معرفی بهترین کرم ضد چروک قوی صورت

حتما برای شما هم پیش آمده است که بعد از نگاه کردن به آینه، متوجه چین و چروک‌های کوچکی شوید که در گوشه‌های چشم، روی پیشانی و یا کنار لبهایتان ظاهر شده‌اند. درست است که بسیاری این چین و چروک‌ها را یادگار روزها و تجربیات زندگی می‌دانند، اما بسیاری دیگر هم دوست دارند تا روند پیری پوست خود را به تعویق انداخته و مانع از ایجاد این خطوط کوچک و بزرگ شوند.

خوشبختانه در دنیای زیبایی امروز، محصولات متعددی برای پیشگیری از چین و چروک و کاهش علائم پیری صورت وجود دارد. اگر شما هم دوست دارید با بهترین کرم ضد چروک صورت آشنا شوید و در زمانی کوتاه، خط و خطوط روی پوست خود را بهبود ببخشید، ادامه این مطلب را با دقت بخوانید!

چرا صورت چروک می شود؟

مانند تمام مشکلات پوستی، چین و چروک‌های صورت هم به دلایل مختلفی روی پوست ظاهر می‌شوند. برخی از مهم‌ترین علل پیری پوست و ایجاد چین و چروک صورت به شرح زیر هستند:

خشکی یا کم آبی پوست

وقتی پوست رطوبت خود را از دست می‌دهد و یا به اصطلاح دهیدراته می‌شود، دیگر به اندازه قبل حالت نرم و منعطف خود را ندارد و ظاهری خسته و چروک به خود می‌گیرد. فراموش نکنید که خشکی پوست، از جمله علائم اولیه کم آبی بدن است که علاوه بر ایجاد چین و چروک، باعث بروز التهاب، قرمزی و حتی حساسیت‌های پوستی می‌شود.

افزایش سن

با روند طبیعی افزایش سن، میزان تولید کلاژن و الاستین بدن کاهش یافته و پوست نمی‌تواند مانند قبل با ساخت سلول‌های جدید، شادابی و طراوت خود را حفظ کند.

قرار گرفتن در معرض اشعه‌های مضر آفتاب

افرادی که در معرض تابش نور آفتاب قرار دارند، زودتر از دیگران به آسیب‌های پوستی و چین و چروک‌های صورت دچار می‌شوند. به خاطر داشته باشید که اشعه ماورا بنفش می‌تواند سرعت پیری پوست را به طرز چشمگیری افزایش دهد.

استفاده نادرست از محصولات آرایشی و بهداشتی

مصرف نادرست فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی و یا استفاده از محصولات بی‌کیفیت و نامرغوب، پوست را به خشکی و حساسیت دچار کرده و احتمال ایجاد چین و چروک را افزایش می‌دهد.

سبک زندگی نامناسب

خواب بی‌کیفیت، مصرف دخانیات و الکل، تغذیه نامناسب، بیدار ماندن طولانی مدت و استرس از جمله فعالیت‌های به ظاهر ساده و روزمره‌ای هستند که به شدت روی ایجاد علائم پیری پوست و چین و چروک اثر می‌گذارند.

ژنتیک و وراثت

یکی دیگر از دلایل بروز چین و چروک، به ژنتیک و خصلت‌های وراثتی مربوط می‌شود. سرعت تولید سلول‌های پوستی در برخی افراد بسیار پایین است و همین موضوع باعث می‌شود تا چین و چروک‌ها با سرعت کمتری روی پوست ظاهر شوند.

جلوگیری از چروک صورت

حالا که از دلایل ایجاد چین و چروک صورت صحبت کردیم، بد نیست که برای جلوگیری از ظهور و تشدید این مشکل راهکارهای زیر را هم با شما در میان بگذاریم:

چرا صورت چروک می شود؟

استفاده از کرم ضدآفتاب

همانطور که گفتیم، قرار گرفتن در معرض اشعه‌های مضر آفتاب به طرز چشمگیری روند پیری پوست و ایجاد چین و چروک‌ها را افزایش می‌دهد. به همین دلیل بهتر است که پیش از ترک منزل به کمک ضد آفتاب‌هایی که SPF بالایی دارند، پوست را از نفوذ این اشعه‌ها در امان نگه داشت.

آبرسانی به پوست با نوشیدن آب و کرم‌های مرطوب کننده

آبرسانی به پوست پیش از هر چیز با نوشیدن روزانه مقدار کافی از آب امکان پذیر خواهد شد. بعد از آن می‌توانید با استفاده از کرم‌ آبرسان، ماسک و تونیک‌های مرطوب کننده از ایجاد چین و چروک پیشگیری کنید.

مراقبت منظم از پوست

استفاده منظم از محصولات لایه بردار، کرم‌های دور چشم، بالم لب و سرم‌های تقویت کننده پوست می‌تواند تا حد زیادی در کاهش چین و چروک‌های قدیمی و پیشگیری از چین و چروک‌های جدید موثر باشد.

