تبدیل عکس به نقاشی یکی از قابلیت‌های نوین عصر دیجیتال است که کاربران دارای ذوق هنری را مجذوب خود کرده. شاید در گذشته ساعت‌ها طول می‌کشید تا یک اثر هنری ایجاد شود، اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و پا به عرصه گذاشتن هوش مصنوعی، تبدیل عکس به نقاشی تنها با صرف چند دقیقه قابل انجام است و به کاربران اجازه می‌دهد که با ویرایش تصاویر از طریق تلفن‌های هوشمند خود، تصاویری خلاقانه و منحصر به فرد ایجاد کنند. برنامه‌های تبدیل عکس به نقاشی قابلیت ایجاد تصاویر در سبک‌های مختلفی مانند آبرنگ، رنگ روغن، نقاشی‌های مدرن و کلاسیک را فراهم می‌آورد. اگر به دنبال بهترین برنامه تبدیل عکس به نقاشی هستید که هم حرفه‌ای و هم کاربرپسند باشد، می‌توانید از گزینه‌های معرفی‌ شده زیر استفاده کنید و لذت خلق آثار هنری دیجیتال را تجربه کنید.

این اپلیکیشن‌ها با ارائه فیلترهای متنوع و ابزارهای پیشرفته، می‌توانند ساعت‌ها شما را سرگرم کنند و با ایجاد تصاویر انتزاعی و یا حتی واقع گرایانه روح و شوق هنری شما را نوازش کنند. این برنامه‌ها نه تنها مناسب عکاسان و طراحان حرفه‌ای هستند، بلکه برای کاربران عادی نیز طراحی شده‌اند تا بتوانند عکس‌های شخصی خود را به اثر‌ی هنری تبدیل کنند. اگرچه برنامه‌های مختلفی برای تبدیل عکس به نقاشی معرفی شده‌اند که هرکدام دارای ویژگی‌های خاص خود هستند. همچنین به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای آشنایی بیشتر با ادیت تصاویر از مطالب معرفی اپلیکیشن  InShot،‌ بالا بردن کیفیت عکس در موبایل و کامپیوتر، ‌اپلیکیشن برای متحرک کردن عکس و ادیت تصاویر در گوشی استفاده کنید.

۹,۳۹۹,۰۰۰

۹,۲۷۰,۰۰۰

تومان

۶۰,۶۴۰,۰۰۰

تومان

بهترین برنامه تبدیل عکس به نقاشی دیجیتال اندروید

بهترین برنامه تبدیل عکس به نقاشی؛ Prisma

شاید معروف‌ترین برنامه تبدیل عکس به نقاشی در هر دو گوشی اندروید و آیفون، Prisma باشد. این برنامه با استفاده از هوش مصنوعی و با رابط کاربری ساده، جذاب و کاربرپسند به خلق تصاویر هنری در سبک‌های مختلف می‌پردازد. این برنامه فیلترهای متنوعی دارد که هرکدام در سبک مختلفی عکس شما را به نقاشی تبدیل می‌کنند. کافی است یکبار از این برنامه استفاده کنید و تنها چند مرحله تصاویر جذابی ایجاد کنید تا مجذوب این برنامه شوید.

بهترین برنامه تبدیل عکس به نقاشی

این برنامه به صورت رایگان فیلتر‌ و افکت‌های هنری متنوعی دارد که به طور مداوم به‌روزرسانی می‌شوند و تجربه کاربری همیشه تازه و جذابی ارائه می‌دهد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های برنامه‌های ادیت عکس و تبدیل عکس به نقاشی دقت و پردازش سریع است که Prisma فکر آن را نیز کرده است و نتیجه نهایی را عرض چند ثانیه تحویل می‌دهد. همچنین کاربران می‌توانند با استفاده از تنظیمات دستی، شدت فیلترها را کنترل کرده و به تصویر دلخواه خود دست یابند. اگرچه نسخه رایگان این برنامه قابلیت‌های بی‌شماری ارائه می‌دهد، با این حال برای دسترسی به برخی فیلترها و قابلیت‌های بیشتر، باید اشتراک پریمیوم آن را خریداری کنید.

