همانطور که می دانید نرم افزار پاورپوینت یکی از محبوب ترین برنامه های مجموعه Microsoft Office است که دارای امکانات متنوعی از جمله متن، تصویر، نمودار، جارت، جدول، اسمارت آرت، اینفوگرافی، ویدئو و سایر المان های گرافیکی و… می باشد و برای موارد مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. اگر شما هم با کاربردهای پاورپوینت آشنا نیستید و می خواهید بدانید فایل پاورپوینت چیست و چه کاربردی دارد، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

پاورپوینت چیست
پاورپوینت چیست

پاورپوینت چیست و چه کاربردی دارد

برنامه پاورپوینت به انگلیسی (پاورپوینت زبان انگلیسی) که به شکل powerpoint نوشته می شود، نرم افزاری بسیار ساده و ایده آل برای ساخت فایل های چند رسانه ای و تصویری مانند کاتالوگ های الکترونیکی، تبلیغات معرفی شرکت و پروژه های شرکتی، و برنامه های اطلاع رسانی ساده است.

یکی از سوالات پر تکرار علاقه مندان به نرم افزارهای اداری این است که برنامه پاور پوینت چیست و پاورپوینت یعنی چی؟ تعریف پاورپوینت بسیار ساده است. همانطور که در عکس برنامه پاورپوینت (عکس پاورپوینت) مشاهده می کنید، برنامه پاورپوینت، مهارت ششم از مهارت های هفتگانه ICDL و یکی از نرم افزارهای نرم افزاری Microsoft Office محصول شرکت بزرگ مایکروسافت است که همانطور که از نام آن پیداست برنامه هایی ایجاد می کند که مختص کار های شرکتی و اداری می باشد.

پیشنهاد ویژه: اگر می خواهید درباره مهارت های هفت گانه کامپیوتر اطلاعات کامل تری کسب کنید، حتما مقاله icdl چیست را مطالعه کنید.

اگر می خواهید بدانید منظور از پاورپوینت چیست (پاورپونت چیست) باید بگوییم پاور پوینت یکی از بهترین نرم افزارها در جهان می باشد که با استفاده از آن می توانید انواع پروژه های خود را به صورت اسلایدی ارائه دهید.

همانطور که در ابتدای مقاله نیز گفته شد پاورپوینت در دسته نرم افزارها و برنامه های مایکروسافت قرار دارد که با استفاده از آن قارد به ساخت انواع اسلایدها خواهید بود. پس در رابطه با پاسخ این سوال که پاورپوینت چیست و چگونه درست میشود باید بگوییم با استفاده از نرم افزار پاورپوینت می توانید تمامی پروژه ها و یا حتی تحقیق های مدرسه و یا دانشگاه خود را ارائه دهید.

در ادامه توضیح پاورپوینت (توضیح پاور پوینت) باید بدانید که امروزه در تمامی صنایع مختلف، از پاورپوینت و ویژگی هایش استفاده می شود و می توان این نرم افزار را به عنوان یکی از غول های صنعت گرافیک نام برد. شما عزیزان با استفاده از نرم افزار پاورپوینت قادر به ساخت و طراحی انواع بروشور ها و کاتالوگ ها نیز خواهید بود.

لازم به ذکر است که ساخت انیمیشن با پاورپوینت یکی از کاربردهای اصلی این نرم افزار است و شما حتی می توانید با استفاده از این نرم افزار انیمیشن نیز تهیه نمایید؛ به همین خاطر نرم افزار پاورپوینت اوسینت یکی از برنامه های مورد علاقه بخش تبلیغات شرکت ها و بخصوص دانشجویان و دانش آموزان است.

با کمی تحقیق درباره نرم افزار پاورپوینت خواهید فهمید که شما به کمک برنامه پاورپوینت برای کامپیوتر می توانید اسلایدهای تصویری و نوشتاری را به عنوان پروژه تهیه و آن را به کمک پروژکتور به مخاطبین خود ارائه دهید. با توجه به آنچه گفته شد بیشترین استفاده از نرم افزار پاورپوینت برای ساخت فایل های تصویری قابل نمایش در سمینارهای و جلسات علمی و اداری است.

