مشاوره سئو سایت
من در اولین روز SES لندن به عنوان خبرنگار غیررسمی SEOmoz شرکت می کنم. رند به جای ارائه یک تفسیر زنده وبلاگی «او گفت؛ او گفت»، از من خواسته است که مروری و یک تفسیر تحلیلی ارائه کنم. مطمئناً تمام تلاشم را می‌کنم، اما اگر در نهایت در مورد آنچه برای ناهار خوردم صحبت کنم، می‌دانید که رند مرد اشتباهی را برای این کار انتخاب کرده است.

روز با شروع جالبی شروع شد که افراد ثبت نام نتوانستند مشخصات من را پیدا کنند. معلوم شد که این به این دلیل است که من به عنوان سیاران نوریا در سیستم آنها بودم، که باعث می‌شود شبیه یک بارون کلمبیایی مواد مخدر به نظر بیایم، اما هی – من را وارد کرد، بنابراین با آن کار خواهم کرد.

جلسه 1: انجمن فهرست های ارگانیک

اولین جلسه روز، انجمن فهرست‌های ارگانیک است، که در آن شرکت‌کنندگان می‌توانند سؤالات خود را در پانل کارشناسان بررسی کنند. اینها عبارتند از دیو نیلور، که نقش عادی خود را در نقش یک شمالی حرفه ای انجام می دهد، که به او اجازه می دهد تا کمی هوش و تخصص آشکار خود را در پشت پرده دود پنهان کند، و رالف تگتمایر (با نام مستعار Fantomaster) که با وجود به نظر می رسد شبیه به گمشده Unabomber است. برادر، ذهنی تیز مثل تیغ دارد.

آنچه جالب و در عین حال خسته کننده است، این است که چگونه سؤالات مشابهی که در هر یک از این جلسات مطرح می شود دوباره مطرح می شود:

* آیا مشتریان چند ملیتی باید از TLD های محلی استفاده کنند؟ بله

* آیا پیوندها باید از منابع معتبر باشند؟ بله، اما به آن نیز بستگی دارد.

* آیا دیو نیلور می تواند برای هر چیزی که می خواهد رتبه بندی کند؟ به نظر می رسد که این مورد است.

* آیا گوگل از تحقیق/جاسوسی برای کشف خرید لینک استفاده می کند؟ آیا شما نمی خواهید؟

به غیر از این که SES، SMX و کنفرانس‌های دیگر همگی یک مدل کسب‌وکار سالم دارند، این است که علیرغم این واقعیت که بیشتر این اطلاعات به صورت رایگان در وب در دسترس هستند، به نظر می‌رسد که مردم به طور کامل به آن اعتقاد ندارند. مگر اینکه یک فرد واقعی آن را تایید کند. با این حال، حداقل یک چیز را یاد گرفتم، که ابزار جستجوی پیوند ارائه شده توسط Majestic12.co.uk است – بیایید امیدوار باشیم که این تمام چیزی نیست که بازدیدکنندگان برای قیمت بلیط خود دریافت می کنند.

یکی از موضوعاتی که ظاهر شد و انجام شد، پیوندها و خرید یا نخریدن آنها بود. این بحث جالبی است و جای تعجب نیست که نظرات تند زیادی را ایجاد می کند (که مقایسه دیو نیلور از هشدارهای پیوندهای پولی با هشدارهایی که در مورد سرطان ریه روی پاکت سیگار هشدار می دهند به ویژه به یاد ماندنی است). با این حال، هیچ راه حل واقعی برای بحث وجود ندارد، زیرا در واقع نمی تواند وجود داشته باشد. ما ممکن است سیاست گوگل در این مورد را دوست نداشته باشیم، اما بعید به نظر می رسد که ما آن را تغییر دهیم. همانطور که استیو جانستون، یکی از دیگر شرکت کنندگان در میزگرد می گوید: این سیاست گوگل است – هر کاری که می خواهید با آن انجام دهید.

جلسه 2: جستجوی محلی موبایل

اگر جستجوی عمودی موضوع “به زودی، صادقانه” در اکثر رویدادهای جستجو در چند سال گذشته بوده است، من احساس می کنم که تلفن همراه تا سال 2008 این موقعیت را خواهد داشت (و اگر اینطور نباشد، احتمالاً در اشتباه هستید. رویداد).

رئیس پنل جلسه را با صحبت در مورد اینکه چگونه پیشرفت‌ها در محصولات و سیستم‌ها (فکر می‌کنیم آیفون و اندروید) باعث می‌شود که جستجوی موبایلی و به‌ویژه جستجوی محلی موبایل در آینده نزدیک رونق پیدا کند، جلسه را تشکیل می‌دهد.