گوگل پلی

بهترین برنامه تبدیل عکس به نقاشی؛ PicsArt

PicsArt نامی آشنا در دنیای ویرایش عکس و تبدیل آن به نقاشی محسوب می‌شود. قابلیت‌های بی‌شمار این برنامه منجر به استفاده از آن در جنبه‌های مختلف ادیت عکس شده و با PicsArt ارائه فیلترهای متنوع و ابزارهای پیشرفته به کاربران امکان می‌دهد که عکس‌های خود را به سبک‌های مختلف نقاشی مانند آبرنگ، رنگ روغن و حتی نقاشی‌های مدرن تبدیل کنند. این برنامه قابلیت ادیت ظریف و دقیقی فراهم می‌آورد تا کاربران بتوانند جزئیات تصویر را به دلخواه تغییر دهند و به شکلی که دوست دارند آن را شخصی‌سازی کنند.

بهترین برنامه تبدیل عکس به نقاشی

علاوه بر تبدیل عکس به نقاشی، این برنامه برای ایجاد کلاژ، افزودن استیکر، متون و حتی ایجاد افکت‌های جذاب هم به کار می‌رود. اگر به دنبال بهترین برنامه تبدیل عکس به نقاشی می‌توانید به راحتی سراغ این گزینه بروید و در چند مرحله عکس‌های خود را ویرایش کند و سپس آن‌ها را با دیگران به اشتراک بگذارید. در این برنامه نیز مانند سایر برنامه‌ها برای دسترسی کامل به تمام ویژگی‌های پیشرفته نیاز به خرید اشتراک دارید.

گوگل پلی

بهترین برنامه تبدیل عکس به نقاشی؛ ToonMe

اگر یک پرنسس دیزنی بودید، شخصیت کارتونی شما چگونه خواهد بود؟ با ToonMe به خلق رویای دیزنی و کارتونی خود حقیقت ببخشید. ToonMe یک اپلیکیشن خلاقانه برای تبدیل عکس‌های سلفی به کارتون و نقاشی های دیجیتال است که می‌تواند کودکان و حتی بزرگسالان را ساعت‌ها سرگرم کند. با استفاده از آن تصاویر خود را به کاریکاتورها یا شخصیت‌های کارتونی تبدیل کرده و نتایج جذابی دریافت کنید.

بهترین برنامه تبدیل عکس به نقاشی

این برنامه از هوش مصنوعی استفاده می‌کند و علاوه بر شخصیت‌های کارتونی از سبک‌های متنوعی هم بهره می‌برد که می‌توانید بهترین گزینه را برای تصویر خود انتخاب کنید.

گوگل پلی

Painnt

یکی دیگر از اپلیکیشن‌های ویرایش عکس و تبدیل عکس به نقاشی دیجیتال است که برای هر دو گوشی‌های اندروید و آیفون ارائه شده است. این برنامه از الگوریتم‌های پیشرفته هوش مصنوعی استفاده می‌کند و به شما کمک می‌کند تا به راحتی به خلق آثار هنری در سبک‌های مختلف هنری مانند رنگ روغن، مداد، گچ و آبرنگ بپردازید. این اپلیکیشن بیش از ۱۰۰۰ فیلتر مختلف دارد و تصاویر با کیفیت بالا و جزئیات دقیقی ایجاد می‌کند. همچنین با استفاده از قابلیت‌های ویرایش تصویر که شامل شدت فیلترها، روشنایی و کنتراست تصویر است، می‌توانید کیفیت تصاویر را بالا ببرید.

بهترین برنامه تبدیل عکس به نقاشی

اگرچه برای دسترسی به تمام امکانات این برنامه باید نسخه پریمیوم تهیه کنید، اما امکانات رایگان این اپلیکیشن هم جالب و متنوع است.

گوگل پلی

DeepArt

DeepArt یک برنامه پیشرفته و کامل در زمینه تبدیل عکس‌ها به آثار هنری است که با استفاده از فیلتر‌های هوشمند خود و بهره گیری از هوش مصنوعی و الگوریتم‌های یادگیری عمیق عکس‌های شما را به تصاویر هنری تبدیل می‌کند. این برنامه شامل بیش از ۴۰ سبک هنری بوده و به رقابت با بزرگترین اپلیکیشن‌های ویرایش عکس و تبدیل عکس به نقاشی مانند Prisma می‌پردازد. شما می‌توانید از بین سبک نقاشی نقاشان بزرگی چون ون گوگ، مونه، پیکاسو، رافائل و لئوناردو داوینچی، سبک خود را انتخاب کنید و به خلق اثر بپردازید.

