پاوربانک‌ها به عنوان نجات‌دهنده‌های کوچک با ما همراه شده‌اند و در این میان، پاوربانک‌های کلومن با طراحی نوین و قابلیت‌های پیشرفته، به نمادی از اطمینان و دوام تبدیل شده‌اند. در این راهنما، ما به بررسی جدیدترین و بهترین پاوربانک‌های کلومن خواهیم پرداخت که هر کدام با ویژگی‌های منحصر به فرد خود، پاسخگوی نیازهای گوناگون کاربران هستند. از ظرفیت‌های عظیم برای مسافرت‌های طولانی مدت گرفته تا مدل‌های فشرده برای آن دسته از افرادی که به دنبال حداقل‌گرایی هستند، کلومن تلاش کرده تا هر فردی را در هر شرایطی راضی نگه دارد. با توجه به تنوع گسترده‌ای که در بازار پاوربانک‌ها وجود دارد، انتخاب مدل مناسب می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. اما نگران نباشید، ما شما را در این مسیر همراهی خواهیم کرد.

۲,۹۹۹,۰۰۰

تومان

۲,۱۰۰,۰۰۰

۱,۲۹۹,۰۰۰

تومان

پاوربانک کلومن مدل KP-013؛ یکی از بهترین پاوربانک‌های ۳۰ هزار میلی‌آمپر ساعتی کلومن در بازار

اگر به یک منبع انرژی بسیار قدرتمند و پرظرفیت نیاز دارید، پاوربانک کلومن مدل KP-013 با باتری ۳۰ هزار میلی‌آمپر ساعتی‌اش یک انتخاب بسیار جذاب و هیجان‌انگیز برای شما در این زمینه خواهد بود. این پاوربانک با طراحی مستطیلی و کاربرپسند، خیال شما را از بابت تمام شدن شارژ باتری گوشی موبایل، تبلت و سایر دستگاه‌های مشابه در موقعیت‌های حساس راحت می‌کند. یکی از ویژگی‌های خوب و کاربردی این پاوربانک، وجود نمایشگر دیجیتال است که وضعیت و درصد شارژ باقی‌مانده را به صورت دقیق نشان می‌دهد. همچنین، یک کلید روشن/خاموش بر روی دستگاه قرار دارد که علاوه بر کنترل پاوربانک، می‌توان از آن برای مدیریت نمایشگر نیز استفاده کرد. کلومن این قابلیت‌ها را برای استفاده راحت‌تر و ساده‌تر کاربران روی این محصول در نظر گرفته است. بر روی بدنه پاوربانک KP-013 دو درگاه خروجی USB-A، یک درگاه ورودی و خروجی USB-C و یک درگاه میکرو USB قرار دارد.

یکی از این درگاه‌های USB-A با ولتاژ خروجی ۵ ولت و شدت جریان ۱ آمپر، و دیگری با ولتاژ خروجی ۵ ولت و شدت جریان ۲.۱ آمپر طراحی شده‌اند. این تنظیمات به کاربران امکان می‌دهد که به طور همزمان یک گوشی موبایل و یک تبلت را شارژ کنند. این قابلیت به ویژه در مواقعی که نیاز به شارژ سریع و همزمان چند دستگاه دارید، بسیار مفید است. این محصول با استفاده از تکنولوژی PD (Power Delivery) و QC 3.0 (Quick Charge 3.0)، سرعت شارژ دستگاه‌های شما را به طرز چشمگیری افزایش می‌دهد. تنها نکته منفی پاوربانک کلومن مدل KP-013 شاید وزن زیاد ۶۵۰ گرمی آن باشد که آن هم به دلیل مجهز بودن به باتری پرظرفیت ۳۰ هزار میلی‌آمپر ساعتی‌ قابل توجیه است. در نهایت، پاوربانک KP-013 با ارائه جریان خروجی مناسب، از گوشی‌های موبایل گرفته تا تبلت‌ها را به خوبی پشتیبانی می‌کند و انتخابی عالی برای کاربران است.

