف می‌کند که چیزی در مورد توسعه‌ی بازی‌های ویدیویی نمی‌داند. همچنین قابل ذکر است که کویل با یک کلاس تاکتیکی Ultramarine بازی می‌کند و یک نسخه از کتاب The Horus Heresy را روی میز خود دارد. این کتاب حاوی قوانین و شخصیت‌های ویژه و لشکر Word Bearers است که مطمئنا باعث حدس و گمان‌هایی در میان جامعه‌ی طرفداران این بازی خواهد شد. البته منطقی است که کویل در حال حاضر در جهان این بازی غوطه‌ور باشد زیرا فارغ از اینکه طرفدار دو آتیشه‌ی این مجموعه محسوب می‌شود، گیمز ورک‌شاپ نیز اخیرا خاطر نشان کرده که فیلم و مجموعه‌ی تلویزیونی مورد انتظار Warhammer 40K ساخته‌ی آمازون که کویل به آن پیوسته است، اتفاق نخواهد افتاد مگر اینکه هر دو شرکت بتوانند تا دسامبر سال جاری بر سر عناصر مختلف آن کنار بیایند. بنابراین در صورتی که کویل بخواهد به این اقتباس‌ها بپیوندد، باید بیش از پیش خود را آماده کند.

هنری کویل در حال بازی Space Marine 2

در دسامبر ۲۰۲۳، گیمز ورک‌شاپ گفت که برای یک دوره‌ی ۱۲ ماهه با آمازون همکاری خواهد کرد که این دوره عملا در دسامبر ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد و تنها در صورتی ادامه خواهد یافت که بر سر المان‌های این اقتباس‌ها بین گیمز ورک‌شاپ و آمازون توافق وجود داشته باشد. گیمز ورک‌شاپ گفته که این بدان معناست که گیمز ورک‌شاپ و آمازون فقط چند ماه فرصت دارند تا مسائل بین خودشان را حل کنند، یا فیلم و سریالی که طرفداران به شدت مشتاقش هستند، ممکن است هرگز ساخته نشود.

اگر پروژه‌های Warhammer ۴۰K آمازون به جلو بروند، کویل نیز وارد ماجرا خواهد شد. این بازیگر هالیوودی قرار است در تمام محصولات آمازون استودیو با محوریت این مجموعه نقش‌آفرینی کند و همچنین نقش تهیه‌کننده‌ی اجرایی را داشته باشد. در حالی که جزئیات دقیقی در مورد سریال‌ها و فیلم‌ها منتشر نشده است اما با این وجود، کویل برای زندگی بخشیدن به این بازی هیجان‌زده به نظر می‌رسید و گفته است:

من از زمان بچگی عاشق وارهمر بودم و این موضوع حضور در اقتباس‌ها را واقعا برای من خاص کرد. فرصت پاسداری از این جهان سینمایی از بدو پیدایش باعث افتخار و مسئولیتی عالی‌ برای من است. من نمی‌توانم به خاطر همه‌ی تلاش‌های زیادی که توسط ورتیگو (Vertigo)، آمازون و گیمز ورک‌شاپ برای تحقق این امر و یک قدم نزدیک‌تر شدن به تحقق یک رویای مادام العمر انجام داده‌اند، بیشتر از این سپاسگزار باشم.

گفتنی است که در ماه فوریه، کویل دوباره به پروژه‌ی Warhammer ۴۰K آمازون اشاره کرد و گفت:

این بزرگترین فرصت شغلی من است. نمی‌توانم جزئیات زیادی در مورد آن بگویم زیرا هنوز در روز‌های اولیه‌ی ساخت است. اما برای من بسیار مهم است که جهان مجموعه را به خوبی روی پرده‌ی سینما بیاورم و به منابع وفادار باشم. این چیزی است که من از کودکی با آن سر و کار داشتم و همچنین چیز‌هایی هستند که در بزرگسالی اوقات فراغت خود را با خیال پردازی در مورد آن‌ها صرف می‌کنم و می‌توانم آن را به واقعیت پیوند بدهم. هیچ دلیلی بزرگتر از این برای پیوستن من به صنعت سینما وجود ندارد.

در مورد نقش کویل، او در گذشته به بازی در نقش یکی از پریمارچ‌ها یا کاپیتان جنرال‌ها ابراز علاقه کرده که این‌ها شخصیت‌های کلیدی و رده بالا از افسانه‌ی وارهمر هستند.

منبع: IGN

صفحه‌ی اصلی بازی دیجی‌کالا مگ | اخبار بازی، تریلرهای بازی، گیم‌پلی، بررسی بازی، راهنمای خرید کنسول بازی

source

توسط chehrenet.ir