مشکل تایپ فارسی در فتوشاپ یکی از مشکلاتی است که ممکن است بسیاری از افراد با آن مواجه شده باشند چرا که این نرم افزار به صورت پیش فرض روی تنظیمات فارسی نویسی تنظیم نشده است. در این مقاله از سری مقالات آموزش فتوشاپ به حل مشکل تایپ جدا جدا در فتوشاپ خواهیم پرداخت. شما می توانید در همین ابتدای مقاله فیلم رفع مشکل فارسی نوشتن در فتوشاپ را مشاهده کنید و برای رفع این ایراد خیلی سریع اقدام کنید.

فارسی نوشتن در فتوشاپ

اگر می خواهید بدانید دلیل جدا جدا نوشتن حروف فارسی در فتوشاپ cs3 چیست و به دنبال سریع ترین راه حل برای فارسی کردن فتوشاپ هستید باید بگوییم تنها با دو کلیک قادر به درست فارسی نوشتن در فتوشاپ بدون به هم ریختگی خواهید بود.

سریع ترین راه حل برای رفع مشکل جدا نوشتن حروف فارسی در فتوشاپ cs6 یا همان فارسی نویسی در فتوشاپ رفتن به بخش type و انتخاب گزینه middle east می باشد. مشکل تایپ فارسی در فتوشاپ زمانی ظاهر می شود که شما برای اولین بار در نرم افزار فتوشاپ بخواهید اقدام به نوشتن یک متن به صورت فارسی نمایید.

برای صحیح نوشتن فارسی در فتوشاپ یا به عبارتی دیگر برای این که بخواهید یک متن فارسی را در نرم افزار فتوشاپ بدون به هم ریختگی قرار دهید و همچنین برای حل مشکل تایپ در فتوشاپ می توانید از روش های مختلفی استفاده نمایید که در بخش های بعدی برای شما عزیزان ان ها را ذکر نموده ایم.

برای اینکه بخواهید فونت فارسی در فتوشاپ به صورت صحیح و بدون به هم ریختگی نمایش داده شود ابتدا باید به بخش file رفته و گزینه نوشتن یا همان type را انتخاب نمایید و سپس از بین گزینه ها روی Middle Eastern Features کلیک کنید و برنامه را بسته و مجدد بازکنید.

آموزش فارسی نوشتن در فتوشاپ

روش فارسی نوشتن در فتوشاپ چگونه است؟ گاهی ممکن است شاهد چسبیدن حروف در فتوشاپ پس از نوشتن متن فارسی باشید. فارسی نویسی در فتوشاپ و نحوه تایپ فارسی در فتوشاپ به این صورت می باشد که ابتدا وارد تنظیمات فارسی نوشتن در فتوشاپ شده و در بخش type از بین گزینه ها middle eastern features را انتخاب نمایید.

آموزش نوشتن متن در فتوشاپ و سایر انواع آپدیت های این نرم افزار به یک شکل بوده و برای حل مشکل بهم ریختگی فونت فارسی در فتوشاپ تنها کافی است گزینه ای که بالاتر نیز ذکر شد را فعال نموده و مجدد نرم افزار را باز کنید.

چنانچه اولین بار باشد که بخواهید در فتوشاپ یک متن فارسی را تایپ نمایید باید بگوییم که زبان فارسی در فتوشاپ به صورت بهم ریخته نمایش داده خواهد شد. برای درست شدن تایپ فارسی در فتوشاپ بهترین راه حل این است که وارد بخش تنظیمات فایل شده و با انتخاب تایپ گزینه middle eastern features را انتخاب نمایید. برای طریقه فارسی نوشتن در فتوشاپ ۲۰۲۳ (طرز فارسی نوشتن در فتوشاپ) نیز باید همین مراحل را طی نمایید.

فیلم آموزش حل مشکل فارسی نوشتن در فتوشاپ

اگر می خواهید به صورت حرفه ای کار با نرم افزار فتوشاپ را یاد بگیرید و از این راه کسب درآمد داشته باشید می توانید ابتدا فیلم های آموزش فتوشاپ رایگان ما را مشاهده کنید.