نکات مثبت

  • ورودی شارژ USB-C و میکرو USB
  • دو خروجی دو آمپر
  • دارای نشانگر درصد شارژ

نکات منفی

  • درگاه لایتنینگ ندارد
  • قیمت بالا
  • برای فول شارژ شدن خود پاوربانک باید حدود ۷ ساعت منتظر بمانید.
پاوربانک کلومن مدل KP-013 ظرفیت  30000 میلی امپر ساعت

پاوربانک کلومن مدل KP-20 45W؛ یکی از بهترین پاوربانک‌های با پشتیبانی از سوپر فست شارژ کلومن در بازار

پاوربانک کلومن مدل KP-20 45W یکی از بهترین گزینه‌ها در بازار برای کاربرانی است که به دنبال یک پاوربانک با ظرفیت بالا و توان خروجی قابل توجه هستند. این پاوربانک با باتری لیتیومی ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خود، وزنی معادل ۲۰۰ گرم دارد و به شما امکان می‌دهد تا در هر شرایطی، بدون نیاز به پریز برق، دستگاه‌های مختلف خود را شارژ کنید. از گوشی موبایل و تبلت گرفته تا دوربین دیجیتال و دیگر لوازم الکترونیکی، همه را می‌توانید به راحتی با این پاوربانک و تنها با استفاده از یک کابل USB یا PD شارژ کنید. از ویژگی‌های بسیار جذاب این محصول می‌توان استفاده از تکنولوژی شارژ سریع Quick Charge 3.0 و پشتیبانی از شارژ سوپر فست را اشاره کرد. این ویژگی‌ها به شما امکان می‌دهند تا دستگاه‌های خود را با سرعتی بیشتر از شارژرهای معمولی شارژ کنید. البته باید توجه داشت که این قابلیت تنها با دستگاه‌هایی که از استاندارد شارژ سریع پشتیبانی می‌کنند و با استفاده از کابل مناسب، قابل استفاده است.

بهترین پاوربانک‌های کلومن

پاوربانک KP-20 45W با ولتاژ و شدت جریان خروجی متنوعی عرضه می‌شود. به عنوان مثال، در ولتاژ خروجی ۴.۵ تا ۵ ولت، شدت جریان خروجی بین ۳ تا ۴.۵ آمپر است. در ولتاژ خروجی ۶ تا ۹ ولت، شدت جریان خروجی ۲ آمپر و در ولتاژ خروجی ۹ تا ۱۲ ولت، شدت جریان خروجی ۱.۵ آمپر است. این تنظیمات متنوع، امکان شارژ سریع و موثر دستگاه‌های مختلف را فراهم می‌کند. همچنین، در حالت شارژ سریع، ولتاژ ورودی ۵ ولت و شدت جریان ورودی ۴.۵ آمپر است. این پاوربانک کلومن با طراحی شیشه‌ای و ابعاد کوچک خود، به راحتی قابل حمل است و وضعیت شارژ باتری را از طریق صفحه نمایشگر LED به صورت درصدی نشان می‌دهد. حداکثر توان خروجی این محصول به ۴۵ وات می‌رسد و از فناوری PD نیز پشتیبانی می‌کند. از لحاظ امنیتی نیز خیال کاربران راحت باشد، چرا که این محصول از باتری دستگاه هوشمند شما در برابر نوسانات و اتصالات کوتاه به بهترین شکل ممکن محافظت می‌کند.

نکات مثبت

  • طراحی جذاب و خاص
  • باتری ۲۰ هزار میلی‌آمپر ساعتی
  • پشتیبانی از حداکثر سرعت شارژ ۴۵ واتی
  • دارای گواهی CE-FC-ROSH اروپا
  • قابلیت شارژ شدن با کابل USB-C
  • وزن سبک

نکات منفی

  • تعداد پورت‌های کمی دارد.
پاوربانک کلومن مدل KP-20 45W ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

۲,۹۹۹,۰۰۰ تومان

پاوربانک کلومن مدل KP-027 22.5W؛ یکی از بهترین پاوربانک‌های ۲۰ هزار میلی‌آمپر ساعتی کلومن