رفع چروک صورت

تغذیه مناسب

حتما می‌دانید که اغلب میوه‌ها و سبزیجات حاوی مواد آنتی اکسیدانی و ویتامین‌های ضروری هستند. به همین دلیل استفاده از این خوراکی‌های مفید در رژیم غذایی به شادابی پوست و کاهش چین و چروک‌ها کمک می‌کند. مصرف مواد غذایی حاوی ویتامین C و E، روغن ماهی و سایر غذاهای دریایی نیز سلامت پوست را بهبود بخشیده و باعث کاهش چین و چروک‌ها می‌شوند.

سبک زندگی سالم

برای داشتن سبک زندگی سالم تنها کافی است که سیگار نکشید، به اندازه کافی بخوابید، صورت خود را بیش از اندازه نشویید و برای جلوگیری از استرس، از رفتن به محیط‌های تنش‌زا خودداری نمایید!

بهترین کرم ضد چروک صورت و گردن

با استفاده منظم از کرم‌های ضد چروک می‌توان بافت پوست را تقویت کرد و علائم پیری صورت را به تعویق انداخت. در ادامه برخی از بهترین کرم‌های ضد چروک صورت را به شما معرفی می‌کنیم:

کرم ضد چروک صورت و گردن پریکاتن

به جای بوتاکس و تزریق محصولات جوانساز، تنها کافی است که کرم ضد چروک پریکاتن را تهیه کرده و با خواص شگفت انگیز آن روبه‌رو شوید! این کرم یک محصول جوانساز و ضد پیری است که با انتقال ترکیبات آنتی اکسیدانی به لایه‌های زیرین پوست، به کاهش عمق چین و چروک‌ها کمک کرده و مانع از ایجاد خطوط جدید صورت می‌شود.

این کرم همچنین باعث تحریک تولید کلاژن شده و پوست را به طرز چشمگیری لیفت و آبرسانی می‌کند. به کمک ترکیبات روشن کننده موجود در این محصول، پوست بعد از استفاده ظاهری شاداب، با طراوت و شفاف به خود می‌گیرد.

سایر مزایا

  • ضد چروک قوی
  • سفت کننده و افزایش استحکام پوست
  • از بین برنده چین و چروک خط اخم و پیشانی
  • دارای اثرات مشابه بوتاکس
  • حاوی مواد نرم کننده و محافظ رطوبت پوست
  • افزایش تولید کلاژن و الاستین

راه حل چروک نشدن صورت

کرم ضد چروک هیدرودرم

اگر از آن دسته افرادی هستید که با افزایش سن شاهد لک‌های تیره روی صورت خود شده‌اید، می‌توانید با خرید کرم ضد چروک هیدرودرم یک تیر به دو نشان زده و ظاهری صاف و یکدست به پوست خود ببخشید. این کرم بر پایه ترکیبات جوانسازی همچون سرامید، رتینول، روغن دانه انگور و روغن جوانه گندم تولید شده است و با آبرسانی عمقی پوست، استحکام و مقاومت آن را در برابر عوامل مخرب محیطی افزایش می‌دهد.

کرم ضد چروک هیدرودرم همچنین به مهار تولید رنگدانه‌های پوستی پرداخته و از این طریق مانع از ایجاد لک‌ها و تیرگی‌های ناشی از پیری می‌شود.

سایر مزایا

  • مناسب انواع پوست
  • مناسب برای صورت و گردن
  • جوان کننده، روشن کننده
  • قابل استفاده برای سنین ۲۵ سال به بالا
  • برطرف کننده چروکهای سطحی
  • کاهش چروکهای عمیق

کرم ضد چروک ژوت مدل Multi Extract

این کرم غنی شده از ویتامین C و عصاره‌های گل گاو زبان، چای سبز، آویشن باغی و هسته کاکتوس است و با حفظ خاصیت کشسانی پوست، احتمال ایجاد هرگونه چین و چروک را به حداقل می‌رساند. کرم ضد چروک ژوت با افزایش گردش خون در لایه‌های زیرین پوست، عمق چین و چروک‌های قدیمی را کاهش داده و باعث صافی و یکدستی پوست می‌شود.

سایر مزایا

  • مناسب برای صورت و گردن
  • ضد چروک، جوان کننده
  • کاهش سایز منافذ
  • روشن کننده، ترمیم کننده
  • کلاژن ساز بسیار قوی
  • افزایش نرمی و لطافت فوق العاده پوست

سوالات متداول

چرا پوست چروک میشود؟

خشکی یا کم آبی پوست، افزایش سن، سبک زندگی نامناسب و قرار گرفتن در معرض اشعه‌های آفتاب از جمله دلایل چروک شدن پوست هستند.

بهترین کرم ضد چروک ایرانی چیست؟

کرم ضد چروک پریکاتن، کرم ضد چروک هیدرودرم و کرم ضد چروک ژوت از بهترین محصولات ضد چروک موجود در بازار به حساب می‌آیند.

source

توسط chehrenet.ir