فارسی در فتوشاپ و درست کردن فونت فارسی در فتوشاپ دارای چند روش می باشد که در فیلم اموزش نوشتن متن فارسی در فتوشاپ ما برای شما عزیزان آسان ترین روش برای رفع مشکل فارسی نویسی در فتوشاپ را به صورت مرحله به مرحله قرار داده ایم.

در فیلم حل مشکل فارسی نوشتن در فتوشاپ ۲۰۲۰ به صورت کاملا روان با شیوه حل مشکل جدا نوشتن حروف فارسی در فتوشاپ قدیمی و جدید (جدا نوشتن فارسی در فتوشاپ) آشنا خواهید شد. اگر با مشاهده این فیلم همچنان ایراد شما در حل مشکل فارسی نویسی در فتوشاپ پابرجا باقی ماند، می توانید ادامه مطلب را که روش های رفع مشکل فونت فارسی در فتوشاپ است را مطالعه کنید.

در ادامه مطلب تمام روش هایی که می توانید مشکل فونت فارسی در فتوشاپ را رفع کنید توضیح داده ایم. اگر با مطالعه این مقاله و مشاهده فیلم آموزشی سوالی برای شما باقی ماند می توانید در بخش نظرات سوال خود را مطرح کنید تا اساتید ما در کوتاه ترین زمان پاسخ شما را بدهند.

حل مشکل فارسی نوشتن در فتوشاپ با پنل پاراگراف

چگونه در فتوشاپ فارسی تایپ کنیم؟ یکی از روش هایی که می توانید برای فارسی نوشتن در فتوشاپ ۲۰۲۱ و حل مشکل فونت فارسی در فتوشاپ از آن ها استفاده کنید انجام یک سری تنظیمات در بخش پاراگراف نوشته می باشد. از مشکلات رایج فتوشاپ برای تایپ فارسی جدانویسی حروف فارسی است که با انجام مراحل زیر می توانید این مشکل را برطرف کنید.

برای تصحیح چپ به راست نوشتن شدن فارسی در فتوشاپ cc با استفاده از این روش باید مراحل زیر را طی کنید:

  • در پنل پاراگراف برای رفع مشکل تایپ فارسی در فتوشاپ باید آیکن ۳ خط را انتخاب کنید.
  • با انتخاب این آیکن می توانید به گزینه های مربوط به پاراگراف دسترسی داشته باشید و آن ها را تغییر دهید تا درست کردن فونت فارسی در فتوشاپ و نوشتن متن فارسی زیبا در فتوشاپ انجام شود.
  • در این مرحله باید گزینه World-Ready Layout و Middle Eastern features را فعال کنید تا در کنار آن ها تیک فعال شود.
  • به این ترتیب تصویری را که انتخاب کرده اید شامل این ویرایش خواهد بود و مشکل تایپ فارسی در فتوشاپ برطرف می شود.
حل مشکل تایپ در فتوشاپ با پنل پاراگراف
حل مشکل تایپ در فتوشاپ با پنل پاراگراف

اگر سوالی در مورد درست کردن فونت فارسی در فتوشاپ و تنظیم فونت فارسی در فتوشاپ دارید که با این راه حل رفع نشد می توانید در بخش نظرات مطرح کنید تا اساتید ما در اسرع وقت پاسخ شما را بدهند.

فارسی کردن در فتوشاپ یا همان فارسی نوشتن در فوتوشاپ دارای راه حل های ساده ای می باشد که یکی از آسان ترین این راه حل ها را در بخش زیر برای شما عزیزان قرار داده ایم.

حل مشکل فارسی نوشتن در فتوشاپ با نصب برنامه

برای آن که بتوانید مشکلات فارسی نوشتن در فتوشاپ ۲۰۲۴ را رفع کنید شما باید روش های قبلی را انجام دهید اما اگر این روش ها جواب نداد می توانید از برنامه هایی که به شما معرفی می کنیم کمک بگیرید و مشکل نحوه فارسی نوشتن در فتوشاپ را رفع کنید.