تاریخچه پاورپوینت

تاریخچه پاورپوینت کامپیوتر چیست؟ در ادامه تحقیق در مورد برنامه پاورپوینت (تحقیق درمورد پاورپوینت) باید بگوییم که نرم افزار پاور پوینت برای اولین بار در سال ۱۹۸۷ توسط شرکت فورتات در سانی ویل کالیفرنیا با نام Presenter برای ویندوز ۲ طراحی شد. ۱۱ سال بعد در سال ۱۹۹۸ شرکت فورتات توسط مایکروسافت با قیمت ۱۴ میلیون دلار خریداری شد. در ماه می همین سال مایکروسافت نام برنامه را به نرم ‌افزار پاور پوینت نسخه ۲ تغییر داد و دو سال بعد در می ۱۹۹۰ اولین تولید پاور پوینت برای ویندوز ۳ و در فوریه ۱۹۹۴ نسخه ۷ را آماده تولید کرد.

سرانجام در ماه جون سال ۱۹۹۹ مجموعه نرم افزارهای آفیس ۲۰۰۰ که نرم افزار پاورپیونت را نیز در خود داشت، توسط مایکروسافت به خریداران عرضه شد و از آن زمان تا به حال برنامه پاورپوینت یکی از محبوب ترین برنامه های اداری شرکتی است.

اگر به دنبال یک مرجع معتبر برای تحقیق درباره پاورپوینت (تحقیق درباره پاور پوینت) هستید، می توانید از مقاله پاورپوینت چیست pdf با ذکر منبع استفاده نمایید. ما در آکادمی فنی حرفه ای آریا تهران دوره آموزش نرم افزار پاورپوینت را با بهترین اساتید به هنرجویان و مخاطبین خود همراه با ارائه نمونه سوال عملی پاورپوینت آموزش خواهیم داد.

در ویدیویی که در ابتدای صفحه برای شما عزیزان قرار داده ایم، در رابطه با اینکه کاربرد پاورپوینت چیست و درواقع معنی پاورپوینت به فارسی چه می باشد صحبت کرده ایم. در ادامه به معرفی کاربرد پاورپوینت در محیط کار (معرفی پاورپوینت) خواهیم پرداخت تا شما عزیزان بتوانید علاوه بر یادگیری برای تحقیق در مورد powerpoint (تحقیق در مورد power point) نیز بهره ببرید.

کاربرد پاورپوینت
کاربرد پاورپوینت

کاربرد پاورپوینت

در قسمت قبل به طور کامل توضیح دادیم که پاور پوینت یعنی چی، حال می خواهیم به این موضوع بپردازیم که کاربرد نرم افزار پاور پوینت چیست؟ یکی از اصلی ترین کاربرد پاور پوینت و ویژگی های نرم افزار پاور پوینت این است که با استفاده از آن انواع انیمیشن را نیز می توانید بسازید.

اگر بخواهیم به سوال powerpoint چیست پاسخ کاملی دهیم و به معرفی برنامه پاورپوینت بپردازیم، باید در ابتدا شما را با کاربردهای آن آشنا کنیم، از این رو در ادامه این مطلب به معرفی کاربرد پاورپوینت در محیط کار به طور کامل و جامع پرداخته شده است که می توانید برای تحقیق درباره powerpoint (تحقیق درباره ی پاورپوینت) نیز از آن استفاده کنید.

 پیشنهاد ویژه:اگر به دنبال کامل ترین و تخصصی ترین دوره آموزش پاورپوینت در بهترین آموزشگاه تهران همراه با ارائه مدرک فنی حرفه ای هستید، پیشنهاد می کنیم از دوره پاورپوینت آریا تهران دیدن کنید. همچنین با مراجعه به صفحه فیلم آموزش پاورپوینت می توانید فیلم آموزش رایگان پاورپوینت که توسط این مجموعه ارائه شده است را مشاهده نمایید.

کاربرد پاورپوینت در تدریس

کاربرد پاورپوینت درسی چیست؟ با افزایش سرعت تحول تکنولوژی و اهمیت یافتن آموزش در کشورهای مختلف در راستای پیشرفت هرچه بیشتر، بحث شیوه آموزش نیز برای تمام ارگان های یک حکومت دارای اهمیت دوچندان شده است. به همین دلیل استفاده از روش های نوین تدریس و بهره گیری از امکانات جدید در انجام فعالیت های اجتماعی و آموزشی دانشجویان و دانش آموزان یکی از اولویت ها بخش آموزش و تدریس است.