کلومن مدل‌های با طراحی خاص کم ندارد که از جمله یکی از بهترین آن‌ها می‌توان به پاوربانک کلومن مدل KP-027 22.5W اشاره کرد. پاوربانک کلومن مدل KP-027 با ظرفیت بالای ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت و وزن ۴۰۰ گرم، یکی از گزینه‌های ایده‌آل برای کاربرانی است که به دنبال یک منبع تغذیه قابل حمل و قدرتمند هستند. با این پاوربانک، دیگر نیازی به نگرانی بابت تمام شدن شارژ دستگاه‌های الکترونیکی خود مانند گوشی موبایل، تبلت، دوربین دیجیتال و سایر لوازم مشابه نخواهید داشت. پاوربانک KP-027 دارای شدت جریان خروجی متنوعی است که بسته به ولتاژ خروجی متفاوت است. به عنوان مثال، در ولتاژ خروجی ۴.۵ تا ۵ ولت، شدت جریان خروجی بین ۳ تا ۵ آمپر است. در ولتاژ خروجی ۶ تا ۹ ولت، شدت جریان خروجی ۲ آمپر و در ولتاژ خروجی ۹ تا ۱۲ ولت، شدت جریان خروجی ۱.۵ آمپر است. همچنین، در حالت شارژ سریع، ولتاژ ورودی ۵ ولت و شدت جریان ورودی ۳ آمپر است.

بهترین پاوربانک‌های کلومن

استفاده از تکنولوژی شارژ سریع Quick Charge 3.0 در این پاوربانک، یکی از ویژگی‌های خوب آن محسوب می‌شود. البته باید توجه داشت که این قابلیت تنها با دستگاه‌هایی که از استاندارد شارژ سریع پشتیبانی می‌کنند، قابل استفاده است و در دستگاه‌های معمولی این امکان وجود ندارد. این پاوربانک از نشانگر LED و نمایشگر دیجیتال روی بدنه‌اش بهره می‌برد که اطلاعاتی در مورد وضعیت شارژ آن در اختیار کاربران قرار می‌دهد. توان کلی این دستگاه تا ۲۲.۵ وات است و از فناوری PD با حداکثر توان خروجی ۲۰ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. این فناوری به شما امکان می‌دهد تا هم پاوربانک را با این درگاه شارژ کنید و هم به عنوان خروجی از آن استفاده نمایید. پاوربانک KP-027 دارای چهار خروجی است که دو عدد از این خروجی‌ها دارای کابل‌های متصل هستند. یکی از این کابل‌ها USB-C و دیگری لایتنینگ است که به شما امکان می‌دهد تا به طور مستقیم گوشی خود را به این کابل‌ها وصل کرده و شارژ کنید.

نکات مثبت

  • وزن مناسب
  • توان خروجی کلی ۲۲.۵
  • تکنولوژی Quick Charge ۳.۰
  • شارژ ایمن (MultiProtect)
  • دارای گواهی های FC,CE و ROHS اروپا
  • کابل‌های USB-C و لایتنینگ متصل به بدنه
پاوربانک کلومن مدلKP-027 22.5Wظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

۲,۱۰۰,۰۰۰ تومان

پاوربانک کلومن مدل KP-022 22.5W؛ یکی از بهترین پاوربانک‌های کلومن با بدنه‌ی جان‌سخت در بازار

پاوربانک کلومن مدل KP-022 22.5W یکی از بهترین گزینه‌ها برای افرادی است که به دنبال یک پاوربانک با بدنه‌ی مقاوم و قابلیت‌های پیشرفته هستند. این پاوربانک با داشتن باتری لیتیومی با ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت و وزن سبک ۲۰۰ گرم، همراهی مناسب برای سفرها و فعالیت‌های روزمره شما خواهد بود. بدنه‌ی این محصول از پلاستیک مقاوم تولید شده که در برابر ضربات احتمالی و خط‌وخش‌ها به خوبی مقاومت خواهد کرد. این پاوربانک دارای سه پورت خروجی است که شامل دو پورت USB-A و دو پورت USB-C می‌شود. این پورت‌ها امکان شارژ همزمان چندین دستگاه را فراهم می‌کنند. همچنین، پورت USB-C این پاوربانک از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند و با ارائه حداکثر توان خروجی ۲۲.۵ واتی می‌تواند دستگاه‌های شما را با سرعت بیشتری شارژ کند. در مورد حداکثر سرعت شارژ پورت‌های USB-A این محصول باید به پشتیبانی از سرعت ۲۰ واتی اشاره کنیم.