  1. برنامه notepad
  2. برنامه word از مجموعه office
  3. wordpad

شما به راحتی می توانید در این برنامه ها متن دلخواهتان را تایپ کنید و از آن ها کپی کرده و در فتوشاپ پیست کنید. با این روش ساده می توانید مشکل سرهم نوشتن فارسی در فتوشاپ (سر هم نوشتن فارسی در فتوشاپ) را رفع کنید و به راحتی رفع مشکل فارسی نویسی در فتوشاپ را تجربه کنید.

همچنین می توانید در بخش چت برنامه هایی مانند واتساپ نیز متن مورد نظر را تایپ کنید و متن مورد نظر را کپی و در فتوشاپ پیست کنید. به این ترتیب مشکل تایپ در فتوشاپ را دور زده اید و به راحتی توانسته اید اقدام به حل مشکل فونت فارسی در فتوشاپ کنید.

از جمله بهترین فونت فارسی فتوشاپ و تایپ فارسی فتوشاپ عبارتند از: فونت بی یکان، فونت لاله زار، فونت بی العام، فونت کلمه.

حل مشکل برعکس نوشته شدن متن در فتوشاپ

حل مشکل برعکس نوشتن فارسی در فتوشاپ ۲۰۲۰ چگونه است؟ گاهی متن فارسی شما در فتوشاپ به صورت برعکس نوشته می شود و شما برای آن که بتوانید یک متن را به فارسی بنویسید به مشکل بر می خورید و این سوال ایجاد می شود که علت برعکس نوشتن فارسی در فتوشاپ چیست؟ در واقع به هم ریختگی تنظیمات تایپ در فتوشاپ باعث بروز این مشکل خواهد شد.

برای رفع مشکل فونت فارسی در فتوشاپ و رفع بهم ریختن فونت فارسی در فتوشاپ ابتدا مراحل زیر را انجام دهید و سپس یک بار نرم افزار را ببندید و مجددا باز کنید تا این مشکل رفع شود.

برای آن که بتوانید تایپ فارسی در فتوشاپ را بدون برعکس شدن حروف انجام دهید و مشکل نوشتن فارسی در فتوشاپ را حل نمایید باید جهت متن را راست به چپ کنید. به صورت پیش فرض این بخش به صورت چپ به راست می باشد که شما باید در پنل پاراگراف این تنظیمات را انجام دهید.

در اینترنت برنامه ها و وب سایت هایی تحت عنوان سایت فارسی نوشتن در فتوشاپ (فارسی نویس فتوشاپ) و همچنین فارسی ساز فتوشاپ وجود دارند که اقدام به فارسی کردن متن شما و صحیح کردن حروف می نمایند. اما لازم به ذکر است برای رفع مشکل تایپ فارسی در فتوشاپ و همچنین حل مشکل برعکس نوشتن فارسی در فتوشاپ ۲۰۱۹ و سایر نسخه ها می توانید خودتان و تنها با انجام چند مرحله ساده قادر به فارسی نوشتن متن مورد نظرتان باشید.

همانطور که گفته شد برای درست کردن فونت فارسی در فتوشاپ، رفع برعکس نوشتن فونت فارسی در فتوشاپ و رفع برعکس نوشتن فارسی در فتوشاپ cs3 ابتدا به بخش edit رفته و سپس از گزینه preferences تایپ را انتخاب کنید و Middle Eastern Features را کلیک کرده و ok را بزنید.

طریقه فعال سازی پالت ها در فتوشاپ را می توانید در مقاله چگونه نوار ابزار فتوشاپ را فعال کنیم مطالعه کنید.

اگر میخواهید به صورت رایگان فتوشاپ را یاد بگیرید میتوانید ۵۰ قسمت فیلم آموزشی رایگان را در صفحه آموزش فتوشاپ رایگان مشاهده کنید.