با در نظر گرفتن توضیحات بالا شما اگر در دانشگاه و یا مدارس مشغول به تحصیل یا تدریس هستید از چه روشی برای ارائه مطالب آموزشی خود استفاده می کنید؟ از نرم افزارهای به روز و پر استفاده دنیا، یا همان روش سنتی گچ و تخته؟

همچنین در بحث تحقیق می توان گفت که تحقیق به صورت پاورپوینت نیز امروزه به یکی از انواع تخقیق محسوب شده که بسیاری از دانش آموزان از آن استفاده می کنند.

برنامه Power point یکی از نرم افزارهایی است که با قابلیت های بسیار عالی خود، تبدیل به یکی از محبوب ترین برنامه های آموزشی جهت تدریس در دانشگاه ها و مدارس شده است. در مورد کاربرد پاورپوینت در تدریس همین پس که نتایج مطالعات انجام گرفته نشان می دهد به علت استفاده هم زمان و درست تصویر و صوت در یک آموزش، درک سخنرانی ها و درس استاد برای دانشجویان و دانش آموزان بهترو یادگیری آن ها سازمان یافته تر بوده است. حال که به این اهمیت شاره کردیم خوب است به مزایای استفاده از پاور پوینت در کامپیوتر نیز اشاره کنیم.

کاربرد پاورپوینت در شرکت ها

پاورپوینت چه کاربردی دارد؟ اگر در شرکتی خاص مشغول به کار هستید، حتما در جلسات مختلف کاری شرکت کرده اید. طی این جلسات احتمالا این مسئله هم ذهن شما را مشغول کرده است که چطور می شود در این جلسه یک گزارش خوب ارائه کرد، چطور می شود یک محصول جدید را خیلی حرفه ای به مخاطبان نشان داد و….

همانطور که در مورد قابلیت ها و کاربرد نرم افزار پاورپوینت در مورد تدریس گفته شد، شما به کمک نرم افزار PowerPoint می توانید فایل و پروژه ای چندرسانه ای را به مخاطبین خود ارائه کنید. فایلی که از تلفیق متن، نمودار، تصویر، ویدیو و صوت درست شده است. قطعا با یادگیری و استفاده از پاورپوینت، در شرکت خود تبدیل به یک کارمند با ارزش تر خواهید شد.

کاربرد پاورپوینت در تجارت و کسب و کار

از جمله کاربردهای پاورپوینت های آماده در تجارت و کسب و کار به شهر زیر می باشد:

  • تبلیغات، معرفی شرکت و پروژه های شرکتی و همچنین ارائه گزارش
  • ساخت پروپوزال کاری و ارسال آن به کارفرمایان و مشتری ها
  • ارائه رزومه دیجیتال به صورت پاورپوینت وب همراه با نمونه کار به صورت تصاویر، ویدئو و نمودار و سایر المان های گرافیکی

کاربرد پاورپونت در طراحی اینفوگرافیک

در ادامه تحقیق راجب پاورپوینت (پاورپوینت تحقیق)، به بحث کاربرد پاورپونت در طراحی اینفوگرافیک می پردازیم. از دیگر کاربردهای مهم پاورپونت می توان به طراحی اینفوگرافیک اشاره کرد. شما می توانید با استفاده از اشکال و اسمارت آرت های نرم افزار پاورپوینت و خلاقیت، اینفوگرافی های بسیار جذابی را خلق کرده و از آن ها به صورت پاورپوینت به پی دی اف، تصاویر، ویدئو و… استفاده کنید.

کاربرد پاورپوینت در ساخت کارت ویزیت و پوستر

ساخت کارت ویزیت، پوستر و سایر فایل های گرافیکی یکی از کاربردهای مهم نرم افزار پاورپوینت های حرفه ای به شمار می رود. با استفاده از این قابلیت شما می توانید انواع طرح های حرفه ای به خصوص کارت های ویزیت یا همان بیزینس کارت ها را طراحی کنید.

کاربرد پاورپوینت در ساخت کلیپ و موشن گرافی های ساده

مورد دیگر از کاربرد powerpoint و جادوی پاورپوینت ویندوز، ساخت کلیپ و موشن گرافی های ساده و جذاب است. شما با در اختیار داشتن نرم قابلیت هایی مانند انیمیشن، ترنزیشن، اسمارت آرت ها و اشکال، استفاده از تصاویر و ویدئو، و با طراحی یک گرافیک زیبا و کمی خلاقیت، دیگر نیازی به نرم افزار های بسیار پیشرفته و حرفه ای برای ساخت و ادیت فیلم نخواهید داشت.