بهترین پاوربانک‌های کلومن

این پاوربانک مجهز به تکنولوژی شارژ ایمن (MultiProtect) است و مدارهای آن در برابر انواع اختلال در نوسانات، افزایش دما، اتصال کوتاه، تخلیه شارژ و شارژ بیش از حد، ایمن شده‌ است. همچنین با بهره‌گیری از تکنولوژی شارژ هوشمند (Fit Charge)، این پاوربانک می‌تواند سرعت و شدت شارژ مناسب برای هر دستگاه را تشخیص دهد و به این ترتیب از فرسودگی باتری و عملکرد وسایل الکترونیکی جلوگیری کند. همچنین این محصول را به دلیل استفاده از باتری لیتیوم پلیمری می‌توان درون هواپیما برد و از آن استفاده نمود. علاوه بر این، پاوربانک کلومن مدل KP-022 22.5W دارای نمایشگر LED است که میزان شارژ باقی‌مانده را به صورت درصدی نشان می‌دهد، بنابراین همیشه می‌دانید چه مقدار شارژ در اختیار دارید. همچنین، بند مچی متصل به بدنه این پاوربانک، حمل و نقل آن را بسیار آسان می‌کند و باعث می‌شود تا همیشه در دسترس شما باشد. اگر به دنبال یک پاوربانک جان‌سخت هستید، این پاوربانک برای شما انتخاب مناسبی خواهد بود.

نکات مثبت

  • وزن مناسب
  • توان خروجی کلی ۲۲.۵
  • تکنولوژی Quick Charge ۳.۰
  • شارژ ایمن (MultiProtect)
  • دارای گواهی های FC,CE و ROHS اروپا
  • بدنه‌ی جان‌سخت

نکات منفی

  • کابل شارژ ندارد
  • قیمت بالا
پاوربانک کلومن مدل KP-022 22.5W ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت
۴۳ %

۱,۹۹۹,۰۰۰

۱,۱۴۰,۰۰۰ تومان

پاوربانک کلومن مدلKP-026 22.5W ظرفیت ۲۰ هزار میلی‌آمپر ساعتی

تنوع مدل‌های با ظرفیت ۲۰ هزار میلی‌آمپر ساعتی کلومن در بازار بسیار زیاد است و کلومن با این کار دست کاربران را حسابی باز گذاشته است. یکی دیگر از بهترین پاوربانک‌های ۲۰ هزار میلی‌آمپر ساعتی کلومن مدل KP-026 22.5W محسوب می‌شود که امتیاز خوبی از سوی کاربران دیجی کالا دریافت کرده و رضایت‌مندی بالایی از سوی کاربران دارد. این محصول از لحاظ ابعادی بسیار جمع‌وجور و مناسب است و به راحتی درون دست جای می‌گیرد. اما به به لحاظ وزنی جزو محصولات سبک وزن نیست و سنگینی وزن آن به حدود ۳۰۰ گرم می‌رسد که شما می‌توانید آن را درون کیف خود حمل و نقل کنید. یکی از ویژگی‌های خوب پاوربانک KP-026، توان خروجی کلی ۲۲.۵ وات و مجهز بودن به فناوری PD (Power Delivery) است. این فناوری به شما امکان می‌دهد تا دستگاه‌های خود را با سرعت بالا و به‌صورت ایمن شارژ کنید. دو پورت USB-A و یک پورت USB-C با قابلیت پشتیبانی از فست شارژ در این پاوربانک، انعطاف‌پذیری بیشتری برای شارژ دستگاه‌های مختلف به کاربران ارائه می‌دهد.

بهترین پاوربانک‌های کلومن

همچنین صفحه نمایشگر LED روی بدنه این پاوربانک نیز به شما امکان می‌دهد تا وضعیت شارژ باتری را به‌ راحتی بررسی نمایید. این پاوربانک کلومن مجهز به تکنولوژی شارژ ایمن (MultiProtect) است و مدارهای آن در برابر انواع اختلال در نوسانات، افزایش دما، اتصال کوتاه، تخلیه شارژ و شارژ بیش از حد ایمن شده‌ است. علاوه بر این موارد، پاوربانک KP-026 گواهی‌های معتبر FC، CE و ROHS اروپا را نیز دارد که ایمنی و کیفیت بالای این محصول را به کاربران متذکر می‌شود. این پاوربانک با تکنولوژی شارژ سریع Quick Charge 2.0 و Quick Charge 3.0، و قابلیت شارژ ایمن (MultiProtect)، به شما اطمینان می‌دهد که دستگاه‌های شما به‌صورت سریع و ایمن شارژ خواهد شد. همچنین، این پاوربانک قابلیت شارژ سریع خود را نیز دارد و می‌تواند با شدت جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر به‌ سرعت شارژ شود که این کار از طریق پورت USB-C صورت می‌گیرد. شما می‌توانید از این محصول برای شارژ انواع دستگاه‌های مختلف نظیر تبلت‌ها، دوربین‌ها و انواع اسپیکر و هدفون‌های بی‌سیم نیز بهره ببرید.

