اگر قصد ویرایش پرتره و عکس دارید این مطلب می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین برنامه ویرایش عکس چهره را پیدا کنید. امروزه، ادیت تصاویر در گوشی به یک هنر تبدیل شده و با استفاده از هوش مصنوعی و ابزار‌های پیشرفته دیجیتالی به راحتی انجام می‌شود. اگرچه خلاقیت انسانی باعث تمایز کار شما نسبت به بقیه می‌شود. در این برنامه‌ها شما می‌توانید ظاهر طبیعی خود را نمایش دهید یا حتی با استفاده از افکت‌ها و ابزار‌های مختلف ظاهر خود را تغییر دهید و یا حتی کارتونی کنید. همچنین می‌توانید ویژگی‌های ظاهری خود را ادیت کرده و مطابق به سلیقه خود به نمایش بگذارید. برای مثال می‌توانید رنگ پوست، چین و چروک‌های صورت، رنگ چشم‌ها، روشنایی تصویر و حتی تغییراتی در اجزای صورت ایجاد کنید.
این برنامه‌ها برای تولید کنندگان محتوا، عکاسان، بلاگر‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند. این اپلیکیشن‌ها هم در گوشی‌های آیفون و هم در گوشی‌های اندرویدی وجود دارند و همچنین به مخاطبان خود اجازه می‌دهند سبک‌های هنری مختلف را هم روی تصاویر اعمال کنند. با این حال هنوز هم پیدا کردن بهترین برنامه ویرایش عکس چهره می‌تواند چالش برانگیز باشد. در این نوشته به معرفی بهترین این برنامه‌ها برای گوشی‌های آیفون و اندروید برای شخصی‌سازی عکس‌ها خواهیم پرداخت.

۵۹,۹۹۹,۰۰۰

تومان

۲۱,۲۰۰,۰۰۰

۲۰,۷۵۹,۰۰۰

تومان

بهترین برنامه ویرایش عکس چهره آیفون

بهترین برنامه ویرایش عکس چهره؛ Facetune 2

یکی از بهترین برنامه ویرایش عکس چهره، Facetune 2 است که در آن می‌توانید با اعمال تنظیمات ظریف صورت به ویرایش عکس‌های سلفی خود بپردازید. از جمله امکانات این برنامه می‌توان به قابلیت تغییر فرم بینی، برجسته‌سازی لب‌ها، سفید کردن دندان‌ها، تغییر رنگ مو، درخشان کردن چشم‌ها و حتی حذف لکه‌های پوستی، جوش‌ها و آکنه اشاره کرد. علاوه بر این، در نسخه پولی این برنامه ابزار‌ها و فیلتر‌هایی وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها نیز برای روتوش عکس خود استفاده کنید.

بهترین برنامه ویرایش عکس چهره

از مزایای این برنامه اصلاح سریع و دقیق آن است که می‌توانید با دقت بیشتری به تغییرات جزئی بپردازید. همچنین فیلترهای نوری و رنگی فراوانی در این برنامه وجود دارد که می‌تواند جذابیت عکس‌ها را دوچندان کند.

اپ استور

بهترین برنامه ویرایش عکس چهره؛ Adobe Photoshop Express

یکی از نام آشنا‌ترین برنامه‌های ادیت عکس Adobe Photoshop Express است که به صورت نسخه موبایل هم عرضه شده است. اگرچه نسخه موبایل این برنامه با نسخه دسکتاپ آن تفاوت‌هایی دارد، ولی این برنامه با ابزارهای پیشرفته و رابط کاربری ساده، یکی از حرفه‌ای ترین گزینه‌ها برای ویرایش عکس به شمار می‌آید.