 پیشنهاد ویژه: iهمانطور که می دانید نرم افزار افتر افکت یکی از کاربردی ترین نرم افزارها برای ساخت کلیپ ها و انیمیشن های جذاب می باشد که دارای بازار کار بسیاری گسترده ای است. اگر شما هم می خواهید از طریق یادگیری این مهارت وارد بازار کار شوید و درآمد عالی کسب کنید، می توانید با شرکت در دوره افتر افکت صفر تا صد این مهارت را یاد بگیرید. همچنین اگر علاقه مند به یادگیری پریمیر پرو در بهترین آموزشگاه پریمیر در تهران هستید، دوره پریمیر را تجربه کنید. 

کاربرد پاورپوینت در تولید محتوای شبکه های مجازی

همانطور که می دانید یکی از دغدغه های افرادی که قصد دارند از طریق تولید محتوای مجازی در اینستاگرام درآمد داشته باشند، این است که چگونه ولید محتوای جذاب و باکیفیتی داشته باشند.

طراحی پست و استوری اینستاگرام با پاورپوینت در کامپیوتر یکی از مهم ترین کاربرد نرم افزار powerpoint به شمار می رود که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در صورتی که هیچ تسلطی به نرم افزار فتوشاپ ندارید، نگران نباشید، شما می توانید با استفاده از قابلیت ها و امکاناتی که این نرم افزار در اختیار شما قرار می دهد، تولید محتواهای جذاب و خلاقی داشته باشید.

در ادامه تحقیق درباره ی پاور پوینت می توانید با مزایای پاورپوینت آشنا شوید.

مزایای استفاده از پاورپوینت
مزایای استفاده از پاورپوینت

مزایای پاورپوینت

همانطور که تا به اینجای مقال متوجه شدید، پاورپوینت دارای مزایا و کاربردهای بی شماری می باشد و همین امر، باعث شده که این نرم افزار به یکی از پرکاربردترین و محبوب ترین نرم افزارهای مجموعه آفیس تبدیل شود. از جمله مهم ترین مزایای پاورپوینت که در ادامه تحقیق در مورد نرم افزار پاورپوینت به آن می پردازیم، به شرح زیر می باشد:

امکان پیاده سازی روش های نوین تدریس

از مزایای پاورپوینت در تدریس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • افزایش تجارب آموزش و یادگیری برای مدرس و یادگیرنده
  • تشویق و حمایت مدرسان به منظور ارائه درس به روش های حرفه ای و تخصصی
  • امکان تلفیق چند رسانه ای و ارایه آموزش اثر بخش
  • قابلیت استفاده مجدد فایل مربوطه برای همه دانشجویان و دانش آموزان
  • سهولت در امکان ویرایش و بازنگری مطالب آموزشی

پشتیبانی از زبان فارسی

از مهم ترین مزایای نرم افزار پاورپوینت در مقایسه با دیگر نرم افزارهای آنلاین و آفلاین، می توان به پشتیبانی از زبان فارسی اشاره کرد. در کنار همه این موارد، بهره گیری از امکانات سایر نرم افزارهای آفیس مانند غلط‌ یاب املایی و گرامری و AutoCorrect نیز در پاور پوینت وجود دارد.

ساخت اسلایدهای حرفه‌ ای

شما با استفاده از پاورپوینت می توانید به راحتی به سایت اسلایدهایی با ظاهر شکیل و متفاوت و طراحی کاتالوگ و بروشورهای تبلیغاتی بپردازید. این ابزار، به گونه ای طراحی شده که علاوه بر قابلیت‌ های اختصاصی خود، امکانات موجود در سایر نرم‌ افزارهای مجموعه آفیس مانند ورد و اکسل را نیز پوشش می‌ دهد و به همین خاطر به راحتی می‌ توانید در هر اسلاید از پاورپوینت خود، از نمودار، جداول، متون و تصاویر مختلف استفاده کنید و با استفاده از قابلیت های این برنامه پاورپوینت های جالب، پاورپوینت جذاب و پاورپوینت های خلاقانه بسازید.