قلبم از دست می‌رود زیرا ارائه‌های اولیه اساساً اعتبار تأمین‌کننده هستند و آنچه باید یک موضوع کاملاً جذاب باشد، تهدید می‌کند که توسط زمین‌های فروش غرق شود. در حالی که فناوری‌هایی که احتمالاً جستجوی تلفن همراه را تقویت می‌کنند، بدون شک جذاب هستند، شخصاً بیشتر به معنای واقعی این فناوری‌ها، از نظر روشی که احتمالاً بر رفتارها و روندهای مصرف‌کننده تأثیر می‌گذارند، علاقه‌مندم. در عوض کلمه “راه حل ها” را می شنوم که در فواصل زمانی معینی در مورد آنها پخش می شود.

خوشبختانه بحثی که در ادامه می آید بسیار جالب تر است. یکی از چیزهایی که آشکار می شود، نوع جستجوهایی است که مردم در تلفن همراه خود انجام می دهند. هیچ شگفتی بزرگی وجود ندارد، که نشان می دهد مردم تمایل دارند چیزهایی را که دقیقاً در زمان جستجو به آن نیاز دارند (تاکسی، رستوران و غیره) جستجو کنند. کاری که داده‌ها انجام می‌دهند (حتی اگر به دسامبر 2006 برمی‌گردد) این واقعیت را برجسته می‌کند که اگر کسب‌وکار شما هر یک از این حوزه‌ها را پوشش می‌دهد، اکنون باید به جستجوی تلفن همراه فکر کنید.

یکی از سخنرانان، الکساندر گاسچارد از EDA، قصد دارد کول کمک تلفن همراه را افزایش دهد – وقتی مدل کسب و کاری که او ارائه می دهد (کمک دایرکتوری) در صورتی که جستجوی موبایل واقعاً شروع به کار کند، به سختی تعجب آور است. او استدلال می کند که صحبت در مورد مرگ DA، و انفجار جستجوی تلفن همراه، نیاز به بررسی واقعیت دارد. او بیان می‌کند که کاربران به سرعتی که جستجوی موبایل ارائه می‌دهد علاقه‌ای ندارند (من مخالفم)، که رابط کاربری تلفن‌های همراه هنوز خیلی فاصله دارد (به اندازه کافی منصفانه است، اما خیلی سریع در حال تغییر است)، و اینکه هنوز هم راحت‌تر است. با استفاده از سرویس DA از جستجو، شماره شخصی را پیدا کنید.

من می‌توانم بخش‌هایی از همه این استدلال‌ها را بپذیرم، اما وقتی این واقعیت که تایپ کردن با تلفن همراه هنگام رانندگی در هلند غیرقانونی است (همانطور که در بریتانیا است) به عنوان دلیلی برای عدم موفقیت جستجوی تلفن همراه استفاده می‌شود، من نمی دانم که آیا کسب و کار DA ممکن است به بررسی واقعیت نیز نیاز نداشته باشد. حتما اگر تایپ غیر قانونی است شماره گیری هم غیرقانونی است؟ تصور می‌کنم «آه، اما می‌توانید از شماره‌گیری صوتی استفاده کنید» پاسخ خواهد بود. اما همانطور که در گذشته گفته‌ایم، سیستم‌های تشخیص صدا نیز می‌توانند جستجوی موبایل را به سطح جدیدی برسانند.

و استدلال‌هایی مبنی بر اینکه با این واقعیت که اپراتورهای تلفن همراه به گوشی‌هایی که قادر به استفاده از اینترنت تلفن همراه هستند یارانه نمی‌دهند، محدود است، این واقعیت را برجسته می‌کند که هیچ یک از سخنرانان از بریتانیا نیستند. گوشی من (Nokia N73) یک هدیه رایگان از طرف اپراتور من بود، من اطلاعات نامحدودی را برای مقدار نسبتا کمی دریافت می کنم و واقعاً فکر نمی کنم در اقلیت باشم. من در این مورد در مشاوره الکترونیکی نوشته ام، بنابراین دیگر در اینجا به همه چیز نمی پردازم: کافی است بگویم که ممکن است یک شبه اتفاق نیفتد، اما انقلاب قطعا در حال وقوع است.

سیاران مدیر سئو و رسانه های اجتماعی آژانس بازاریابی آنلاین Altogether Digital مستقر در لندن است. او عاشق یک کنفرانس خوب است و خوشحال خواهد شد که در هر کنفرانسی که شما برگزار می کنید صحبت کند.

پست نویسی از ربکا: قسمت دوم پوشش CiarÁn از SES London، Analytics و آینده جستجو، در حال حاضر در YOUmoz منتشر شده است. من نمی خواستم وبلاگ اصلی را با پوشش SES غرق کنم.

توسط chehrenet