بهترین برنامه تبدیل عکس به نقاشی

یکی از مزیت‌های بزرگ این برنامه این است که از سرعت پردازش بالایی برخوردار است و تصاویر را به سرعت و با گذشت تنها در چند ثانیه برای شما ایجاد می‌کند.

گوگل پلی

Vinci

برنامه Vinci هم یکی دیگر از اپلیکیشن‌های تبدیل عکس به نقاشی دیجیتال برای گوشی‌های اندروید و آیفون است که با ارائه فیلترهای متنوع و افکت‌های مختلف هنری، کاربران را قادر می‌سازد تا تصاویر خود را به آثار هنری تبدیل کنند. این برنامه قابلیت دانلود و اشتراک گذاری تصاویر را به صورت رایگان فراهم کرده است که به راحتی می‌توانید تنها با چند قدم ساده تصاویر خود را در شبکه‌های اجتماعی مختلف منتشر کنید.

بهترین برنامه تبدیل عکس به نقاشی

همچنین امکان اعمال بافت روی تصاویر و تنظیم دستی افکت‌ها نیز در این برنامه وجود دارد که حاکی از الگوریتم‌های منحصر به فرد و پیشرفته این برنامه است. از مزیت‌های این برنامه می‌توان به رابط کاربری ساده و سرعت پردازش بالا و دقیق تصاویر اشاره کرد.

گوگل پلی

Artisto

همانطور که از نام این اپلیکیشن بر می‌آید، Artisto یک اپلیکیشن هنری در گوشی‌های اندروید و آیفون است که به کاربران امکان می‌دهد تصاویر و ویدیوهای خود را به نقاشی‌های هنری تبدیل کنند. این برنامه هم از الگوریتم‌های هوش مصنوعی برای تولید این تصاویر هنری استفاده می‌کند و می‌توانید در اشتراک گذاری تصاویر مختلف در شبکه‌های اجتماعی، ذوق هنری را چاشنی کار کنید.

بهترین برنامه تبدیل عکس به نقاشی

از مزیت‌های این برنامه این است که می‌توانید علاوه بر تصاویر، ویدئو‌های کوتاه خود را نیز به صورت سبک‌های هنری مختلف ایجاد کنید.

گوگل پلی

GoArt

اپلیکیشن جذاب GoArt، محصولی از شرکت Everimaging است که با تولید FOTOR کارنامه درخشانی از خود به جا گذاشته است. این برنامه با استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی تصاویر را به سبک‌های مختلف هنری مانند سبک‌های کلاسیک و مدرن تبدیل می‌کند. افزون بر این، از آن برای ساخت NFT هم استفاده می‌شود. اگرچه تصاویر تولید شده توسط این اپلیکیشن دارای واترمارک هستند و با پول مجازی ارائه شده توسط خود برنامه می‌توان این واترمارک‌ها را حذف کرد. با این حال، در نسخه پریمیوم این مشکل وجود ندارد.

بهترین برنامه تبدیل عکس به نقاشی

از ویژگی‌های خوب این برنامه می‌توان به دقت بالا و کیفیت ویژه نقاشی‌های تولید شده اشاره کرد که امکان چاپ‌های با کیفیت بالا را برایتان فراهم می‌آورد. همچنین کاربران حرفه‌ای هم با توجه به قابلیت‌های گسترده این برنامه، می‌توانند از آن استفاده کنند و نقاشی‌های عالی با رابط کاری ساده ایجاد نمایند.

گوگل پلی

Photo Lab

Photo Lab یکی دیگر از اپلیکیشن‌های محبوب ویرایش عکس است که قابلیت تبدیل تصاویر به نقاشی را نیز دارد. این برنامه رابط کاربری ساده‌ای دارد و بیشتر به کار کاربران غیرحرفه‌ای و کاربرانی که به دنبال تولید آسان نقاشی برای اشتراک گذاری در شبکه‌های اجتماعی هستند، می‌آید.

بهترین برنامه تبدیل عکس به نقاشی

این برنامه بیش از ۸۰۰ افکت در اختیار شما قرار می‌دهد و با گزینه‌هایی که تعبیه کرده است، می‌توان به صورت خودکار برخی از ویرایش‌ها را انجام داد که به صرفه‌جویی در زمان کمک می‌کند.

