چند سالی است که دیجی‌پی با همکاری بانک‌ها، رویای خرید اقساطی بدون ضامن را برای مشتریان دیجی‌کالا و سایر فروشگاه‌ها به واقعیت تبدیل کرده است. اکنون، با استفاده از چک یا سفته الکترونیک، می‌توانید به آسانی اعتبار ۱۰ تا ۴۰ میلیون تومانی دریافت کنید و آن را به‌صورت اقساطی بازپرداخت کنید. این طرح نوآورانه از همکاری سه‌گانه دیجی‌کالا، دیجی‌پی و بانک‌ها، راهی را برای شما هموار کرده که بدون نگرانی از موانع مالی، خرید کنید و به زندگی راحت‌تر و بهتر برسید.
اگر کارمند یک سازمان یا شرکت هستید، می‌توانید از مزایای خرید اقساطی به‌صورت سازمانی بهره‌مند شوید. در این روش، دیجی‌پی با شرکت‌ها قراردادهایی امضا می‌کند که بر اساس آن، کارکنان می‌توانند به تسهیلات خرید اقساطی دسترسی داشته باشند. این تسهیلات به‌صورت ویژه و بر اساس قرارداد بین سازمان و دیجی‌پی تنظیم می‌شود.
اگر هم دوست دارید شخصا برای دریافت وام وارد عمل شوید، دیگر نیازی به ضامن ندارید! با چک صیادی بنفش یا سفته الکترونیک و داشتن امتیاز مناسب در اعتبارسنجی، می‌توانید بین ۱۰ تا ۴۰ میلیون تومان اعتبار دریافت کنید و خریدهای خود را انجام دهید. حالا می‌توانید از دیجی‌کالا هرچه که نیاز دارید، از کالاهای بزرگ و گران‌قیمت تا ملزومات روزمره، خرید کنید و پرداخت را به بعد موکول کنید. مبلغ وام و مدت بازپرداخت آن بر اساس نیاز و انتخاب شما تنظیم می‌شود. می‌توانید به‌صورت اقساطی و در بازه‌های زمانی متناسب با توان مالی خود، بدهی خود را تسویه کنید.

توجه: بازه مبلغ وام قابل درخواست در دیجی‌پی ممکن است، در زمانی که شما این مطلب را می‌خوانید، تغییر کند.

اگر بین ۱۸ تا ۷۰ سال سن دارید و تمایل به دریافت وام دیجی پی دارید، همراه ما باشید تا شما را با ارائه همه جزییات و مراحل دریافت وام دیجی‌پی و خرید اقساط دیجی‌کالا یاری کنیم:

۱- انتخاب نوع وام و پیش‌ثبت‌نام

ابتدا باید نشانی www.mydigipay.com در مرورگر وارد و یا اپلیکیشن دیجی پی را دانلود کنید. روی بخش دریافت وام کلیک کنید تا انواع وام‌ها را ببینید.

انواع وام اعتباری دیجی‌پی

بخوانید: راهنمای خرید اقساطی از دیجی‌کالا

اول از همه باید نوع وام دریافتی براساس ضمانت را مشخص کنید. به طور کلی در دیجی‌پی دو دسته وام تعریف شده است که هر کدام در مبالغ مختلف و شرایط اقساط متفاوت قابل دریافت هستند. همه‌ی این وام‎ها توسط بانک تجارت پرداخت می‌شوند و از طریق چک صیادی بنفش یا سفته ضمانت می‌شوند. البته نیاز نیست که در بانک تجارت حساب داشته باشید؛ بلکه افتتاح حساب به صورت آنلاین انجام می‌شود. در ادامه انواع وام‌ها را مشاهده می‌کنیم:

مراحل گرفتن وام 10 میلیونی دیجی‌پی برای خرید اقساط دیجیکالا

مراحل گرفتن وام 15 میلیونی دیجی‌پی برای خرید اقساط دیجیکالا

مراحل گرفتن وام 20 میلیونی دیجی‌پی برای خرید اقساط دیجیکالا

مراحل گرفتن وام 30 میلیونی دیجی‌پی برای خرید اقساط دیجیکالا

مراحل گرفتن وام 40 میلیونی دیجی‌پی برای خرید اقساط دیجیکالا

حالا باید جزییات این جدول را به‌خوبی بشناسید تا انتخاب مناسبی داشته باشید. اگر تمایل به دریافت وام با چک صیادی بنفش داشته باشید، چک شما باید دارای شرایط زیر باشد:

  1. چک صیادی بنفش رنگ باید به نام خودتان باشد.
  2. چک صیادی بنفش رنگ همه بانک‌ها قابل قبول است.
  3. تنها چک صیادی بنفش رنگ مطابق نمونه مورد قبول است.

ضمانت چک وام دیجی‌پی

سفته نیز باید شکل زیر باشد و به صورت آنلاین امضا شود:

 

حالا باید بدانیم منظور از نوع اشتراک چیست؟ برای دریافت وام باید در مرحله پایانی درخواست وام، اشتراک برنزی یا نقره‌ای یا طلایی را تهیه کنید. اشتراک یکی از خدمات در دیجی‌پی است که علاوه ‌بر دریافت وام خرید‌ کالا، خدمات بیمه، شرکت در قرعه‌کشی و هدایای نقدی را شامل می‌شود.

  • اشتراک پلاتینیوم: این شرکت ۱۲ ماهه بوده و با خرید این شرکت امکان دریافت وام ۴۰ میلیونی برای شما وجود دارد. علاوه بر این هر ماه ۵۰۰ هزارتومان اعتبار به شما تعلق می‌گیرد که می‌توانید آخر ماه آن را پرداخت کنید. دریافت هدیه نقدی با خرید هر بار شارژ، تخفیف خرید بیمه و دریافت اعتبار چهار قسطه از دیگر مزایای این اشتراک است. برای خرید این اشتراک باید ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بپردازید.
  • اشتراک طلایی: این اشتراک که سه میلیون و ۳۰۰ هزار تومان ارزش دارد، با اعتبار ۱۲ ماهه لازمه‌ی دریافت وام تا سقف ۳۰ میلیون تومان است.
  • اعتبار نقره‌ای: برای دریافت وام تا سقف ۲۰ میلیون تومان باید این اشتراک را به مبلغ یک میلیون و ۸۴۰ هزار تومان پرداخت کنید و از مزایای آن تا شش ماه برخوردار شوید.
  • اشتراک برنزی: این اشتراک که یک میلیون و ۳۲ هزار تومان ارزش دارد، با اعتبار ۶ ماهه لازمه‌ی دریافت وام تا سقف ۱۰ میلیون تومان است.

توجه: خرید این اشتراک‌ها به معنی مبلغ اضافی بر سود نیست. بلکه قسمتی از سود وام همان ۲۳ درصد است و مجموع این اشتراک و قسط‌های شما ۲۳ درصد بیشتر از مبلغ دریافتی وام دیجی‌پی خواهد بود.

چطوری از دیجی‌پی وام بگیرم؟

۲- امکان‌سنجی دریافت اعتبار

در این مرحله اطلاعات اولیه خود را ثبت می‌کنید تا اعتبارسنجی شما بابت دریافت مبلغ وام درخواستی، انجام شود. مبنای محاسبه امتیاز، سابقه مالی شما در سیستم بانکی است و مواردی مثل اقساط پرداخت‌نشده در گذشته، اقساط باز، دیرکرد در پرداخت اقساط، نداشتن چک برگشتی و… در امتیاز نهایی تاثیرگذراند. در مدل بانک تجارت صرفا به افراد با رتبه اعتباری ایرانیان A و B وام تعلق می‌گیرد. پس اگر رتبه شما تایید شد، می‌توانید درخواست خود را نهایی کنید. هزینه‌ی امکان‌سنجی در طرح‌های تجارت با ضمانت سفته ۸۰۰۰ تومان و در ضمانت با چک رایگان است.