بهترین برنامه ویرایش عکس چهره

این برنامه قابلیت‌های متعددی را برای کاربران فراهم می آورد و به راحتی می‌توانید پارامتر‌های تصویر مانند رنگ، کنتراست و نور را تغییر دهند. همچنین کاربران می‌توانند از ابزارهای ویرایش چهره نظیر حذف لکه‌ها و بهبود رنگ پوست برای ادیت چهره استفاده کنند. همچنین قابلیت ترکیب چندین عکس و افزودن متن به تصاویر از ویژگی‌های دیگر برجسته این برنامه است.

اپ استور

بهترین برنامه ویرایش عکس چهره؛ YouCam Makeup

میکاپ بهترین برنامه ویرایش عکس چهره است که تمرکز آن بر روی آرایش و ویرایش چهره است. با استفاده از این برنامه به راحتی می‌توانید با گذاشتن فیلتر مناسب روی تصویر بدون آرایش عکس بندازید.

بهترین برنامه ویرایش عکس چهره

این اپلیکیشن به کاربران اجازه می‌دهد تا به صورت مجازی آرایش‌های مختلف را بر روی عکس‌های خود امتحان کنند تا عکس‌های سلفی زیبایی ایجاد کنند. ویژگی‌های آرایشی مانند رژ لب، سایه چشم، و حتی تغییر رنگ مو در این برنامه وجود دارند و به کاربران امکان می‌دهد چهره خود را به صورت دقیق تنظیم کنند و به نتایج دلخواه برسند.

اپ استور

Snapseed

Snapseed هم برنامه‌ی پیشرفته ویرایش عکس است که احتمالا هرکسی به ویرایش عکس علاقه داشته باشد، نام آن را شنیده است. این برنامه توسط شرکت گوگل توسعه داده شده است و امکانات فراوانی برای ویرایش چهره عرضه کرده است.

بهترین برنامه ویرایش عکس چهره

فیلتر‌های مختلف این برنامه قابلیت صاف کردن پوست و تنظیم نور را ایجاد می‌کند که می‌توانید بر روی عکس خود اعمال کنید. رابط کاربری ساده و ابزارهای دقیق این برنامه، آن را به یکی از بهترین انتخاب‌ها برای کاربران آیفون تبدیل کرده است.

اپ استور

AirBrush

برنامه AirBrush یک برنامه بهبود کیفیت عکس است که فیلتر‌ها و ابزار‌های متنوعی برای ادیت عکس ارائه می‌کند. این اپلیکیشن هم امکان ادیت جزئی و دقیق را ممکن می‌کند و با استفاده از ابزار‌های حرفه‌ای آن امکان حذف لکه‌ها، سفید کردن دندان‌ها و افزایش درخشش پوست، تغییر رنگ لب‌ها، برنز کردن پوست و درخشش چشم‌ها فراهم می‌شود.

بهترین برنامه ویرایش عکس چهره

کاربران می‌توانند عکس‌های خود را به سادگی آرایش کنند. همچنین از فیلترهای متنوع و افکت‌های نوری در این برنامه می‌توان استفاده کرد و به راحتی تصاویر را به اشتراک گذاشت.

اپ استور

Prisma

Prisma یک برنامه جذاب و متفاوت است که با استفاده از آن می‌توانید به راحتی عکس‌های خود را به آثار هنری تبدیل کنید.

بهترین برنامه ویرایش عکس چهره

این برنامه از هوش مصنوعی استفاده می‌کند و سبک‌های نقاشی متنوعی را روی تصاویر اعمال می‌کند که قابلیت تولید تصاویر خلاقانه و جذاب را برای کاربران فراهم می‌کند که می‌توانند تصاویر تولید شده را در شبکه‌های اجتماعی مختلف به اشتراک بگذارند.

اپ استور

Retouch Me

Retouch Me هم برنامه‌ی دیگری برای ادیت عکس است که هم در نسخه اندروید و هم در آیفون ارائه شده است. این برنامه به کاربران اجازه می‌دهد تا ویرایش‌های حرفه‌ای روی تصاویر خود انجام دهند.

