اگر کمی اهل استفاده از دنیای اکسسوری هستید، حتما نام چند برند مهم عینک را می شناسید. برندهای بزرگی همچون ریبن، پرادا، پلیس و سایر موارد که بخش بزرگ رقابت را در دست دارند. اگر آشنایی خاصی با برند پلیس ندارید، ما شما را با آن آشنا خواهیم کرد.

برند پلیس ساخت کجاست؟

برند بزرگ پلیس یا Police ساخت کشور ایتالیا است و در این کشور نیز تولید می شود. یک ویژگی بسیار حائز اهمیت که نظر هر کسی را به خود جلب می کند. اما شاید از خود بپرسید که چرا تا این حد، یک عینک آفتابی ساخت ایتالیا با ارزش است. جواب این سوال ساده است و با یک نگاه ساده مشخص می شود.

ویژگی عینک آفتابی پلیس

تاریخچه یک کشور در عرصه تولید یک محصول خاص بسیار مهم است. به نحوی که اگر شخصی قبلا از عینک های ایتالیایی استفاده کرده باشد، به خوبی می داند این کشور چه سابقه خوبی دارد. ایتالیا به عنوان مهد عینک سازی در دنیا شناخته می شود. اعتباری که در طی مدت زمان ده ها سال به دست آمد.

انواع مدل های پلیس

در صورتی که به این شرکت اعتماد کردید و قصد انتخاب از آن را داشتید، ابتدا باید نوع مدل را مشخص کنید. برای انتخاب عینک پلیس شما می توانید در قالب جنسیت و یا طرح فریم و عدسی انتخاب کنید. در واقع برای هر سلیقه و یا جنسیت خاص، یک طرح مجزا وجود دارد که امکان انتخاب برای همه وجود داشته باشد. به طور کلی، دسته بندی های قابل انتخاب به صورت مردانه، زنانه، یونیسکس، طرح گرد، مثلثی، مربعی و با رنگبندی های متفاوت است. پس همان طور که می دانید، با داشتن این تنوع بالا، احتمال خرید کردن بسیار بالا می رود.

عینک های زنانه

خانوم ها، دارای بیشترین حساسیت در انتخاب کردن هستند. حالا چه برسد به اینکه تصمیم به انتخاب عینک کنند و بدون امتحان کردن، آن را خریداری کنند. به همین دلیل، پلیس سعی کرده تا همه را راضی نگه داشته و از تمامی طرح ها و ایده ها استفاده کنند. فریم های با ضخامت کم و دسته های پهن، یکی از مهم ترین ویژگی های عینک زنانه بوده که در پلیس رعایت شده است. از نظر رنگ بندی عدسی نیز معمولا رنگ های جذاب و خاص را برای خانوم ها در نظر می گیرند. در مجموع، اگر به آمار و ارقام فرو‌ش این برند نگاه کنیم، متوجه فروش بالای این دسته بندی در پلیس می شویم.

عینک های مردانه

با اینکه خانوم ها در طراحی و انتخاب کردن، دارای حساسیت بیشتری هستند، اما آقایان هم دارای سلیقه خاصی هستند. طراحی عینک مردانه، کاملا با مدل زنانه تفاوت دارد و دارای اصول ساخت دیگری است. عینک های آفتابی مردانه برند پلیس از نظر طراحی فریم دارای پهنای زیادی هستند، دسته بلندتری دارند و رنگ فریم تیره دارند.

البته این ویژگی ها در همه مدل ها وجود ندارد و ممکن است که برخی از محصولات، این قوانین را نقض کنند. به هر حال، یک آقا اگر قصد استفاده از عینک پلیس را داشته باشد، به احتمال زیاد می تواند یک‌ مدل مناسب را پیدا کند. زیرا سعی شده تا تمامی نکات مورد نیاز سلیقه آقایان را در آن اعمال کنند.

طراحی فریم و عدسی کلاسیک

یکی از ویژگی هایی که عینک های پلیس دارند، داشتن فریم جذاب اما کلاسیک است که بسیار پرطرفدار است. این بزرگترین سیاست کمپانی بزرگ پلیس از نظر طراحی محصولاتش است. منظور از فریم کلاسیک، همان طراحی سنتی فریم های همیشگی ایتالیایی با رنگ عدسی های قهوه ای یا مشکی است.