ویژگی های پاور پوینت

با توجه به مطابقت نرم‌ افزارهای مایکروسافت آفیس با خطوط فارسی، تهیه اسلایدهای موثر به زبان فارسی نیز در نرم افزار پاور پوینت وجود دارد.

بهره گیری از امکانات سایر نرم افزارهای آفیس مانند غلط یاب املایی و گرامری و AutoCorrect در پاورپوینت نیز گنجانده شده است.

به طور مثال استفاده از ویژگی Style Checker علاوه بر بررسی و رفع اشتباهات تایپی، می توان برای تصحیح شفافیت و وضوح رنگ‌ها و همچنین نقطه‌ گذاری، علائم دستوری آخر جمله و نکات گرامری نیز استفاده کرد. همچنین ویژگی PowerPoint Central ارتباط مستقیم کامپیوتر با ایستگاه‌ های اینترنتی را برقرار کرده و امکان استفاده از منابعی مانند عکس، صدا و ویدیو‌های گوناگون را برای کاربران فراهم می کند.

لازم به ذکر است که از مباحث بالا می توانید در تحقیق درباره برنامه پاورپوینت بهره مند شوید.

تفاوت ورد و پاورپوینت

تفاوت ورد و پاورپوینت در این است که نرم افزار ورذ برای ویرایش متن ایجاد انواع سندهای متنی مورد استفاده قرار می گیرد در حالی که از نرم افزار پاورپوینت برای ایجاد و طراخی انواع نمونه های گرافیکی با استفاده از اسلایدها، تصاویر، نمودارها و صدا و تصویر است.

این امر درباره پی دی اف نیز صدق می کند. مهم ترین فرق پی دی اف و پاورپوینت (فرق پاورپوینت و پی دی اف) در این است که پی دی اف برای ارائه گزارش های متنی مورد استفاده قرار می گیرد و نرم افزار پاورپوینت دارای قابلیت های گسترده ای برای ساخت اسلایدهای جذاب و گرافیکی می باشد.

پیشنهاد ویژه: اگر می خواهید با نحوه تبدیل پاورپوینت به پی دی اف در گوشی آشنا شوید، بر روی لینک کلیک کنید.

کار با پاورپوینت

شما با استفاده از برنامه پاورپوینت می توانید برای نمایش تصاویر و یا متون خود از اسلایدهای متفاوت استفاده کنید. این برنامه طوری طراحی شده که علاوه بر قابلیت های اختصاصی خود از برخی قابلیت های موجود در ورد و اکسل نیز بهره می برد. به همین دلیل شما در هر اسلاید برنامه PowerPoint می توانید نمودار، جدول، متن، تصاویر و… را قرار دهید.

کاربران برنامه پاورپوینت می توانند متن ها و نوشته هایی که در هر اسلاید قرار می گیرند را ویرایش کنند. مثلا فونت و اندازه ی کلمات و یا رنگ آن ها را تغییر دهند. علاوه بر آن می توانند جدول و نمودارها را در شکل های مختلف در اسلایدهای متفاوت قرار دهند. شما در برنامه پاورپوینت می توانید برای متن و یا تصاویری که در اسلایدها وجود دارند انیمیشن های مختلف قرار داده و مهم تر از همه برای اسلایدهای خود صدا گذاری کنید.

بازار کار پاورپوینت
بازار کار پاورپوینت

بازار کار پاورپوینت

همانطور که می دانید صنعت گرافیک روز به روز در حال پیشرفت است و افرادی که تنها مهارت کار با نرم افزار پاورپوینت را کسب کرده اند، نمی توانند انتظار درآمد بالایی را داشته باشند. برای کسب درآمدهای بالا باید میزان توانایی ها و تخصص خود را در زمینه گرافیک گسترش دهید و علاوه بر نرم افزار پاورپوینت ۲۰۱۳، کار با انواع نرم افزارهای حرفه ای گرافیک را یاد بگیرید.

در حقیقت یادگیری پاورپوینت اندروید و ویندوز می تواند یک شروع مناسب برای افرادی باشد که قصد دارند به تازگی وارد بازار کار گرافیک شوند. برای شروع کار می توانید از لینک های ابتدای همین صفحه شروع کنید.