گوگل پلی

بهترین برنامه تبدیل عکس به نقاشی دیجیتال آیفون

بهترین برنامه تبدیل عکس به نقاشی؛ BeCasso

اپلیکیشن BeCasso که مختص گوشی‌های آیفون است، یکی دیگر از برنامه‌های تبدیل نقاشی محبوب است که به شما امکان می‌دهد عکس‌های خود را به نقاشی‌های دیجیتال تبدیل کنید. فیلتر‌های متنوع این برنامه در سبک‌های مختلف نقاشی نقاشان بزرگ و همچنین تکنیک‌های مختلف مانند آبرنگ، رنگ روغن، و مداد می‌شود که از نقطه قوت‌های این برنامه به شمار می‌آید. همچنین قابلیت پردازش تصویر با رزولوشن بالا و چاپ با کیفیت و سریع از دیگر مزیت‌های BeCasso است.

بهترین برنامه تبدیل عکس به نقاشی

همکاری این برنامه با MyPostCard قابلیت ارسال تصاویر به صورت کارت پستال به آدرس دلخواه شما را با پرداخت هزینه جزئی برای افرادی که خارج از کشور زندگی می‌کنند، فراهم کرده است. افزون بر این، این برنامه فیلترهای خودکار و ابزارهای دستی برای ویرایش جزئیات تصاویر را فراهم کرده است و می‌توانید با استفاده از تنظیمات دقیق، جلوه‌های هنری منحصر به فردی ایجاد کنید. کاربرد این برنامه از کاربران مبتدی تا هنرمندان دیجیتال و عکاسان حرفه‌ای را شامل می‌شود و تجربه بی‌نظیری را هنگام استفاده از این برنامه برای شما به ارمغان می‌آورد.

اپ استور

بهترین برنامه تبدیل عکس به نقاشی؛ Waterlogue

تمرکز بر یک نوع تکنیک هنری، آن هم آبرنگ، یک ایده جذاب و حرفه‌ای است که توسط اپلیکیشن Waterlogue برای گوشی‌های آیفون محقق شده است. این برنامه به طور خاص برای تبدیل عکس‌ها به نقاشی‌های آبرنگ طراحی شده است و با الگوریتم‌های هوش مصنوعی دقیق و پیشرفته خود نقاشی‌های آبرنگی زیبایی را خلق می‌کند.

بهترین برنامه تبدیل عکس به نقاشی

این برنامه بر روی جزئیات تمرکز ویژه ای دارد و می‌توانید با تغییر شدت رنگ‌ها و شفافیت، نتایج نهایی را به دلخواه خود تغییر دهید. همچنین رابط کاربری ساده و کاربرپسند آن، از مزیت‌های دیگر این برنامه است.

اپ استور

بهترین برنامه تبدیل عکس به نقاشی؛ Brushstroke

اپلیکیشن Brushstroke نیز یک گزینه جذاب دیگر برای تبدیل تصاویر به نقاشی در گوشی‌های آیفون است. این برنامه یکی از پرامکانات‌ترین اپلیکیشن‌های این حوزه است که سبک‌های مختلف هنری مانند آبرنگ، رنگ روغن و مداد با قلم‌های مختلف را شامل می‌شود. همچنین با استفاده از گزینه‌های دقیق خود و پالت رنگ‌های جذاب امکان تنظیم جزئیات تصویر را تسهیل می‌کند.

بهترین برنامه تبدیل عکس به نقاشی

این برنامه توجه کاربران حرفه‌ای و هنرمندان را به دنبال ابزارهای پیشرفته ویرایش به خود جلب کرده است. با این حال بزرگترین عیب این مجموعه این است که دسترسی به اکثر قسمت‌های این اپلیکیشن برای مثال اعمال ادیت نقاشی روی ویدئو‌ها، پولی است.

اپ استور

Clip2Comic

Clip2Comic مژده ای است به طرفداران مانگا و کمیک بوک. این برنامه یکی از بهترین اپلیکیشن‌های آیفون برای تبدیل عکس به نقاشی‌های کارتونی و کاریکاتوری است. با استفاده از فیلتر‌ها و سبک‌های هنری مختلف می‌توانید تصاویر کارتونی منحصر به فرد خود را ایجاد کند. همچنین این برنامه قابلیت ویرایش ساده‌ای را نیز برای تصاویر فراهم آورده است. با استفاده از رابط کاربری ساده و امکان ویرایش سریع تصاویر این اپلیکیشن را به یک ابزار عالی برای هنرمندان دیجیتال و علاقه‌مندان به تصاویر کارتونی تبدیل شده است.