بهترین برنامه ویرایش عکس چهره

این برنامه هم قابلیت ویرایش چهره و هم بدن را فراهم می‌آورد و به سادگی و در کمترین زمان به شما در ادیت عکس کمک می‌کند. مواردی مانند حذف چین و چروک، تغییر فرم چهره، پف چشم‌ها و اصلاح پوست از جمله قابلیت‌های این برنامه است. کاربران همچنین می‌توانند از افکت‌های ویژه برای بهبود عکس‌های چهره استفاده کنند.

اپ استور

VSCO

اگر از کاربران حرفه‌ای باشید حتما نام VSCO را به عنوان یکی از بهترین برنامه‌ های ادیت عکس شنیده‌اید که ابزار‌های قوی برای بهبود رنگ و نور ارائه می‌دهد. این برنامه فیلتر‌ها و ابزار‌های تنظیم دقیق عکس در اختیارتان قرار می‌دهد که عکس‌های خود را به صورت حرفه‌ای ویرایش کنید. همچنین با استفاده از قابلیت‌های از پیش تعیین شده آن می‌شود به سرعت عکس‌های خود را ویرایش کنید.

بهترین برنامه ویرایش عکس چهره

اگرچه مهم‌ترین اشکال این برنامه پولی بودن آن است که فقط ۷ روز قابلیت استفاده رایگان را برای کاربران فراهم می‌کند و بعد از این زمان می‌توانید با پرداخت هزینه از امکانات عالی این برنامه استفاده کنید.

اپ استور

Perfect365

اگر ذوق هنری دارید، می‌توانید از Perfect365 برای ویرایش عکس‌های خود استفاده کنید و با استفاده از ادیت‌های هنری و استفاده از آرایش‌های مختلف صورت خود را تغییر دهید.

بهترین برنامه ویرایش عکس چهره

این برنامه اگرچه حوصله زیادی نیاز دارد، اما ویرایش‌ ظریف و دقیقی فراهم می‌کند و می توانید از ابزار‌هایی مانند تغییر رنگ پوست، حذف لکه‌ها و چین و چروک ریز و درشت، تغییر رنگ مو، رژ لب، سایه چشم و حتی تغییر حالت‌های چهره و پس زمینه بهره ببرید تا تصویری تمیز و ادیت شده ارائه کنید.

اپ استور

Photo Wonder

Photo Wonder هم یک برنامه ویرایش عکس همه‌کاره است که به صورت نسخه اندروید و آیفون ارائه شده است. این برنامه دارای ابزارهای پیشرفته‌ای برای بهبود چهره‌ است. کاربران می‌توانند از افکت‌های زیبایی برای تغییر چهره‌ها و حتی اعمال فیلترهای خلاقانه استفاده کنند.

بهترین برنامه ویرایش عکس چهره

این برنامه همچنین قابلیت تنظیم دقیق روشنایی و کنتراست را مانند سایر برنامه‌ها فراهم می‌آورد.

اپ استور

بهترین برنامه ویرایش عکس چهره اندروید

بهترین برنامه ویرایش عکس چهره؛ PicsArt

PicsArt یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های برنامه تغییر چهره برای اندروید است که با امکانات فراوان و رابط کاربری ساده میلیون‌ها بار در سراسر جهان دانلود شده است. این برنامه با ابزار‌های قوی و پیشرفته خود امکان اعمال فیلتر‌ها و افکت‌های متنوع، ویرایش چهره، تغییر نور، تغییر پس زمینه را فراهم می‌کند.

بهترین برنامه ویرایش عکس چهره

همچنین در این برنامه امکان ادیت جزئی صورت وجود دارد که می‌تواند برای حذف لک‌ها، تغییر اندازه و شکل اجزای صورت و رنگ صورت استفاده کرد. افزون بر این، این اپلیکیشن قابلیت افزودن استیکر، متون و ایجاد ترکیب‌های خلاقانه را داراست.