طراحی عینک آفتابی پلیس

طرحی که اغلب کاربران، هنوز هم از آن استقبال می کنند و آن را به طراحی های جدید اغراق آمیز ترجیح می دهند. این موضوع به عنوان یکی از اصلی ترین سیاست های شرکت پلیس است که طور کامل رعایت می شود. پس اگر شما هم به این سبک طراحی علاقه مند هستید، یکی از بهترین انتخاب های ممکن، پلیس است.

چرا پلیس را انتخاب کنیم؟

قبل از این که یک محصول را از برندی خاص اتتخاب کنیم، قطعا باید با ویژگی های مهم آن آشنا شویم. بدون آشنایی کامل در مورد آن شرکت و مشاهده سوابق خوب یا بد آن نمی توانید از خرید خود مطمئن شوید. بنابراین پیشنهاد می کنیم که قبل از خرید، برخی از مزایای عینک پلیس را بشناسید. قطعا با آشنایی کامل از این ویژگی ها، هر گونه شک و یا تردید که در ذهن خود دارید برطرف می شود. قطعا شناخت کامل مشخصات و ویژگی های یک عینک، به شما این احساس را می دهد که انتخاب هوشمندی داشتید.

کیفیت ساخت بالا در خور نام ایتالیا

خارج از بحث سلیقه و یا پسندیدن یک طرح خاص به عنوان عینک دودی، محصولی که انتخاب می کنید باید دارای کیفیت بالایی باشد. دقیقا همینجاست که تفاوت یک عینک اصلی با عینک تقلبی مشخص می شود. عینک های پلیس که دارای کیفیت اصلی و اورجینال هستند، دارای کیفیت ساخت بالایی می باشند. ماندگاری در برابر ضربه، انعطاف بالا، عدسی با کیفیت واقعی و عدم آسیب به چشم ها را دارند. بنابراین اگر موفق به خرید یک عینک آفتابی پلیس کاملا اصلی شوید، این ویژگی ها را نیز خواهید داشت. در غیر این صورت، تمام نکات مثبتی که به دلیل آنها پلیس را انتخاب کردید هم وجود ندارد.

قیمت بهتر نسبت به رقبا

شاید یکی از دلایل اینکه پلیس تا این حد محبوب شده، داشتن یک قیمت رقابتی با سایرین است. اگر رقیب های پلیس را برندهای گوچی و ریبن و دیوید بکهام یا پرادا در نظر بگیریم، پس از نظر قیمتی برنده تا حدودی مشخص است. بله، پلیس تا حدود زیادی دارای قیمت مناسب تری است و این به عنوان یک برگ برنده استفاده می شود.

البته این قیمت مناسب تر و یا همان پایین تر، به معنای نداشتن کیفیت به اندازه رقیب هایش نیست. همچنین منظور از قیمت مناسب تر، داشتن یک قیمت کمتر تا حد کمی است و این اختلاف آن چنان هم زیاد نیست. اما به هر حال در اغلب مدل های مشابهی که طراحی می کنند، هزینه کمتر پلیس به خوبی مشاهده می شود.

سخن آخر

شرکت های عینک سازی زیادی در ایتالیا و یا سایر کشورهای بزرگ دنیا وجود دارد. شرکت هایی که از سال های بسیار دور، تولید عینک آفتابی و یا طبی را آغاز کردند. در این میان، عینک پلیس هم جایگاه خوبی کسب کرده و حالا به یکی از انتخاب های اصلی مردم تبدیل شده است.
اگر با نگاه به محصولات این شرکت مدل خاصی نظر شما را جلب کرد، حتما آن را خریداری کنید. زیرا از کیفیت و ماندگاری محصول، خیال شما را کاملا راحت می کند. اما همانطور که گفتیم، این موضوع در حالی اتفاق می افتد که یک محصول اورجینال را تهیه کنید.

source

توسط chehrenet.ir