نکات مثبت

  • کیفیت ساخت خوب
  • پشتیبانی از حداکثر توان خروجی ۲۲.۵ واتی
  • دو پورت USB-A و دو پورت USB-C
  • پشتیبانی از QC و PD
  • شارژ شدن سریع پاوربانک

نکات منفی

  • کابل ندارد.
  • قیمت بالا
پاوربانک کلومن مدلKP-026 22.5Wظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

پاوربانک کلومن مدل KP-025MINI 22.5W؛ یکی از بهترین پاوربانک‌های ۱۰ هزار میلی‌آمپر ساعتی کلومن

پاوربانک KP-025 ساخت شرکت کلومن، با ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت، پاسخی است به نیاز روزمره‌ی ما برای دسترسی پیوسته به انرژی. با وزنی سبک‌تر از یک سیب متوسط یعنی تنها ۱۰۰ گرم، این دستگاه کوچک به راحتی در کیف یا جیب شما جای می‌گیرد و به هیچ عنوان احساس سنگینی نخواهید کرد. این پاوربانک هوشمند با بهره‌گیری از تکنولوژی Quick Charge 3.0، قادر است دستگاه‌های سازگار را با سرعتی بالایی شارژ کند. به این معنا که وقتی در حالت اورژانسی قرار دارید، KP-025 می‌تواند به سرعت باتری دستگاه شما را به حد نیاز شارژ کند. با این حال، این تکنولوژی نوین نیازمند دستگاه‌هایی است که استانداردهای شارژ سریع را پشتیبانی کنند، تا بتوانند از این قابلیت بهره‌مند شوند. از نظر تنظیمات خروجی، KP-025 با انعطاف‌پذیری بالا طراحی شده است. با توجه به ولتاژ خروجی، شدت جریان خروجی این پاوربانک می‌تواند از ۳ تا ۵ آمپر در ولتاژهای پایین‌تر (۴.۵ تا ۵ ولت) تا ۱.۵ آمپر در ولتاژهای بالاتر (۹ تا ۱۲ ولت) متغیر باشد.

بهترین پاوربانک‌های کلومن

این انعطاف‌پذیری به شما این امکان را می‌دهد که انواع گسترده‌ای از دستگاه‌ها را با سرعت‌های مختلف با این محصول باکیفیت و جمع‌وجور کلومن شارژ کنید. این محصول حداکثر توان خروجی ۲۲.۵ وات و ۲۰ واتی را به کاربران ارائه می‌دهد و سه درگاه خروجی شامل دو USB-A و یک USB-C روی بدنه‌ی آن دیده می‌شود. بنابراین شما به لطف این سه درگاه می‌توانید به طور همزمان دو دستگاه هوشمند را به طور کامل شارژ کنید. همچنین نباید درگاه ورودی میکرو USB این محصول را نیز از قلم انداخت که برای شارژ کردن پاوربانک می‌توان از آن استفاده کرد. وقتی این محصول را در دست خود می‌گیرید، متوجه کیفیت بسیار خوب بدنه‌ی آن خواهید شد که از پلاستیک ABS تولید شده تا مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربات احتمالی و خط‌وخش‌ها داشته باشد. همچنین، KP-025 با صفحه نمایش LED مجهز شده تا شما بتوانید به سرعت وضعیت شارژ باتری را بررسی کنید. این قابلیت به شما اجازه می‌دهد تا بدون هیچ گمانه‌زنی‌ای از میزان انرژی باقی‌مانده در پاوربانک خود آگاه باشید.