حل مشکل فونت فارسی در فتوشاپ

برای حل مشکل جدا نوشتن فونت فارسی در فتوشاپ چکار کنیم؟ برای حل مشکل جدا نوشتن فارسی در فتوشاپ یا تایپ فارسی در فتوشاپ ۲۰۱۷ یا به عبارتی مشکل جدا نوشتن حروف فارسی در فتوشاپ ۲۰۲۰ چند مرحله بسیار ساده را باید انجام دهید.

  • ابتدا از مسیر  Edit >> preferences >> type  وارد پنجره مربوط به تایپ شوید.
  • از این پنجره مطابق با تصاویر زیر، تیک گزینه Middle Eastern and south Asian را فعال کنید.
  • پس از فعال کردن تیک گزینه Middle Eastern and south Asian نرم افزار فتوشاپ را ببندید و دوباره باز کنید.

بعد از اینکه دوباره نرم افزار فتوشاپ را باز کردید:

  • از مسیر Type >> language option تیک گزینه Middle Eastern Featuer را فعال نمایید تا مشکل تایپ فارسی در فتوشاپ ۲۰۱۷ را حل کرده باشید.

در ادامه آموزش فارسی نوشتن در فتوشاپ ۲۰۲۰، دقت داشته باشید که برای رفع مشکل فارسی نوشتن در فتوشاپ ۲۰۲۰ در ورژن های مختلف ممکن است در مرحله اول پیام های مختلفی را مشاهده کنید که هیچ تفاوتی با هم ندارند و شما باید گزینه های زیر را انتخاب کنید:

  1. در فتوشاپ ورژن ۲۰۲۱ گزینه World-Ready Layout
  2. در فتوشاپ نسخه ۲۰۲۰ گزینه World-Ready Layout
  3. در فتوشاپ نسخه ۲۰۱۹ گزینه Middle Eastern and South Asian

در صورتی که با این روش نتوانستید مشکل تایپ فارسی در فتوشاپ را رفع کنید بهتر است روش هایی که در ادامه برای حل مشکل فارسی نویسی در فتوشاپ بررسی می کنیم را امتحان کنید.

اگر همچنان سوالی در مورد نوشتن متن فارسی در فتوشاپ و فارسی ساز فتوشاپ در ذهن تان باقی مانده می توانید در قسمت نظرات مطرح کنید تا اساتید ما در اسرع وقت پاسخ شما را بدهند.

همان طور که میدانید فتوشاپ یکی از نرم افزار هایی است که اگر به صورت حرفه ای آن را یاد بگیرید میتوانید کسب درآمد بالایی از آن داشته باشید. اگر نمیدانید فتوشاپ چه قابلیت هایی دارد که از آن بی خبرید حتما مقاله فتوشاپ چیست را مطالعه کنید و با یادگیری حرفه ای آن وارد بازار کار شوید.

حل مشکل فارسی نوشتن اعداد در فتوشاپ

یکی دیگر از مشکلاتی که تایپ فارسی در فتوشاپ برای کاربران ایجاد کرده است فارسی نوشتن اعداد در فتوشاپ cs5 می باشد زیرا کاربران گاهی می خواهند حتی اعدا را به صورت فارسی تایپ کنند و صفر تا صد متنشان فارسی باشد. برای حل مشکل تایپ اعداد فارسی در فتوشاپ باید مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

بعد از انجام مراحل فوق می بایست برای نمایش اعداد فارسی در فتوشاپ یک مرحله کوچک دیگر را نیز انجام دهید. هر چند در اکثر اوقات همین مشکل هم با انجام مراحل فوق برطرف می گردد.