۳- تکمیل اطلاعات

بعد از دریافت پیامک تایید امکان دریافت اعتبار وام، وارد مرحله تکمیل اطلاعات فردی می‌شوید. در این صفحه باید مطالعه کرده و می‌پذیرم را انتخاب کنید.

سپس وارد مرحله بعد می‌شوید:

در مرحله آخر اطلاعات بسته به شما نشان داده می‌شود:

۴-ثبت امضای الکترونیک

در این مرحله نوبت به امضا می‌رسد. امضای مدارک باید به صورت الکترونیکی انجام شود و برای این کار لازم است شما ابتدا امضای خود را ثبت کنید. بعد از وارد کردن اطلاعات شخصی، در یک کادر امضا کرده و سپس باید هویت‌سنجی انجام دهید. هویت‌سنجی هم آنلاین انجام شده و از طریق ارسال یک فیلم زنده چند ثانیه‌ای، اطلاعات هویتی شما تایید می‌شود. اگر مشکلی در این مراحل وجود نداشته باشد، با پرداخت هزینه، امضای دیجیتال به مدت یک ماه فعال می‌شود و با یک کد عددی چهار رقمی که خودتان انتخاب کرده‌اید، می‌توانید برای فرایندهای مختلف از آن استفاده‌کنید.

۵- صدور سفته الکترونیک

برای دریافت سفته الکترونیک، هزینه ۲۲۵۰۰ تومان پرداخت می‌کنید تا سفته به نام شما صادر شود.

۶- امضای آنلاین اسناد

در این مرحله مدارک شما توسط بانک تجارت آماده می‌شود. البته این فرایند ممکن است چند دقیقه زمان ببرد. حالا باید مدارک (سفته یا چک) را دقیق مطالعه کنید و بعد از آن قرارداد بانک و خودتان را امضا کنید.

۷-اعتبارسنجی (بررسی پرونده اعتباری)

بعد از آپلودشدن مدارک امضاشده، اطلاعات توسط بانک بررسی می‌شود و در این مرحله معمولا چند ساعت تا چند روز باید صبر کنید تا پیامک تایید وام برای شما ارسال شود.

۸-خرید اشتراک دیجی‌پی و شارژ حساب با وام

حالا دیگر بیشتر کارهای ثبت درخواست انجام شده و فقط باید بسته به نوع وام خود اشتراک بخرید. بعد از خرید اشتراک درخواست شما در صف بررسی قرار می‌گیرد و در صورت موجود بودن اعتبار در بانک وام شما ظرف ۳ الی ۷ روز از طریق حساب دیجی‌پی شما در دسترس خواهد بود. اگر هم به هر دلیل موفق به دریافت وام نشوید، هزینه خرید اشتراک به حساب شما قابل بازگشت خواهد بود.

مراحل دریافت وام دیجیکالا

۹-خرید کالا

بعد از واریز وام به حساب دیجی‌پی شما، حالا وقت آن رسیده که به سایت دیجی‌کالا بروید و کالای مورد نظرتان را انتخاب کنید. این مرحله شاید جذاب‌ترین بخش خرید باشد، زیرا می‌توانید بین هزاران محصول مختلف جستجو و بهترین‌ها را به سبد خریدتان اضافه کنید. بعد از انتخاب محصولات، به مرحله پرداخت بروید. در مرحله پرداخت، به جای پرداخت نقدی، گزینه پرداخت اعتباری دیجی‌پی را انتخاب کنید. سیستم به صورت خودکار مبلغ خریدتان را با مبلغ وام تطبیق می‌دهد و در صورت تطابق، سفارش شما ثبت می‌شود.

اگر در مرحله‌ای به مشکل برخورد کردید و یا سوالی داشتید، اینجا کامنت بگذارید و یا از طریق خود دیجی‌پی اقدام کنید. تیم پشتیبانی دیجی‌پی از طریق شماره تماس ۰۲۱۶۱۹۳۰۴۰۰ و یا چت آنلاین در سایت، پاسخگوی سوالات شما خواهد بود.

ورود به بخش دریافت وام دیجی‌کالا

source

توسط chehrenet.ir