گوگل پلی

بهترین برنامه ویرایش عکس چهره؛ Adobe Lightroom

نسخه موبایل برنامه معروف Adobe Lightroom امکان تنظیمات پیشرفته‌ روی عکس‌ها و گرفتن عکس را فراهم می‌آورد. این برنامه یکی از بهترین و قوی‌ترین برنامه‌های ادیت عکس مشابه فوتوشاپ است که ابزار‌های پیشرفته‌ای برای ادیت عکس، برش تصاویر، روتوش و اشتراک گذاری فراهم می‌آورد.

بهترین برنامه ویرایش عکس چهره

این برنامه یک انتخاب کامل برای ویرایش دقیق شامل تنظیم رنگ پوست، حذف نقاط ضعف و بهبود نور چهره است. همچنین امکان اعمال تنظیمات دقیق هر بخش از عکس به صورت حرفه‌ای وجود دارد.

گوگل پلی

بهترین برنامه ویرایش عکس چهره؛ FaceApp

FaceApp یکی از حرفه‌ای‌ترین برنامه‌ها برای ایجاد تغییرات بزرگ در چهره و جذاب کردن چهره است. این برنامه توسط شرکت Wireless Lab برای کاربران اندرویدی معرفی شده است و با استفاده از قابلیت‌های هوش مصنوعی می‌تواند چهره را شناسایی کند، جنسیت را تغییر دهند و حتی چهره‌های مختلف را ترکیب کنند. افکت‌های مختلفی در این برنامه وجود دارد که می‌توانید با استفاده از آن‌ها هر حالتی که بخواهید برای چهره خود ایجاد کنید. برای مثال با استفاده از افکت سن چهره خود را پیر‌تر یا جوان‌تر کنید.

بهترین برنامه ویرایش عکس چهره

این برنامه هم می‌تواند کاربری طنز داشته باشد و به صورت شوخی از آن استفاده کنید یا با استفاده از ابزارهای روتوش چهره و تنظیمات پوستی که دارد به کاربران اجازه می‌دهد تغییرات جزئی روی چهره خود اعمال کنید.

گوگل پلی

Candy Camera

برنامه Candy Camera با اسم جذاب و کیوت خود یکی دیگر از برنامه‌های ادیت عکس است که به ویژه برای گرفتن سلفی و ویرایش سریع چهره طراحی شده است. کاربران می‌توانند از فیلترهای زنده برای بهبود کیفیت سلفی‌ها استفاده کنند و با ابزارهای روتوش چهره مانند حذف لکه‌ها، تغییر رنگ پوست، آرایش‌ها و تنظیم جزئیات مورد نظر خود را به وجود بیاورند.

بهترین برنامه ویرایش عکس چهره

همچنین افکت‌های جذابی برای بهبود نور، رنگ تصویر، استیکر‌های آرایشی و هیجان‌انگیز ارائه می‌دهد که حتی می‌توانید آن‌ها را به صورت کلاژ استفاده کنید.

گوگل پلی

Retrica

Retrica یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین بهترین برنامه های ادیت عکس ارائه شده توسط استودیوی Venticake است. افکت‌های مختلف این برنامه امکان ادیت چهره با گوشی را فراهم می‌کند تا تصاویری خلاقانه ایجاد کنید. این برنامه ساده و کاربر پسند است که امکان ترکیب عکس‌ها و کلاژ را با عکس‌های ادیت شده ایجاد کرده است.

بهترین برنامه ویرایش عکس چهره

اگرچه شاید این برنامه در مقایسه با برنامه‌های حرفه ای ادیت عکس، توجه کاربران حرفه‌ای را جلب نکند، اما می‌تواند برای کاربرانی که به دنبال برنامه ساده هستند، کار راه بنداز باشه.

گوگل پلی

B612

برنامه ادیت عکس B612 هم یک برنامه ویرایش عکس است. اگرچه این برنامه برای ادیت ویدئو هم می‌تواند استفاده شود که از مزیت‌های آن محسوب می‌شود. این برنامه با فیلتر‌های زنده و ابزار‌های متنوع قابلیت تلفویق خلاقیت و زیبایی را فراهم کرده است.