بهترین برنامه تبدیل عکس به نقاشی

یکی دیگر از برتری‌های این اپلیکیشن این است که می‌توانید ویدیوهای خود را نیز به انیمیشن‌های کارتونی تبدیل کنید. البته باید توجه کنید که امکانات ویژه این برنامه برای کاربران نسخه پریمیوم فعال است که نیاز به پرداخت هزینه دارد.

اپ استور

Portrait Painter

همانطور که از نام اپلیکیشن Portrait Painter به نظر می‌رسد، این برنامه تمرکز ویژه‌ای بر ایجاد نقاشی‌های دیجیتال پرتره دارد. البته این برنامه امکان عکس پرتره از روی تصاویر انسان‌ها و یا حیوانات خانگی را فراهم می‌کند. الگوریتم‌های پیشرفته هوش مصنوعی این برنامه بر روی جزئیات چهره تمرکز دارد و چهره‌ها را به شکلی طبیعی و زیبا بازآفرینی می‌کند.

بهترین برنامه تبدیل عکس به نقاشی

استفاده از قلم‌های رنگی و رنگ روغن، انتخاب نوع قلم و بوم بر ظرافت طراحی ایجاد شده تاکید می‌کند. علاوه بر این، تنظیمات کنترل سایه‌ها، روشنایی و بافت‌های مختلف بر قابلیت‌های این برنامه می‌افزاید.

اپ استور

Artomaton

Artomaton یکی دیگر از اپلیکشین‌های مختص کاربران گوشی‌های آیفون است که با بهره گیری از الگوریتم‌های پیشرفته اجازه می‌دهد تا هر پیکسل عکس را با دقت شبیه‌سازی کنید و به نتایج نهایی حس نقاشی واقعی بدهید.

بهترین برنامه تبدیل عکس به نقاشی

نقاشی‌های تولید شده توسط این برنامه به علت دقت و ظرافت خاص این اپلیکیشن به نظر می‌رسد که با دست طراحی شده‌اند و سبک‌های مختلفی از نقاشی‌های کلاسیک تا مدرن را پوشش می‌دهد.

اپ استور

Tangled FX

Tangled FX  یک اپلیکیشن دیگر مخصوص آیفون که عکس‌های شما را به نقاشی‌هایی با افکت‌های پیچیده تبدیل می‌کند. تفاوت این برنامه با سایر برنامه‌ها این است که برخلاف بسیاری از برنامه‌ها که از سبک‌های نقاشی کلاسیک تبعیت می‌کنند، گزینه‌های متعددی را پیش‌روی شما قرار می‌دهد. افزون بر این بر افکت‌های نور و سایه تمرکز دارد و تصاویر شما را با افکت‌های برجسته و زیبا دگرگون می‌سازد. همچنین قابلیت تنظیم دقیقی را برایتان ایجاد می‌کند که  در کنار پیش تنظیم‌های تعبیه شده در این برنامه به شما در خلق یک نقاشی جذاب کمک می‌کند.

بهترین برنامه تبدیل عکس به نقاشی

از مزیت‌های جالب توجه دیگر این برنامه ارتقا کیفیت تصاویر است که می‌توانید با ویرایش تصویر کیفیت و وضوح آن را افزایش دهید.

اپ استور

Da Vinci Eye

اگر در حال آموزش طراحی و نقاشی باشید، اپلیکیشن قدرتمند Da Vinci Eye می‌تواند یک گزینه عالی برای کاربران آیفون باشد تا با ابزارهای آموزشی مختلف و با استفاده از الگوریتم‌های آموزشی که در اختیار کاربران قرار می‌دهد، بتوانید تکنیک‌های مختلف نقاشی را بیاموزید. همچنین با استفاده از هوش مصنوعی عکس‌های خود را به نقاشی‌های دقیق و زیبا خلق کنید.

بهترین برنامه تبدیل عکس به نقاشی

در واقع این برنامه نسخه دیجیتالی از Camera Lucida است که توجه هنرمندان مبتدی و حتی حرفه‌ای‌ها را به خود جلب می‌کند.

