آپدیت جدید بازی No Man’s Sky با عنوان Aquarius در دسترس قرار گرفته و یکی از درخواست‌های اخیر طرفداران را به بازی اضافه کرده است.

این به‌روزرسانی مکانیک‌های ماهیگیری را به همراه آیتم‌های ظاهری جدید، دستورالعمل‌های آشپزی و یک سفر به دنیای زیر آب به بازی می‌آورد. این آپدیت برای بسیاری از افراد جامعه‌ی بازی غافلگیرکننده است، زیرا محتوای به‌روزرسانی Worlds Part 1 که قبلا منتشر شده بود را گسترش می‌دهد و به نظر می‌رسد که انتشار به‌روزرسانی مورد انتظار Worlds Part 2 کمی با تاخیر مواجه شده است. صرف نظر از این، قابلیت ماهیگیری چیزی است که بسیاری از طرفداران این بازی برای سال‌ها‌ی اخیر منتظر آن بوده‌اند. بهتر است بدانید که به‌روزرسانی Worlds Part 1 در ماه جولای عرضه شد و یکی از بزرگترین و مهم‌ترین به‌روزرسانی‌هایی بود که بازی تاکنون دریافت کرده است.

همانند تمام به‌روزرسانی‌های قبلی مهم، به‌روزرسانی جدید و ۵.۱ بازی برای همه‌ی بازیکنان کاملا رایگان در دسترس قرار گرفت و تغییرات اساسی در گسترش و اکتشاف سیاره‌ها یعنی همان حنبه‌ای از بازی که بسیاری از افراد سال‌ها‌ امیدوار بودند که برای آن یک به‌روزرسانی بیاید، به ارمغان آورد. نکته‌ی قابل توجه این است که آپدیت جدید بازی کمتر از دو ماه بعد از به‌روزرسانی قبلی منتشر شده است.

آپدیت جدید No Man's Sky

جدیدترین پچ مهم بازی کاملا روی یکی از ویژگی‌های معرفی شده با به‌روزرسانی Worlds Part 1 ساخته شده است یعنی تصاویری خیره‌کننده از اقیانوس‌های سیاره‌ها!. با انتشار آپدیت Aquarius، طرفداران می‌توانند در سواحلی با گرافیکی چشم‌نواز استراحت کنند و با انواع ابزار‌های جدید ماهیگیری کنند. اگرچه آن‌ها همچنین می‌توانند فناوری تله‌های جدیدی را ساخت و ساز کنند که به آن‌ها کمک می‌کند ماهی‌های کمیاب‌تری را شکار کنند. همچنین فناوری جدید و قابل استفاده‌ای به نام Exo-Skiff وجود دارد که به بازیکنان اجازه می‌دهد یک سکوی ماهیگیری را در بالای سطح هر نوع آبی، چه دریاچه‌ای کم عمق یا اقیانوسی عمیق برپا کنند.

این فناوری همچنین با سردخانه‌ای برای خود همراه است که به بازیکنان اجازه می‌دهد مکانی امن و وسیع برای نگهداری صید خود بدون مسدود کردن اینونتوری Exosuit خود داشته باشند. بازیکنان می‌توانند پایگاه‌های ماهیگیری‌ ایده‌آل خود را در هر نقطه از دنیا‌های این بازی بسازند تا انواع ماهی‌های موجود در بازی را صید کنند زیرا سیارات و محیط‌های متنوعی برای گونه‌های مختلف جانوران دریایی موجود است. ماهی صید شده را می‌توان با انواع دستور العمل‌های جدید طبخ کرد و می‌توان آن‌ها را حتی فروخت و معامله کرد یا صرفا برای بدست آوردن سوخت حیاتی و مجموعه‌ای از مزایای دیگر در گیم‌پلی مصرف کرد. همچنین بازیکنان اکنون می‌توانند یک ماموریت جدید به نام Aquarius Expedition را آغاز کنند. این رویداد اجتماعی با زمانی محدود برای مدت شش هفته اجرا خواهد شد و بازیکنان را به سفری به بسیاری از بزرگترین نقاط ماهیگیری کهکشان می‌برد و آیتم‌های ظاهری جدید ماهیگیری و قلاب ماهیگیری بی‌نظیری را به آن‌ها پاداش می‌دهد.

مطابق همیشه، این آپدیت جدید نیز بهبودهایی در گرافیک (به خصوص حلوه‌های بصری آب) و گیم‌پلی را با هدف هرچه بهتر کردن بازی ارائه می‌دهد. در زیر تریلر این آپدیت جدید آمده است.

https://www.youtube.com/watch?v=zu-OxnMETY0

منبع: Gematsu

صفحه‌ی اصلی بازی دیجی‌کالا مگ | اخبار بازی، تریلرهای بازی، گیم‌پلی، بررسی بازی، راهنمای خرید کنسول بازی

source

توسط chehrenet.ir