بهترین برنامه ویرایش عکس چهره

در این برنامه می‌توانید استیکر‌ها و افکت‌های جذابی به عکس خود اضافه کنید و آن‌ها را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید و بار‌ها دیده شوید.

گوگل پلی

Cymera

اگر می‌خواهید تصاویر بی‌نقص و جذابی ایجاد کنید، برنامه Cymera می‌تواند به شما کمک کند. این برنامه با فیلتر‌ها و قابلیت ویرایش جزئی و دقیق خود امکان ادیت چهره و حتی بدن را مطابق با سلیقه شما ایجاد می‌کند.

بهترین برنامه ویرایش عکس چهره

فیلتر‌های متنوع و ابزار‌های روتوش تمامی نیازهای کاربران برای بهبود چهره‌ها را پوشش می‌دهد. همچنین قابلیت تنظیمات پیشرفته نور، رنگ، کنتراست مانند سایر برنامه‌های ادیت عکس وجود دارد.

گوگل پلی

PhotoDirector

PhotoDirector هم یکی دیگر از برنامه‌های قدرتمند برای ویرایش عکس در اندروید است که ابزارهای پیشرفته‌ای برای بهبود چهره‌ها ارائه می‌دهد. این برنامه با این که عضو برنامه‌های حرفه‌ای ادیت عکس به شمار می‌آید، رابط کاربری ساده‌ای دارد و ابزارهای روتوش، تنظیم نور و کنتراست و حتی حذف اشیاء مزاحم از تصاویر در این برنامه وجود دارد.

بهترین برنامه ویرایش عکس چهره

اگر خلاقیت چاشنی کارتان باشد، می توانید با استفاده از فیلترهای خلاقانه‌ی این برنامه برای تغییر استایل عکس‌های خود استفاده کنید و تصاویر جذاب و متفاوتی ایجاد کنید.

گوگل پلی

Snapchat

Snapchat نامی آشنا در برنامه‌های پیام‌رسان که می‌تواند به عنوان برنامه ادیت عکس هم استفاده شود. این برنامه با ارائه ابزار‌های ادیت چهره و فیلتر‌های محبوب زنده به یکی از ابزار‌های برنامه ادیت صورت و افزودن افکت‌های خلاقانه تبدیل شده است. این برنامه همچنین ابزارهای ساده‌ای برای روتوش و بهبود عکس‌ها دارد.

بهترین برنامه ویرایش عکس چهره

اگرچه نمی‌تواند به عنوان بهترین برنامه ویرایش عکس چهره شناخته شود و با برنامه‌های قدرتمند دیگر رقابت کند، با این حال کاربرد دو منظوره آن به عنوان برنامه پیام‌رسان و ادیت عکس آن را محبوب کرده است.

گوگل پلی

Pixlr

Pixlr هم یک برنامه ویرایش عکس قدرتمند است که ابزارهای پیشرفته‌ای برای ویرایش چهره‌ها دارد. یکی از مزیت‌های این برنامه این است که اگرچه نسخه پولی دارد، ولی اکثر قابلیت‌های ارزنده این برنامه در نسخه رایگان در دسترس قرار دارند. با استفاده از قابلیت‌های متنوع این برنامه می‌توان به ادیت عکس، تنظیم رنگ و روشنایی، ادیت چهره و تغییر اجزای صورت و درست کردن کلاژ و افزودن استیکر به عکس پرداخت.

بهترین برنامه ویرایش عکس چهره

در این برنامه به صورت لایه بندی شده می‌توانید عکس‌ها را ادیت کرد که تمامی نیازهای کاربران برای ویرایش چهره را برآورده می‌کند.