نکات مثبت

  • وزن سبک و طراحی بسیار جمع‌وجور
  • پشتیبانی از حداکثر توان خروجی ۲۲.۵ واتی
  • دو درگاه USB-A و یک USB-C
  • دارای گواهی های FC,CE و ROHS اروپا

نکات منفی

  • نکته منفی خاصی در این رنج قیمتی ندارد.
پاوربانک کلومن مدل KP-025MINI 22.5W ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت
۲۴ %

۱,۴۵۰,۰۰۰

۱,۰۹۵,۰۰۰ تومان

پاوربانک کلومن مدل KP-240؛ یکی از بهترین پاوربانک‌های ۵ هزار میلی‌آمپر ساعتی کلومن در بازار

اگر به دنبال یکی از بهترین پاوربانک‌های کلومن با ظرفیت ۵ هزار میلی‌آمپر ساعتی در بازار هستید، از انتخاب مدل KP-240 به هیچ عنوان پشیمان نخواهید شد. با طراحی مینیمالیستی و مستطیلی و وزن ۱۲۰ گرمی، این پاوربانک همراهی جذاب برای روزهای پرمشغله و سفرهای طولانی شماست. با KP-240، دغدغه‌های مربوط به تمام شدن شارژ دستگاه‌های الکترونیکی در لحظات کلیدی به فراموشی سپرده می‌شود. این دستگاه کوچک و قابل حمل با دو درگاه USB-A، قابلیت شارژ همزمان دو دستگاه را دارد و با شدت جریان‌های ۱ آمپر و ۲.۱ آمپر، انعطاف‌پذیری لازم برای پاسخگویی به نیازهای شارژ متفاوت دستگاه‌های شما را فراهم می‌آورد. نگاهی به طراحی KP-240 نشان می‌دهد که کارایی و زیبایی شناسی دست در دست هم داده‌اند تا تجربه‌ای لذت‌بخش از شارژ همراه را برایتان به ارمغان بیاورند.

Kolman

چهار چراغ LED به عنوان نشانگرهای شارژ، به شما اجازه می‌دهند تا با یک نگاه، میزان انرژی باقی‌مانده را تشخیص دهید. علاوه بر این، یک کلید روشن/خاموش نیز تعبیه شده است تا کنترل بیشتری بر روی عملکرد دستگاه داشته باشید و در صورت نیاز، نورهای LED را خاموش یا روشن کنید. امنیت و حفاظت از دستگاه‌های شما هم در اولویت قرار دارد. KP-240 با مکانیزم‌های حفاظتی پیشرفته، دستگاه‌های شما را در برابر مخاطرات احتمالی مانند افزایش ولتاژ، جریان، حرارت و حتی اتصال کوتاه محافظت می‌کند. این محافظت‌ها به شما اطمینان می‌دهند که دستگاه‌های ارزشمندتان در امان هستند و بدون هیچ مشکلی شارژ می‌شوند. ویژگی‌های کاربردی KP-240 تنها به این موارد محدود نمی‌شوند. با وجود حفره‌ای برای اتصال بند، این پاوربانک را می‌توانید به کیف یا کمربند خود متصل کرده و در دسترس نگه دارید، بدون اینکه نگران گم شدن یا فراموش کردن آن باشید. این ویژگی در طول سفرهای طبیعت‌گردی یا فعالیت‌های ورزشی بسیار مفید است.

نکات مثبت

  • طراحی سبک و جمع‌وجور
  • بدنه‌ی ساخته شده از پلاستیک مقاوم
  • مجهز به دو پورت USB-A و یک پورت میکرو USB
  • قیمت مناسب

نکات منفی

  • کابل ندارد.
  • درگاه USB-C ندارد.
 پاوربانک کلومن مدل KP-240 ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت

منبع: دیجی کالا مگ

۲,۹۹۹,۰۰۰

تومان

۲,۱۰۰,۰۰۰

۱,۲۹۹,۰۰۰

تومان

سوالات متداول

کلومن مال کجاست؟

کلومن یک کارخانه‌ی تولید لوازم الکترونیکی و یک شرکت مدرن است که کار خود را از سال ۲۰۱۸ آغاز نموده و دفتر مرکزی آن در کشور چین، شهر صنعتی گوانگژو قرار دارد.

بهترین پاوربانک ۳۰ هزار میلی‌آمپر ساعتی کلومن کدام است؟

پاوربانک کلومن مدل KP-013

بهترین پاوربانک ۲۰ هزار میلی‌آمپر ساعتی کلومن کدام است؟

پاوربانک کلومن مدل KP-20 45W

بهترین پاوربانک ۱۰ هزار میلی‌آمپر ساعتی کلومن کدام است؟

پاوربانک کلومن مدل KP-025MINI 22.5W

بهترین پاوربانک ۵ هزار میلی‌آمپر ساعتی کلومن کدام است؟

پاوربانک کلومن مدل KP-240

source

توسط chehrenet.ir