  • برای فارسی نوشتن عدد در فتوشاپ از پنل های موجود در سمت راست فتوشاپ پنل character را انتخاب کنید.
  • از پنل باز شده از قسمت Digits فارسی را انتخاب کنید.
فارسی نوشتن اعداد در فتوشاپ
فارسی نوشتن اعداد در فتوشاپ
  • برای فارسی نوشتن اعداد فتوشاپ (فارسی نوشتن با فتوشاپ) در صورتی که پنل character در پنل های موجود حاضر نبود، با استفاده از منوی window آن را فعال کنید تا اعداد فارسی در فتوشاپ نمایش داده شوند.
فارسی نوشتن اعداد در فتوشاپ
فارسی نوشتن اعداد در فتوشاپ

به این ترتیب خیلی راحت به رفع مشکل فارسی نوشتن اعداد در فتوشاپ پرداختید.

حل مشکل شکسته نوشته شدن کلمات فارسی در فتوشاپ

شکسته شدن حروف در نرم افزار فتوشاپ به معنای جدا شدن حروف مانند عبارت ف‌ت‌وش‌اپ می باشد. برای رفع این مشکل همانطور که قبلا گفته شد باید به قسمت منوی بالایی برنامه بروید و سپس روی Edit کلیک کنید. پس از آن به قسمت Preferences رفته و گزینه Type را انتخاب نمایید.

در این حالت صفحه‌ ای برای شما نمایش داده می‌ شود. در این مرحله شما باید به قسمت سمت راست یعنی Choose Text Engine Options توجه کنید. در ادامه باید یکی از گزینه‌ های زیر را انتخاب نمایید:

  • انتخاب گزینه World-Ready Layout در فتوشاپ نسخه ۲۰۲۲
  • انتخاب گزینه World-Ready Layout در فتوشاپ نسخه ۲۰۲۱
  • انتخاب گزینه World-Ready Layout در فتوشاپ نسخه ۲۰۲۰
  • انتخاب گزینه Middle Eastern and South Asian در فتوشاپ نسخه ۲۰۱۹

غیر فعال بودن middle eastern features در فتوشاپ

در برخی مواقع به دلیل غیر فعال بودن middle eastern features با مشکل جدا نویسی مواجه خواهید شد.

همانطور که بالاتر در رابطه با مشکل فارسی در فتوشاپ و همچنین درست کردن فونت در فتوشاپ گفته شد، شما تنها با انجام دو مرحله ساده می توانید قادر به درست کردن فونت در فتوشاپ و فارسی تایپ کردن در فتوشاپ باشید. middle eastern features گزینه ای است که با انتخاب آن دیگر شاهد به هم ریختگی های متن های فارسی در نرم افزار فتوشاپ نخواهید بود.

  • برای این کار باید ابتدا وارد منوی Type در برنامه فتوشاپ شوید.
  • سپس گزینه Language Options را انتخاب کنید.
  • در قدم بعد باید گزینه Middle Eastern features را فعال نمایید.
  • در آخر فایل را ذخیره کرده و سپس نرم افزار را بسته و مجددا باز کنید تا تغییرات اعمال شوند.

با فعال کردن گزینه middle eastern features در نرم افزار فتوشاپ می توانید به راحتی قادر به نوشتن تمامی کلمات و جملات به صورت فارسی و بدون جدا شدن از هم باشید و در واقع راه حل مشکل جدا نویسی در فتوشاپ نیز فعال نمودن همین گزینه می باشد.

فارسی کردن فتوشاپ
فارسی کردن فتوشاپ

فارسی کردن فتوشاپ

برای فارسی کردن فتوشاپ قابلیت خاصی وجود ندارد و شما نمی توانید گزینه های این برنامه را فارسی سازی کنید ولی اگر منظور شما از فارسی کردن فتوشاپ یا فارسی کردن فتوشاپ ۲۰۲۰ و سایر نسخه ها اضافه کردن فونت فارسی فتوشاپ و نوشتن متن فارسی در فتوشپ بدون مشکل جدا شدن و شکسته شدن حروف می باشد می توانید از راهکار های گفته شده در بالای مقاله به این منظور بهره ببرید.