گوگل پلی

Beauty camera

یکی دیگر از برنامه‌های ادیت عکس اندروید است که همانطور که از نام آن مشخص است، با ارائه فیلتر‌های متنوع و جذاب به زیبا‌تر شدن تصاویر شما کمک می‌کند. این برنامه با ادیت پوست و شفاف کردن آن، از بین بردن لک‌های پوستی تصاویر سلفی بی‌نقصی ایجاد می‌کند که ‌می‌توانید برای اشتراک گذاری در شبکه‌های اجتماعی از آن استفاده کنید.

بهترین برنامه ویرایش عکس چهره

این برنامه نیز در مقایسه با برنامه‌های قدرتمند و حرفه‌ای گزینه‌های کمتری را در اختیارتان قرار می‌دهد، با این حال با رابط کاربری ساده برای ادیت‌های روزمره، ارزش امتحان کردن را دارد.

گوگل پلی

SODA

SODA هم یک برنامه محبوب و کاربرپسند برای ادیت عکس است که به خصوص کاربران شبکه‌های اجتماعی از آن استفاده می‌کنند. ترکیب بین افکت‌های زیبایی و فیلترهای رنگی متنوع به کاربران امکان می‌دهد تا به سرعت عکس‌هایی با کیفیت حرفه‌ای ایجاد کنند.

بهترین برنامه ویرایش عکس چهره

همچنین، فیلترهای زنده در این برنامه به کاربران امکان می‌دهد که قبل از گرفتن عکس، افکت‌ها و تغییرات مورد نظر خود را اعمال کنند.

گوگل پلی

بهترین برنامه ویرایش عکس چهره؛ سخن پایانی

این روز‌ها با گسترده شدن استفاده از شبکه‌های اجتماعی و به اشتراک گذاشتن تصاویر مختلف، ممکن است چهره خود را با تصاویر بی نقص منتشر شده در این شبکه‌ها مقایسه کنید. باید گفت نگران نباید باشید، اکثر این تصاویر با برنامه‌های مختلف ادیت عکس ویرایش شده‌اند که به سادگی در دسترس و قابل استفاده هستند. اما با توجه به تعداد زیاد برنامه‌های موجود برای ویرایش عکس چهره، انتخاب نرم‌افزار مناسب می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. مهم‌ترین عامل در انتخاب این برنامه‌ها، قابلیت‌های آن‌ها در بهبود و تغییر تصاویر است، همچنین سهولت استفاده و کیفیت خروجی نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. چه شما یک کاربر عادی باشید یا یک فرد حرفه‌ای، پیدا کردن برنامه‌ای که نیازهای شما را برآورده کند، کلید موفقیت در تولید محتوای جذاب است. اگر به ادیت عکس علاقه‌مند هستید خواندن مطالب معرفی اپلیکیشن InShot، بالابردن کیفیت عکس در موبایل و کامپیوتر و اپلیکیشن برای متحرک کردن عکس هم پیشنهاد می‌شوند. در این مطلب به معرفی بهترین برنامه ویرایش عکس چهره اندروید و آیفون پرداختیم که می‌توانید با توجه به کاربری خود یکی از آن‌ها را استفاده کنید و تصاویر جذاب و خلاقانه‌ای ایجاد کنید.

منبع: دیجی‌کالا مگ

۵۹,۹۹۹,۰۰۰

تومان

۲۱,۲۰۰,۰۰۰

۲۰,۷۵۹,۰۰۰

تومان

سوالات متداول

کدام برنامه ادیت عکس برای کاربران حرفه‌ای پیشنهاد می‌شود؟

Adobe Photoshop Express به عنوان یک برنامه پیشرفته با قابلیت‌های زیاد یکی از برنامه‌هایی است که برای ادیت حرفه‌ای پیشنهاد می‌شود.

کدام برنامه بیشتر برای آرایش چهره مجازی مناسب است؟

YouCam Makeup به کاربران امکان می‌دهد تا آرایش‌های مختلف را به صورت مجازی امتحان کنند.

source

توسط chehrenet.ir