اهمیت یادگیری نرم افزار پاورپوینت

با رکود بازارها و صنایع مختلف و افزایش رقابت بین شرکت های، استفاده از افراد باکفایت برای اکثر شرکت ها به یک ضرورت تبدیل شده است. در این بین آشنایی با نرم افزاری های کاربردی مجموعه آفیس از جمله PowerPoint می تواند برای بسیاری از کارمندان و افرادی که قصد استخدام شدن در مراکز اداری را دارند یک الزام است.

شما با شرکت در دوره ICDL جامع علاوه بر یادگیری برنامه پاورپوینت ویندوز ۱۱ می توانید ۶ مهارت کاربردی دیگر را نیز فرا بگیرید. علاوه بر آن، از آنجا که آموزشگاه کامپیوتر آریا تهران زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای فعالیت می کند شما پس از اتمام دوره می توانید مدرک فنی حرفه ای دریافت کنید.

در انتها امیدواریم با خواندن این مقاله و معرفی برنامه پاورپوینت ویندوز ۱۰ به پرسش های شما در مورد پاورپوینت چیست، کاربرد پاورپوینت در محیط کار و بسیاری دیگر از سوالات شما درباره کار پاورپوینت چیست پاسخ داده باشیم. برای دریافت اطلاعات و آموزش ها بیشتر به وب سایت آموزشگاه کامپیوتر آریا تهران سر بزنید.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقالات بیشتری در مورد آموزش word در آموزشگاه مجازی ما مطالعه کنید یا برای فراگیری حضوری آن در کلاس پاورپوینت ۲۰۲۴ آموزشگاه کامپیوتر آریا تهران شرکت نمایید.

تخفیف ویژه ثبت نام در کلاس نرم افزار پاورپوینت

اگر نمی دانید پاورپوینت ۲۰۲۱ یعنی چه و به دنبال یادگیری پاورپوینت جدید برای کامپیوتر هستید، همین حالا برای شرکت در دوره های حضوری و دوره پاورپوینت آنلاین، با آموزشگاه کامپیوتر آریا تهران تماس بگیرد.

از آنجا که برای شرکت در دوره آموزش پاورپوینت کامپیوتر لازم است کاربران محترم، با محیط Windows آشنایی مقدماتی داشته باشند حتما می بایست دوره کار با ویندوز را گذرانده باشند. به همین جهت پیشنهاد ما بعد از تحقیق در مورد ورد و پاورپوینت، شرکت در دوره ICDL است. برای ثبت نام در کلاس آموزش ای سی دی ال و برخورداری از تخفیف فوری ثبت نام در کلاس آموزش ICDL، آموزشگاه کامپیوتر آریا تهران را انتخاب نمایید.

در انتهای امیداریم اگر به دنبال تحقیق در مورد پاور پوینت (تحقیق پاورپوینت) بوده اید، مقاله حاضر برای شما مفید بوده باشد. در ضمن در تحقیق در مورد نرم افزار powerpoint فراموش نکنید که نام دیگر پاورپوینت یعنی کلمه پاورپونت و پاور پونت اشتباه بوده و کلمه درست پاور پونت چیست به صورت powerpoint یا همان پاورپوینت است.

فیلم آشنایی با محیط پاور پوینت

همانطور که در پاسخ به سوال پاور یعنی چه (پاور یعنی چی) گفته شد، پاور به معنای قدرت می باشد و نرم افزار پاورپوینت نیز به معنای نرم افزاری است که با آن می توانید با ارائه های حرفه ای قدرت را به دست بگیرید.

اگر می خواهید بدانید پوینت یعنی چه یا برنامه powerpoint چیست باید بگوییم معنی پاور پوینت در واقع همان نرم افزاری می باشد که با آن می توانید انواع اسلاید های تصویری و متنی را ایجاد نمایید.

برای آشنایی هرچه بیشتر با محیط نرم افزار و درک بهتر موضوع پاور پوینت چیه (موضوع پاورپوینت کامپیوتر) در ابتدای صفحه یک فیلم کوتاه که بخشی از فیلم آموزش پاور پوینت ۲۰۱۶ است، برای شما قرار داده شده است. با این فیلم شاید پاسخ معنی پاورپوینت یعنی چه برای شما بیشتر واضح شود.