برای نوشتن فارسی در فتوشاپ شما می توانید با انتخاب ابزار Type Tool در نوار ابزار بالا روی فونت های پیش فرض موجود کلیک کنید و با انتخاب گزینه Load فایل فونت مورد نظرتان را انتخاب کرده و در فتوشاپ اپلود کنید.

به صورت کلی تنظیمات فارسی نویسی در فتوشاپ و فارسی کردن فونت فتوشاپ به این صورت می باشد که ابتدا وارد بخش edit شده و پس از انتخاب گزینه type تیک middle را فعال نمایید.

همچنین برای حل مشکل چپ به راست نوشتن متن فارسی در فتوشاپ نیز می توانید متن را انتخاب کرده و سپس به بخش paragraph بروید و گزنیه left to right را انتخاب کنید.

برای اصلاح نوشتن فارسی در فتوشاپ و همچنین اصلاح فونت فارسی در فتوشاپ ابتدا به بخش edit رفته و سپس از گزینه preferences تایپ را انتخاب کنید و Middle Eastern Features را کلیک کرده و ok را بزنید.

پس اگر می خواهید بدانید چگونه فونت فارسی را در فتوشاپ درست کنیم باید بگوییم با ورود به بخش تنظیمات فونت فارسی در فتوشاپ قادر به تایپ فارسی در فتوشاپ بدون به هم ریختگی باشید.

فارسی نوشتن در فتوشاپ در مک

فارسی نویسی در فتوشاپ مک یکی از چالش های دارندگان مک می باشد و همواره با این سوال رو به رو هستیم که روش حل مشکل برعکس نوشتن فارسی در فتوشاپ cs6 و در مک چگونه است. برای حل مشکل تایپ فارسی در فتوشاپ در مک شما باید مراحل زیر را طی کنید.

  • در مرحله اول باید از منو بالا گزینه Preferences را انتخاب کنید. منو کشویی برای شما باز می شود که باید از میان گزینه های نمایش داده شده General را انتخاب نمایید.
  • صفحه ای برای حل مشکل تایپ فارسی در فتوشاپ پیش روی شما باز می شود که باید گزینه Type را انتخاب نمایید.
  • در نهایت برای رفع مشکل جدا نوشتن حروف فارسی در فتوشاپ ۷ و سایر نسخه ها گزینه Choose Text Engine Option را انتخاب نمایید و گزینه Middle Eastern and South را فعال کنید.
  • در مرحله آخر نیاز است برای اعمال تغییرات برنامه فتوشاپ خود را ببندید و مجددا باز کنید.

همانطور که مشاهده کردید مراحل رفع مشکل فارسی نویسی در فتوشاپ (جدا نوشتن حروف فارسی در فتوشاپ cs5) در ویندوز و مک تفاوتی با هم ندارند و شما می توانید این مراحل را در سیستم عامل های مختلف امتحان کنید.

فارسی نوشتن در فتوشاپ ۲۰۱۸

اگر از فتوشاپ ۲۰۱۷ یا ۲۰۱۸ استفاده می کنید و می خواهید بدانید چگونه در فتوشاپ متن فارسی بنویسیم مراحل زیر را انجام دهید:

  • از منوی اصلی مسیر Type > Language option گزینه Middle eastern feature را انتخاب نمایید.
  • فارسی نویسی با قابلیت RTL در نرم افزار فعال و قابل استفاده خواهد بود.

لازم به ذکر است روش فارسی نوشتن در فتوشاپ ۲۰۱۷ و فارسی کردن فونت در فتوشاپ در تمامی نسخه های این نرم افزار یکسان خواهد بود.

فارسی نوشتن در فتوشاپ ۲۰۲۲

برای رفع مشکل فارسی نوشتن در فتوشاپ ۲۰۲۲ و همچنین فارسی نوشتن در فتوشاپ ۲۰۲۳ ابتدا در منوها، به Edit> Preferences> Type بروید. سپس در پنجره Preferences ، کادر انتخاب Text Engine گزینه ، Middle Eastern and South Asian را انتخاب کنید.

