نینتندو (Nintendo) به تازگی اعلام کرده که موزه‌ی این شرکت را در تاریخ ۲ اکتبر (۱۱ مهر) در کیوتوی ژاپن افتتاح خواهد کرد.

در ویدیوی منتشر شده، شیگرو میاموتور (Shigeru Miyamoto)، به معرفی بخش‌های مختلف موزه می‌پردازد. در این موزه بازدیدکنندگان می‌توانند سرگرمی‌هایی را که نینتندو در طول تاریخ ارائه کرده است و تعهدش به ایجاد تجربیاتی که خلاقیت را ارجحیت می‌دهد، از طریق نمایشگاه‌هایی از محصولات بسیاری که این شرکت منتشر شده، تجربه کنند.

در کنار بخش‌هایی که تاریخ نینتندو را به نمایش می‌گذارند، مطابق انتظار فروشگاه و کافه نیز در این موزه وجود دارد. در فروشگاه علاوه‌بر کالاهای رسمی با مضمون دنیای بازی‌ها و شخصیت‌های نینتندو، شامل کالاهای منحصربه‌فردی است که فقط در این موزه وجود دارد.

موزه نینتندو

بلیط ها از طریق یک قرعه کشی به طور تصادفی فروخته می‌شوند و برای افراد ۱۸ سال به بالا حدودا ۳۰ دلار قیمت دارند. گفتنی است که ساختمانی که در حال تبدیل به موزه است، در واقع کارخانه نینتندو اوجی اوگورا است که در سال ۱۹۶۹ ساخته شد و برای ساخت کارت‌های بازی معروف Hanafuda استفاده می‌شد. این منطقه همچنین سال‌ها به عنوان مرکز خدمات مشتریان برای تعمیرات محصولات عمل می‌کرد و حال به موزه‌ای تبدیل می‌شود که نمایشگاه‌ها و تجربیات مختلفی پیرامون محصولات و سری‌های متعدد نینتندو که در طول سال‌ها توسعه یافته‌اند را در خود جای خواهد داد.

نینتندو در کنار سونی و مایکروسافت یکی از سه شرکت بزرگ در صنعت بازی است و به طور منظم کنسول بازی را در کنار بازی‌های ویدیویی توسعه و عرضه می کند. جالب است بدانید که این شرکت در قرن هجدهم آغاز به کار کرد و قبل از اینکه در سال ۱۹۷۷ وارد صنعت بازی شود، به عنوان یک تولید کننده‌ی کارت بازی فعالیت می‌کرد. ‌می‌توانید در ادامه ویدیوی منتشر شده را تماشا کنید.

منبع: Gematsu

صفحه‌ی اصلی بازی دیجی‌کالا مگ | اخبار بازی، تریلرهای بازی، گیم‌پلی، بررسی بازی، راهنمای خرید کنسول بازی

source

توسط chehrenet.ir