دانلود پاورپوینت ۲۰۲۰ برای ویندوز

برای دانلود انواع نسخه های نرم افزار پاورپونت برای ویندوز از جمله دانلود پاورپوینت ۲۰۲۲ برای ویندوز ۱۰، دانلود پاورپوینت ۲۰۲۳ برای ویندوز ۱۰ (پاورپوینت برای ویندوز ۱۰)، دانلود پاورپوینت ۲۰۱۶ برای ویندوز ۷، دانلود پاورپوینت ۲۰۲۰ برای ویندوز ۱۰، دانلود پاورپوینت ۲۰۱۰ و… می توانید به وب سایت های معتبر مراجعه کرده و نسبت به دانلود انواع نسخه های پاورپوینت مانند دانلود رایگان پاورپوینت ۵s، دانلود پاورپوینت ۶۴ بیت، دانلود پاورپوینت برای ویندوز ۷ کم حجم و… اقدام نمایید.

پاورپوینت در لپ تاپ کجاست

در پاسخ به پرسش پاورپوینت در لپ تاپ کجاست می توان گفت که، اگر پاورپوینت را در مسیری غیر از درایو C نصب نکردید، این نرم‌ افزار در درایو C در یکی از پوشه‌ های Program files و Program files (x86) می باشد.

pptx چیست

در پاسخ به سوال ppt چیست یا pptx چیست، باید بگوییم که فایل های با پسوند .pptx که مخفف عبارت Microsoft PowerPoint Open XML هستند، در برنامه مایکروسافت پاورپوینت ساخته می شوند و شما اگر یک فایل را در نرم افزار پاور پوینت سیو نمایید با پسوند PPTX ذخیره خواهد شد.

نرم افزار power point جزء کدام یک از نرم افزارهای زیر می باشد؟

الف- کاربردی             ب- سیستمی                 ج- متنی                       د- آماری

در پاسخ به سوال نرم افزار پاور پوینت یک نرم افزار …… می باشد، می توان گفت که پاسخ صحیح به این سوال گزینه الف یعنی کاربردی است.

پاور اف یعنی چی

کلمه پاور اف به معنی خاموش می باشد.

جمع بندی

پاورپوینت یکی از نرم افزار های محبوب شرکت مایکروسافت آفیس است که کاربرد اصلی آن در ساخت و طراحی اسلاید های مختلف و نمایش دادن آن در صفحه مانیتور می باشد. در دنیای امروزی که هر شرکت و یا مجموعه ای برای فعالیت نیاز به یک گرافیست حرفه ای دارد تا محصولات و یا خدماتش را به صورت حرفه ای به دیگران نمایش دهد، پاورپوینت می تواند شمشیر مناسبی برای ورود به میدان بازار کار باشد. اگر نمی دانید معنی پاورپوینت چیست و کاربرد آن کدام است، حتما مقاله تحقیق در مورد پاورپوینت کامپیوتر (تحقیق پاور پوینت) را تا انتها بخوانید. در انتها پاسخ سوال پاور پوینت یعنی چه را حتما دریافت می کنید.

سوالات متداول
power point چیست؟

نرم افزار پاورپوینت یکی از نرم افزارهای کاربردی می باشد که با استفاده از آن قارد به ایجاد انواع اسلایدها خواهید بود. برنامه powerpoint از جمله نرم افزارهای آفیس بوده و با آن می توانید حتی انواع انیمیشن را نیز تولید نمایید. در این مقاله در رابطه با این که برنامه پاورپوینت چیست به زبان ساده به طور کامل صحبت کرده ایم.

کاربرد نرم افزار پاورپوینت چیست؟

اصلی ترین کاربرد برنامه پاورپوینت این است که با ان می توانید تمامی پروژه های مدرسه و یا دانشگاه خود را به بهترین شکل ممکن ارائه دهید. در این مقاله پاسخ این سوال که کاربرد پاورپوینت چیست را برای شما عزیزان قرار داده ایم.

وظیفه نرم افزار پاورپوینت چیست؟

در پاسخ به سوال وظیفه نرم افزار powerpoint چیست باید گفت که و کار پاورپوینت در اصل ارائه پروژه ها و تحقیق ها به صورت اسلایدی می باشد که در مقاله به طور کامل توضیح داده ایم.

نرم افزار پاورپوینت جز کدام یک از نرم افزارهاست؟

برنامه پاور پوینت در دسته نرم افزار های کاربردی قرار می گیرد. در مقاله در رابطه با این سوال که پاورپوینت چیه و این که نرم افزار پاورپوینت یک نرم افزار کاربردی است صحبت کرده ایم.

source

توسط chehrenet.ir