طبق گزارش‌ها، بسته‌ الحاقی مورد انتظار بازی Black Myth: Wukong برای انتشار در اوایل سال ۲۰۲۵ برنامه‌ریزی شده است.

این بازی به عنوان یکی از موردانتظارترین آثار سال‌های اخیر صنعت بازی، حدودا یک ماه پیش عرضه شد و با واکنش‌های مثبتی روبرو شد و برخی رکوردها را نیز جابجا کرد. طبیعتا فروش بالای هر اثری در مدیوم‌های مختلفی سرگرمی به خصوص در این دوران مدرن، منجر به ساخت دنباله‌ها و محتویات مختلف از آن خواهد شد و ووکونگ نیز این قاعده مستثنی نیست و در همان روزهای ابتدایی عرضه خبرهایی از تولید بسته‌ الحاقی برای آن به گوش می‌رسید.

حال به گفته دنیل کامیلو (Daniel Camilo)، روزنامه‌نگار و مشاور صنعت بازی مستقر در چین، استودیوی گیم ساینس (Game Science) می‌خواهد بسته‌ای الحاقی را برای بازی همزمان با سال نوی چینی که از ۲۹ ژانویه ۲۰۲۵ (۹ بهمن) آغاز می‌شود، منتشر کند. کامیلو گفت که از منابعی قابل اعتماد شنیده است که این بسته در پایان ژانویه یا بلافاصله پس از آن، وارد بازار خواهد شد.

گیم‌پلی ووکونگ

البته او همچنین در توئیت دیگری گفت که همانطور که می‌دانید، برنامه‌ها همیشه می‌توانند تغییر کنند و در حالی که تیم‌ها برنامه‌ها و نقشه‌های راه خود را دارند، مسائل مربوط به تاریخ انتشار هیچوقت دقیق نخواهد بود و امکان تاخیر وجود دارد. البته بهتر است بدانید که Black Myth: Wukong ​​به طور رسمی معرفی نشده است، اما هیرو گیمز (Hero Games)، از سرمایه‌گذاران بازی اخیرا به بلومبرگ گفته است که توسعه‌ی آن شروع شده است.

منابع کامباوهمچنین ادعا کردند که این بازی از زمان انتشار برای پلی‌استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی، ۲۰ میلیون نسخه فروخته است. در واقع با بودجه توسعه ۷۰ میلیون دلاری، Black Myth: Wukong تا به امروز بیش از ۸۰۰ میلیون دلار درآمد داشته است که فوق‌العاده محسوب می‌شود. به گفته دانیل احمد (Daniel Ahmad)، مدیر تحقیقات در Niko Partners، این میزان از فروش باعث می‌شود که این بازی یکی از سریع‌ترین فروش‌هاری تاریخ صنعت بازی را ثبت کند و تنها تحت الشعاع بازی‌هایی مانند جی‌تی‌ای ۵ و مدرن وارفر ۲ قرار دارد.

در رابطه با نسخه ایکس‌باکس بازی، گیم ساینس در ماه ژوئن اعلام کرد که این نسخه به دلیل نگرانی‌هایی مربوط به کیفیت آن به تعویق افتاده است. با این حال، بلافاصله گزارش‌هایی منتشر شد که این تأخیر به دلیل انعقاد قرارداد انحصاری نامعلومی از سوی سونی برای بازی بوده است. در صورتی که قصد خرید بازی را دارید، می‌توانید نقد و بررسی آن را با عنوان «نقد و بررسی Black Myth: Wukong؛ شاه میمون وارد می‌شود» مطالعه کنید.

منبع: VGC

صفحه‌ی اصلی بازی دیجی‌کالا مگ | اخبار بازی، تریلرهای بازی، گیم‌پلی، بررسی بازی، راهنمای خرید کنسول بازی

source

توسط chehrenet.ir