چرا در فتوشاپ حروف جدا نوشته میشود

در رابطه با پاسخ این سوال که چرا در فتوشاپ حروف جدا نوشته میشود یا اینکه دلیل برعکس نوشتن فارسی در فتوشاپ چیست، نیز باید بگوییم که فتوشاپ نرم افزار شرکت ادوبی بوده و در اقع نرم افزاری انگلیسی می باشد و حروف فارسی در آن به هم ریخته نمایش داده خواهد شد.

جمع بندی

در این مقاله تلاش شد صفر تا صد درست نوشتن فونت فارسی در فتوشاپ و حل مشکل فونت فارسی در فتوشاپ را بررسی کنیم و روش های مختلف تایپ فارسی در فتوشاپ را به صورت گام به گام تصویری به شما توضیح دادیم. با همه این توضیحات اگر همچنان سوالی در مورد اینکه چگونه در فتوشاپ فارسی بنویسیم که حروف شکسته و جدا جدا نشوند در ذهن شما باقی ماند که به ان پاسخ داده نشده بود می توانید در قسمت نظرات مطرح کنید تا اساتید ما در اسرع وقت پاسخ شما را بدهند. با اضافه کردن فونت فارسی در صورتی که برای نوشتن فونت فارسی در فتوشاپ با مشکل رو به رو شدید می توانید از راهکارهای گفته شده مشکل را رفع کنید.

امیدواریم این مقاله و فیلم آموزشی پاسخی مناسب به پرسش های شما در مورد مشکل تایپ فارسی در فتوشاپ بوده باشد درصورتی که این آموزش رایگان رضایت شما را جلب کرده است  در جهت حمایت از ما و ایجاد دلگرمی بیشتر نظرات خود را در همین صفحه ارسال کرده و مقاله ما را به اسم آموزشگاه فتوشاپ آریا تهران در صفحات اجتماعی منتشر کنید.

سوالات متداول

رفع مشکل تایپ فارسی در فتوشاپ چگونه است؟

شما باید مراحلی را طی کنید که در این مقاله تمام مراحل را به صورت تصویری توضیح داده ایم. ابتدا از مسیر  Edit >> preferences >> type  وارد پنجره مربوط به تایپ شوید. از این پنجره مطابق با تصاویر زیر، تیک گزینه Middle Eastern and south Asian را فعال کنید. پس از فعال کردن تیک گزینه Middle Eastern and south Asian نرم افزار فتوشاپ را ببندید و دوباره باز کنید.

فارسی نوشتن اعداد در فتوشاپ چگونه است؟

همانطور که در مقاله به صورت تصویری آموزش درست نوشتن فارسی در فتوشاپ داده شده است باید برای فارسی نوشتن اعداد در فتوشاپ از پنل های موجود در سمت راست فتوشاپ پنل character را انتخاب کنید. از پنل باز شده از قسمت Digits فارسی را انتخاب کنید.

چگونه در فتوشاپ فارسی بنویسیم؟

نوشتن حروف فارسی در فتوشاپ ۷ تنها یک روش دارد که آن هم رفتن به بخش edit و قرار دادن تیک Middle Eastern Features می باشد. در مقاله در رابطه با حل مشکل تایپ فارسی در فتوشاپ به صورت جامع صحبت کرده ایم.

چگونه فتوشاپ را فارسی کنیم؟

فارسی سازی فتوشاپ یا همان فارسی کردن آیتم ها رد نرم افزار فتوشاپ دارای روش های مختلفی می باشد که در این مقاله سعی کردیم آن ها را برای شما عزیزان به صورت مرحله به مرحله قرار دهیم.

چرا در فتوشاپ حروف فارسی جدا نوشته میشه؟

در نرم افزار فتوشاپ چنانچه بخواهید یک متن را به صورت فارسی تایپ نمایید اگر بار اولتان باشد حروف به صورت بلعکس و به هم ریخته به شما نمایش داده می شود. در مقاله در رابطه با روش های رفع این مشکل صحبت کرده ایم.

source

توسط chehrenet.ir