اپ استور

Enlight Photofox

Enlight Photofox یک اپلیکیشن قدرتمند و همه فن حریف دیگر برای کاربران آیفون برای ویرایش عکس و تبدیل آن به نقاشی‌های دیجیتال است. امکانات این برنامه مانند ترکیب تصاویر، افزودن افکت‌های هنری و ویرایش پیشرفته توانایی ایجاد تصاویر پیچیده و هنری است. یکی از نکته‌های قابل توجه این برنامه حمایت از لایه‌هاست که امکان ویرایش حرفه‌ای تصاویر را ممکن می‌کند.

بهترین برنامه تبدیل عکس به نقاشی

ابزارهای پیشرفته‌ای مانند تنظیم نور، کنتراست و بافت بر کیفیت این برنامه و تولید نقاشی با جزئیات بیشتر می‌افزاید. امکان افزودن متن، ترکیب تصاویر، افزودن حاشیه، بازیابی جزئیات از دست رفته و کاهش نویز‌ها از دیگر نکات حیرت‌انگیز دیگر این برنامه هستند.

اپ استور

Charcoal

اپلیکیشن Charcoal قابلیت تبدیل تصاویر به طرح‌های سیاه  و سفید گچی و زغالی را برای کاربران آیفون فراهم می‌آورد. این برنامه بر روی تکنیک‌های هنری زغال‌کشی تمرکز کرده است و فیلتر‌های زغالی متنوعی برای شما فراهم می‌آورد. دقت این اپلیکیشن به حدی بالاست که نقاشی‌های ایجاد شده به نظر می‌رسد به دقت با دست کشیده شده‌اند.

بهترین برنامه تبدیل عکس به نقاشی

این اپلیکیشن علاوه بر فیلترهای خودکار، به شما امکان ویرایش دستی جزئیات تصویر را می‌دهد تا هر بخش از تصویر با توجه به نیاز شما اصلاح شود. میزان تیرگی و روشنایی خطوط، سایه‌ها، فشردگی قلم، اندازه قلم در این برنامه قابل تنظیم هستند و برای کاربران مبتدی و حرفه‌ای طراحی و نقاشی با زغال جالب توجه است.

اپ استور

بهترین برنامه تبدیل عکس به نقاشی؛ سخن پایانی

با گسترش تکنولوژی و هوش مصنوعی، آرزوی افراد علاقه‌مند به هنر نقاشی که تجربه زیادی در این حوزه ندارند، با استفاده از اپلیکیشن‌های پیشرفته تبدیل عکس به نقاشی محقق می‌شود. همچنین هنرمندان حرفه‌ای هم می‌توانند از این برنامه‌ها برای تبدیل و ویرایش تصاویر خود استفاده کنند. این برنامه‌ها حتی می‌توانند به عنوان سرگرمی جذاب برای کودکان و بزرگسالان تبدیل شود و با رابط‌های کاربری ساده و گزینه‌های از پیش تعیین‌شده، کار را برای همه آسان کرده‌اند. با این حال انتخاب بهترین برنامه های ادیت عکس و بهترین برنامه تبدیل عکس به نقاشی نیاز به دقت دارد که در این نوشته سعی کردیم، برنامه‌های مختلفی برای گوشی‌های اندروید و آیفون معرفی کنیم که بر اساس ذوق هنری خود آن‌ها را امتحان کنید.

منبع: دیجی‌کالا مگ

۹,۳۹۹,۰۰۰

۹,۲۷۰,۰۰۰

تومان

۶۰,۶۴۰,۰۰۰

تومان

سوالات متداول

برنامه‌های تبدیل عکس به نقاشی چه کاربردهایی دارند؟

این برنامه‌ها عکس‌ها را به آثار هنری دیجیتال تبدیل کرده و قابلیت تولید نقاشی در سبک‌های مختلف مانند آبرنگ، رنگ روغن و نقاشی‌های مدرن را دارند.

چه اپلیکیشنی برای ایجاد آثار هنری و حتی NFT پیشنهاد می‌شود؟

GoArt عکس‌ها را به آثار هنری و حتی NFT تبدیل می‌کند و از تکنیک‌های هوش مصنوعی برای ایجاد نقاشی‌های کلاسیک و مدرن بهره می‌برد.

source

توسط chehrenet.ir